به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیفتی باکس 5 لیتری

مدل: بهار زیست
دسته بندی: سيفتي باکس
شناسه محصول: 12239

291000

بهار زیست

291000
جزییات

بکر

تماس بگیرید
جزییات

  • تعداد در کارتن : 36 عدد
  • ارتفاع : 24 سانتی متر
  • قطر : 18 سانتی متر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
بالای یک کارتن 21400
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیفتی باکس پنج لیتری بهار زیست

ابزار و اجسام تیز و برنده ای که در بیمارستان ها استفاده می شوند باید طبق دستورالعمل خاصی جمع آوری گردند در غیر این صورت بسیار خطرآفرین هستند و سلامت اشخاص را به صورت جدی تهدید می کنند به همین علت ظروفی وجود دارند که پسماندهای تیز و برنده را در خود جای می دهند تا پس از پر شدن قفل شده و برای دفع به بیرون از بیمارستان انتقال داده شوند به این ظروف یکبار مصرف سیفتی باکس بهار زیست می گویند که دارای نمونه های بسیاری است که با توجه به میزان حجم مورد استفاده باید سیفتی باکس مورد نیاز را تهیه نمود سیفتی باکس 5 لیتری سیفتی باکس دارای گنجایشی به میزان 5 لیتر است که به منظور جابجایی راحت تر دارای دسته می باشد.

پس از پر شدن ظرف، حداکثر مدتی که می توان آن را در بخش نگهداری کرد 3 روز می باشد بنابراین باید با توجه به میزان مصرف اشیاء تیز، سیفتی باکس با حجم مورد نیاز را خریداری نمود اغلب مشتریان این محصول، مراکز درمانی می باشند که این وسیله یکی از مهمترین و حیاتی ترین وسایل مورد نیاز این مراکز می باشد.

سیفتی باکس 5 لیتری بکر

برای ایمنی بیشتر مجهز به دو قفل موقت و داﺋم می باشد هنگامی که کار موقتا تمام شده و نیازی به سیفتی باکس بکر نیست باید از قفل موقت استفاده نمود و سرپوش را گذاشت تا اگر ظرف افتاد اشیاء داخل آن به بیرون راهی نداشته باشند و هنگامی که گنجایش سیفتی باکس کامل گردد و دیگر جایی برای نگهداری پسماندهای اشیاء تیز و برنده نداشته باشد باید از قفل داﺋم استفاده نمود درپوش آن را گذاشت و برای دفع، آن را روانه قسمت جمع آوری زباله های بیمارستان نمود دهانه گشاد سیفتی باکس 5 لیتری بکر در قسمت وسط قرار گرفته است تا مصرف کننده هنگام کار راحت باشد و در هر سمت سیفتی باکس که قرار گرفته است بتواند اشیاء را به داخل آن بیاندازد همچنین این محصول مجهز به پایه فلزی است که مصرف کننده می تواند برای ایمنی کار آن را به دیوار متصل کند سیفتی باکس را به سبب اینکه اشیاء آلوده و عفونی را در خود دارد باید در جای خشک و دور از دسترس اطفال و مردم نگهداری کرد سیفتی باکس یک ظرف محکم است که دهانه ای گشاد دارد و در برابر سوراخ شدگی مقاوم می باشد . وسیله های تیز و برنده را در هر نوعی که باشند درون آن می اندازند . سیفتی باکس ها دارای انواعی مختلف از نظر ابعاد و حجم هستند که حجم آن ها برابر است با 0/5 ، 1 ، 2 ، 5 ، 7 ، 12 لیتری . این ها انواع سیفتی باکس هستند که دومورد از آن ها را برای شما شرح می دهیم .

سیفتی باکس ۵ لیتری دندان پزشکی

سیفتی باکس۵ لیتری از مهم ترین محصولات یکبار مصرف پرشکی در بیمارستان ها و کلینیک ها است و علاوه بر حفظ سلامت کادر پزشکی و بیماران و مراجعه کنندگان با کنترل بهداشتی زباله های پزشکی باعث حفظ سلامت جامعه می شوددر واقع سیفتی باکس نقش مهمی در حفاظت از سلامت افراد و محیط زیست در برابر زباله های عفونی و بیمارستانی دارد و برای دفع لوازم مصرف پزشکی مثل تیغ بیستوری ، سرنگ ، انواع آنژیوکت ، سر سوزن ، شیشه های سرم و فر اورده های خونی از سیفتی باکس ۵ لیتری استفاده می کنندسیفتی باکس ۵ لیتری از پلاستیک فشرده ساخته شده است و در مقابل بریدگی ، سوراخ شدن و هر گونه خروج عمدی و غیر عمدی زباله بسیار مقاوم هستند و طراحی قسمت ورودی سیفتی باکس ۷ لیتری به گونه ای است که بدون نیاز به اعمال فشار یا حرکت اضافه ای و با قرار دادن سر سوزن در جای مورد نظر و کشیدن سرنگ سوزن آلوده از سرنگ جدا می شود و احتیاج به اعمال فشار و یا حرکت اضافه ای ندارد .

در واقع سیفتی باکس ۵ لیتری در حفاظت از سلامت افراد و محیط زیست .در برابر زباله های عفونی و بیمارستانی نقش بسزایی دارد مواد به کار رفته در ساخت و تولید سیفتی باکس ۵ لیتری امکان بازگشت سیفتی باکس به طبیعت را پس از دفع و سوزاندن فراهم می کند و برای محیط زیست کاملا بی خطر است .

سیفتی باکس 5 لیتری آرایشگاهی

سیفتی باکس 3 لیتری : این محصول با ابعاد و حجم کمی که دارد فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و وزن کمی دارد و افراد می توانند به راحتی آن را جا به جا کنند ، یک دسته ی ارگونومیک برای آن طراحی شده است که در زمان حمل به افراد کمک می کند ، برای جدا سازی راحت سرسوزن ها بر روی درب محصول شیارهایی وجود دارد ، درب آن دارای قفل دومرحله ای است  : یک قفل موقت و دیگری قفل دائم ، پایه ی فلزی موجود برای نصب سیفتی باکس بر روی دیوار است و خط های نشانگری که روی آن حک شده است حداکثر گنجایش مجاز را تعیین می کنند .

سیفتی باکس 12 لیتری : این محصول با حجم بالا و مقطع وسیعی که دارد از تعادل بالایی برخوردار است ، برای حمل آن یک دسته ارگونومیک طراحی شده است ، خط های نشانگری برای تعیین حداکثر گنجایش مجاز بر روی آن کشیده شده است ، قفل دو مرحله ای به صورت موقت و دائم برای درب آن وجود دارد و همچنین برای جدا کردن سرسوزن ها بر روی درب محصول شیارهایی تعبیه شده است .
 

نکات و دستورالعمل استفاده از سیفتی باکس ۵ لیتری

  • آیکون تیک آبی در دایره آبیهر گونه وسایل تیز و برنده در تشخیص ، درمان و مراقبت بیماران استفاده می شود مثل سر سوزن ، انداع آنژیو کت ، شیشه های سرم و فر اورده های خونی و دارویی باید در این سیفتی باکس جمع اوری شود.
  • آیکون تیک آبی در دایره آبیبا توجه به این مسئله که پسماند های دفع شده داخل سیفتی باکس ۵لیتری عفونی و خطرناک می باشند ؛ حداکثر مدت زمان نگه داری این سیفتی باکس ها ۳روز است و باید در تمامی بخش ها و کلینیک ها این سیفتی باکس ها در تعداد مناسب تهیه شود و در اختیار پرسنل قرار بگیرد و در زمان تعیین شده دفع گردند .قبل از استفاده از این سیفتی باکس حتما برچسب پسماند خطرناک و بر چسب مشخصات تولید کننده پسماند نوک تیز بر روی ظروف نصب شده باشد و نسبت به تکمیل بر چسب در محل استفاده از این ظروف اقدام گردد .
  • آیکون تیک آبی در دایره آبیپس از این که حدود ۷۵ درصد سیفتی باکس ۵ لیتری پر شد باید در آن را قفل کرد و چسب زد و داخل کیسه ی پسماند زرد رنگ قرار داده و به عنوان پسماند عفونی دفع گردد.
  • آیکون تیک آبی در دایره آبیبه هیچ عنوان محتویات سیفتی باکس ۵ لیتری را خالی نکرده و به هیچ عنوان مجددا از ظرف استفاده نشود .

ویژگی های سیفتی باکس ۵ لیتری

  • آیکون تیک سبزاین سیفتی باکس دارای گنجایش ۵ لیتری می باشد.
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری یکبار مصرف می باشد .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری برای دفع و نگه داری وامحاء زباله های پزشکی کاربرد دارد .
  • آیکون تیک سبزقابلیت نصب روی تخت بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، کلینیک ها ، آزمایشگاه ها و آرایشگاه ها است .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری دارای استاندارد ملی می باشد .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری از پلیمر بسیار سخت تولید شده است .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری محکم و با کیفیت است .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری دارای خط نشانگر ماکزیمم ظرفیت است .
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری قابل اتوکلاو برای امحاء و بی خطر سازی زباله های بیمارستانی است .
  • آیکون تیک سبزدارای شیار بر روی درب سیفتی باکس جهت جدا سازی سرنگ
  • آیکون تیک سبزسیفتی باکس ۵ لیتری ساخت کشور ایران است.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی