به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ فتال مانیتورینگ ادان 9 سانت

مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4617

45000

ایرانی

45000
جزییات

اکوچارت

69000
جزییات

چینی

66000
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • پاپیروس چینی
  • اکواچار چینی
  • پی ای بی ایرانی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
100 عدد به بالا 41500
60 عدد به بالا 43000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ 9*15 ادان

ممکن است که در طول سه ماهه آخر بارداری، پزشک تصمیم به نظارت بر ضربان قلب و سایر توابع جنین کند. نظارت بر ضربان قلب جنین یک روش برای کنترل فرکانس، ریتم و وجود یا عدم شتاب (افزایش) یا کاهش (کاهش) ضربان قلب جنین است. همچنین تفاوت در میزان ضربان قلب جنین در مقایسه با مقادیر مرجع را کنترل میکند. میانگین ضربان قلب جنین بین 110 تا 160 ضربه در دقیقه متفاوت است. این فرکانس ممکن است تغییر کند چون جنین به شرایط داخل رحم پاسخ می دهد.

ضربان قلب جنین غیرطبیعی نشان می دهد که جنین اکسیژن کافی را دریافت نمی کند و یا مشکلات دیگر وجود دارد. الگوی غیر طبیعی ممکن است نشان دهد که بخش اورژانس یا سزارین لازم است. برای تشخیص مشکلات جنین در طول دوره حاملگی، نظیر خطر هیپوکسی ( کمبود اکسیژن ) یا خفگی ناشی از نارسایی جریان خون به جفت یا فشردگی بند ناف، پیش بینی ورفع مشکلات و کاهش مرگ و میر و بیماریهای جنین استفاده از این دستگاه اهمیت بسزایی دارد. نظارت بر جنین الکترونیکی شده به طور گسترده ای در ایالات متحده و کشور های دیگر استفاده می شود . با این حال مطالعات مشخص کرده اند که نظارت بر جنین به سبک الکترونیکی با استفاده بیشتر از فنجان مکشی یا فورسپس در هنگام تولد و سزارین نتایج بسیار خوبی را بهمراه دارد .

روش الکترونیکی فتال به شرح زیر است :

 یک ژل بر روی شکم مادر اعمال می شود که به عنوان وسیله ای برای مبدل اولتراسوند استفاده می شود.

 مبدل اولتراسوند به شکم مادر متصل است و این میزان ضربانات قلب جنینی را به ضبط کننده روی صفحه کاغذی منتقل می کند. ضربان قلب جنین بروی یک صفحه نمایش داده می شود و بر روی کاغذ مخصوص چاپ می شود.   الگوی انقباضی با یک تکتو دینامومتر خارجی (دستگاهی برای نظارت بر روی رحم مادر با یک کمربند) ثبت می شود. 

  گاهی اوقات نیز ضروری است که یک نظارت داخلی بر جنین انجام شود تا خواندن بیشتر و دقیق تری از میزان ضربان قلب جنین حاصل شود. برای انجام این نوع نظارت، ضروری است که " کیسه آب " (مایع آمنیوتیک) مادر را شکست و بخشی از دهانه رحم مادر را از بین بردد.  نظارت داخلی بر جنین شامل قرار دهی یک الکترود از طریق دهانه رحم و اتصال دادن آن به پوست سر جنین است. این الکترود ها را "الکترود پوستی سر جنین" می نامند .

کاغذ فتال مانیتورینگ   BAO AAO

در بسته بندی های کاغذ پزشکی که در هر کارتن 100 عدد میباشند  و به شکل های کتابی بسته بندی شده ،کاغذ حرارتی طبی ذکر شده یکی دیگر از محصولات شرکت پاپیروس می باشد که با استفاده ی از مواد اولیه ای  برند هانسول کشور کره تهیه شده اند که بدون هیچ پرزی بوده و از اسیب رسانیدن به هد پرینتر های دستگاه های طبی -فتال مانیتورینگ  ANALOGIC COROMETRIC BAO AAO –و ... جلو گیری کرده که باعث کم کردن استهلاک درآن میشود و همچنین  در آن از روش های تثبیت رنگ نیز استفاده شده است که باعث بهبود یافتن عملکردی دستگاه و تصویری شفافتر و ماندگاری بالای آن میشود . و همچنین دارای استاندارد های  CE،  ISO13485  نیز میباشد

  • کتابی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی