به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

برست لایت

مدل: Breast light
دسته بندی: مصرفی مطب
شناسه محصول: 6314

12500000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه برست لایت

برست لایت وسیله ای می باشد که بافت های داخل سینه را نشان می دهد‌ از برست لایت به این دلیل استفاده می کنند که از سلامتی سینه خود مطمئن شوند. این محصول می توانند جایگزین دستگاه هایی مثل ماموگرافی باشد البته یک تفاوت اساسی که دستگاه برست لایت با دستگاه ماموگرافی دارد این است که دستگاه ماموگرافی ناهنجاری های بین دو سینه را نشان می دهد اما از دستگاه برست لایت برای تشخیص سرطان به استفاده می کنند. اکثراً کسانی که سرطان سینه می گیرند بین سن ۳۵ تا ۴۰ سالگی هستند اما امکان دارد که بعضی از افرادی که شیر می دهند و یا در دوران بارداری هستند دچار سرطان سینه شوند البته این مشکلات بسیار کمیاب هستند و فقط برای برخی از افراد رخ می‌ دهد‌. 

دستگاه تشخیص غدد درون سینه Breast Light

روی صفحه نمایش دستگاه برست لایت چهار گزینه موجود می باشد که این چهار گزینه ای برای تنظیم روشنایی و تنظیم باتری و غیره به کار می ‌رود. وقتی این دستگاه به شارژ نیاز داشته باشد چشمک می زند قبل از استفاده از این دستگاه بهتر است که شب قبل آن را به شارژ زده باشید تا حین استفاده از آن دچار مشکل نشوید. توجه داشته باشید که اگر این دستگاه خیلی گرم شود خود به خود خاموش می شود. بهتر از این دستگاه به خوبی مراقبت کنید زیرا حفظ نگهداری آن در طول عمر او تاثیر دارد. هنگامی که می خواهید این دستگاه را تمیز کنید بهتر است از یک پارچه خشک یا کمی نمناک استفاده کنید زیرا این دستگاه ها  ضد آب نیستند و ممکن است که خراب شوند. وقتی این دستگاه را روی پوست سینه های خود می گذارید خط های تیره می بینید که اینها رگ های خونی سینه هستند امکان دارد که در دو طرف سینه های خود نقاط کوچک به شکل دایره ای شکل ببیند که همان غدد های سینه می باشد بهتر است به برخی از نکات توجه کنید تا هنگام استفاده از این دستگاه دچار مشکل نشوید.

دستگاه برست لایت
نور های موجود در دستگاه برست لایت به چه شکلی می باشد؟
نور های موجود در برس لایت فقط در تماس با پوست به کار می رود و آسیبی به  پوست نمی زند نور هایی که از دستگاه خارج می شوند طول موج مری دارند که کاملاً برای فرد بی خطر می باشند البته بهتر است که وقتی دستگاه روشن است به نور نگاه نکنید زیرا نور باعث آسیب دیدگی  چشم می شود. نور هایی که در برس لایت وجود دارد به شما این امکان را می دهد   که بافت های داخلی سینه هایتان را ببینید برای اینکه به درستی ناهنجاری های بین سینه ها مشخص شود بهتر است که در مکان تاریک قرار بگیرید تا این دستگاه بتواند به درستی عکس برداری کند. اگر خون های موجود در بافت های سینه به شکل خط های تیره باشد کاملا طبیعی است و هیچ مشکلی ندارد اما اگر این خون ها به شکل خوشه ای شکل باشند می توان گفت که بین سینه ها ناهنجاری هایی وجود دارد. 

چگونگی استفاده از دستگاه برست لایت

استفاده از دستگاه برای برس لایت کار ساده ای می باشد برای استفاده از آن فقط کافی است که به برخی از نکات توجه کنید. بهتر است وقتی می خواهید  از این دستگاه استفاده کنید در مکانی تاریک بروید تا نورهای موجود از برست لایت بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند، این دستگاه را به پوست سینه خود بچسبانید تا بافت های داخلی به شکل درستی دیده شوند. برای دیدن جزئیات بیشتر سینه بهتر است از آینه استفاده کنید زیرا نور تابیده شده در برست لایت این امکان را به شما می دهد که بافت های سینه را در آینه یا هر چیز شفاف مشاهده کنید. 

دستگاه برست لایت چه ویژگی هایی دارد؟

برست لایت محصولی است که امکان دیدن بافت های سینه تان را برای شما فراهم می کند این دستگاه از طریق تابش قوی می باشد که استفاده از آن کاملا بی خطر است بیش از ۸۰ درصد بانوان از برس لایت برای معاینه و بررسی سینه های شان استفاده می‌ کنند. از این دستگاه به این دلیل استفاده می کنند که متوجه شوند فردی سرطان سینه دارد یا خیر. دستگاه برست لایت ایمن است که کار کردن با آن ساده می باشد و برای تشخیص سلامت سینه ها بکار می رود این دستگاه جایگزین دستگاه های مثل ماموگرافی است البته دستگاه های ماموگرافی می توانند ناهنجاری های بین دو سینه را بفهمند. برست لایت کمک مفیدی به تشخیص زودرس سرطان می کند. 

دستگاه تشخیص غدد درون سینه

روی صفحه نمایشی برست لایت چهار گزینه ای وجود دارد که نشانگر آن تنظیم میزان روشنایی است  ۴سطح مختلف برای تنظیم میزان این سطح روشنایی در این دستگاه وجود دارد. علامت میزان شارژ باتری روی همین صفحه می باشد و در موقع نیاز به شارژ چشمک می زند برست لایت توسط مجموعه ای از باتری ها کار می کند قبل از اینکه بخواهید از این دستگاه استفاده کنید باید چهار ساعت قبل آن را شارژ کنید اما دفعات بعدی به شارژ کمتری نیاز دارد. دما در این دستگاه فقط با استفاده زیاد از آن بالا می رود اگر این دستگاه بیش از حد اندازه روشن بماند خود به خود می ایستد. به خاطر داشته باشید که این دستگاه را نباید در معرض رطوبت قرار دهید زیرا خیس می شود و از کار می افتد. نوری که از این دستگاه  خارج می شود طول موج مری دارد و کاملا بی خطر می باشد بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی شود البته باید توجه داشته باشید که وقت دستگاه روشن می شود به آن نگاه نکنید زیرا این امر باعث آسیب‌ دیدگی چشم می شود. 
 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی