به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سوزن کارتریج M8

مدل: 24 سوزنه
دسته بندی: میکرونیدلینگ
شناسه محصول: 5804

تماس بگیرید

24 سوزنه

تماس بگیرید
جزییات

11 سوزنه

35000
جزییات

16 سوزنه

تماس بگیرید
جزییات

42 سوزنه

تماس بگیرید
جزییات

36سوزنه

تماس بگیرید
جزییات

12سوزنه

تماس بگیرید
جزییات

نانو

تماس بگیرید
جزییات

  • ضد اب
  • قابل شست و شو

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کارتریج میکرونیدلینگ M8

  • کارتریج متشکل از تعدادی سوزن ریز می باشد از این وسیله به منظور روش درمان میکرونیدلینگ با دستگاه دکترپن استفاده می شود تعداد سوزن های هر کارتریج متفاوت و به صورت 9، 12، 16، 24، 36 و 42 سوزنه می باشد که هر یک به منظور درمان خاصی کارایی دارد در این مقاله قصد داریم به معرفی سوزن کارتریج 24 سر دکترپن M8 بپردازیم.از دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل کارتریج 24 سوزنه به منظور تولید کلاژن و الاستین و در نتیجه رفع چین و چروک، رفع لکه، حذف جای جوش و جوانسازی پوست استفاده می شود به منظور اثربخشی بیشتر و موثرتر می توان در این روش درمان به طور همزمان از محلول های مزوتراپی نیز کمک گرفت زیرا با سوراخ هایی که بر روی پوست ایجاد می شود جذب این مواد افزایش پیدا می‌ کند در نتیجه اثرات بیشتری از خود بروز می دهد. سوزن کارتریج 24 سر دکترپن M8 به منظور حفظ ایمنی و سلامتی بیمار باید پس از یک بار استفاده دور انداخته شود.

سوزن کارتریج M8

  • ویژگی های سوزن کارتریج 24 سر میکرونیدلینگ دکترپن M8 :
  • این مدل از کارتریج دارای 24 سوزن ظریف آبی رنگ است.

  • که به صورت پایه‌ بلند و درپوش دار طراحی شده است.

  • کارتریج را از قسمت انتهای آن باید به دستگاه متصل نمود.

  • این قسمت T مانند می باشد که به صورت ضد عفونی شده تولید و عرضه گردیده است.

  • سوزن کارتریج 24 سر دکترپن M8 به صورت یکبار مصرف تولید شده است و این بدین معنی می باشد که کارتریج مخصوص یک بیمار است. زیرا در ساخت آن از موادی استفاده شده که استریل کردن آن برای بار دوم مقدور نمی باشد. 

  • سوزن کارتریج M8

سوزن کارتریج 24 سر میکرونیدلینگ دکترپن M8

 سوزن کارتریج 24 سر دکترپن M8 در بسته‌های مختلف و با ضمانت نامه توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی و زیبایی معتبر سراسر کشور ارائه می گردد. هنگام خرید توجه به کیفیت سوزن باید در اولویت قرار گیرد سوزن های بی کیفیت مقاومت پایینی دارند و کار با آن ها خطرناک می باشد زیرا ممکن است حین عمل میکرونیدلینگ بر اثر عدم کیفیت بشکنند و به پوست بیمار آسیب وارد نمایند همچنین خرید این محصول از برندهای معتبر بسیار حائز اهمیت است زیرا برندهای مطرح به کیفیت محصولات خود توجه ویژه داشته و در ساخت آن ها تمامی اصول استاندارد و بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

سوزن کارتریج  بیشتر مناسب دستگاه تاتو می باشد که در دو نوع سری گرد و فلت موجود است طوری که هردونوع آن یک بار مصرف بوده است زیرا از نظر تیزی حرف اول را می زند و به راحتی پوست را تخریب می کند تا جوهر تاتو به راحتی در زیر بافت پراکنده شود که قبل مصرف باید استریل شود و کاملا ایزوله مصرف گردد تا باعث بروز هیچ مشکلی نشود هرنوع سری سوزن کارتریج دارای ویژگی خاصی می باشد سوزن کارتریج از نوع گرد بیشتر زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به ایجاد خطوط فشرده یا برای قالب گیری چون هاشور ابرو استفاده می شود اما سوزن کارتریج فلت تنها برای ایجاد سایه زنی و رنگ مناسب بوده است .

کارتریج میکرونیدلینگ ام 8

البته این مدل ها دارای سری خاصی می باشند سوزن کارتریج های یک سر با توجه به حساسیتی که دارد مناسب هاشور و پرکردن مژه است در حالی که دو سر مناسب خط چشم و ایجاد خط تاتو لب است که تعداد سری تا هفت سر نیز ادامه می یابد فقط در ضخامت نوک سوزن تفاوت را میتوان حس کرد زاویه ای که سوزن کارتریج ایجاد میکنند بسته به تعداد سری دارد  ممکن ابتدای زاویه ایجاد شده عمود باشد که بیشتر مناسب پر کردن هاشور است در واقع زاویه ساخته شده 45 تا 90 درجه می باشد این سوزن با بافت داخلی بدن تماس مستقیمی دارد این سوزن ها با توجه به سیستم دستگاه برای جلوگیری از فاسد شدن استریل از هندپیس استفاده می کنند که دست دخالت نداشته باشد انتهای سوزن کارتریجی خون و لنف را وارد خود می کند و مانع از برگشت آن به پوست می شود

مناسب میکروبلیدینگ است زیرا با توضیحات ذکر شده متوجه شدید که بیشتر برای پر یا هاشور و برعکس سایه زنی مناسب بوده است زیرا به راحتی سرگرد طرح عظیم و پر عمق را به نمایش میگذارد که تاتو ژاپنی یا اصطلاحا تاتو رنگ زرد می گویند تعداد سری یا شماره سوزن ها با هدف موجودیت شماره RL7 نمایان شده است زیرا برای پر کردن که نیاز به نقطه زنی می باشد اندازه سوزن باید حداقل 3 تا 5 باشد تا ظرافت و رویش طبیعی بگیرد  اما سوزن کارتریج پر مصرف که بیشتر استفاده می شود سوزن با سرشماره 13.5.7 می باشد اما گاهی برخی از سوزن ها سطح برش خورده ای دارند که بیشتر بوده و کاملا سطح مد نظر را یکدست پر میکند زیرا مدل جدید سوزن می باشد

  • سوزن کارتریج 24 سر دکترپن M8 توسط فروشگاه آنلاین آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق پل های ارتباطی در تماس باشید.

سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8

  • اساس کار سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 :  میکرونیدلینگ یک روش درمان زیبایی است که از آن به منظور جوانسازی و شادابی دوباره پوست کمک گرفته می شود اساس کار این روش درمانی ایجاد سوراخ های ریز بر روی سطح پوست بدون آسیب جدی به بافت و تحریک آن به تولید و افزایش کلاژن و الاستین دو عنصر ضروری جوانسازی پوست می باشد. میکرونیدلینگ با کمک دستگاه های مخصوصی و بدون عوارض جانبی خطرناک انجام می شود. این دستگاه ها در مدل ها و نوع های مختلف توسط شرکت های گوناگون ساخته می شود. دستگاه های میکرونیدلینگ دارای لوازم جانبی متعددی هستند که عملکرد خوب این دستگاه ها به کیفیت لوازم جانبی وابسته است یکی از لوازم جانبی که کیفیت آن باعث نتیجه بهتر می گردد سر سوزن می باشد.

سوزن کارتریج M8

  • توضیح سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 
  •  
  • سر سوزن نیز در انواع مختلف توسط شرکت های گوناگون ساخته می شود یکی از سر سوزن های موجود در بازار سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 است که دارای 11 سوزن ظریف و ریز می باشد کار این سوزن ها ایجاد حفره های ریز بر روی پوست بدون وارد نمودن آسیب جدی به پوست می باشد. برای اینکه سوزن ها بتوانند سریعا پوست را سوراخ نموده باید بسیار تیز باشند تا بیمار درد کمتری را احساس نماید. جنس سر سوزن با ایجاد سوراخ های یک دست ارتباط مستقیمی دارد جنس سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 از تیتانیوم و ضد زنگ می باشد و همان ابتدا توسط شرکت تولید کننده ضد عفونی شده و سپس بسته بندی می گردد این محصول پس از یکبار استفاده به سطل زباله انداخته می شود زیرا با رفع حالت استریل کارایی خود را از دست داده و برای حفظ سلامتی بیمار نباید مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
  •  
  • ویژگی استفاده از سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 :
  • دارای 11 سوزن ظریف و ریز می باشد.
  • از تیتانیوم و ضد زنگ می باشد.
  • استریل نیز میباشد .
  •  
    • نکات بهداشتی : در تولید سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 تمامی اصول استاندارد و نکات بهداشتی رعایت شده است به همین دلیل از تاییدیه های معتبری همچون CE اروپا بهره مند می باشد. سر سوزن میکرونیدلینگ 11 سوزنه M8 را می توانید از فروشگاه های تجهیزات پزشکی و زیبایی سراسر کشور به دو صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایید گرچه خرید حضوری مطمئن و ایمن تر می باشد اما باید گفت که خرید آنلاین نیز از مزایایی همچون کاهش هزینه رفت و آمد، صرفه جویی در زمان، راحتی و ... برخوردار است که به همین دلیل دارای محبوبیت رو به گسترشی است و اکثر افراد آن را ترجیح می دهند همچنین می توان با خرید از فروشگاه هایی که دارای آرم نماد اعتماد الکترونیکی هستند خریدی مطمئن را تجربه کرد.

کاتریج میکرونیدلینگ M8

  • توضیح سوزن کارتریج نانو دستگاه میکرونیدلینگ m8 :  تکنولوژی میکرونیدلینگ توسط دستگاه های مخصوص در سالن های زیبایی و اسپا مورد استفاده فراوان قرار می‌ گیرد که استفاده از آن با هزینه کمتر برای کاربران خانگی نیز امکان پذیر می باشد. در دستگاه دکترپن جدیدترین تکنولوژی به کار گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید سرعت، لرزش و طول سوزن را تنظیم کرده و بدین طریق در بخش های مختلف پوست نتایج بهینه را مشاهده نمایید. این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا بتوان پس از هر جلسه با هزینه بسیار ناچیز کارتریج آن را تعویض کرد. انواع بسیار مختلفی از پین های سوزنی از قبیل کارتریج 9 سوزنه، کارتریج 12 سوزنه، کارتریج 36 سوزنه، 42 سوزنه و نانو وجود دارد که در زمان سفارش محصول لازم است تا نوع پین سوزنی و تعداد آن را مشخص کنید.

انواع سوزن های کارتریج نانو با ویژگی های آن :

  • کارتریج 9 : کارکرد اصلی کارتریج 9 سوزنه ترمیم حفره خال گوشتی، رفع آکنه و رفع علامت های کشیدگی و چروک است
  • کارتریج 12 : کارتریج 12 سوزنه علامت های کشیدگی و چروک را رفع می‌ نماید. کارتریج 36 سوزنه سبب سفید سازی، آبرسانی، حذف لکه، جوانسازی پوست و کاهش اندازه منافذ می گردد.
  • کارتریج 42 : از کارتریج 42 سوزنه نیز می توان برای حذف لکه، ترمیم حفره جوش های آکنه، جوانسازی پوست و کاهش اندازه منافع باز استفاده کرد و از کارتریج‌ های نانو می توان به منظور ورود بدون درد مواد مغذی، سفید سازی و جوانسازی پوست کمک گرفت و در آخر کارتریج نانو سیلیکون در عمل بدون درد، ورود مواد مغذی، ترمیم حفره، روشن سازی رنگ پوست و بازیابی فعالیت پوست موثر است.

سوزن میکرونیدلینگ ام 8

  • روش درمان میکرونیدلینگ خودکار کمک می کند تا رنگ چهره احیا و ترمیم گردد و مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست، سلولیت و علائم کشیدگی، لکه های پیری، اسکار، منافذ بزرگ ناخوشایند و آسیب‌ های ناشی از آفتاب نیز درمان شوند و پوست جوانی و زیبایی طبیعی خود را دوباره باز یابد همچنین از این روش می‌ توان به منظور بازیابی سلامت و ضخامت مو و کنترل ریزش مو نیز استفاده کرد نتایج حاصل از این روش با نتایج حاصل از جراحی زیبایی و آرایش رقابت می کند. دستگاه دکترپن در عرض 5 دقیقه بیش از 300000 سوراخ ریز را در پوست ایجاد کرده و سپس مایع مغذی را به طور موثر به پوست انتقال داده و باعث می شود تا محصولات مراقبت از پوست نتایج بهتری را از خود به نمایش بگذارند. درمان با این سوزن ها بسیار کارآمد، ایمن و مطمئن می باشد.

سرسوزن کارتریج میکرونیدلینگ 36 سر دستگاه دکتر پن M8

  • میکرونیدلینگ یک روش عمل زیبایی سرپایی می باشد که با ضربات سریع و مکرر سوزن های ریز پوست صورت یا سایر نواحی بدن را تحریک به تولید کلاژن و الاستین کرده و بدین ترتیب پوست شروع به ترمیم و بازسازی می نماید. کلاژن و الاستین دو عنصر مهم برای رفع عوارض پوستی می باشند. سرسوزن میکرونیدلینگ 36 سر دستگاه M8 به صورت استریل تولید گردیده اما قابلیت استریل مجدد را ندارد و تنها باید یک بار مورد استفاده قرار گیرد پس هر کارتریج مخصوص فرد خاصی می باشد و نباید آن را برای دو شخص متفاوت مورد استفاده قرار داد زیرا ممکن است موجب انتقال عفونت ها و بیماری های خطرناک گردد. سرسوزن میکرونیدلینگ 36 سر دستگاه M8 به گونه ای طراحی گردیده است که برای دستگاه های میکرونیدلینگ و درماپن مناسب و قابلیت استفاده داشته باشد.

سوزن کارتریج M8

  • انواع روش میکرونیدلینگ :
  •  
  • روش میکرونیدلینگ به دو روش کلی انجام می شود. انجام روش اول به صورت دستی و با ابزاری غلطک مانند به نام درمارولر است که سرتاسر آن از سوزن های ریز پر شده است. درمارولر در جهات مختلف روزنه های ریز بر روی پوست کشیده می شود. انجام روش دوم با کمک دستگاه است که تعداد حفره های میکرونی آن به نسبت روش دستی بسیار بیشتر است دقت کار در این روش بیشتر است در نتیجه همراه با نتایج مطلوب تری خواهد بود. گاهی اوقات برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر ممکن است حین انجام عمل میکرونیدلینگ به تشخیص پزشک از یک سری محصولات و سرم های درمانی استفاده گردد. در درمان ترکیبی از ابتدا سرم ها و مواد تقویتی بر روی پوست مالیده می شوند بعد پزشک با کمک درماپن بر روی پوست و سوراخ های ریز و میکرونی به وجود می‌ آورد تا سرم ها بهتر جذب پوست گردند اما در برخی دستگاه ها مواد مغذی و سرم های تقویتی همزمان با ایجاد حفره های میکرونی به پوست تزریق می گردند.

ویژگی های سر سوزن کارتریج میکرونیدلینگ 36 :

  • بیشترین کاربرد میکرونیدلینگ برای جوانسازی صورت است.
  • رفع جای جوش
  • رفع لک های پیری
  • رفع چین و چروک صورت
  • از بین بردن ترک های موجود در سایر نواحی بدن  
  •  
  • کارتریج چیست و عملکرد آن چگونه است : روش میکرونیدلینگ با دستگاه های مخصوص انجام می شود که هر دستگاه دارای کارتریج های مخصوصی هستند که باید بر روی آن ها نصب گردند در واقع کارتریج متشکل از چند سوزن می باشد که از قرار گرفتن در کنار یکدیگر کارتریج را تشکیل داده و بر روی دستگاه نصب می‌ شوند. کارتریج های مختلف در بازار تجهیزات پزشکی موجود است که هر یک دارای تعداد مشخصی سوزن می باشد یکی از کارتریج های موجود در بازار سرسوزن میکرونیدلینگ 36 سر دستگاه M8 است که دارای 36 عدد سوزن ریز و ظریف از جنس تیتانیوم می باشد. این سوزن ها ضد زنگ و بسیار تیز بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند که به دلیل کیفیت جنس خود هنگام انجام میکرونیدلینگ شکسته نمی شوند.
  •  
  • اورجینال این محصول را می توانید از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی و زیبایی آریا طب خریداری نمایید با خرید از این مرکز خریدی مطمئن و رضایت بخشی را تجربه نمایید.

سر سوزن میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن M8

  • توضیح سر سوزن میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن M8 : این دستگاه بسیار سبک طراحی گردیده که از قدرت موتور بالایی برخوردار بوده و می توان سرعت را تا 5 سطح تنظیم کرد . سوزن استفاده شده برای این قلم از جنس تیتانیوم می باشد که بسیار ریز و ظریف طراحی شده و به منظور جلوگیری از آلودگی به صورت درپوش دار ارائه شده است از دیگر ویژگی سوزن میکرونیدلینگ دستگاه M5 استریل بودن آن ها است که تنها باید یکبار مورد استفاده قرار گیرند و پس از یک بار استفاده باید به سطل زباله انداخته شوند که این امر به دلیل جلوگیری از آلودگی و انتقال عفونت ها می باشد. سوزن میکرونیدلینگ دستگاه M5 به‌ صورت پک عرضه می شود که با نام کارتریج‌ تی شکل آبی درپوش دار شناخته می‌ شود و نمی توان آن را برای افراد مختلف مورد استفاده قرار داد بلکه هر سوزن مخصوص شخص خاصی می باشد. در ساخت سوزن باید تمامی استانداردهای لازم و اصول بهداشتی رعایت شده باشد. در بین تمامی سوزن های تولید شده توسط شرکت های مختلف با برندهای گوناگون محصولی باید خریداری گردد که از کیفیت ساخت بالایی بهره مند باشد زیرا کیفیت بالا موجب می‌ شود تا در حین کار دچار شکستگی در پوست نشود همچنین بسیار تیز باشد هر چقدر سوزن ها دارای تیزی بیشتری باشند درد کمتری را برای فرد به همراه خواهند داشت. محصولی را خریداری نمایید که دارای تاییدیه های معتبر و از برندی مطرح باشد.

  • ویژگی های سر سوزن میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن M8
  • جوانسازی
  • شفافیت پوست
  • لیفت پوست صورت
  • بستن منافذ باز پوست
  • درمان اسکار جراحی
  • درمان آکنه و جای زخم
  • رفع ضایعات رنگدانه‌ ای
  • ترمیم و تجدید بافت پوست دست یافت.
  •  
  • مشخصات فنی سر سوزن میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن M8
  •  
  • : دستگاه M8 به دلیل سرعت بسیار بالای خود، بدون لرزش بودن و همچنین اندازه دقیق سوزن خروجی از ایمنی بالایی برخوردار است این دستگاه از سرعت 8 هزار تا 18000 ضربه در دقیقه برخوردار می باشد. اندازه سوزن خروجی آن نیز 0/2 الی 3 میلی متر است هندپیس تعبیه شده برای آن نیز بسیار سبک بوده که از خود صدا و لرزش کمی تولید می نماید. استفاده همزمان این دستگاه با کوکتل هایی همچون درماهیل یا توسکانی سبب افزایش اثر میکرونیدلینگ می شود و باید گفت که با استفاده از این محصول جذب داروها تا 300 برابر افزایش پیدا می‌ کند.
  •  
  • روش درمانی سر سوزن میکرونیدلینگ دستگاه دکترپن M8
  • در روش درمانی میکرونیدلینگ از هر محلول برای مشکل پوستی خاصی کمک گرفته می شود. در این روش نوک سوزن با پوست برخورد کرده و سبب ایجاد سوراخ بسیار ریزی بر روی سطح پوست می گردد در این هنگام سیستم ایمنی بدن فعال شده و شروع به تولید کلاژن جدید و سالم می نماید و از طریق سوراخ های ایجاد شده کوکتل ها، کرم ها و داروها را به لایه های مختلف پوست می رساند دستگاه به دلیل سرعت بالا و نداشتن لرزش کوچکترین اسکاری بر روی پوست صورت یا بدن باقی نمی گذارد.
  •  
  • فروشگاه آنلاین آریا طب دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است که شما خریدار گرامی با خیال آسوده می توانید در کمترین زمان ممکن سوزن میکرونیدلینگ دستگاه M8 را از این فروشگاه خریداری کرده و سپس آن را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید.

ویژگی های سوزن کارتریج نانو دستگاه میکرونیدلینگ m8 :

  • حفظ تمامیت ساختاری پوست
  • افزایش تقویت متابولیسم پوست
  • خروج تدریجی سموم و مواد زائد از پوست
  • بهبود فعالیت ضد پیری و التیام زخم می باشد.
  • ایجاد مسیر مستقیم برای انتقال محصولات زیبایی به پوست
  •  
  • مشخصات سوزن کارتریج نانو دستگاه میکرونیدلینگ m8 : هر کارتریج به صورت استریل شده و به صورت مجزا همراه با سرپوش محافظ تولید و بسته بندی می گردد جنس سوزن های همه آن ها تیتانیومی می باشد سوزن ها از 0/25 الی 3 میلی متر قابلیت تنظیم دارند که با توجه به نوع درمان هر سوزن می تواند برای 4 الی 6 بار استفاده گردد فقط توجه داشته باشید که هر سوزن باید برای یک شخص خاص استفاده شود و نمی‌ توان آن را برای دو فرد مختلف مورد استفاده قرارداد.که هیچ عوارض جانبی ندارد و بهترین گزینه به منظور مراقبت از پوست و زیبایی به شمار می آید. سوزن میکرونیدلینگ نانو دکترپن M8 به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و عفونت به صورت یکبار مصرف طراحی شده و به دلیل مواد به کار رفته در ساختشان نمی توان آن ها را مجدداً ضدعفونی کرد. سوزن میکرونیدلینگ نانو دکترپن M8 سازگار با دستگاه دکترپن بوده که در بسته های 100 عددی بسته بندی می گردد و دارای 3 سال گارانتی می باشد برخورداری از گارانتی تضمین کننده سلامت کالا می باشد.
  • سوزن

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی