به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول ملحفه عرض 65

مدل: گرماژ 15
شناسه محصول: 7610

17000

گرماژ 15

17000
جزییات

گرماژ 25

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 30

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 38

تماس بگیرید
جزییات

  • طول 20 متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
رول
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول ملحفه یکبار مصرف عرض 65

معمولاً جنس رول ملحفه عرض 65 گرماژ 17  از پنبه است. متداول ترین ساختارهای رول ملحفه پنبه و پلی استر است. پنبه بسیار جاذب و بسیار نرم است ، در حالی که پلی استر با دوام و مقاوم در برابر چین و چروک است. سایر الیاف رایج مورد استفاده در ساخت ملافه شامل کتان ، ابریشم ، ریون مودال و بامبو ، لیوسل و پلی پروپیلن است. پلی پروپیلن (اولفین) یک ماده کم هزینه و ضد حساسیت است که معمولاً به عنوان ورق یکبار مصرف در سرپناه های اورژانسی و بیمارستان ها استفاده می شود.

رول ملحفه  یکبار مصرف چیست؟

رول ملحفه عرض 65 گرماژ 25 ، همانطور که از نامش پیداست ، پارچه های یکبار مصرف هستند که در صورت نیاز می توان آنها را دور ریخت. این ملحفه ها از انتشار میکروب ها جلوگیری می کنند ، بسیار بهداشتی هستند و نیازی به شستشو ندارند و استفاده از آنها بسیار آسان است. ضخامت آن به اندازه ای است که از تشک محافظت می کند .

رنگ رول ملحفه یکبار مصرف 

رنگ این رول بسته به مکان و محیط متفاوت است. هر رنگ معمولاً برای محیط تولید و طراحی می شود. رنگ سفید معمولاً در اورژانس استفاده می شود. رنگ سبز برای بخشهای بستری و برای بخشهای ccu  و Icu استفاده می شود. استفاده از رنگ های مختلف برای رول ملحفه عرض  65 مفاهیم خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، برخی از مردم می گویند رنگ سفید از نظر روانشناختی برای آرام کردن و کاهش استرس بیمارانه تصادفی می شود.  رنگ سبز نقش مهمی در ایجاد یک محیط آرام برای بیماران بستری و ایجاد یک دوره درمان قابل تحمل می شود. رنگ کارکنان پرستاری و مراقبت را آرام می کند و در صورت بروز خونریزی در تخت دیده می شود.

مزایای استفاده از رول ملحفه عرض 65 گرماژ 30 :

  • رعایت موارد بهداشتی
  • کاهش هزینه دوخت ، تعمیر ، رفوو نگهداری رول ملحفه پارچه ای 
  • کاهش هزینه های آب و مواد شوینده برای نظافت و ضد عفونی
  • جلوگیری از گسترش باکتری ها ، میکروب ها و عفونت ها ، به ویژه عفونت های شایع بیمارستانی
  • صرفه جویی در وقت برای دوخت و یا شستشوی ملحفه 
  • جا به جایی راحت 
  • بدون نیاز به اتو

کجا بیشتر از رول ملحفه عرض 65 گرماژ 38 استفاده می کنید؟
بیمارستان ها ، کلینیک ها ، درمانگاه ها ، مطب ها ، بخش های تزریق و تخت های سونوگرافی ، فیزیوتراپی و… سالن زیبایی ،مرکز ماساژ و باشگاه ، همه اقامتگاه ها برای مسافران ، مانند هتل ها ، مهمانسراها و مسافرخانه ها…، حمل و نقل برون شهری مانند هواپیما ، قطار ، کشتی و ...

رول ملحفه عرض 65گرماژ30
رول یکبار مصرف رنگ در گرم های مختلف و در اندازه های مختلف موجود است و هر کدام مصرف متفاوتی دارند. جنس این رول ملحفه از اسپان باند ساخته شده است و با قیمت های مختلف و برای مکان های مختلف تولید می شود.  این رول های ملحفه دارای خواص ضد استاتیک هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد ، می توان آنها را در هر مکانی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده کرد. کاربردهای مختلفی از جمله مکانهایی که از این رول ملحفه  یکبار مصرف استفاده می شود ، مانند کلینیک هایی که به طور گسترده ای برای بهداشت بیمار و برای شستشوی آسان استفاده می شود. این رول های ملحفه را می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. همچنین از آن در درمانگاه ها استفاده می شود ، اما در بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز می توان از این رول ملحفه  برای رعایت بهداشت تا حد ممکن استفاده کرد.همچنین در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود ، علاوه بر این ، از این ملحفه ها می توان در صندلی های آرایشگاه استفاده کرد و همچنین برای رعایت اصول بهداشتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این رول ملحفه ها آب یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این ورق ها با پوست دست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این رول ملحفه ها هستند مناسب است. این رول های ملحفه یکبار مصرف هستند و باید بعد از مصرف دور انداخته شوند.  رول ملحفه های یکبار مصرف در تخت های بیمارستانی و بخشهای مختلف بسیار مفید است و برای حفظ سلامت هرچه بیشتر بیماران طولانی مدت در بیمارستان استفاده می شود. 

رول ملحفه عرض ۶۵

این رول های ملحفه، همان پارچه های یک بار مصرفی هستند که بعد از استفاده باید آنها دور بریزید. رول ملحفه عرض ۶۵ از انتقال یافتن میکروب ها یا ویروس ها به بدن جلوگیری می کند.این رول های ملحفه عرض ۶۵ یک محصول بهداشتی هستند و دیگر نیاز به شست و شوی مجدد ندارند و به آسانی می توانید آنها روی تشک پهن کنید و هم چنین بلافاصله بعد از کثیف شدن یا استفاده آن می توانید به آسانی آن را از تشک جدا کنید و دور بیندازید. ضخامت این رول های ملحفه به گونه ای درست شده است که هم از تشک و هم از تخت در مقابل میکروب ها و کثیفی های احتمالی جلوگیری می کند. این رول های ملحفه عرض ۶۵ در گرماژهای متنوعی درست شده است و طبق نیاز خریدار درست و تولید می شوند.
کاربرد های رول ملحفه عرض ۶۵
این نوع از رول های ملحفه در مکان های متنوعی مانند سالن های آرایشگاهی و زیبایی، بیمارستان ها، کلینیک ها، سالن های ماساژ، رستوران ها، هتل ها، سالن های اپیلاسیون و در سایر مکان های دیگر کاربرد دارند.
ویژگی های رول ملحفه عرض ۶۵

  • باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.
  • از پارچه های نبافته در ساخت آنها به کار برده اند.
  • جنس این نوع از رول های ملحفه از اسپان باند است.
  • کم حجم است و هم چنین بدون پرز است.
  • هیچ نوع حساسیتی برای پوست بدن شما ایجاد نمی کند.
  • میزان جذب آن خیلی زیاد است.

ملحفه رولی عرض 65 گرماژ 17

یکی دیگر از ابعاد رول ملحفه ، رول ملحفه عرض ۶۵  است که کاربردهای زیادی دارد. در کلیه مراکز بهداشتی، سالن های مو و موهای زائد و همچنین سالن های ماساژ استفاده می شود. از این ملحفه ها برای رعایت بهداشت بیشتر در هتل ها نیز می توان استفاده کرد. در ضمن به دلیل اینکه این رول ملحفه  با عرض 65 متر بسیار سبک و کم حجم هستند، می توان آن ها را با خود برد و استفاده کرد. آنها همچنین از مواد باکیفیت ساخته شده اند که قابل شستشو هستند و به راحتی می توان بعد از شستشو دوباره از آنها استفاده کرد.

مواد اولیه مورد استفاده در تولید رول ملحفه  با عرض 65 پارچه های نبافته بسیار مرغوب و نرم و لطیف می باشد.به طور کلی رول های فلزی دارای مساحت های 35، 40 و 50 متری هر کدام می باشند. که دارای عرض است. آنها نیز متفاوت هستند، از جمله عرض های 40-50-60-65-70-80-100 و 120 متر که در مکان های مختلف استفاده می شود. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای رول ملحفه  نام برد، بدون پرز بودن و ضد حساسیت بودن آن است و برای تمامی افراد در بستر استفاده می شود. همچنین می توان از آن در هتل ها و کلینیک های پزشکی استفاده کرد. موارد دیگری که در مورد رول ملحفه  برگ باید توجه داشت این است که آنها در چهار رنگ سفید، صورتی، آبی و قرمز هستند.
رول ملحفه  در گرم های مختلف در بازار موجود است که شامل: 17 گرم، 18 گرم، 20 گرم، 30 گرم، 38 گرم می باشد که هر کدام به صورت رول هایی با متراژ 35 تا 40 و 50 متر قابل تولید می باشد. در ضمن بسته به سفارش مشتری ملحفه و ملحفه گرم نیز قابل سفارش می باشد.

  • گرماژ 15

  • عرض 65

  • سفید

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی