به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رک میکروتیوب دوطرفه

مدل: 60
دسته بندی: رک
شناسه محصول: 6344

100000

60

100000
جزییات

90

تماس بگیرید
جزییات

96

157000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رک میکروتیوب دوطرفه آزمایشگاهی

رک یک وسیله نگهدارنده به شمار می آید . جنس اکثر رک ها پلاستیکی می‌باشد ، بنابر این در دسته محصولات پلاستیکی آزمایشگاهی دسته بندی می شود . رک ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت رک میکروتیوب را برای شما توضیح می دهیم . رک میکرو تیوب نیز همانند رک سرسمپلر دارای نوع درب دار و بدون درب می باشد و هر سایزی از میکرو تیوب رک مربوط به خود را دارد به صورت : رک میکر وتیوب ۰.۲ ، رک میکرو تیوب ۰.۵ ، رک میکرو تیوب ۱.۵، رک میکرو تیوب ۲ و نهایتا رک میکرو تیوب ۵ . دسته بندی دیگر برای این محصول نیز به صورت رک چند منظوره میکروتیوب و رک ساده میکروتیوب می‌باشد .

میکروتیوب چیست؟

میکروتیوب لوله مصرفی برای استفاده روزانه در آزمایشگاه های بیوتکنولوژی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی و صنعتی و کاربرد های بالینی ، برای نگه داری مقادیر کم نمونه های جامد و یا مایع است . جنس میکروتیوب از پلاستیک شفاف و عمدتا از پلی پرولین می باشد و به دلیل کاربرد عمده در پزشکی بر اساس استاندارهای پزشکی هم می باشد . میکروتیوب ها قابل اتوکلاو تا دمای ۱۲۱ درجه سانتی گراد هستند ، هر میکروتیوب را چندین بار می توان اتوکلاو کرده و دوباره استفاده کرد . در اصل میکروتیوب ها در هر شرایطی می توانند از ۸۰- تا ۱۲۱ درجه سانتی­گراد حرارت را تحمل کنند . همچنین بهتر است قبل از استفاده از میکروتیوب نیز آن­ها را اتوکلاو کنید زیرا با باز شدن بسته بندی نمی توان از استریل بودن میکروتیوب ها اطمینان حاصل کرد . لوله های میکروتیوب را می توان در شرایط فشار ۱ اتمسفر ، دمای ۱۲۱ درجه ی سلسیوس به مدت ۲۰ دقیقه ضد عفونی کرد . میکروتیوب ها کاربرد فراوانی دارند و معمولا در جایی که بی نقصی و یک پارچگی ترکیب نمونه مهم است با نمونه های مختلف نظیر پروتئین , DNA در حجم کم پر می شوند . طراحی میکروتیوب به گونه ای است که اجازه ورود هوا یا نشتی محتویات را نمی دهد و از این نظر به راحتی می توانید به آن اطمینان کنید . از دیگر مصارف میکروتیوب می توان به کاربرد در دستگاه های میکروسانتریفیوژ اشاره کرد . میکروتیوب هایی با حجم 0.5 میلی متر و بیشتر برای این کاربرد در نظر گرفته می شوند . برای استفاده از میکروتیوب در سانتریفیوژ­ها باید به حداکثر دور در دقیقه هر میکروتیوب نیز توجه کرد . برای مثال میکروتیوب 0.5 میلی لیتری قابلیت سانتریفیوژ شدن تا 20,000g را دارد . برای اینکه در هنگام سانتریفیوژ شدن , نمونه نشتی نداشته باشد بر روی در میکروتیوب قفلی قرار داده شده تا کاربر با خیالی آسوده و بدون آسیب رساندن به خود دستگاه سانتریفیوژ یا نمونه شروع به کار کند .

رک میکروتیوب

برای نگهداری میکروتیوب در آزمایشگاه از قفسه هایی به نام رک استفاده می شود . رک ها دارای اندازه ، رنگبندی و طراحی های مختلف هستند و عمدتا از جنس پلی پرولین هستند . بر حسب نیاز خود می توانید از رک های یک طرفه ، دو طرفه در دار یا بدون در استفاده کنید . برای استفاده بهینه از محیط آزمایشگاه ها می توان رک ها را روی یکدیگر قرار داد . در طراحی رک ها برای شناسایی راحت تر نمونه­ ها از ترتیب حروف الفبا یا اعداد در هر ردیف رک استفاده می شود . با این کار به راحتی می توان نمونه مورد نظر را فراخوانی و از جا به جا شدن نمونه ها با یکدیگر جلوگیری کرد . برخی از رک­ ها نیز قابلیت نگهداری و ذخیره سازی در فریزر را دارند و می توان نمونه هایی که نیاز به فریز شدن دارند را درون این رک ها قرار داد . رک ها معمولا سبک هستند و از این رو حمل و جا به جایی نمونه ها را چندین برابر راحت­ تر می کنند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی