به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

مدل: F- Mesomatrix
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5963
برند: فیوژن fusion

2475000

  • از پیری پوست جلوگیری کرده و تنش اکسیداتیو را کاهش می دهد
  • چروک و خطوط ریز را می کاهد
  • فرآیند بازسازی پوست را تحریک می کند

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل جای جوش مزوماتریکس

یکی از معیار های رایج زیبایی امروزه، داشتن پوست سالم است. غالب افراد از اینکه بر پوستشان جای جوش و یا ز خم باشد، احساس بدی دارند و در پی یافتن روش هایی برای از بین بردن آن ‌ها هستند. مسئله اصلی اینجاست که از بین بردن این لکه ها، غالب مواقع کار ساده ای نیست؛ و اکثر افراد با اینکه انواع و اقسام محصولات و روش ها را می ‌آزمایند، به موفقیت چشمگیری دست نمی‌ یابند. برخی از محصولات نیز، علاوه بر اینکه نتیجه دلخواه را به همراه ندارند، باعث بدتر شدن شرایط پوست می‌ گردند. بسیاری نیز به روش هایی اعم از جراحی و غیره دست می زنند، که هم دردناک است و هم پر هزینه.

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

کوکتل مزو فیوژن مزوماتریکس

 ساخت کشور اسپانیا قدرت انبساط و استحكام پوست طبيعي با در نظر گرفتن وزن آن نزديك به قدرت آهن است در حالي كه داراي الاستيسيتي و قابليت تراكم پذيري بالايي مي باشد.یکی از عوامل موثر آن در تراکم پذیری ماتریس برون سلولی که بزرگ ترين جزء تشكيل دهنده پوست طبيعي  می باشد. ماتریس پوست ماده ی ژلاتین  مانندیست که فیبروبلاست ها (بخش میانی پوست )درون ان قرار دارندو عامل كليدي براي پرشدن ضايعات پوستي از قبيل سوختگي، سالك، آبله مرغان و محل جراحات و جوش است.در ماتریس پلي ساكاريد هاي مختلف، آب و پروتئين هاي كلاژني که از میان آنها سه عنصر معجزه آسای هیالورونیک اسید،کلاژن والاستین معرف حضور همه هستند. اما برای ترمیم پوست حتی این عناصر هم کافی نیست وفاکتور رشد نیز به روند بهبود کمک می کند که نتیجه ی آن سلول های پوستی جایگزین سلول های آسیب دیده است.

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

ویژگی های کوکتل مزوماتریکس فیوژن

  •  جلوگیری از پیری پوست
  • کاهش تنش اکسیداتیو
  • کاهش چروک و خطوط ریز
  • افزایش سفتی پوست
  • تسکین سوزش و آسیب دیدگی پوست
  • تحریک فرآیند بازسازی پوست
  •  بازیابی ماتریکس از طریق تحریک سنتز کلاژن
  • درمان موثر برای آثار زخم واسکار و علائم کشیدگی

کوکتل ضد جوش فیوژن

کوکتل جای جوش فیوژن

توضیح فرمولاسیون کوکتل مزوماتریکس 

فرمولاسیون مزوماتریکس برای احیا وبهبود بخشیدن ماتریس پوست ساخته شده.این کوکتل متشکل از هیالورونیک اسید و عصاره ی سنتلا که هر کدام به تنهایی به روشن کنندگی جوانسازی ،بهبود وترمیم پوست،لطافت وازبین برنده ی چین وچروک وزخم وآکنه هستند،با ترکیب شدن با فاکتوررشد تیرخلاصیست بر مشکلات پوستی.درمان به شیوه ی مزوتراپی آنقدر سریع صورت می گیرد که پس از طی چند دوره ی کوتاه پوستی سالم وطبیعی و شاداب را تقدیمتان خواهد کرد چرا که درمان آن سبب افزایش متابولیسم سلولی می شود.مزوتراپی بدون تزریق مستقیم به خون و طبعا نداشتن عوارض پس از درمان مواد مغذی و مورد نیلز پوست شما را تامین کرده و به بازسازی ساختار پوستتان کمک می کند .فقدان عوارض جانبی،هزینه ی به صرفه وسرعت بهبود از جوانب مثبت پر طرفدار مزوتراپیست.به یاد داشته باشید .

نواحی تزریق : بافت درم واپیدرم درمان۶ تا ۱۰ مرتبه هر دو هفته محتویات عصاره ی سنتلا ،هیالورونیک اسیدوفاکتور های رشد.

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

مزوماتریکس چیست؟

مزوماتریکس ثمره جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می‌ باشد. کوکتل فیوژن جای جوش ساخت کشور اسپانیا، به طور اختصاصی برای درمان آسیب های پوستی تهیه شده است؛ که از جمله این آسیب ها می ‌توان به جای سوختگی، سالک، آبله، آکنه و محل جراحات اشاره کرد. مزیت مزوتراپی مزوماتریکس فیوژن  نسبت به دیگر روش های حال حاضر، تهاجمی نبودن آن است. در مزوتراپی، برخلاف روش های مشابه، جای زخم به هیچ وجه باقی نمی ماند؛ همچنین، عوارضی جانبی حاصل از جراحی را نیز دارا نمی باشد. موضوع دیگری که در مورد کوکتل اسکار فیوژن منحصر به فرد لازم به ذکر می ‌باشد این است که در واقع کوکتل فیوژن جای جوش هیچ گونه عوارضی ندارد؛ چرا که ترکیبات و مواد اولیه به کار رفته در آن همگی از الزامات بدن و از نیاز های پوست هستند؛ در ضمن از آن جایی که این مواد به خون وارد نمی ‌شوند باعث ایجاد اختلال در روند فعالیت های عادی بدن و هورمون ها نمی‌ شوند..

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

نحوه تزریق مزوماتریکس

روش های گوناگونی جهت بهره بردن از مزوماتریکس وجود دارد. تزریق کردن آن یک روش ساده و مستقیم می باشد. در این روش طی یک دوره شش تا ده جلسه ای، بسته به عمق آسیب پوستی، محتویات این ویال به وسیله سرنگ به موضع آسیب تزریق می شود. عمق نفوذ سوزن بین یک تا دو میلی متر می باشد و تعداد ویال های لازم، کاملا به نوع و شدت جراحت و زخم بستگی دارد؛ به گونه ای که برای جای زخم ها یک ویال کفایت می کند اما برای رفع ترک های پوستی به طور حدودی چهار ویال لازم است. لازم به ذکر است بین هر جلسه تزریق باید حداقل دو هفته فاصله باشد و پس از اتمام دوره درمان، جهت حفظ و نگهداری تاثیرات کوکتل فیوژن منافذ نیاز است هر دو ماه یک مرتبه اقدام شود. علاوه بر روش تزریق می توان روش های نوین تری از جمله فرکشنال و مزونیدلینگ که خود دو روش مزوتراپی و میکرو نیدلینگ را شامل می شود نیز به کار گرفت. این روش ها عوارض کم تری دارند و شیوه عملکرد آن ها ظریف تر و تاثیر گذار تر است.

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

مزوتراپی مزوماتریکس فیوژن

از جمله ترکیبات به کار رفته در کوکتل فیوژن منافذ ، می توان از فاکتور های رشد ای جی اف (اپیدرمی) و فاکتور رشد اف جی اف (فیبروبلاستی)، اسید هیالورونیک و عصاره گیاه "کانتلا آسیاتیکا" یا همان گیاه قاشقی نام برد. فاکتور های رشد مذکور با اثر گذاری روی سلول های بنیادی، موجب می شوند سوخت و ساز و متابولیسم سلول ها افزایش یافته و در نهایت سبب می شوند سلول های جدید جایگزین سلول های تخریب شده پوست شوند تا پوست  ظاهری شاداب، طبیعی و سلامت داشته باشد. همه این ترکیبات دست به دست هم داده اند تا محصولی با این همه ویژگی و مزیت پدید آید و در مقابل آسیب های پوستی بهترین عملکرد را داشته باشد. همین موضوع سبب شده تا در میان محصولات مشابه حسابی بدرخشد و به چشم بیاید.

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

مزوماتریکس را برای چه کسانی نباید استفاده کرد

کوکتل اسکار فیوژن حاصل بهترین فناوری ها و بهترین ترکیبات است و به نحوی مهندسی شده است تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد. چرا که داشتن پوست سالم حق هر انسانی است. کوکتل درمان جای اکنه فیوژن فوق العاده استثنایی برای هر کسی که آرزوی داشتن پوستی زیبا و به دور از مشکل را داشته باشد قابل مصرف است است. به بیان ساده تر مصرف کوکتل اسکار فیوژن برای هیچ یک از افراد محدودیتی ندارد و مضر نیست.

 

کوکتل مزوماتریکس فیوژن

  • فیوژن FUSION

  • ضدلک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی