به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سونوگرافی در منزل

مدل: سونوگرافی
شناسه محصول: 265

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سونوگرافی در منزل

  • در زندگی امروزه به دلیل مشغله های کاری افراد فرصتی برای رفتن به دکتر ندارند و یا بیشتر وقت خود را در ترافیک میگذرانند .خدمات در منزل برای افراد طراحی شده است که کمک بسیاری به آن ها می کند .و همچنین برای بیماران و یا افرادی که به دلیل پیری نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند مناسب می باشد .شما با یک تماس و یا مراجعه به سایت می توانید آدرس و نوع سونوگرافی خود را ثبت نمایید و در زمان منتخب شما ما نزدیک ترین پرسنل را برای شما ارسال می کنیم .
  • بیمارانی که به سونوگرافی نیاز دارند از این روش می توانند استفاده کنند و دیگر لازم نیست که در صف های سونوگرافی در بیمارستان ها و مطب ها منتظر بمانند .و از طریق خدمات در منزل می توانند در زمانی کوتاه سونوگرافی را انجام دهند . به طور کلی و خلاصه می توان گفت خدمات پزشکی امکاناتی که در بیمارستان وجود دارند را در منزل و در مدت کوتاهی برای شما فراهم می کند که بدون استرس و خسته شدن و بدون منتظر ماندن در صف های طولانی می باشد .این امکان برای افرادی که شاغل هستند مناسب می باشد زیرا باعث تلف شدن وقت آن ها نمی شود .متخصصین سونوگرافی ،سونوگرافی در منزل را انجام می دهند.
  •  
  • دلیل استفاده از سونوگرافی در منزل: معمولا سالمندان به دلیل کهولت سن و یا زنان باردار به دلیل وضعیتی که دارند، توانایی حرکت کردن و یا بیرون رفتن از منزل را ندارند، بنابراین آن ها می ‌توانند از خدمات در منزل استفاده کنند. این خدمات در منزل شامل سونوگرافی در منزل و یا کاردرمانی در منزل، گفتار درمانی در منزل و بسیاری دیگر از خدمات می شود. با استفاده از سونوگرافی در منزل دیگر نیازی نیست که بیماران زمان طولانی را در صف ها منتظر بمانند و یا در هنگام رفت و آمد ترافیک ‌های سرسام‌آور را تحمل کنند. شما برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید تنها باید یک مجموعه و یا یک دکتر متخصص سونوگرافی را پیدا کنید. استفاده از سونوگرافی در منزل می تواند این امکان را به بیماران بدهد تا در منزل خود در کمال آرامش تحت درمان قرار بگیرند و از محیط آلوده بیمارستان دوری کنند. وضعیت بیماری هر فرد متفاوت می باشد، بنابراین منتظر ماندن آن ها در صف و یا محیط آلوده بیمارستان می تواند وضعیت آن ها را وخیم تر کند. بنابراین بهترین گزینه برای این دسته از بیماران این است که از خدمات در منزل استفاده کنند.
  •  
  • نحوه انجام سونوگرافی در منزل: در گذشته دستگاه‌هایی که برای سونوگرافی مورد استفاده قرار می گرفت بسیار سنگین بودند و امکان جابجایی آن ها وجود نداشت، اما امروزه از آن جایی که علم پیشرفت کرده است دستگاه هایی در سونوگرافی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که پرتابل هستند و می توان آن ها را به راحتی جابجا کرد. انجام سونوگرافی در منزل همانند انجام آن در بیمارستان می باشد. یعنی پزشک متخصصی که به منزل شما مراجعه می کنند، برای اینکه بتواند تصاویری را از اندام موردنظر شما بگیرد از شما می خواهد که به پشت و یا پهلو دراز بکشید و دیگر اندام های شما که لازم نیست از آن ها عکس برداری شود، با پارچه و یا ملحفه پوشانده می ‌شود. قبل از انجام سونوگرافی در منزل، ژل مخصوص به سونوگرافی را بر روی اندام مورد نظر می مالند تا پراب دستگاه سونوگرافی بتواند راحت تر بر روی اندام شما حرکت کند.
  •  
  • بنابراین زمانی که شما پزشکی را برای انجام سونوگرافی در منزل پیدا می کنید، پزشک به صورت دو بعدی و یا سه بعدی سونوگرافی را انجام می دهد. خوب است بدانید که از دستگاه سونوگرافی می توان برای تمام اندام ها استفاده کرد. برخی از افراد تصور می ‌کنند که سونوگرافی در بیمارستان می تواند نتایج دقیق تر و درست تری را ارائه دهد اما این یک تصور اشتباه می باشد. زیرا بیشتر دستگاه هایی که برای سونوگرافی در بیمارستان مورد استفاده قرار می ‌گیرد قدیمی هستند و کیفیت پایین تری دارند. در صورتی که شما از خدمات سونوگرافی در منزل بهره مند شوید نتایج سونوگرافی شما دقیق تر است و پزشک معالج شما می تواند اعتماد بیشتری به نتایج کند.
  •  
  • ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که اشعه‌های دستگاه سونوگرافی ممکن است برای اعضای دیگر خانواده خطر داشته باشد؟
  • در پاسخ به این سوال باید گفت که سونوگرافی در منزل هیچ گونه خطری را برای شما و همچنین اعضای خانواده ندارد. این پرتوهای رادیولوژی است که دارای اشعه ایکس می باشد و برای بدن انسان مضر است. دستگاه سونوگرافی دارای هیچ گونه اشعه ایکس و پرتو رادیولوژی نمی باشد.
  •  
  • مزایای سونوگرافی در منزل:
    •  سونوگرافی در منزل در مقایسه با دیگر روش های عکسبرداری کاملاً به صرفه تر است.
    •  این روش، روشی امن و بی خطر است.
    •  دستگاه سونوگرافی می تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را از اندام مورد نظر شما در اختیار پزشک قرار دهد.
    •  شما در صورتی که از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده می کنید، می توانید خیلی سریع تصاویر عکس برداری با دستگاه سونوگرافی را بر روی دستگاه مشاهده کنید.
    •  
  • شما برای اینکه بتوانید با خیال راحت از خدمات سونوگرافی در منزل استفاده کنید باید مراکزی را برای درخواست پزشک متخصص سونوگرافی انتخاب کنید که دارای تجربه کاری در این زمینه باشند و همچنین از اعتبار بسیار بالایی برخوردار باشند. در صورتی که در انتخاب مراکز ارائه خدمات خود نهایت دقت را به کار نبرید ممکن است که پشیمانی برای شما به بار بیاورد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی