به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه هایفو اولتراسوند

مدل: هایفو اولتراسوند
شناسه محصول: 6834

تماس بگیرید

  • پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 

توضیح دستگاه هایفوی اولترافورمر :  یکی از روش های موثر و بروز دنیا برای لیفت صورت که نیازی به جراحی ندارد HIFU می باشد که از امواج صوتی اولتراسوند ساده استفاده می کند و هیچگونه اشعه ای ندارد که به همین خاطر کاملا ایمن و بدون خطر است و تنها در یک جلسه کوتاه لیفت صورت بدون احساس هیچ دردی انجام می شود که رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه همراه با ماندگاری بالا را خیلی راحت امکان پذیر می سازد عمل های جراحی به خاطر آثار و ردی که از خود بر پوست بجا می گذارند افراد را نسبت به عمل جراحی دچار دلزدگی می کند و باعث می شود افراد کمتر تن به عمل های جراحی بدهند هرچند که عمل به منظور زیبایی باشد اما در این روش نیازی به برش و جراحی نیست،بدون خونریزی است و همچنین آثار جراحی را به دنبال ندارد به همین دلیل مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته است.

  •  
  • مشخصات دستگاه هایفوی اولترافورمر : هایفوی اولترافورمر تنها هایفوی مجهز به تکنولوژی MMFU می باشد دارای 7 کارتریج برای درمان کامل صورت و بدن می باشد و برای جلوگیری از عوض کردن پیاپی کارتریج از دو هندپیس کمک گرفته است و از سرعت بالای شات بین دو هندپیس در تمام دنیا برخوردار است یعنی قابلیت اعمال 30 هزار شات در هر کارتریج را دارد هایفوی اولترافورمر تنها هایفوی دارای مجوز برای درمان به روی بدن است درمانی کاملا بدون درد و بدون نیاز به بی حسی، با اثردهی بالا است با این تکنولوژی می توانیم انرژی امواج صوتی را در لایه های زیرین پوست به هر عمقی که بخواهیم اعمال کنیم بدون اینکه آسیبی به پوست وارد شود که لیفتینگ صورت و بدن و همچنین لاغری موضعی را به دنبال دارد هایفوی اولترافورمر دارای مقاله های علمی فراوانی می باشد که در Pubmed منتشر شده اند و پر فروش ترین هایفوی قاره اروپا است .

ویژگی های دستگاه هایفوی اولترافورمر :

  • تنها هايفوي مجهز به تکنولوژی Micro and Macro Focused Ultrasound (MMFU)
  • بهینه شده برای ليفتينگ صورت و بدن و لاغري موضعي
  • مجهز به دو هندپيس جهت جلوگيري از تعويض مكرر كارتريجها
  • قابليت اعمال ٣٠ هزار شات در هر کارتریج (بدون امکان ریست کردن کارتریج)
  • داراي مقالات علمي منتشر شده در pubmed از اثر بخشي دستگاه
  • تنها هايفوي داراي مجوز براي درمان روي بدن
  • اثر مشهود بلافاصله پس از درمان
  • كاملاً بدون درد و بدون نياز به بي حسي
  • پر فروش ترين هايفوي قاره اروپا
  • دارای 7 کارتریج مختلف برای درمان کامل صورت و بدن
  • دارای سریعترین شات اسپید در بین هایفوهای دنیا
  • طراحی ارگونومیک هندپیس برای درمان راحت بدون خستگی اپراتور
  •  
  • روش درمانی دستگاه هایفو : دستگاه هایفو امواج فرا صوت به شدت متمرکز تولید می نماید که منجر به لیفتینگ، سفت شدن و یکنواختی پوست می گردد به این روش درمانی روش اولتراپی یا هایفوتراپی گفته می شود و جزء روش های غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می گردد که از تاییدیه FDA آمریکا نیز برخوردار می باشد. بسته های کوچک انرژی حرارتی انتقال داده شده به بافت پوست توسط این دستگاه حدود 60 تا 70 درجه سیلسیوس گرما دارد اما موجب ناراحتی بیمار نمی گردد. حرارت داده شده به پوست سبب می گردد تا بافت سریعا منقبض شده و همچنین کلاژن ها نیز تحریک به تولید شوند و بدین ترتیب فرآیند بازسازی پوست استارت خود را می زند و به تدریج و با گذر زمان موجب لیفت صورت می شود. سیستم تصویر برداری فراصوتی تعبیه شده برای دستگاه هایفو امکان مشاهده نواحی دریافت کننده انرژی حرارتی را برای پزشک فراهم می کند و سبب ایمنی بالا و تاثیرپذیری بیشتر این روش درمانی گردیده است همچنین باید خاطر نشان کرد که این ویژگی سبب شده تا روش درمانی اولتراپی در مقایسه با سایر روش های زیبایی موجود منحصر به فرد جلوه نماید.
  •  
    • تفاوت هایفو تراپی یا اولتراپی با لیزردر چیست :  تفاوت هایفو تراپی یا اولتراپی با لیزر در این است که در اولتراپی نسبت به لیزر دسترسی به نواحی عمیق تر از پوست امکان پذیر است همچنین نسبت به لیزرهای ایجاد کننده پوشش همچون لیزر پوشش‌ دهی کربن دی اکسید سطح پوست را نمی شکافد بنابراین سرخی پوست را به دنبال ندارد و نیازمند دوره بهبودی نیز نیست و ریسک آن برای عوارض وابسته به رنگدانه نیز پایین‌ تر است. این روش درمان گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که نمی خواهند از روش های تهاجمی همچون عمل جراحی و یا روش های تزریقی استفاده نمایند هر چند که نمی توان گفت این روش جایگزینی مناسب برای لیفت صورت از طریق جراحی است. تمام مردان و زنانی که دارای سستی خفیف تا متوسط پوست هستند می توانند از این روش درمان بهره ببرند استفاده از این درمان در اوایل بروز نشانه های پیری یک درمان ضد پیری فوق‌ العاده محسوب شده که سبب می گردد فرآیند پیری پوست و شل شدن آن آهسته پیش رود و بدین ترتیب لیفت پوست و خطوط جوانی تا مدت بیشتری باقی بمانند قسمت هایی که با توجه به روش اولتراپی و دستگاه هایفو سالن بیشترین تاثیر گذاری را خواهند داشت شامل خطوط و چروک در قفسه سینه، ابرو، شلی پوست در گردن و غبغب می شود.
    •  
  • عوارض احتمالی : این روش درمانی دارای عوارض خطرناک نمی باشد کاملاً ایمن است و عوارضی که به دنبال دارد بسیار جزئی و موقتی همچون سرخی پوست است یا ممکن است بیمار ورم یا درد کمی در اطراف نواحی استخوانی صورت را احساس نمایند تمامی عوارض در عرض چند روز خود به خود برطرف می گردند. سطح انرژی استفاده شده بالاتر ورم های بیشتر را ایجاد می‌ کند که مدت زمان برطرف شدن آن ها نیز بیشتر است.
  •  
    • فروشگاه تجهیزات پزشکی و زیبایی آریا طب با برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی فروش انواع دستگاه های هایفو را تحت برندهای مختلف و با کیفیت بالا عرضه می نماید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی