به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دی اتیل اتر

دسته بندی: ترکیب آلی
شناسه محصول: 17564
برند: مرک

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دی اتیل اتر مرک

دی اتیل اتر به عنوان حلال در ساخت رنگ های مصنوعی استفاده می شود و همچنین می توان از آن برای تولیدات پلاستیک استفاده کرد. دی اتیل اتر به دلیل ویژگی های آن به طور گسترده در بسیاری از کشورها به عنوان یک عامل بیهوشی مورد استفاده قرار گرفت، اما سپس در دهه 1960 با مواد دیگری جایگزین شد.

ساختار شیمیایی دی اتیل اتر مرک

دی اتیل اتر اتری است که در آن اتم اکسیژن به دو گروه اتیل متصل است. این نقش به عنوان یک بی حس کننده استنشاقی، یک حلال غیر قطبی و یک مبرد دارد. این یک ترکیب آلی فرار و یک اتر است.
اتر یک ترکیب آلی است که در آن دو اتم کربن از طریق یک اتم اکسیژن (C-O-C) به هم متصل می شوند. یک اتر ممکن است محصولی از تراکم الکل ها باشد. اتر همچنین به دی اتیل اتر اشاره دارد، مایعی بی رنگ، فرار، بسیار قابل اشتعال که در صنعت و تحقیقات زیست پزشکی استفاده می شود و از نظر تاریخی به عنوان یک عامل بیهوشی مهم است. در داخل بدن، اتر مشابه الکل و کلروفرم عمل می کند، اما اثر محرک آن روی قلب بسیار مشخص تر است. اتر قابلیت انتشار بالایی دارد.

ساختار شیمیایی دی اتیل اتر (Diethyl ether)

خواص فیزیکی و شیمیایی دی اتیل اتر مرک

دی اتیل اتر به صورت مایع بی رنگ شفاف با بوی بی حس کننده ظاهر می شود. نقطه اشتعال -49 درجه فارنهایت. چگالی کمتر از آب و کمی محلول در آب می باشد. از این رو روی آب شناور می شود. بخارات سنگین تر از هوا هستند.

سنتز آلی دی اتیل اتر مرک

روش سنتز ویلیامسون: در این روش اتوکسید سدیم یا پتاسیم با کلرو اتان، برمو اتان یا یدواتان گرم می شود. این واکنش منجر دی اتیل اتر تولید خواهد کرد. با حرارت دادن مخلوط اتیل الکل و آلومینا: حرارت دادن اتیل الکل با آلومینا (Al2O3) در دمای 250 درجه سانتیگراد دی اتیل اتر می دهد.

فروش دی اتیل اتر مرک

شرکت اینترنتی آریا طب فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی آماده ارائه خدمات در زمینه فروش دی اتیل اتر با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت مرک آلمان بوده و به صورت مایع عرضه می شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است و برای اطلاع از قیمت و خرید دی اتیل اتر می توانید جدول مقابل را مشاهده نمایید.

برای خرید این محصول نیاز به مجوز خرید دارید و در صورت نداشتن مجوز باید تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی خود را ارائه دهید.

دی اتیل اتر مرک merck

دی اتیل اتر یکی از فرآورده های شیمیایی است ، دی اتیل اتر از طریق آب گیری الکل اتیلیک 96 درصد در مجاورت با اسید سولفوریک 98 درصد و در دمایی معادل 140 درجه ی سانتی گراد به دست می آید . اتر یکی از مهم ترین حلال های غیر قطبی در شیمی است که به علت واکنش پذیری کم و نقطه ی جوش پایینی که دارد حلال خوبی  برای استخراج کردن مواد آلی غیر قطبی به حساب می آید . اتر یک بیهوش کننده می باشد که می توان به عنوان یک حلال هم از آن استفاده کرد ، اتر خیلی فوری در حرارت معمولی به صورت گاز در می آید چون مایعی فراری است .  اتر علاوه بر کاربرد های دیگر یک حل کننده هم می باشد که در داروها به عنوان حلال به کار گرفته می شود ، خواص دیگر اتر خاصیت تمیز کنندگی آن میباشد که در اوایل کشف به عنوان بیهوش کننده مورد استفاده قرار گرفت .  از آن در اتاق های عمل به عنوان بیهوش کردن فرد بیمار استفاده می‌کردند به این طریق که به صورت قطره ای بر روی پارچه‌ای می چکاندند و  پارچه را  در داخل ماسک تصویه شده قرار می دادند و ماسک را بر روی بینی بیماری که احتیاج به جراحی داشت قرار می دادند این عمل باید بسیار با دقت و احتیاط فراوان انجام شود تا هوای اطراف به داروی بیهوش کننده آلوده نشود دی اتیل اتر به اتر آزمایشگاهی و بهداشتی معروف است . و همچنین یکی از فراورده های شیمیایی و با فرمول  C4H10O می باشد که از طریق آب گیری الکل اتیلیک در کنار اسید سولفوریک تولید می شود یکی از مهمترین حلالهای غیرقطبی در شیمی است که حلال خوبی برای استخراج مواد های آلی غیرقطبی می باشد‌ . در نتیجه به طور خلاصه می توان گفت ؛  خاصیت بیهوش کنندگی دارد _ یک مایع بی رنگ و محلول در آب است _  ماده ای با نقطه جوش پایین و با واکنش پذیری کم می باشد _ دارای خاصیت تمیز شوندگی است _  و از آن چون حل کننده است بیشتر به عنوان حلال داروها استفاده می کنند . و در آخر شما می توانید دی اتیل اتر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید .

لازم به ذکر است که این ماده برای بیهوشی انسان استفاده نمی شود.

دی اتیل اتر که به اتر بهداشتی یا آزمایشگاهی معروف است یکی از محصولات شیمیایی با فرمول C است.4 اچ10 O از آبگیری اتانول در مجاورت اسید سولفوریک به دست می آید. اتیل اتر یکی از حلال های مهم غیر قطبی در شیمی است و این ترکیب حلال خوبی برای استخراج مواد آلی غیر قطبی است.

خواص دی اتیل اتر مرک

  • دی اتیل اتر خاصیت بیهوشی دارد.
  • دی اتیل اتر مایعی بی رنگ و محلول در آب است.
  • دی اتیل اتر ماده ای با واکنش پذیری پایین و نقطه جوش پایین است.
  • این ترکیب خاصیت پاک کنندگی دارد.

موارد استفاده از دی اتیل اتر مرک

  • از آنجا که اتر یک حلال است، بیشتر به عنوان حلال برای داروها استفاده می شود.

خرید دی اتیل اتر مرک

با ثبت سفارش در همین صفحه می توانید مرک دی اتیل اتر را هم اکنون با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و معتبرترین برند تهیه کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، اطلاعات لازم جهت خرید اتر بهداشتی و آزمایشگاهی را مطالعه فرمایید.

علایم اخطار (ghs) دی اتیل اتر

کاربرد دی اتیل اتر مرک
اتیل اتر که دی اتیل اتر نیز نامیده می شود، بی حس کننده معروف است که معمولاً به سادگی اتر نامیده می شود، یک ترکیب آلی متعلق به گروه بزرگی از ترکیبات به نام اترها. ساختار مولکولی آن شامل دو گروه اتیل است که از طریق یک اتم اکسیژن به هم متصل شده اند، مانند C2H5OC2H5. اتیل اتر مایعی بی رنگ، فرار و بسیار قابل اشتعال است (نقطه جوش 34.5 درجه سانتیگراد [94.1 درجه فارنهایت]) با بوی قوی و مشخص و طعمی گرم و شیرین. این یک حلال به طور گسترده برای برم، ید، بیشتر مواد چرب و رزینی، روغن های فرار، لاستیک خالص و برخی از آلکالوئیدهای گیاهی استفاده می شود. اتیل اتر از تقطیر اتیل الکل با اسید سولفوریک تولید می شود. اتر خالص (اتر مطلق) مورد نیاز برای مصارف پزشکی و در تهیه معرف های گریگنارد، با شستن اتر خام با محلول آبی اشباع کلرید کلسیم و سپس تصفیه با سدیم تهیه می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی