به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشارسنج بیورر bm44

مدل: beurer bm44
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 6743

تماس بگیرید

  • سنجش ضربان قلب دارد
  • حافظه ذخیره نتایج خیر
  • تأمین انرژی از راه باتری

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

  فشارسنج بیورر beurer bm44

  • فشار خون بالا در جهان بعنوان بیماری خاموش شناخته می‌شود و سومین دلیل مرگ در دنیاست و طبق اعلام سازمان جهانی، کشور ایران رتبه ۶۷ ام را در لیست کشورهای دارای بالاترین مرگ و میر ناشی از فشار خون بالا در جهان را دارا می‌باشد.
  • شیوه زندگی مدرن امروزی، فشارهای عصبی، کهولت سن، آلودگی هوا و رژیم غذایی نادرست از موارد ابتلاء افراد به فشارخون بالا است. فشارسنج یکی از پر مصرف ترین تجهیزات پزشکی است که می‌تواند با یک عملکرد ساده به کنترل سلامتی افراد از طریق اندازه گیری فشار خون بپردازد. بهترین راه برای کنترل و آگاهی از ابتلا به فشار خون بالا، اندازه گیری منظم و دوره‌ای فشار خون است و برای این کار وجود دستگاه فشارسنج دقیق و دارای حافظه در هر خانه‌ای ضروری می‌باشد. شرکت آلمانی بیورر (Beurer) جهت آرامش و راحتی مردم جهان فشارسنج‌های مچی و بازویی با دقت، حساسیت بالا و ویژگی‌های ایده‌آل طراحی نموده است.

فشارسنج بازویی  bm44

  • فشارسنج دیجیتالی بازویی مدل  bm44ساخت کشور آلمان وسیله‌ای کاربردی، دقیق و لازم برای هر خانه‌ای می‌باشد. این مدل فشارسنج از برند بیورر به علت استفاده آسان، ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسب مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.
  • فشارسنج دیجیتال BM44 از بهترین محصولات شرکت آلمانی  Beurerاست که دارای نشان کیفیت انجمن فشار خون اروپا می‌باشد. همچنین این دستگاه تاییدیه رده بندی انجمن WHO را نیز از آن خود نموده است و همینطور به دلیل کیفیت بالا، این محصول جایزه بین‌المللی RED DOT را نیز دریافت کرده است.
  • فشار سنج بازویی مدل BM44 مجهز به سیستم تمام اتوماتیک ورود هوا بوده و می‌توانید به سادگی و فقط با نصب بر روی بازو و فشار تنها یک دکمه فشار خون، ضربان قلب، فشار سیستولیک (فشار پایین)، فشار دیاستولیک (فشار بالا) و علامت آریتمی قلب (نامنظمی قلب)  را کنترل نمایید. و بدلیل داشتن حافظه ذخیره سازی اطلاعات، می‌توان با نگهداری نتایج چندین دوره، متوسط میزان فشار خون را ملاحظه کرد.

بیورر bm 44

  • بازوبند این فشارسنج برای بازوهایی با سایز 22 تا 30سانتی‌متر مناسب است و برای بازوهای بزرگتر می‌توانید بازوبند سایز بزرگ 30 تا 42 سانتی‌متر را تهیه نمایید.
  • از مشخصه‌های فشارسنج دیجیتالی بیورر مدلBM44 ، نمایش واضح و خوانا اطلاعات بدست آمده از سنجش فشار خون است. این اطلاعات به صورت نواری بر روی صفحه نمایش LCD بزرگ با پس زمینه آبی رنگ به نمایش در می‌آید. از دیگر ویژگی‌های فشارسنج دیجیتالی مدل bm44 بیورر می‌توان به نمایش پایداری همودینامیک (نشانگر استراحت) نیز اشاره کرد. این علامت بدین معنا است که در زمان اندازه گیری فشار خون یک فرد، گردش خون او در وضعیت استراحت کافی به سر می‌برد یا خیر. باید بدانید که برای رسیدن به اندازه گیری دقیق تر از فشار خون، حالت استراحت بهترین حالت برای افراد خواهد بود.

فشارسنج بیورر

  • محدوده اندازه گیری فشارخون در فشارسنج بازویی  bm44 از ۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر جیوه و بازه اندازه گیری ضربان قلب این دستگاه از 40 تا 180 پالس بر دقیقه است. این فشار سنج بازویی دیجیتالی دارای قابلیت خاصی برای افراد دارای آریتمی و بی نظمی ضربان قلب می‌باشد. و این ویژگی آن است که در صورت رخ دادن حالت بی نظمی ضربان، نشانگر صفحه نمایش با چشمک زدن به فرد هشدار می‌دهد.
  • ویژگی دیگر دستگاه فشار سنج بازویی مدلBM44  Beurer قابلیت ذخیره و مشاهده تاریخچه نتایج قبلی اطلاعات فشارخون در حافظه داخلی دستگاه را دارد. تعداد دفعات ذخیره داده‌ها در این محصول تا ۳۰ جایگاه و برای ۴ کاربر مختلف می‌باشد.
  •  
  • تامین انرژی فشارسنج Beurer BM44 از ۲ طریق ممکن است. مورد اول برق شهری که با استفاده از آداپتور صورت می‌گیرد. و مورد دوم از طریق استفاده از باتری می‌باشد که در این روش دستگاه بدون اتصال سیم برق و در جاهای مختلف قابل کاربری می‌باشد. برای این محصول ۴ عدد باتری ۱/۵ ولت به عنوان منبع تغذیه مورد نیاز می‌باشد که باید در قسمت پشت دستگاه و با توجه به قطب صحیح باتری قرار گیرد.
  • از دیگر مزایای فشارسنج بازویی  bm44می‌توان به خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده مداوم بعد از یک دقیقه، دارای نمایشگر تاریخ و ساعت، قابلیت نمایش میانگین چند نتیجه ذخیره شده در حافظه، دکمه روشن و خاموش چراغ‌دار برای آگاهی از کارکرد درست دستگاه و آلارم تعویض باتری بر روی صفحه نمایش اشاره کرد. پنل نمایش دستگاه دارای یک کلید فشاری و صفحه ال سی دی بزرگ است، بر روی این صفحه نمایش می‌توان اطلاعات مربوط به فشار، ضربان قلب، علامت‌های هشداری و حافظه را مشاهده نمود. اقلام جانبی همراه فشارسنج بازویی  bm44کیف حمل و ۴ عدد باتری قلمی با دفترچه راهنمای فارسی، انگلیسی و آلمانی می‌باشد.
  • قابل ذکر است که دقت اندازه گیری در فشارسنج‌های نوع بازویی بالاتر از فشارسنج‌هایی از نوع مچی است؛ و به جهت ضریب خطای بسیار کم این دستگاه، تهیه آن به بیماران دارای فشارخون بالا و مشکلات قلبی توصیه می‌شود.

فشارسنج بیورر bm 44

روش استفاده از فشارسنج بازویی  bm44

  • روش اندازه گیری فشارخون با فشارسنج بازویی  bm44به این صورت است که در ابتدا باید بازوبند دستگاه را بر روی بازوی برهنه سمت چپ فرد ببندید. بازوبند باید در قسمت بالای گودی آرنج، حدود 2 تا 3 سانتی‌متر بالاتر از آرنج، بالای شریان قرار گیرد. توجه نمایید که لوله بازوبند باید در راستای کف دست باشد. سپس لبه آزاد بازوبند را دور بازو طوری که دست تحت فشار نباشد، ۲ انگشت به صورت راحت زیر بازوبند حرکت نماید، بپیچانید و نوار چسبی را محکم کنید. سپس دکمه روشن / خاموش را بفشارید، دستگاه شروع به پمپاژ هوا نموده و فشار هوای مناسب را بصورت اتوماتیک تنظیم می‌کند. با کامل شدن مرحله اندازه گیری فشار خون، هوای داخل بازوبند به آرامی شروع به خالی شدن می‌کند و اطلاعات فشارخون بر روی صفحه ال سی دی نمایش داده می‌شوند.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی