به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه پارافین تراپی Dr Skin

مدل: 3.5 لیتری
شناسه محصول: 6879

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه پارافین تراپی چیست

پارافین درمانی و یا پارافین تراپی، یک روش جدید برای درمان و جوانسازی پوست می‌باشد؛ در این روش درمانی به دلیل ایجاد فرایندهایی که در اثر گرما و حرارت به وجود می‌آید؛ کلاژن سازی پوست افزایش پیداکرده و باعث به تعویق افتادن پیری پوست می‌شود؛ اگر از این روش برای پاکسازی پوست صورت استفاده کنید علاوه بر این‌که باعث جوانسازی پوست می‌شود، می‌تواند تیرگی‌های پوست را نیز رفع نموده و هم‌چنین شفافیت و لطافت را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

پارافین تراپی چیست

پارافین تراپی نوعی روش درمانی جدید می‌باشد؛ از این روش در مراکز درمانی استفاده می‌شود؛ همان گونه که از خواص پارافین می‌‌دانید؛ گرما و حرارت آن می‌تواند، باعث تسکین درد دست‌ها، پاها، عضلات و مفاصل باشد. گرم شدن پارافین‌ها می‌تواند باعث ایجاد شدن نرمی پوست زیبایی و صاف شدن پوست بشود.

پارافین تراپی یا پارافین درمانی که این روزها به طور مکرر اسمش را می شنویم یک روش درمانی بسیار ساده می باشد که به تازگی ظهور پیدا کرده است و برای درمان و بهبود دردهای عضلانی، مفاصل و دست و پا کاربرد دارد و همچنین می تواند به شادابی و لطافت پوست نیز کمک شایانی نماید پارافین به دلیل گرمابخشی تسکین بسیار خوبی برای بیماران آرتروزی می باشد جریان خون را افزایش و التهاب را کاهش می دهد شخص باید با توجه به قصد خود از انجام پارافین تراپی به مراکز مربوطه مراجعه نماید اکر قصد شخص از انجام پارافین تراپی کاهش درد در قسمت های خاصی از بدن است باید به مراکز درمانی مراجعه نماید تا پارافین تراپی به صورت علمی انجام شود اما اگر قصد او فقط زیبایی و دست یافتن به پوستی لطیف، زیبا و شاداب است باید به مراکز زیبایی مراجعه کند پارافین تراپی علاوه بر شاداب کردن پوست می تواند مانع از پیری پوست شود و لکه های پوستی را نیز برطرف کند.

پارافین تراپی صورت

پارافین تراپی صورت کاری تخصصی بوده و باید مهارت زیادی در انجام این کار داشته باشد؛ برای انجام این کار بهتر است به متخصصین مربوطه مراجعه شود. در این روش از پارافین گرم برای پوست استفاده می‌شود و با تاثیرگذاری حرارت در لایه‌های زیرین پوست، ایجاد شدن کلاژن در پوست تحریک شده و فعال می‌شوند. حرارت پارافین روی پوست باعث می‌شود، که منافذ پوست باز شده و کمک کند تا پوست بتواند راحت‌تر تنفس کند؛ به همین دلیل است که نام دیگر پارافین، لایه برداری عمیق از پوست نیز می‌باشد؛ این لایه برداری عمیق از پوست باعث کم کردن و رفع تیرگی های پوست شده و باعث می‌شود این تیرگی‌ها و کمرنگ شود و با افزایش خون رسانی به پوست باعث شفافیت، لطافت و نرمی برای پوست شود.

دستگاه پارافین تراپی

ویژگی های دستگاه پارافین تراپی : 

  • درمان و بهبود دردهای عضلانی
  • شادابی و لطافت پوست
  • مانع از پیری پوست
  • رفع لکه های پوستی

وسایل و مواد مورد نیاز برای پارافین تراپی پا

برای پارافین تراپی به دستگاه گرم کننده پارافین، پارافین بهداشتی مخصوص عضو مورد استفاده، به عنوان مثال پارافین مخصوص استفاده برای پا ؛ کاور  مخصوص پوست محل مورد استفاده، به عنوان مثال کاور مخصوص پوست پا برای پارافین تراپی، و قلم پهن و مخصوص این کار و کرم مرطوب کننده و روغن های ماساژ برای ماساژ دهی نیاز می‌باشد.

مراحل انجام پارافین تراپی صورت

 متخصص پارافین‌تراپی ابتدا نوع پوست مراجعه کننده، جنس و حساسیت پوست را تشخیص می‌دهد؛ و با تناسب به این موارد پارافین بهداشتی را تا درجه حرارتی که مورد نیاز است گرم می‌نماید، پارافین تراپی باید با استفاده نمودن از یک لایه محافظ بر روی صورت انجام بشود، تا باعث ایجاد سوختگی پوست نشود؛ قبل از انجام عمل پارافین تراپی ابتدا باید پوست صورت را با کرم‌های مرطوب‌زا مخصوص ماساژ داد تا رطوبت مورد نیاز پوست تامین بشود. مراحل انجام دادن پارافین تراپی پوست را با هم در ادامه بررسی می‌کنیم:

در مرحله اول پوست صورت را از مواد آرایشی، آلودگی و گرد و غبار به وسیله صابون های آنتی باکتریال را تمیز کرده و ضدعفونی می‌کنیم؛ بعد از آن با استفاده از کرم مرطوب کننده تمام قسمت های پوست صورت و گردن را ماساژ می‌دهید؛ و تا ۲ الی ۳ دقیقه پوست را با این کرم‌ها ماساژ می‌دهید.

در مرحله دوم، به علت این‌که در موقع استفاده از پارافین، پوست دچار سوختگی با حرارت نشود تمام قسمت‌های پوست با استفاده از یک لایه محافظتی یک نوع پارچه نازک بافتهای درست می‌باشد، پوشش می‌دهد؛ این پارچه چشم‌ها و بینی و دهان را مورد پوشش قرار نمی‌دهد؛ به همین دلیل است که در هنگام پارافین تراپی چشم ها را بسته و صحبت نکنید. پس از این مرحله، پارافین بهداشتی گرم شده را با استفاده از قلم پهن، روی پوست قرار داده به طوری که تمام قسمت‌های پوست را پوشش دهد؛ و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پارافین را روی پوست نگه داشته تا حرارت پارافین به پوست منتقل شود تا به تاثیرات خود را بگذارد.

و در مرحله سوم و آخر، پس از گذشت این زمان لایه پارافین را از روی پوست  برداشته و بعد پوست صورت را با استفاده از روغن‌های گیاهی و طبیعی با توجه به این‌که برای پوستتان حساسیت ایجاد نمی‌کند، ماساژ دهید تا چربی و رطوبت پوست بازسازی بشود.

نحوه کار دستگاه پارافین تراپی : برای انجام پارافین تراپی ابتدا باید پارافین گرم شود تا از حالت جامد به حالت مایع تبدیل شود ‌دستگاه پارافین تراپی Paraffin Dr Skin با قدرت فوق العاده خود این کار را در کوتاهترین زمان انجام می دهد فقط کافی است تا پارافین را در دستگاه ریخته و آن را به برق وصل نموده و دکمه روشن شدن را فشار دهیم تا دستگاه کار خود را شروع نماید.

فواید پارافین تراپی

۱_ با استفاده از پارافین تراپی انتقال گرما به رگ ها صورت گرفته و این عمل، باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود.

۲_ با استفاده از این روش اکسیژن در سطح سلولی شما افزایش یافته و التهاب و سفتی پوست از بین می‌رود.

۳_ پارافین تراپی اسپاسم عضلانی را ازبین می‌برد، و باعث افزایش پیدا کردن انعطاف پذیری پوست عضلات می‌شود.

۴_ برخلاف بقیه روش‌های گرما درمانی این روش باعث خشک شدن پوست نمی‌شود و با آبرسانی نمودن پوست باعث نرم شدن آن می‌شود.

۵_ این روش به دلیل افزایش دادن گردش خون و خاصیت مرطوب کنندگی موضعی موجب جوانسازی پوست شده و چین و چروک را کاهش می‌دهد.

۶_ بر روی مویرگ‌ها و سلول‌های پوست اثر گذاشت و باعث باز شدن منافذ آن‌ها می‌شود، این عمل باعث درخشندگی و زیبایی پوست می‌شود.

۷_ استفاده از این روش پوسته پوسته شدن پوست را از بین می‌برد.

توضیح دستگاه پارافین تراپی Paraffin Dr Skin: این دستگاه می تواند پارافین را تا دمای 80 درجه سانتی گراد گرم کند و کاربر نیز می تواند دمای مورد نیاز را تنظیم نماید دستگاه پارافین تراپی Paraffin Dr Skin با طراحی زیبا و ساده طبق اصول استانداردهای جهانی ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است بدنه دستگاه نیز دارای مقاومت بالایی می باشد این دستگاه گنجایش گرم نمودن 2 لیتر پارافین را دارد که می توان این حجم از پارافین را برای پارافین تراپی دست و پا استفاده نمود.

نکات مهم : نکته ای که باید در اینجا یادآور شد این است که قبل از قرار گرفتن پارافین بر روی موضع مشخص باید از لوسیون بدن و یا کرم های مرطوب کننده استفاده نمود تا پوست رطوبت لازم را داشته باشد و دچار سوختگی نشود علاوه بر مراکز درمانی و زیبایی در منزل نیز می توان از دستگاه پارافین تراپی Paraffin Dr Skin برای آب نمودن پارافین و انجام پارافین تراپی استفاده کرد .

سخن آخر

پارافین درمانی یا پارافین‌تراپی، یک روش جدید برای جوان‌کردن پوست می‌باشد؛ در این روش درمانی به دلیل ایجاد شدن فرآیند گرم کردن، کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می‌کند و باعث زیبا شدن پوست می‌شود؛ این عمل از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود که پوستی زیبا و درخشنده داشته باشید؛ این روش درمانی، خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد التهابات پوست را از بین می‌برد.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی