به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرم طلا پیور گلد

مدل: سرم طلا پیور گلد 24K
دسته بندی: مراقبت از پوست
شناسه محصول: 6680

تماس بگیرید

  • دارای طلای جذبی
  • روشن کننده و جوانساز کننده پوست
  • آبرسان و لیفت کننده پوست

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سرم طلا پیور گلد 24k

جوانی و زیبا ماندن پوست صورت و یا شاداب ماندن چهره پس از گذر عمر برای همگان چه مرد چه زن بسیار مهم و حائز اهمیت است‌. شما در هر سنی که باشید مطمئنا به زیبایی و صاف بودن پوست صورت خود بسیار اهمیت خواهید داد و این یک امر کاملاً طبیعی در دنیای امروز است حتی برای رفع چین و چروک های پوستی بسیاری از خانم‌ها و آقایان خود را به زیر تیغ جراحی برده و سعی می کنند با جراحی های زیبایی گوناگون چهره خود را به ظاهر دوران جوانی بازگردانند به همین دلیل متخصصان و پزشکان زیبایی پوست اقدام به ساخت یک سرم موثر برای رفع چین و چروک و جلوگیری از پیری پوست تولید کرده و آن را در بازار عرضه کرده‌ اند سرم طلا یکی از این محصولات ضد پیری می باشد که در ادامه در مورد آن توضیح مختصری خواهیم داد.

سرم طلا چیست

 سرم طلای که سرم ضد پیری و حاوی ویتامین برای پوست صورت می باشد که البته از طلای کاملاً خالص درست شده است این سرم سلول های مرده پوست را دوباره تقویت کرده و به پوست شما جانی تازه می بخشد در حقیقت این سرم پوست باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود و با این کار حتی مانع ایجاد چین و چروک های جدید بر روی سطح پوست می گردد.

 باید متذکر شد که ذرات طلا به خودی خود موجب ذخیره آب در زیر پوست شده و پوست شما دائما شاداب می ماند.

ترکیبات سرم

سرم پیش رو حاوی ترکیباتی از قبیل ویتامین های مختلف و عصاره های گیاهی بسیار عالی و درجه یک برای پوست می باشد. از جهت غلظت و بافت نیز این سرم طلا بسیار رقیق و تازه است، شما پس از استفاده تقریباً بلافاصله اثر آن را بر روی پوست خود احساس خواهید کرد و پس از مدتی کاملا پوست جوان خود را بازمی یابید.

سرم طلا

نحوه استفاده از سرم طلا

 برای اثربخشی بهترین سرام بهتر است که حتماً آن را روزی دو بار یک بار صبح و یک بار در هنگام غروب استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 به خاطر داشته باشید که قبل از زدن هر نوع کرم پوستی به سطح صورت از این سرم استفاده کنید تا کاملاً پوست شما را تقویت کند.

 از آنجایی که این سرم کاملاً آبکی و رقیق می باشند تنها چند قطره از آن برای استعمال کافی است و نیاز است مقدار زیادی از آن را بر روی صورت خود ماساژ داده تا طلاهای داخل سرم داخل پوست جذب شوند.

 برای استفاده از این سرم کافیست تا چند قطره از مایع آن را بر روی انگشتان خود مالیده و با آن پوست صورت خود را ماساژ دهید تا سرم به خوبی در پوست شما نفوذ کند.

از آنجایی که محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار محصولات مهم و حساسی بوده است و کوچکترین اشتباهی در انتخاب فروشگاه مناسب و یا برند مناسب برای پوست خود ممکن است آسیب های جدی و غیر قابل برگشتی ایجاد کنید به همین منظور حتماً از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کرده و اطمینان حاصل کنید که برند انتخاب شده برای پوست شما ضرری نداشته باشد به همین منظور سایت آریا طب سرم طلا را عرضه کرده و آن را برای فروش خدمت شما ارائه می دهد تا با خیالی راحت و بدون هیچ دغدغه و نگرانی از آن استفاده کنید و از جوانی پوست صورت خود لذت ببرید.

 

 

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    استفاده از این سرم محدودیت سنی داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر محدودیت سنی نداره .

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی