به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیفتی باکس 3 لیتری

مدل: بکر
دسته بندی: سيفتي باکس
شناسه محصول: 13504

28900

بکر

28900
جزییات

بهار زیست

32000
جزییات

  • قطر : 18 سانتی متر
  • ارتفاع : 18 سانتی متر
  • وزن با احتساب بسته‌بندی : 530 گرم

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیفتی باکس 3 لیتری بهار زیست

گاهی ناخودآگاه در مراکز درمانی برخی از محصولات را می بینیم . اما دریغ از اینکه اطلاعات کافی نسبت به این محصول داشته باشیم . سیفتی باکس سه لیتری، یکی دیگر از این محصولات درمانی می باشد. که از نظر ظاهری شبیه به سطلی با گودی زیاد می باشد. بهتر است بدانید که سیفتی باکس سه لیتری بهار زیست تنها یک سطل ساده نیست بلکه این سطل ،مخصوص نگهداری محصولات خطرناک می باشد،چون بر روی بدنه ی سیفتی باکس نشانه هایی به منظور خطر قرار دارد. بدنه سیفتی باکس ،برای جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری  دارای پین های مختلفی است که بعد از پرشدن حجم مذکور، این پین ها مانند یک قفل عمل میکنند و درب سیفتی باکس را به بدنه آن اتصال می دهند تا در برابر افتادگی یا رها شدن به سرعت واکنش نشان ندهدو باز نشود.

سیفتی باکس ها دارای جنس محکمی هستند محل نگهداری وسایل پزشکی تیز از جمله سرنگ ها ، تیغ بیستوری و بقیه اجسام هستند . برای استفاده از ظرف سیفتی باکس ها باید موارد زیر را رعایت کنید این موارد عبارتند از : زمانی که پسماند های دفع شده درون سیفتی باکس قرار دارند بسیار خطرناک و عفونی هستند و تنها زمان نگهداری از این ظرف ها 3 روز می باشد و بعد از 3 روز باید تمام ظرف های موجود در بخش ها در تمام اندازه و حجم های مختلف جمع آوری شوند و به دست پرسنل تولید کننده ی پسماند نوک تیز برسند و در اولین فرصت دفع شوند ، تمام اجسام تیز و برنده که یک بار مصرف هستند و برای درمان و مراقبت بیماران از آن ها استفاده می کنند مانند : آنژیوکت ها ، سر سوزن ، لانست ، تیغ بیستوری ، شیشه های سرم ، اره و اسکالپ باید در این ظرف ها جمع آوری شوند و سپس دفع شوند

سیفتی باکس سه لیتری بکر 

محصولات درمانی به دلیل خطرناک و آلوده بودن بیشتر از جنس پلیمر ساخته شده اند ،چون محصولاتی که در مراکز درمانی به کار میروند اغلب تیز و آلوده می باشند.به همین دلیل دیگر کیسه های مشمایی، پاسخگوی نیاز مراکز درمانی نمی باشد و همچنین رهاسازی این محصولات  آلوده ،بعد از مصرف جز آسیب به فرایند زیستی هیچ سود دیگری ندارد. از این رو سیفتی باکس های سه لیتری  از جنس پلیمر ساخته شده اند که اغلب در بیشتر مرکزها به رنگ زرد یا قرمز دیده می شوند. سیفتی باکس ها ی سه لیتری بیشتر به صورت استوانه ایی یا مکعبی قابل رویت هستند. چون در این صورت ظرفیت دفع پسماند در سیفتی باکس افزایش می باید به طوری که  هرچه حجم این محصول بیشتر باشد در برابر شکسته شدن نیز مقاومت میکند.  بهتر است بدانید که بدنه سیفتی باکس از جنس پلی پروپیلن می باشد تا نفوذ پذیری کمتری داشته باشد. هنگامی که 3/4 از حجم سیفتی باکس پر شود باید درب آن را با قفل دومرحله ای که دارد قفل کنند و به آن چسب بزنند و سپس آن را درون کیسه پسماند که زرد رنگ است بگذارد و آن را دفع کنند ، اگر قصد استفاده از این ظرف ها را دارید ابتدا باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید و از وجود برچسب پسماند و آرم خطر آن مطمئن شوید و اگر نکات ایمنی آن ناقص بودند برای تکمیل برچسب اقدام کنید ، ظرف یکبار مصرف است و هرگز نباید محتویات آن را خالی کنید و مجددا از آن استفاده کنید و در آخر اگر از سیفتی باکسی استفاده نمی کنید درب ظرف را ببندید و بر روی درجه ی شماره ی 1 تنظیم کنید و زمانی که حجم 3/4 آن پر شد درب را باید قفل کنید یعنی روی درجه شماره 2 قرار بدهید .

معرفی انواع سیفتی باکس سه لیتری

  • سیفتی باکس ها اکثرا از جنس پلیمر می باشند.
  • اما به ندرت می توان سیفتی باکسی از جنس کاغذ یافت.
  • جالب است بدانید که سیفتی باکس های پلاستیکی برای محصولات آلوده و تیزهمچون سرنگ ها استفاده می شوند.
  • در حالی که سیفتی باکس های کاغذی ،فقط برای دفع زباله های بازیافتی همچون کاغذ قابل استفاده هستند.
  • بیشترین حجم سیفتی باکس هایی که اکثرا  که قابل استفاده هستند
  • حداقل سه لیتر است زیرا دارای دو درب محافظتی می باشد.
  • یک درب به صورت خودکار پلمپ می باشد تا از بروز نشستی گاز جلوگیری کند.
  • درب دیگر دارای قفل دستی می باشد .
  • این سیفتی باکس ها  در محل مورد نظر ثابت قرار می گیرند.
  • بعد از پر شدن حجم سیفتی باکس ،آن را پلمپ کرده و می سوزانند.
  • بهتر است بدانید که جنسی که در تولید این سیفتی باکس ها به کار رفته است با محیط زیست سازگاری دارد و می تواند در محیط زیست دفع شود به طوری که هیچ آسیبی به محیط مذکور وارد نشود.

نکات خرید سیفتی باکس سه لیتری

برای اینکه بتوانید یک سیفتی باکس سه لیتری  مناسب بخرید باید به نکات زیر توجه کنید .

  • آیکون تیک آبی درست است که اکثر سیفتی باکس ها از جنس پلاستیک هستند.
  • آیکون تیک آبی اما باید به این امر توجه کنید ،که سیفتی باکسی که میخواهید خریداری کنیدنباید نشتی داشته باشد یا از خرید هرگونه سیفتی باکسی که بدنه اش دارای ترک می باشد جلوگیری کنید.
  • آیکون تیک آبی سعی کنی هنگام خرید سیفتی باکس سه لیتری به شیارهای داخلی محصول توجه کنید این شیارها باید به گونه ایی باشد که فقط دست آلوده از این محل عبور کند.
  • آیکون تیک آبی به گونه ای نباشد که   زباله ها حین حمل سیفتی باکس به سرعت خالی شوند.
  • آیکون تیک آبی بهتر است قبل خرید از کامل بودن جزییات محصول ، اطمینان حاصل را کسب کنید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی