به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سایلن پرسلن مستردنت

مدل: 15 میلی لیتر
دسته بندی: مواد پروتزی
شناسه محصول: 12989
برند: مستردنت

895000

  • قابل استفاده برای پرسلن و متال
  • ساخت آمریکا

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سایلن دندانپزشکی

سایلن پرسلن مستردنت اتصال بین سطوح و مونومرهای متاسیلی و سطوح حاوی عناصر غیر طبیعی را افزایش می دهد. حال برسیم به روش استفاده از این سیلان که به شرح زیر است: شستن و خشک کردن دندان ها و قطعات سرامیکی با اسید HFGM. .یک قطره سیلان را از روغن داخل یک کپسول شفاف بردارید یا آن را مستقیماً روی لبه میکرو یکبار مصرف قرار دهید.

برای افرادی مناسب است که از روکش‌های چینی برای دندان‌های ترمیمی خود استفاده کرده‌اند و افرادی که دندان‌های آنها دچار شکستگی شده‌اند .این افراد می توانند برای ترمیم دندان خود به دندان پزشک مراجعه کنند و برای ترمیم دندان خود می توانند از سایلن پرسلن استفاده کنند. محصول سایلن پرسلن مستردنت نیز قابلیت استفاده در پرسلن و متال را هم دارد. این محصول برای کاهش دادن کشش سطحی پرسلن و قابلیت ایجاد باند با استفاده از کامپوزیت کاربرد هم دارد. سایلن پرسلن ساخت کشور آمریکا و شرکت مستردنت در حجم یا اندازه ۱۵ میلی لیتر در بازار عرضه می شود.

سایلن پرسلن: برای کاهش پدیده فیزیکی پرسلن و ایجاد پیوند با کامپوزیت استفاده می شود. سایلن پرسلن برای چسباندن براکت های دندانپزشکی است و ممکن است برای چینی و فلز استفاده شود. برای ترمیم روکش های شکسته یا لب های چینی فشرده در مطب استفاده می شود. سایلن پرسلن مستردنت در حجم پانزده سانتی متر مکعب در بازار موجود می باشد. مراحل کار: سطح چینی شکسته را با اسید (HC چینی) حکاکی کنید و یک بار شصت ثانیه بشویید. یک لایه سیلوکسان چینی روی سطح حکاکی شده قرار دهید و اجازه دهید به مدت سی ثانیه خشک شود. سطح آماده را بچسبانید. چینی را با یک کامپوزیت APK که یادآور Master-Fil است تعمیر کنید. ظروف سرامیک سیلن چیست Restorant? Silen seramic ware Restorant برای کاهش پدیده فیزیکی چینی و تهیه باند کامپوزیت برای ترمیم روکش های شکسته یا شاید مناسب است. لب های فشرده.ویژگی های سایلن پرسلن مستردنت:پرایمر برای باندینگ براکت های دندانپزشکی کاهنده کشش سطحی برای ترمیم های چینی و چینی کشور سازنده: آمریکا مشخصات فنی این محصول: حاوی محلول پانزده سانتی متر مکعبی است که برای بالا بردن سطح کشش و مقیاس بندی سطح به کار می رود. با کامپوزیت. پرایمر برای چسباندن براکت های ارتودنسی است و ممکن است برای چینی و فلز استفاده شود. برای ترمیم روکش های شکسته یا لب های چینی پر شده در مطب استفاده می شود. در 15 میلی لیتر ارائه می شود. MASTER DENT – پرایمر ظروف سرامیکی ترمیم شکستگی ونیرهای چینی در باند مرتبط با دهان لمینت می‌تواند برای پرسلن و پرایمر فلزی برای چسباندن براکت‌های دندان‌پزشکی استفاده شود کاهش کشش سطحی برای احیای روکش‌های چینی ۱۵ مایل مراحل کار: سطح شکسته چینی را با اسید شستشو دهید و HC آن را بشویید. یک بار شصت ثانیه. یک لایه سیلوکسان چینی را روی سطح حکاکی شده قرار دهید و سی ثانیه خشک کنید، سطح آماده را بچسبانید. چینی را با یک کامپوزیت APK که یادآور Master-Fil است، تعمیر کنید.

سایلن پرسلن مستردنت

کاربرد سایلن پرسلن، ترمیم شکستگی دندان

سایلن پرسلن مستردنت همان طور که از اسمش مشخص است برای ترمیم شکستگی‌های دندان استفاده می شود. هم چنین کاربردهای دیگری هم دارد که شامل موارد زیر است :

آیکون تیک بنفش سایلن پرسلن در مطب‌ها برای کاهش یافتن کشش سطحی پرسلن استفاده می شود.

آیکون تیک بنفشبا استفاده از سایلن پرسلن دندان پزشک‌ها می توانند قابلیت کامپوزیت ترمیم روکش‌هایی که  برای دندان‌های ترمیم شده خود استفاده کردید را ایجاد کنند.

سایلن پرسلن

اگر شما در ارتباط با نحوه استفاده از سایلن پرسلن مستردنت توسط دندان پزشک‌ها خیلی کنجکاو هستید می توانید با همراه شوید تا تمام مراحل کار با این محصول را برای شما توضیح دهیم :

آیکون تیک بنفشدندان پزشک‌ها در مرحله اول سطح چینی شکسته شده را با اسید هیدروفلوریک اچ یا اچ پرسلن پر می کنند و بعد از یک دقیقه آن را می شویند.

آیکون تیک بنفشدر مرحله دوم یک لایه از این محصول را روی سطح اچ شده قرار می دهند و به مدت ۳۰ ثانیه به آن زمان می دهند تا سلف کیور خشک شود.

آیکون تیک بنفشدر مرحله سوم بعد از قرار دادن و خشک شدن سلف کیور، سطح آماده شده را باند می کنند.

آیکون تیک بنفشدر مرحله آخر با محصول کامپوزیت اپک دندان را ترمیم می کنند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی