به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رادیوگرافی فریکس سه شکن

مدل: 708
شناسه محصول: 22922

72500000

  • ولتاژ تیوب : 70 کیلووات
  • جریان تیوب : 8 میلی آمپر
  • صفحه نمایش : دیجیتال

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رادیوگرافی فریکس سه شکن یک ابزار ضروری در دندانپزشکی مدرن است. آنها به دندانپزشکان اجازه می دهند طیف وسیعی از مشکلات دندانی، از حفره ها گرفته تا بیماری های پریودنتال را تشخیص دهند و برنامه های درمانی موثری را طراحی کنند. در این پست وبلاگ، همه چیزهایی را که لازم است در مورد دستگاه های اشعه ایکس دندان، نحوه عملکرد آنها و اینکه چرا بخش مهمی از مراقبت های دندانی هستند، بررسی خواهیم کرد. رادیوگرافی فریکس سه شکن یک دستگاه تخصصی است که برای تولید تصاویر اشعه ایکس از دندان ها و بافت های اطراف استفاده می شود. این واحد از یک ژنراتور اشعه ایکس، یک صفحه کنترل و یک فیلم اشعه ایکس دندان یا سنسور دیجیتال تشکیل شده است. یونیت های اشعه ایکس دندان ممکن است بر روی دیوار، سقف یا کف نصب شوند و در اندازه ها و طرح های مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای دندانپزشکی مختلف وجود دارند.

رادیوگرافی سه شکن

هنگامی کهرادیوگرافی سه شکن می شود، یک پرتو متمرکز از تابش یونیزان تولید می کند. پرتو از داخل حفره دهان بیمار عبور می کند و مقداری از انرژی توسط بافت ها جذب می شود، در حالی که بقیه به فیلم یا حسگر منتقل می شود. فیلم یا حسگر تصویر اشعه ایکس را می گیرد که سپس توسط دندانپزشک پردازش و تجزیه و تحلیل می شود.

رادیوگرافی سه شکن در صورت استفاده صحیح ایمن هستند و دستگاه های مدرن دارای چندین ویژگی هستند که به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض تشعشع برای بیماران و کارکنان کمک می کند. اینها شامل پیش بند و سپرهای سربی، کولیماتورهایی که پرتو اشعه ایکس را متمرکز می کنند و سایر اقدامات ایمنی مانند فاصله، زمان و محافظ می باشد. توجه به این نکته ضروری است که میزان قرار گرفتن در معرض تابش اشعه ایکس دندان نسبتاً کم است و مزایای تصویربرداری با اشعه ایکس به طور کلی بیشتر از خطرات آن است.

رادیوگرافی پایه دار سه شکن فریکس Ferix مدل 708

در نتیجه، رادیوگرافی پایه دار سه شکن فریکس Ferix مدل 708 ابزار ضروری در دندانپزشکی مدرن هستند. آنها به دندانپزشکان اجازه می دهند تا طیف وسیعی از مشکلات دندانی را تشخیص داده و درمان کنند و برنامه های درمانی موثری را طراحی کنند. در حالی که برخی از خطرات مرتبط با تصویربرداری اشعه ایکس وجود دارد، واحدهای مدرن اشعه ایکس دندان دارای ویژگی های ایمنی هستند که به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض تشعشع برای بیماران و کارکنان کمک می کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی