به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول ملحفه عرض 80

مدل: گرماژ 17
شناسه محصول: 7609

21000

گرماژ 17

21000
جزییات

گرماژ 30

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 25

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 38

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول ملحفه یکبار مصرف عرض 80

ملحفه وسیله ای است که روی تشک ، بالش و پتو می کشد تا از  کثیف شدن آنها جلوگیری شود. جنس ملحفه یکبار مصرف اسپان باند است  و 10 برابر وزن خود را در آب جذب می کند. پارچه Spunbond به عنوان لایه سوزنی است. تولید ملحفه یکبار مصرف با پارچه اسپان باند بسیار مهم است. برای تولید محصولات یکبار مصرف با فشردن الیاف مناسب است و نرمی بالایی دارد. گرماژ پارچه مورد استفاده 17 گرم،25گرم ، 30 گرم و 35گرم است. رنگ انتخابی سفید است که هنگام استفاده از رول های ورق یکبار مصرف آلاینده ها را به خوبی نشان می دهد. رول ملحفه های یکبار مصرف  حاوی ترکیبات با وزن مولکولی بالا مناسب برای انواع پوست و ضد حساسیت هستند.

رول ملحفه عرض 80 گرماژ 25 پرفراژدار برای معاینه و تخت ماساژ با خطوط چین آسان برای برش هستند. رول ملحفه عرض 80 هر 1.80 متر یک پرفراژ دارد. برای رعایت بهداشت ، هر رول در یک کاغذ سلفون جداگانه بسته بندی  شده است. همچنین دارای خطوط سوراخ شده است تا بسته به راحتی باز شود. عرض رول ورق یکبار مصرف 80 سانتی متر است. طول هر رول ورق 18 متر است و سوراخ ها (پرفراژدار) هر 1.80 متر است. دو ماده اولیه در تولید ملحفه برای رول ملحفه عرض 80 استفاده شد: PP و PE ، که هر دو قابل بازیافت هستند.

رول ملحفه عرض 80 گرماژ 30  ضد عرق است و مشبک ساخته شده است ، بنابراین هیچ بویی ندارد.
 استفاده از رول ملحفه موجب صرفه جویی در هزینه دوخت و شستشو در مقایسه با سایر ملحفه ها می شود.
ملحفه های یکبار مصرف نیازی به اتو ندارند و خرید مواد شوینده ضدعفونی کننده گران است.

مراکز و مکانهای استفاده برای رول ملحفه عرض 80 گرماژ 38 :
بیمارستان - آزمایشگاه  -تصویربرداری - مطب- دندانپزشکی- درمانگاه - فیزیوتراپی- سالن زیبایی- سالن ماساژ- کلینیک زیبایی - هتل - خانه سالمندان -قطار ، هواپیما و…

ویژگی های رول ملحفه عرض 80 گرماژ 17 

  • 1- استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی و سایش
  • 2. حفاظت میکروبی بسیار بالا
  • 3. بدون پرز و گرد و غبار.

ملحفه رولی یکبار مصرف عرض 80

رول ملحفه عرض 80 یکبار مصرف در گرم های مختلف و در اندازه های مختلف موجود است و هر کدام مصرف متفاوتی دارند. جنس این رول ملحفه عرض 80 از اسپان باند ساخته شده است و با قیمت های مختلف و برای مکان های مختلف تولید می شود. کاربردهای مختلفی از جمله مکانهایی که از این رول ملحفه عرض 80 یکبار مصرف استفاده می شود ، مانند کلینیک هایی که به طور گسترده ای برای بهداشت بیمار و برای شستشوی آسان استفاده می شود.  این رول ملحفه عرض 80 یکبار مصرف هستند و باید بعد از مصرف دور انداخته شوند. علاوه بر این ، این رول ملحفه دارای خواص ضد استاتیک هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد ، می توان آنها را در هر مکانی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده کرد.این رول ملحفه عرض 80 را می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. همچنین از آن در درمانگاه ها استفاده می شود ، اما در بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز می توان از این رول ملحفه عرض 80ها برای رعایت بهداشت تا حد ممکن استفاده کرد. ملحفه های یکبار مصرف در تخت های بیمارستانی و بخشهای مختلف بسیار مفید است و برای حفظ سلامت هرچه بیشتر بیماران طولانی مدت در بیمارستان استفاده می شود. همچنین در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود ، علاوه بر این ، از این ملحفه ها می توان در صندلی های آرایشگاه استفاده کرد و همچنین برای رعایت اصول بهداشتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این رول ملحفه عرض 80 یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این رول ملحفه عرض 80 ها با پوست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این ملحفه ها هستند مناسب است.

رول ملحفه عرض ۸۰ سانتی متر

این نوع از رول های ملحفه، عرض آنها ۸۰ سانتی متر است و هم چنین یک بار مصرف هستند و لازم است که بعد از یک بار مصرف آن را دور بیندازید. جنس روکش های نازک این ملحفه ها از پارچه های اسپان باند است که از آن برای مخفی کردن تشک تخت و هم چنین برای رعایت بهداشت در مراکز درمانی، مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، سالن آرایشگاهی، رستوران ها، هتل ها و مسافر خانه ها و ... استفاده می کنند. از این نوع  رول های ملحفه ها  از آلودگی های مختلفی که وجود دارند، جلو گیری می کنند. هم چنین این محصول را در رنگ های مختلفی تولید می کنند و از رنگ سفید آن استفاده بیشتری می کنند و در دو نوع رول ساده و رول دورکش دار تولید می شوند.

ویژگی های رول ملحفه عرض ۸۰

  • آیکوا تیک ابی در دایره آبیبدون پرز هستند و هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند.
  • آیکوا تیک ابی در دایره آبیکم حجم است و به راحتی می توان آن را جا به جا کنند.
  • آیکوا تیک ابی در دایره آبیجذب آب در این نوع رول ها ده برابر وزن بدن است.
  • آیکوا تیک ابی در دایره آبیباعث کاهش یافتن هزینه های دوخت و شست وشوی آنها می شود.
  • آیکوا تیک ابی در دایره آبیطول رول ها در اندازه های ۲۰ الی ۳۰ سانتی که بستگی به سفارش مشتری دارد تولید می شوند.
2.7

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
0%
0%
66.7 %
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای رویه تخت های مطب پزشکان و دوخت ماسک های چند لایه خیلی خوبه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خوبه جنسش

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    رولش چند متری هست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی