به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیلر مروابن

مدل: رزینی
دسته بندی: مواد اندو
شناسه محصول: 15099
برند: مروابن

590000

  • سیالیت و قدرت سیلینگ مطلوب
  • مطابق با استاندارد ISO 6876:2012
  • رادیواپاسیتی بسیار مطلوب

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیلر مروابن

 سیلر مروابن از عفونت باکتریایی جلوگیری می کند، این به نوبه خود التهابی را که معمولاً از عفونت باکتریایی ایجاد می شود کاهش می دهد و به بافت ها اجازه می دهد تا بهبود یابند و درد یا ناراحتی بیمار را کاهش می دهد. با جلوگیری از تهاجم میکروبی بیشتر به دندانی که قبلاً عفونی شده است، سیلر مروابن می توانند به طور قابل توجهی حفظ موفقیت آمیز طولانی مدت دندان درمان شده را بهبود بخشند. بسته به شرایط خاص دندان تحت درمان معمولاً از سیلر مروابن همراه با سایر مواد دندانی مانند گوتاپرکا، سیمان کانال ریشه یا پرکردگی استفاده می‌شود. برخی از رایج ترین کاربردهای اندو سیلرهای دندانی عبارتند از:

- ایجاد مهر و موم کامل: وظیفه اصلی سیلر مروابن ایجاد مهر و موم در کانال ریشه دندان تحت درمان است. این از ورود باکتری ها یا سایر محرک ها به کانال و ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری می کند.
- افزایش پایداری ترمیم: با ایجاد مهر و موم قوی و پایدار در داخل کانال، سیلر مروابن می توانند به افزایش پایداری کلی ترمیم دندانی که پس از عمل اندو روی دندان گذاشته شده است کمک کنند.

سیلر رزینی مروابن

سیلر مروابن یک ماده چسبنده است که برای پر کردن ریشه دندان استفاده می شود. به عبارت دیگر سیلر مروابن ماده ای است که حاوی اکسید روی بوده و پرکننده دائمی کانال ریشه دندان است. علاوه بر اکسید روی، درزگیرها حاوی سولفات باریم، اوژنول و اسید رادیواکتیو هستند. سیلر را می توان به تنهایی با گوتاپرکا ترکیب و استفاده کرد. سیلر رزینی مروابن در این زمینه موثر است و به عنوان یکی از پرکاربردترین مواد چسبنده در زمینه دندانپزشکی شناخته می شود. یکی از مهمترین کاربردهای سیلر مروابن در باندینگ گوتاپرکا پرکردن کانال ریشه، تقویت کانال ریشه و پرکردن شیر و دندان دائمی است. این درزگیرها ویسکوزیته خوبی دارند و سولفات باریم آنها ویژگی منحصر به فردی به آنها می دهد.

سیلر مروابن

سیلر ها نقش اساسی در آب بندی دندان ها دارند. در حالی که گوتاپرکا به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. سیلر مروابن کانال های ریشه دندان را به خوبی پر می کند و آسیب های شدید را ترمیم می کند.سیلر مروابن حاوی اکسید روی، باریم اوژنول، سولفات و رادیوکربن است. گوتا به تنهایی نمی تواند فضای داخل ریشه را پر کند و این فضای خالی غذا و آب را وارد ریشه می کند و در نتیجه دندان عفونی می شود به همین دلیل باید مقداری گوتا را با سیلر گذاشته و داخل ریشه قرار دهیم. . اولین و اصلی ترین افرادی که باید از سیلر رزینی مروابن استفاده کنند، کودکان و نوجوانانی هستند که احتمال پوسیدگی، شیارها و برجستگی دندان ها زیاد است و بزرگسالان نیز می توانند از دندان های آسیاب پوسیده یا پر شده استفاده کنند. سیلرها نقش اصلی را در ریشه دندان دارند، بنابراین کیفیت و نوع آن باید بسیار مهم باشد. سیلر مروابن ساخت شرکت مروابن یک ماده موثر برای آب بندی کانال ریشه می باشد. از مزایای این ماده می توان به سازگاری خوب آن با دیواره کانال (سازگاری بافتی) و جمع شدگی کم آن در حین آماده سازی اشاره کرد. دندان درد یکی از غیر قابل تحمل ترین و آزاردهنده ترین دردهایی است که می تواند فعالیت های روزانه فرد را به کلی مختل کند. در بسیاری از موارد، دندان درد به دلیل آسیب به ریشه دندان رخ می دهد. در چنین مواقعی کشیدن عصب برای درمان دندان ضروری است. این فرآیند شامل درمان عصب دندان و در نهایت پرکردن کانال دندان است. سیلر مروابن برای تمامی تکنیک های پرکردن استفاده می شود. سیلر رزینی مروابن با داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد و دریافت استاندارد بین المللی ISO 6876:2012 توانسته از نظر ویژگی و کیفیت با سیلانت AH26 DENTSPLY مطابقت داشته باشد.

ویژگی های :

آیکون تیک بنفشمناسب برای سیلر ریشه دندان

آیکون تیک بنفشبر پایه رزین و بدون اکریلیک یا اوژنول

آیکون تیک بنفشسازگاری کامل با بافت دندان بدون ایجاد حساسیت

آیکون تیک بنفشرادیوپاسیتی عالی

آیکون تیک بنفشزمان کار 4-6 ساعت

آیکون تیک بنفشزمان پخت بین 9 تا 15 ساعت

آیکون تیک بنفشسیلر مروابن برای تمامی تکنیک های پر کردن قابل استفاده است

آیکون تیک بنفشپایداری بالا به لطف فرمولاسیون منحصر به فرد آن

آیکون تیک بنفشتهیه شده از مواد اولیه فوق خالص با درجه دارویی

تاییدیه ها و استانداردها:

سیلر رزینی مروابن مطابق با استاندارد بین المللی ISO 6876:2012 است.

سیستم مدیریت تضمین کیفیت تجهیزات پزشکی CERT ایالات متحده (ISO 2016:13485)

سیلر رزینی مروا سیلر دارای گواهی تایید زیست سازگاری بر اساس استاندارد 1-10993 می باشد.

 تایید آزادی از آلودگی میکروبی بر اساس استانداردهای بین المللی 2006: ISO 1-11737

تاییدیه های شیمیایی و فیزیکی مرکز مواد دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران

حاوی دو جزء: 8 گرم پودر و 10 گرم رزین

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی