به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیلر دورفیل

مدل: رزینی
دسته بندی: مواد اندو
شناسه محصول: 15091

850000

  • ساخت اتریش
  • حجم : ۱۲گرم پودر + ۸میلی لیتر مایع
  • وزن بسته : ۶۸ گرم

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیلر دورفیل

سیلر دورفیل سال هاست که در درمان ریشه استفاده می شود. دارای خواص ضد میکروبی قوی است که آن را برای درمان دندان های مبتلا به بیماری های عفونی ایده آل می کند. سیلر دورفیل نیز زیست سازگار بوده و تحریک پذیری بافتی کمی دارد. با این حال، ممکن است در طول زمان کوچک شود، که می تواند بر خواص آب بندی آن تأثیر بگذارد. در نتیجه، سیلر دورفیل جزء مهمی از درمان ریشه است، زیرا به ایجاد مهر و موم قوی و طولانی مدت بین پرکننده و دیواره کانال کمک می کند. هر نوع سیلر اندو مزایا و محدودیت های منحصر به فرد خود را دارد و انتخاب سیلر مناسب بر اساس نیازهای خاص بیمار و ارائه مورد ضروری است. بنابراین، همیشه توصیه می شود که با یک دندانپزشک مشورت کنید تا بهترین توصیه ها را برای انتخاب اندو سیلر مناسب برای درمان دندان خود دریافت کنید.

سیلر دورفیل دوری دنت

از سیلر دورفیل در مواردی مانند پرکردن ریشه دندان استفاده می شود. از نظر علمی تر، ماده ای است که شامل اکسید روی، سولفات باریم، اوژنول و رادیوپازید است و همچنین یک پرکننده دائمی مناسب برای کانال ریشه دندان است. این مواد هیچ تغییری در ابعاد و حجم دندان ها ایجاد نمی کنند. در برخی موارد قادر به ترکیب با گوتاپرکا هستند و مورد استفاده قرار می گیرند سیلرها در اندودنتیکس یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در پرکردن ریشه هستند که یکی از حساس ترین مراحل پرکردن ریشه می باشد و می توان گفت که اگر بخواهیم درمان ریشه برای موفقیت آمیز باشیم باید کار خوبی انجام داده باشیم.   مهمترین و اساسی ترین نقش را در پرکردن دندان دارند و گوتا به تنهایی نمی تواند کانال ریشه را پر کند، سیلر دورفیل می تواند به بهترین شکل دندان را پر کنند عاج دندان به خودی خود عایق خوبی است، زمانی که 2 میلی متر عاج بین دندان شما و حفره وجود داشته باشد کافی است حفره را با سیلر دورفیل بپوشانید. اما در ترمیم های آمالگام بهتر است از 2 لایه درزگیر استفاده شود. استفاده از سیلر حساسیت بعد از کار را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد آلودگی وارد عاج شود. فرآیند استفاده از سیلر دندانپزشکی سریع و بدون درد است. ابتدا دندانپزشک یا متخصص بهداشت دندان ها را تمیز و خشک می کند تا مهر و موم شوند. سپس یک محلول مخصوص روی سطح دندان رنگ می شود تا به چسبندگی سیلانت کمک کند. در مرحله بعد، ماده درزگیر اعمال می شود کل فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد.

سیلر دروفیل

همانطور که می دانیدسیلر دورفیل برای درمان ریشه استفاده می شود و سیلر دندان باید دارای ویژگی هایی مانند سازگاری با بافت، خاصیت ضد میکروبی، غیر سمی و رادیوپاک باشد تا بتوان از آن به عنوان سیلر استفاده کرد.

مشخصات ذکر شده را می توان در سیلر دورفیل مشاهده کرد. سیلر دورفیل دوری دنت با فرمولاسیون منحصر به فرد خود توانست از نظر ویژگی و کیفیت با سایر سیلر های شناخته شده مطابقت داشته باشد و به عنوان یکی از محبوب ترین سیلرها در بین دندانپزشکان است

آب بندی کانال ریشه دندان شامل مواد کیورینگ، رزین و سایر افزودنی ها مانند مواد معدنی است و از آنجایی که گوتاپرکا نمی تواند به عنوان پرکننده کل فضای داخل کانال ریشه دندان استفاده شود، بنابراین از سیلر به عنوان ماده پرکننده استفاده می شود. از فضای داخل کانال ریشه استفاده می شود.

استفاده از سیلر دورفیل علاوه بر پرکردن فضای کانال ریشه، مواد پرکننده را به دیواره کانال نیز می چسباند. سیلانت دورفیل به عنوان پرکننده کانال ریشه به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی که بر روی اکسید روی متمرکز شده است برای درمان ریشه بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های سیلر دوری دنت می توان به خواص آب بندی طولانی مدت، پایداری عالی، سازگاری بیولوژیکی عالی، خاصیت چسبندگی و رادیوپاسیتی عالی اشاره کرد.

مشخصات سیلر دورفیل :

در اینجا مهمترین ویژگی های سیلر دورفیل آورده شده است:

آیکون تیک بنفشاین به ما زمان زیادی برای تنظیم درزگیر و کار می دهد

آیکون تیک بنفشیک سیل غیر قابل نفوذ ایجاد کنید

آیکون تیک بنفشچسبندگی کامل به دیواره دندان

آیکون تیک بنفشدر برابر اشعه کاملاً مات است

آیکون تیک بنفشخاصیت آنتی باکتریال دارد

آیکون تیک بنفشبدون انقباض در حین کار و زمان بر و مانند ابعاد آن پایدار است

آیکون تیک بنفشسهولت استفاده

آیکون تیک بنفشسازگار با بافت های بدن

آیکون تیک بنفشبدون تغییر رنگ

آیکون تیک بنفشعدم حلالیت در مایعات بافتی

آیکون تیک بنفشبدون حساسیت و تحریک

آیکون تیک بنفشبدون سرطان زایی

آیکون تیک بنفشپر کردن ریشه با حجم متراکم

آیکون تیک بنفشخاصیت ضدعفونی کنندگی دارد

آیکون تیک بنفشبدون تخلخل سخت می شود

آیکون تیک بنفشبه بافت دهان آسیب نمی رساند

آیکون تیک بنفشقابل تشخیص با اشعه ایکس (رادیوگرافی)

آیکون تیک بنفشبدون تغییر حجم در طول پخت

آیکون تیک بنفشاز نظر حجم پایدار است و مقاومت مکانیکی بالایی دارد

آیکون تیک بنفش مطابق با استاندارد EN ISO 6876 است

آیکون تیک بنفش12 گرم پودر و 8 میلی لیتر مایع

عوارض جانبی و موارد منع مصرف سیلر دوریفیل:

در برخی موارد خاص، سیلانت دورفیل می تواند باعث ایجاد حساسیت سیستمیک شود

گاهی اوقات سیلانت ممکن است با پراکسید هیدروژن که به طور تصادفی در داخل کانال ریشه باقی مانده است واکنش نشان دهد

قیمت سیلر دورفیل

سیلر دورفیل به دلیل کیفیت بالایی که دارد کاملا مقرون به صرفه است و پیشنهاد می کنیم حتما سیلر دورفیل را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی