به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

روپوش پزشکی مردانه ساده

مدل: سایز 32 تا 42
دسته بندی: البسه پرسنلی
شناسه محصول: 7623

تماس بگیرید

سایز 32 تا 42

تماس بگیرید
جزییات

سایز 44 تا 48

تماس بگیرید
جزییات

سایز 50 و 52

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

روپوش پزشکی مردانه 

لباس های پزشکی یکی از مهم ترین لباس های کار پزشکی است که نمادی از افراد شاغل در زمینه پزشکی است و می تواند در موارد مختلف مانند بیمارستان ها ، مراکز بهداشت عمومی ، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، داروخانه ها و داروخانه ها مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی لباس پزشکی است که دائما توسط پزشکان پوشیده می شود ، بنابراین نباید مایع را جذب کند. پارچه های بیمارستانی تارگال بهترین انتخاب برای روپوش های بیمارستانی هستند زیرا از تمام استانداردهای مورد نیاز برخوردار هستند و آنها را به یکی از پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی برای تولید روپوش تبدیل می کند. لباس های طبی به دلیل استفاده مکرر و شستشوی قوی شیمیایی باید از پارچه های مقاوم ساخته شوند. لباس پزشکی مردانه ترگال ، مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی. هنگام خرید لباس پزشکی مردانه ، باید به کیفیت پارچه توجه کافی داشته باشید.

متأسفانه ، برخی از همکاران برای حفظ پوشش روپوش پزشکی ، به ویژه پوشیدن روپوش های سفید حساس نیستند ، زیرا شأن و ظاهر خوب پزشک برای جلب اعتماد بیماران بسیار مهم است.

رنگ سفید لباس پزشکی نماد کمال ، پاکی ، معصومیت و بی گناهی ، پاکیزگی ، برابری ، سادگی ، خودکفایی و شروع جدید است.

با اندکی تأمل در مورد رنگ سفید ، می توان فهمید که فلسفه استفاده از رنگ سفید برای آرام کردن بیمار است. زیرا رنگ سفید نماد پاکی و پاکیزگی است و به ظاهر اولیه شما اطمینان بیشتری می بخشد.

لباس های پزشکی برای ایجاد نظم برای پزشکان ، تشخیص آنها از دیگران و متحد کردن پزشکان و کارکنان پرستار استفاده می شود.

روپوش پزشکی را با آب داغ نشویید زیرا آب داغ به پارچه آسیب می رساند و عمر لباس را کوتاه می کند. اتو کردن روپوش های پزشکی سریع و آسان است.

کاربردهای این لباس پزشکی مردانه
-آزمایشگاه 
-بیمارستان
-مرکز درمانی و بهداشتی
-دارخونه
-کارخانه بهداشتی و مواد غذایی
-دانشکده پزشکی
-آرایشگاه 

روپوش سفید مردانه کتی


نمونه‌ای از لباس‌های بیمارستانی، کت‌های سفید دکتر و پرستار است که در طرح‌های مختلف برای خانم‌ها و آقایان، پزشکان و پرستاران طراحی و دوخته می‌شود و کارکنان ملزم به پوشیدن این لباس‌های مخصوص برای جلوگیری از انتقال عفونت‌ها و میکروب ها هستند. آلوده است، باید آن را با لباس تمیز اضافی که خود دارید تعویض کنید، اما پس از تعویض، لازم است آن را از سایر تجهیزات و لباس ها جدا کنید تا آلودگی به وسایل دیگر سرایت نکند. روپوش های پرستاری و طبی کت سفید مردانه کتی است.با خود بیاورید این نوع روپوش در آستین بلند و آستین کوتاه موجود است که پزشک یا پرستار می تواند بنا به سلیقه خود آن را تهیه کند، رنگ سفید این نوع روپوش، تمیزی لباس در آن به وضوح دیده می شود و در صورت کمترین آلودگی به وضوح مشخص می شود و کارکنان می توانند آن را با یک روپوش تمیز دیگر جایگزین کنند. لباس سفید مردانه کتی را می توان با آب و محلول های ضد عفونی کننده شستشو داد. بافت آن آسیب نمی بیند زیرا معمولا از پارچه های درجه یک مانند تترون، ترگا ساخته می شود ساده و پیچ خورده هستند تا به پارچه ها آسیبی نرسد لباس سفید مردانه کتی بسیار سبک است چه پرستار و چه دکتر زحمت پوشیدن ندهد. برای مدت طولانی و بسیار نرم و باعث خارش پوست پزشک یا پرستار نمی شود. همچنین باید توجه داشت که در محیط های گرم یا فصول گرم، پزشک یا پرستار هنگام پوشیدن این روپوش پزشکی احساس گرما و خفگی نمی کنند زیرا هوا به خوبی بین پارچه های این لباس گردش می کند و اجازه تعریق طولانی مدت به فرد نمی دهد. محلول هایی به طوری که هیچ نوع عفونتی را منتقل نکند.

4.3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(3 از 3)
66.7 %
0%
33.3 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    از خریدم راضی هستم.

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    دوخته خیلی خوب و تمیزی داشت

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس خوبی داشت و چندبار شستم هیچ اتفاقی براش نیفتاد

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی