به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیفتی باکس 1 لیتری

مدل: بکر
دسته بندی: سيفتي باکس
شناسه محصول: 15469

22000

  • عدد نصب راحت درب
  • تعداد در کارتن : 84
  • برند : بکر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
بالای یک کارتن 11000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیفتی باکس یک لیتری بکر

شاید برای شما هم همیشه سوال بوده که زباله های نوک تیز آلوده و پر خطر بیمارستانی چگونه  دفع و نابود می شوند؟ سیفتی باکس ۱ لیتری که با نام علمی Sharps Container در جهان شهرت دارد نسل جدید ظروف پلیمری و کاملا یکبار مصرف است  که  در راستای ایمنی بیماران پرستاران و پزشکان ساخته شده و در این چند دهه که وارد بازار تجهیزات بیمارستانی شده نقش مهمی در جلوگیری از بیماری و خطرات احتمالی ناشی از پسماند های نوک تیز بیمارستانی داشته است. از سیفتی باکس ۱ لیتری برای نگهداری و حفظ سرنگ های پزشکی، پسماندهای برنده و تیز استفاده می شود که بعد از پر شدن محفظه تا خط نشانه توسط در پوشی که روی آن تعبیه شده کاملا پلمپ  می شود و طبق استاندارد های دفع زباله های بیمارستانی به طور ایمن امحا  می شود. از جهت حفظ ایمنی هرگز نباید سیفتی باکس بیشتر از خط نشانه پر شود.  جنس پلیمری خاص به کار رفته شده در سیفتی باکس بازگشت کامل آن را به طبیعت امکان پذیر می کند و این محصول برای محیط زیست و طبیعت کاملا بی خطر است.

مشخصات سیفتی باکس 1 لیتری

سیفتی باکس 1 لیتری به شکل ( مکعب، مستطیل، استوانه ای )می باشد که حداکثر گنجایش آن تا خط نشانه ۱ lit می باشد. درب سیفتی باکس باید به راحتی مهر و موم شود و دارای قفل دو مرحله ای است که قفل موقت برای  زمانی که استفاده نمی شود درب آن موقتا بسته شود تا از  ریزش محتویات و انتشار بوی بد جلوگیری شود و قفل دائم برای زمان پر شدن کامل ظرف و جلوگیری از نفوذ آلودگی و غیر قابل باز شدن می باشد. دهانه سیفتی  باکس باید به اندازه ای باشد که بدون اینکه نیاز به اعمال فشار دست باشد پسماند را در ظرف انداخت و در عین حال خارج کردن ان از ظرف هم ممکن نباشد. این ظروف از جنس پلیمر نفتی مواد نشکن ( پلی‌پروپیلن۱۰۰ درصد) به رنگ زرد می باشد  که استحکام جنس بدنه در مقابل  نور، رطوبت، سوراخ شدن و بریدگی، ضربه، اعمال نیرو و نشتی بعد از سقوط و نفوذ پذیری بسیار زیاد و مقاوم است.  درب سیفتی باکس دندانه های مخصوص و بازشوهای  عریضی دارد که جدا سازی  سر سوزن را  برای پرسنل بسیار راحت می کند. مدل های  مختلف سیفتی باکس برای مراکز سیار، آمبولانس ها، کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و مطب ها و ...استفاده می شود. ابعاد سیفتی باکس ۱لیتری  13*11 cm بوده که وزن تقریبی آن حدود ۱۰۵ گرم می باشد. تعداد سفارش عمده یک کارتن آن ۸۰ عدد می باشد. برای نگهداری این ظروف بهترین حالت نگهداری در جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب و تا حدود دمایی ۱۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می باشد. این ظروف به راحتی قابل نصب بر روی تخت بیمار، ترالی  و دیوار بوده تا به آسانی در دسترس پزشکان و پرستاران باشد.

دستورالعمل استفاده اصولی از ظرف سیفتی باکس ۱ لیتری برای دفع پسماند های تیز

تمام وسایل یکبار مصرف برنده و تیزی مانند سر سوزن، اره، اسکالپ، تیغ بیستوری، لانست، شیشه های سرم، فراورده های خونی و دارویی، تیغ بیستوری که برای تشخیص و مراقبت و درمان بیماران استفاده می شود حتما باید در سیفتی باکس های استاندارد جمع آوری و امحا شود. با توجه به اینکه پسماند های نام برده شده در بالا که تماما عفونی و خطرناک هستند حداکثر تا ۳ روز می توانند در محل نگهداری شوند و حتما بعد ازگذشته این زمان باید با مهر و موم کامل درب برای دفع و امحا از آنجا خارج گردد. باید تعداد مناسب از انواع سیفتی باکس در اختیار پرسنل بیمارستان قرار داده شود تا با گذشت تاریخ مصرف این ظروف آن را سریعا با ظرف جدید جایگزین کنند.

پرسنل مسئول در زمینه نصب و قرار دهی سیفتی باکس در بیمارستان حتما باید ظرف را از نظر استاندارد بودن و نصب برچسب پسماند خطرناک بر بروی آن و همچنین برچسب مشخصات تولید کننده پسماند نوک تیز بررسی و نسبت به تکمیل برچسب در محل استفاده از ظرف اقدام کنند. بعد از اینکه ظرف تا خط نشانه که همان ۳/۴ حجم آن می باشد پر شد  حتما باید ان را قفل دائم کرد روی آن چسب زده و در داخل پلاستیک زرد رنگ که مخصوص دفع پسماند های عفونی است قرار داد. به هیچ عنوان  نمیتوان از سیفتی باکس استفاده مجدد کرد و محتویات آن را خالی کرد.

برای قفل موقت سیفتی باکس ان را روی درجه شماره ۱ و زمانی که ظرف به خط  نشانه رسید  جهت دفع و امحا ظرف باید قفل دائم شود که به این منظور آن را بر روی درجه ۲ قرار داده می شود تا درب آن فیکس و غیره قابل نفوذ شود. برای این منظور باید درب قرمز رنگی را که روی قسمت زرد قرار دارد با کف دست در جهت خلاف عقربه های ساعت فشار داده شود تا صدای قفل شدن کامل زبانه ها شنیده شود.  سیفتی باکس برای امحا کامل سوزانده می شود که مواد اولیه به خاکستر تبدیل شده که تنها باقی مانده آن گاز دی اکسید کربن می باشد که ضرر آن برای طبیعت  زیاد نیست.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی