ملحفه یکبار مصرف

اول دقت داشته باشید به علت تنوع زیاد این رول های ملحفه با توجه به عرض و طول محصول و گرماژ یا همان تراکم پارچه ملحفه و همچنین جنس پارچه خریداران ما مشکل مواجه میشوند ، کارشناسان ما برای حق این مشکل تلاش خورد را برای پیدا کردن برند های معتبر برای خرید رضایت مند شما انجام داده اند .

از دیگر لوازم بهداشتی پرکابرد در محیط های بیمارستانی،رول های ملحفه ای هستند که از جنس بسیار با کیفیتی تولید می گردند و مورد تائید سازمان نظام پزشکی است. در عرض های متفاوتی در بازار موجود است که بنا به کاربردی که دارند دارای عرض های متفاوتی نیز می باشند.از مواد منسوجات نبافته ای تولید می گردند که در عرض های متفاوت 40-50-60-65-70-80-100-120 متری تولید می شوند. جنس بسیار نرم و لطیفی دارند و در دو نوع کلی در بازار موجود می باشند: نوع پرفراژ دار و بدون پرفراژ. کاملا ضد حساسیت هستند و می توان به آسانی برش داد و در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار داد.

رول ملحفه عرض 75 در مراکز درمانی و بیمارستان ها، در کلینیک ها و سالن های ماساژ،سالن های اپیلاسیون و هتل ها دارای کاربد گسترده ای می باشند. بسیار سبک هستند و کم حجم می باشند و می توان به آسانی در مکان های متفاوتی آن را حمل نمود و استفاده کرد.در طیف رنگی سفید،قرمز،صورتی و آبی در بازار موجود می باشد.پارچه بسیار لطیفی دارد که کاملا با پوست سازگار بوده و می توان برای تمامی افراد از آن استفاده نمود. هیچ گونه پرزی به همراه ندارد و کاملا ضد حساسیت می باشد در ضمن آنتی استاتیک است.

در ضمن دارای گرم های متفاوتی نیز می باشند که شامل:17 گرم،18 گرم،20 گرم،30 گرم،38 گرمی است که قابلیت جذب آب بسیار بالایی را دارد که تا حدود 10 برابر حجمی خود می تواند آب جذب کند که این نکته بسیار کاربردی در محیط های بیمارستانی است که می توان از آن استفاده نمود.بسته بندی این ملحفه ها به صورت رولی بوده و بسیار کارساز می باشد ، به راحتی قابل حمل هستند و می توان در مراکز درمانی و هم چنین سالن های زیبایی از آن استفاده نمود .

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

از دیگر منسوجات کاربردی در محیط های بیمارستانی، رول ملحفه یکبار مصرف  هستند که در متراژ های 20-25-30-35-40-45-50 سانتی متری در بازار تولید می گردد. برحسب نوع سلیقه مشتری می توان متراژهای متفاوتی را تولید کرد. نکته دیگری که باید در مورد رول ملحفه لمینت  عنوان کرد این است که این رول های ملحفه در گرم های متفاوتی تولید می شوند که این گرم ها شامل موارد زیر است:

 17 گرم

 18 گرم

 20 گرم

 25 گرم

 30 گرم

 38 گرم

ملحفه یکبار مصرف

در دو نوع کلی رول های ملحفه تولید می گردند:

رول ملحفه ضد آب دارای پرفراژ و رول های ملحفه بدون پرفراژ که هر دو کاملا ضد حساسیت هستند.

پرفراژ برای گرماژ 30 به پایین هر دو نوع با پرفراز و بدون پرفراژ تولید می شود.

از دیگر ویژگی های رول های ملحفه بدون پرز بودن که کاملا ضد حساسیت هستند و بسیار کم حجم هستند و دارای قابلیت استفاده در مکان های متفاوتی هستند و می توان در مسافرت ها و در هتل ها و در بیمارستان ها به کار برده می شود. قابلیت جذب آب را تا ده برابر وزنی خود را دارد و دارای قابلیت استفاده در سالن های آرایشگاهی و سالن های ماساژ، بیمارستان ها و کلینیک ها و هم چنین سالن های اپیلاسیون و در درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.در طیف رنگی سفید،قرمز، صورتی و آبی تولید می گردد که رنگ سفید آن کاربرد بسیاری دارد.

ملحفه یکبار مصرف

از دیگر ویژگی های رول ملحفه:

 سبک و راحت بودن آن است که بسیار کم حجم می باشند.

 در ضمن جنس این نوع از پارچه نرم و لطیف می باشد.

 بسیار سازگار با تمام پوست افراد می باشد و آنتی استاتیک است و می توان بعد از شست وشو مجددا مورد استفاده قرار داد.

 هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای دارند و در مکان های مختلف می توان در بازار تهیه نمود.

 در ضمن این رول های ملحفه در متراژ 30،45،50 سانتی متری متری تولید می گردند که دارای کاربرد بسیار متفاوتی می باشد.

ملحفه یکبار مصرف

رول ملحفه یکبار مصرف رول آبی

رول ملحفه  یکبار مصرف رنگ آبی در گرم های مختلف و در اندازه های مختلف موجود است و هر کدام مصرف متفاوتی دارند. جنس این رول ملحفه از اسپان باند ساخته شده است و با قیمت های مختلف و برای مکان های مختلف تولید می شود. کاربردهای مختلفی از جمله مکانهایی که از این رول ملحفه  یکبار مصرف استفاده می شود ، مانند کلینیک هایی که به طور گسترده ای برای بهداشت بیمار و برای شستشوی آسان استفاده می شود. این رول های ملحفه را می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. همچنین از آن در درمانگاه ها استفاده می شود ، اما در بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز می توان از این رول ملحفه ها برای رعایت بهداشت تا حد ممکن استفاده کرد.  این رول ملحفه ها آبی یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این رول ملحفه ها با پوست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این رول ها هستند مناسب است. این رول ملحفه  یکبار مصرف هستند و باید بعد از مصرف دور انداخته شوند. علاوه بر این ، این رول های ملحفه دارای خواص ضد استاتیک هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد ، می توان آنها را در هر مکانی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده کرد.رول ملحفه آبی یکبار مصرف در تخت های بیمارستانی و بخشهای مختلف بسیار مفید است و برای حفظ سلامت هرچه بیشتر بیماران طولانی مدت در بیمارستان استفاده می شود. همچنین در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود ، علاوه بر این ، از این ملحفه ها می توان در صندلی های آرایشگاه استفاده کرد و همچنین برای رعایت اصول بهداشتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

  • جنس رول ملحفه یکبار مصرف از اسپند می باشد که با توجه یه سفارش مشتری و نیاز آن با گرماژ ها ها و طول های مخطلف بهدو صورت پرفراژ دار و بدون پرفراژ قابل عرضه است . مورد استفاده این محصول بیشتر در درمانگاه ها و بیمارستان ها کلینیکها و به صورت کلی مراکز بهداشتی درمانی است . رول ملحفه یکبار مصرف بیشتر به رنگ سفید تولید میشود اما با رنگهای صورتی و آبی و سبز هم به درخواست شما قابل عرضه است. این محصول در گرماژ های 18 و 20 و 25 و 35 و  40 ( منظور از گرماژ تراکم پارچه و وزن آن  در متر مربع می باشد ) است همچنین طول هر رول در دو نوع  40 متر و 45 متری است.ملحفه یکبار مصرف جنسی لطیف و  ملایم دارد.
  •  

زیرانداز یکبار مصرف رولی

  •  در عرض ۵۰ سانتی متر
  •  در عرض ۵۵ سانتی متر
  •  در عرض  ۶۰سانتی متر
  •  در عرض ۶۵ سانتی متر
  •  در عرض ۷۰ سانتی متر
  •  در عرض ۷۵ سانتی متر
  •  در عرض ۸۰ سانتی متر

خرید ملحفه یکبار مصرف

  • مطب ، کلینیک و بیمارستان ها مکان هایی هستند که باید ملحفه تخت خواب آن ها مرتب شست و شو و یا تعویض شوند. افراد مختلف از جمله شخصی که سرما خوردگی ساده دارد و یا برای معاینه سرپائی به این مراکز مراجعه نموده تا شخصی که دچار شکستگی و خون ریزی در ناحیه ای از بدن خود شده است. همگی به طور روزمره از تخت خواب های موجود استفاده نموده که اکثر افراد با لباس شخصی خود بروی این تخت خواب دراز کشیده و ممکن است آلودگی را از بیرون به این تخت خواب ها انتقال بدهند و یا در هنگام بخیه زدن با ریختن خون بروی ملحفه تخت خواب ها باعث ایجاد لک و کثیفی بروی آنها شوند که هر دو باعث آلودگی ملحفه می شوند و نیاز به شست و شوی ملحفه را افزایش می دهند.
  • مسلما اگر ملحفه غیر قابل شست و شو باشد در آن صورت پس از هر بار لک و کثیف شدن ملحفه، باید ملحفه به طور کامل تعویض شود و هزینه های گزافی صاحبان مطب ، کلینیک و بیمارستان ها متحمل می شوند. عمدتا ملحفه های مورد استفاده در این مراکز ملحفه های یکبار مصرف می باشد که به صورت رول در طول و عرض های مختلف عرضه می شوند و هربار تعویض آن ها توجیه اقتصادی دارد . از این رول ملحفه برای جای گذاری آیودی میرنا استفاده میشود.

ملحفه یکبار مصرف رولی

ملحفه یکبار مصرف رولی

برای نظافت هر چه بیشتر و هم چنین برای رعایت اصول بهداشتی در مکان های مختلف به خصوص در بیمارستان ها از ملحفه های یکبار مصرف صورتی می توان در بخش های مختلف استفاده نمود. جنس این ملحفه های صورتی از جنس اسپان باند می باشد که بسیار بهداشتی است و از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی بر روی بدن افراد جلوگیری می کند و در وزن های مختلف و در گرم های متفاوت در بازار موجود می باشد و در مکان های مختلفی به خصوص در بیمارستان ها مورد استفاده افراد قرار می گیرد.این ملحفه های صورتی دارای عرض های متفاوتی هستند که هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارند. در ضمن این ملحفه های یکبار مصرف صورتی در دونوع مختلف موجود می باشند و مورد استفاده قرار می گیرند یک نوع از این ملحفه ها دارای پرفراژ هستند و نوع دیگر این ملحفه ها هم بدون پرفراژ موجود می باشد.از جمله ویژگی های مثبت این ملحفه ها می توان به این مورد اشاره نمود که بسیار پر کاربرد هستند این ملحفه ها بدون پرز هستند و در ضمن کم حجم می باشند و ضد حساسیت هستند و دارای قابلیت جذب آب بالایی نیز می باشند و تا 10 برابر وزن خود می توانند آب جذب کنند و برای افرادی که به مدت طولانی در بیمارستان ها بستری هستند بسیار پرکاربرد می باشد در ضمن این ملحفه های یکبار مصرف صورتی در بسیاری از مکان های دیگر هم می توان استفاده نموداز جمله در بسیار ی از کلینیک ها و درمانگاه ها بسیار کاربرد دارد و بسیار کم هزینه هستند و برای تمامی افراد بسیار مناسب است. در اغلب سالن های ماساژ نیز استفاده می گردد در سالن های اپیلاسیون برای حفظ هر چه بیشتر بهداشت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. بسیار سبک . کم حجم هستند و بسیار نرم و لطیف می باشند و مناسب و سازگار با تمامی پوست افراد می باشد. بدون پرز هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل تهیه می باشند و در ضمن برای رعایت اصول بهداشتی نیز بسیار پرکاربرد می باشند.

با پیشرفت صنعت نساجی، با تولید ملحفه های یکبار مصرف  گام بزرگی در جهت رفاه حال افراد ایجاد کرده است. ملحفه های یکبار مصرف سبک و نرم هستند، و همچنین قابلیت برش دادن راحتی دارند، در مکان هایی که به افراد مختلف خدمات می دهند، بیشترین و بهترین کاربرد را دارند. جنس رول ملحفه یکبار مصرف از اسپان باند می باشد. این محصول از نوع اسپان باند ضدآب و بسیار نرم و لطیف می باشد. این ملحفه ها بصورت رول و ساده (روتختی) میباشد.و این رول ها در عرض ها و رنگهای مختلف و همچنین در انواع ساده و پرفراژدار عرضه میگردد.قابل استفاده در تمام مراکز درمانی و هتل ها و مهمانخانه و قطارها و هواپیماها و سایر اماکن عمومی و خصوصی می باشد.

رول یکبار مصرف تخت

  • جنس رول ملحفه یکبار مصرف ازاسپند می باشد که با توجه یه سفارش مشتری و نیاز آن با گرماژ هاو طول های مخطلف به دو صورت پرفراژ دار و بدون پرفراژ قابل عرضه است. رول ملحفه یکبار مصرف بیشتر به رنگ سفید تولید میشود اما با رنگهای صورتی و آبی و سبزهم به درخواست شما قابل عرضه است. این محصول در گرماژ های 18 و 20 و 25 و 35 و  40 ( منظور از گرماژ تراکم پارچه و وزن آن  در متر مربع می باشد ) است همچنین طول هر رول در دو نوع 40 متر و 45 متری است.
  •  
  • ویژگی: 
    •  سبک
    •  کم حجم
    •  نرم و لطیف
    •  سازگار با پوست
    •  بدون پرز
    •  ضد حساسیت
    •  یکبار مصرف و آنتی استاتیک

رول روتختی یکبار مصرف

  • ملحفه بهداشتی و یک بار مصرفی می باشد که بسیار سبک و نرم بوده است که به صورت رولی در مراکز بیمارستانی در دو نوع ساده و پرفراژ تولید می گردد که سایز بندی دارد ممکن ساده یا کشدار هم قابل رویت باشد که به راحتی مایعات را جذب می نماید. به صورت 17 تا 40 موجود می باشد دارای طول و عرض مناسبی می باشد طول مدت نظر40m می باشد اما عرض ها در سایز متفاوت می باشد که باتوجه به گرماژها معیین می گردد همچنین رولی که برای ملحفه در نظر گرفته اسپان ضد آب میباشد تا مایعات را به خوبی جذب نماید. رولی که در بسته 25 تایی قابل فروش میباشد قابل مشاهده در تخت ها ، هتل ها و حتی مهمان سرا ها می باشد که از منسوجات نبافته تولید گردیده است حمل آسان و راحتی دارد زیرا وزن بسیاری ندارد ساختار این ملحفه به گونه ای میباشد که با تمامی پوست ها سازگاری دارد و ضد حساسیت است

رول های ملحفه در متراژهای متفاوتی در بازار موجود می باشد که شامل 20-25-30-35-40-45 و 50 متری موجود می باشد که هر یک از این متراژها در گرم های متفاوتی تولید می شوند:17 گرم،18 گرم،20 گرم،25 گرم،30 گرم،38 گرمی. البته بنا به درخواست مشتری می توان این رول های ملحفه را در گرم های متفاوت و عرض های متفاوتی تولید نمود.در کل رول ملحفه عرض 50 در دو نوع مدل در بازار موجود می باشند:باپرفراژ(سرد) و بدون پرفراژ ،که هر دو مدل هیچ گونه حساسیتی برای بدن فرد به همراه ندارد. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای رول های ملحفه بیان کرد این است که بدون پرز هستند و در نهایت کم حجم نیز می باشند و ضد حساسیت می باشند که برای تمام پوست ها سازگار است و همه افراد می توانند از این رول های ملحفه برای حفظ بهداشت بیشتر استفاده نمایند.

رول های ملحفه در عرض های متفاوتی در کارخانجان نساجی در حال تولید می باشند که این مترازها شامل 20-25-30-35-40-45-50 متری است. رول ملحفه عرض 50، بسیار مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند. قابل استفاده در سالن های آرایشگاهی .سالن های ماساژ.بیمارستان ها و کلینیک های بیمارستانی است. در ضمن می توان در هتل ها و هم چنین پتشاپ ها نیز از این رول های ملحفه می توان استفاده کرد.رول های ملحفه بسیار کم حجم هستند و جنس بسیار نرم و لطیفی دارند که می توان به راحتی از این رول های ملحفه در مکان های متفاوتی استفاده نمود.قابل شست وشو می باشند و می توان مجددا مورد استفاده قرار داد. هزینه بسیار مقرون به صرفه ای دارند و می توان به راحتی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

از دیگر ویژگی هایی که می توان برای این رول های ملحفه بیان کرد این است که کاملا ضد حساسیت هستند و بسیار نرم ولطیف می باشند.کاملا سازگار با پوست و مناسب برای تمامی افراد است.کاملا بدون پرز و ضد حساسیت است و می توان در تمامی محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار داد و آنتی استاتیک است که در کاهش هزینه های شست وشو بسیار تاثیرگذار می باشد.در صورتی که مشتری نیاز به تهیه رول های ملحفه با متراژهای متفاوت داشته باشد،می توان سفارش مشتری را تهیه نمود .

قیمت ملحفه یکبار مصرف

  • گرماژ هایی که حین خرید یا استفاده به عنوان عرض گرماژ شناخته شده به معنای ضخامت کار می باشد اگر رول ملحفه از نوع گرماژ ضخیم باشد بسیار مناسب است زیرا به عنوان یک روتختی یکبار مصرف شناخته می شود که فاقد هرگونه پرز است همچنین حجم کمی هم دارد هزینه دوخت و شستشو نسبت به سایر ملحفه های رولی کاهش می یابد صنعت نساجی با تولید رول ملحفه پیشرفت چشمگیر خود را نشان داده به طوری که قابل برش آسان را به رول ملحفه داده است که بهترین ویژگی شناخته شده است بیشترین رنگ تولید سفید می باشد اما ممکن در رنگ سبز و صورتی هم قابل مشاهده باشد.

قیمت ملحفه یکبار مصرف

  • چرا حالت یک بار مصرف به خود گرفته زیرا برخی قابل شستشو نمی باشند در این صورت در برابر لک یا کثیفی قادر به پاک سازی نمی باشند به همین علت به طور یک بار مصرف تولید گردیده شده است ملحفه یا کاور تختی که به صورت کشی می باشد بسیار محکم است به طوری که کش دوسر تخت را کامل ثابت نگه می دارد تا سر نخورد پس از مصرف به راحتی خارج می شود و درون سطل زباله انداخته می شود این نوع بسیار کاربردی می باشد خود ملحفه به معنای رو انداز بر روی تشک یک تخت شناخته شده که تا حدودی از کثیفی دائم تشک تخت جلوگیری می کند این رول های ملحفه آنتی استاتیک می باشند  بیشتر مورد استفاده در بیمارستان می باشدزیرا تشک تخت ها دائم باید مرتب باشند  زیرا افراد مختلفی وارد بیمارستان می شوند که ممکن فرد خون ریزی داشته باشد و ملحفه رولی تخت را تماما خونین کنند  دراین صورت باید سریعا اقدام به تعویض ملحفه رولی با هزینه کم کنید در نظر داشته باشید که یک ملافه خوب باید دارای نکاتی چون
    •  دوام بالا داشته باشد
    •  در برابر خراشیدگی سریع پاره شود
    •  و فوق العاده لطیف باشد

ملحفه یکبار مصرف پزشکی

  • البته از پارچه های مختلفی هم تولید می شود چون :(پارچه ی ترگال ،تترون،اسپان باند) پارچه اسپان باند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ملحفه رولی نیازی به اتوکشی و هزینه گزاف برای خرید انواع شوینده در جهت ضدعفونی نمودن ندارد به دلیل وزن کمی که دارد فضای کمی هم اشغال می کند تراکم بافت کمتری هم دارد زیرا وزن کمی دارد وزن ملحفه با تراکم بافت رابطه ی مستقیمی دارد.
  • رول ملحفه پرفراژدار مخصوص تخت معاینه و ماساژ می باشند  که به راحتی دارای خط چین برای برش می باشد برای رعایت نکات بهداشتی هر رول در یک سلفون مجزا میباشد که دارای عرض 75 است که برای رفاه حال بیمار تولید گردیده است  این رول ملحفه ای دارای برخی خطوط سوراخ دار برای بازگشایی راحت بسته بندی می باشند تا زمان کمتری صرف بسته بندی شود
  •  
  •  نکته: دستگاه هایی که رول ملحفه ای را تولید می کنند دارای یک سیستم pLC و مانیتورهای لمسی می باشند تا در تولید رول ملحفه پرفراژ متغیر یا ثابت دقت بیشتری به خرج دهند دارنده ی کنترل و تنظیم سرعت در روند تولید می باشند که تنظیم از بیشترین تا کمترین انجام می شود تا در زمان کوتاه تعداد زیادی رول ملحفه تولید گردد و بسته بندی شود  همچنین دقت کنید  رول ملحفه ی پرفراژ برخلاف رول ملحفه ی ساده حین تولید باید قابلیت تعیین فاصله از یکدیگر را دارا باشند تا عرض ورودی و خروجی مشخص گردد همچنین توسط سلفون پوشش دهی می شود