به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرب کوبی
دسته بندی: تصویر برداری
شناسه محصول: 23668

تماس بگیرید

  • با ضخامت های ۱ میل ، ۱.۵ میل ، ۲ میل ، ۳ میل و ۴ میل

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سربکوبی بیمارستانی

استفاده از دستگاه های رادیوگرافی و رادیولوژی همواره معضلاتی را برای کارکنان به همراه داشته است پس شرکت‌ها ی تولید کننده بر این اساس تلاش نمودند تا بتوانند که هم برای حفظ بهداشت و هم چنین برای مقابله با اشعه ایکس و حفاظت از پرتو نگار در هنگام کار با دستگاه های رادیولوژی برآن شدند تا از  مصالح مناسب مانند  سربکوبی بیمارستانی برای جلوگیری از نشت مواد پرتوزا استفاده کنند و این نشت مواد پرتوزا اهمیت بسیار زیادی در مرکز تصویربرداری و افرادی که در آن مکان ها فعالیت می کنند دارد زیرا همواره در خطر نفوذ اشعه ایکس قرار می گیرند و از عوامل موثر دیگر در جلوگیری از نفوذ پرتو ایکس نحوه اجرا می باشد

سرب کوبی

مهمترین عامل در جلوگیری از نشت اشعه در هنگام تصویر برداری می باشد . چهارچوب‌های لنت هم چنین فاصله میانه ای درب های اتوماتیک تا دیوار نحوه اتصال  به دیوار و هم چنین خود ارتفاع مناسب هم از عوامل اجرایی با اهمیتی است که در زمان بهره‌برداری از دستگاه‌ها بسیار مهم می باشد و در نشت حداقل اشعه کاربرد بسیار زیادی دارد از دیگر عوامل موثر در سرب کوبی به خصوص سرب است که برای حفاظت در برابر اشعه به کار برده می شود.

سربکوبی در رادیولوژی

در واقع سربکوبی در رادیولوژی در بخش های مختلف رادیولوژی و سرب کوبی سی تی اسکن و سرب کوبی پزشکی هسته ای و سرب کوبی ماموگرافی از بهترین راه کار ها برای کاهش نفوذ این اشعه ایکس می باشد.

سربکوبی دیوار

از سرب بسیار مرغوب در سربکوبی دیوار استفاده می شود که در راستای حفاظت از بیمار در مقابل اشعه ایکس صورت می گیرد و هم چنین برای حفاظت از پرتو نگار و حفاظت محیط به کار می رود.

شرکت سربکوبی

همان طور که می دانید اشعه پرتو ایکس بسیار خطرناک بوده و افرادی که در معرض این پرتو قرار می گیرند در معرض افزایش دز دریافتی اشعه ایکس به بدن خود می باشند و این باعث تغییر اطلاعات ژنتیکی سلول های بدن می شود که در نتیجه باعث اثرات مضر برای فرد و هم چنین عوارضی نظیر جهش ژنتیکی را برای نسل های بعد نمایان می کند و اثرات بسیار بدی بر روی بدن فرد ایجاد می نماید که می توان به مواردی مانند تغییرات غیر بدخیم در پوست و یا آسیب های کروموزومی لنفوسیت های گردش خون اشاره کرد.

سرب کوبی رادیولوژی

سرب کوبی رادیولوژی یک نوع تجهیزات حفاظتی است که برای کاهش انتشار اشعه‌های X در اتاقهای رادیولوژی و محافظت از افراد در اطراف استفاده می‌شود. سرب کوبی رادیولوژی معمولاً از جنس سرب سنگین ساخته می‌شوند و به عنوان پوششی در قسمت‌های دیوارها و سقف‌ها قرار می‌گیرند.

سرب کوبی اتاق رادیوگرافی

هدف اصلی استفاده از سرب کوبی اتاق رادیوگرافی این است که جلوی انتشار اشعه‌های X از محیط رادیولوژی را مسدود کنند و پرسنل و عابران را در معرض این اشعه‌ها در محیط خارجی و نزدیک اتاق رادیولوژی محافظت کنند.

سرب کوبی دیوار رادیولوژی

استفاده از سرب کوبی دیوار رادیولوژی در رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی برای حفظ ایمنی پرسنل و کاهش اثرات جانبی اشعه، بسیار مهم است. طراحی و نصب صحیح سرپنچ‌های رادیولوژی دیواری توسط تکنسین‌های مجرب و متخصص با اطلاعات کامل در زمینه رادیولوژی صورت می‌گیرد.

سرب کوبی سقف

سرب کوبی سقف به عنوان یک نوع سد حفاظتی در اتاق‌های رادیولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اشعه‌های X را جذب و جلوی تردد آنها به سمت مناطق دیگر اتاق مانع شود. این دیوارها معمولاً از مواد سربی سنگین ساخته شده‌اند که به خوبی اشعه‌های X را جذب می‌کنند. ضخامت دیوار سربی رادیولوژی باید به میزان کافی باشد تا به طور موثر از تردد اشعه‌ها جلوگیری کند. ساختارهای سربی در دیوارها می‌توانند به صورت پوشش کامل یا بلوک‌های جداگانه قرار گیرند.

سرب کوبی اتاق سی تی اسکن

باید توجه داشت که سرب کوبی اتاق سی تی اسکن یک فرآیند حساس است که نیاز به دقت و کیفیت در اجرا دارد. همچنین، باید با مقررات و استانداردهای مربوطه در زمینه ایمنی پرسنل و محیط رادیولوژی سرب کوبی اتاق سی تی اسکن را با رعایت همه مقررات لازم انجام دهید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی