به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بخور سرد HQ 602 وکتو

مدل: 3/5 لیتری
دسته بندی: دستگاه بخور
شناسه محصول: 7665
برند: وکتو

1890000

3/5 لیتری

1890000
جزییات

5 لیتری

1990000
جزییات

  • ظرفیت مخزن : 3/5 لیتر
  • 9 ساعت کارکرد مداوم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بخور سرد 3/5 لیتری HQ-602 وکتو

بخار سرد وکتو مدل HQ-602 ، دارای مخزن 3.5 لیتری است. حداکثر مساحت 50 متر مربع را پوشش می دهد. دستگاه بخور سرد وکتو HQ-602 یک سری از محصولات کاربردی و با کیفیت از برند وکتو است. این محصول ممکن است در جلوگیری از بروز بیماریهای تنفسی و آلرژی و پیشرفت آنها مثر باشد. وکتور بخور سرد دارای فیلتر ضد رسوب بوده و رطوبت محیط را بطور خودکار کنترل می کند.  حفظ رطوبت هوا در خانه و جلوگیری از استنشاق محیط اتاق و خانه برای بسیاری همیشه نگران کننده است. زیرا خاک و گرد و غبار همیشه راهی برای ورود به خانه و سنگین کردن هوا پیدا می کنند. در این موارد ، افراد بیشتر به مشکلات تنفسی و حساسیت های پوستی و چشمی مبتلا می شوند. در این مورد ، توصیه می شود از دستگاه بخور سرد استفاده کنید.

این دستگاه می تواند به طور مداوم به مدت 9 ساعت کار کند و با تمام شدن آب مخزن به طور خودکار خاموش می شود. بخور سرد وکتو مجهز به حجم بخار قابل تنظیم است و میزان جریان بخار آن حداکثر 350 میلی لیتر در ساعت است. دستگاه بخور سرد وکتو HQ-602 با انتشار بخار سرد در خانه ، هوا را سبک تر و لذت بخش تر می کند. به طور خاص ، این محصول برای بیماران تنفسی کاربرد خانگی دارد و روند بهبود آنها را تسهیل می کند. مطالعات اخیر نشان داده است که افزایش سطح رطوبت محیط تأثیر قابل توجهی بر اکثر ویروس های موجود در هوا دارد و آنها را تقریباً بی اثر می کند. از آنجا که بیشتر بدن انسان آب است ، شرایط خشک می تواند باعث خشکی پوست شود و داشتن بخور سوز می تواند از خشکی پوست جلوگیری کند. رطوبت بیش از حد هوا به بهبود خشکی پوست ، خارش چشم ها ، ترک خوردن لب ها و همچنین گلودرد و سردردهای سینوسی و مشکلات دیگر کمک می کند و حتی ممکن است این علائم را از بین ببرد و لبخند رضایت بخشی را بر لبان شما بنشاند.

دستگاه بخور وکتو با عملکرد بسیار ساده ، بسیار بی صدا است و دارای موتور قدرتمندی است که بخار و فشار مناسب هوا را برای نرم شدن فضای خانه یا محل کار شما تولید می کند. علاوه بر این ، میزان بخار تولید شده را می توان با پیچ قرار داده شده روی دستگاه تنظیم کرد. علاوه بر این ، این دستگاه مجهز به فیلتر برای رسوب زدایی از آب در مخزن است. در آن لامپ LED قرار داده شده در دستگاه هنگام کارکردن سبز رنگ و هنگامی که سطح آب در محفظه کم است قرمز می شود دستورالعمل استفاده از دستگاه: دستگاه را روی یک سطح صاف ، بلند و ضد آب قرار دهید و محفظه آب را برگردانید و در را باز کن ظرف را طوری پر کنید که قسمتی از آن با آب تازه و تمیز خالی شده و ظرف را وارونه کرده و روی پایه دستگاه قرار دهید.
دستگاه بخور سرد وکتو مدل "HQ-602A" با طراحی زیبا برای محیط های داخلی مناسب است و هوا را بسیار دلپذیر می کند. این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و دارای گواهینامه CE اروپایی است لازم به ذکر است که محصولات دارای نشان CE ، از نظر بهداشت ، ایمنی ، بدون ضرر برای بدن و ایمنی انسان مورد بررسی قرار گرفته اند. 

دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ602 از سری محصولات کاربردی وباکیفیت برندوکتو می باشد این محصول ساخت کشورچین است ومی تواند درپیشگیری از بروز بیماری های تنفسی وانواع حساسیت ها وپیش روی ان موثر باشد .دغدغه بسیاری ازمردن حفظ رطوبت هوای خانه وجلوگیری از دم کردن محیط اتاق ومنزل می باشد چرا که آلودگی وگرد وغبار همیشه به خانه راه پیدا می کند و هوای خانه را سنگین می کند که به دنبال ان افراد سریع تر دچار حساسیت هاس پوستی ،حساسیت های چشمی ومشکلات تنفسی می شوند درایت صورت ما پیشنهاد می کنیم از دستگاه بخور سرد استفاده کنید .

دستگاه بخورسرد وکتو مدل HQ-602 با پخش کردن بخارسرد درفضای منزل هوا را برای تنفس سبک تر ودلپذیر می کند از این محصول به ویژه برای بیماران تفسی که درمنزل بستری هستند کاربرد دارد وروند بهبود ان ها را تسهیل می کند .

 

مزایای دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-602

  • مجهز به فناوری رسوب زدایی خودکار
  • سهولت در کار و سبکی دستگاه
  • عنصر هشدار مخزن آب
  • مناسب برای محیط های کوچک 
  • خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب مخزن
  • عملکرد بدون وقفه تا 9 ساعت
  • دارای کلید کنترل خروجی بخار

معایب دستگاه بخور سرد وکتومدل HQ-602

آیکون تیک سبزبدون چراغ شب

آیکون تیک سبزفاقد مخزن عطر

آیکون تیک سبزبرای فضاهای بزرگ کاربرد ندارد

آیکون تیک سبزفاقد فناوری تصفیه هوا

آیکون تیک سبزفاقد کنترل کننده رطوبت اتاق

آیکون تیک سبزریموت کنترل ندارد

آیکون تیک سبزبدون کلید کنترل دما

قیمت دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-602

دستگاه بخورسرد وکتو مدل HQ602 علاوه بر اینکه سلامت دستگاه تنفسی انسان را تصفیه می کند ،برای پوست نیز مزایایی به همراه دارد.این دستگاه با انتشار ذرات بسیارریز بخار باعث حفظ رطبت درپوست می شود و به دنبال ان مشکل شایع پوسته پوسته شدن پوست وخشکی پوست هم به خودی خود برطرف می شود.

درضمن افرادی که همواره با مشکلات واکنش های آلرژیک شایع همچون خارش والتهاب چشمی،ترک لب ها،سوزش گلو وخارش کف سر درگیر هستند می توانند با استفاده از دستگاه بخورسرد وکتو مدل HQ-602 مشکل خودرا به راحتی رفع کنند.

دستگاه بخور سرد Vekto مدل HQ-602

یکی از عیب های بزرگی که بیشتر دستگاه های بخار دارند ،زیبا نبودن وبزرگ وجا گیر بودن ان هاست به همین دلیل بیشترافراد رغبت به استفاده از دستگاه بخار درمنزل ندارند واما طراحی زیبا ومنحصربه فرد دستگاه بخورسردوکتو مدل HQ-602 باعث شده که این وسیله به یکی از وسایل لوکس داخل خانه تبدیل شود زیرا هم بسیار کوچک است وفضای زیادی اشغال نمی کند وهم سبک است وبه راحتی می توان ان را جابه جا کرد .

اگر وقت نمی کنید چندبار آب مخزن دستگاه بخور را عوض کنید دستگاه بخورسردوکتو مدلHQ-602 این مشکل را حل کرده کرده است .تکنولوژی این دستگاه به صورتی است که می تواند به صورت مداوم تا ۹ساعت محیطی به مساحت ۳۵ متر مربع را خنک سازی کند و رطوبت لازم اتاق را تامین می کند . مخزن ۳/۵لیتری دستگاه بخورسرد مدل وکتوHQ-602 درهرساعت می تواند ۳۸۰ میلی لیتر بخار سرد در فضای خانه منتشر کند.

مخزن شیشه ای دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-602

یکی از مزایای این دستگاه شیشه ای بودن مخزن ان است که مشکل اطلاع از پر وخالی بودن مخزن را رفع می کند وفقط با نگاه کردن به مخزن اب میفهمید که چقدر از اب باقی مانده است و چه زمانی باید دوباره مخزن دستگاه را پر کنید .

قیمت دستگاه Vekto HQ602

دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-602دارای گواهی نامه Ceاروپاست (این گواهی نامه نشان می دهد که محصول خریداری شده شما کاملا با محیط زیست سازگار است ؛هیچ گونه خطر برای افراد منزل حتی نوزادان ندارد وبه حفظ سلامت انسان کمک می کندوالودگی محیطی به وجود نمی اورد.

کشش موتوری

ازخصوصیات بارز واشکار دستگاه بخورسرد وکتو مدل HQ-602قدرت موتور ان است این دستگاه با قدرت موتور ۳۰ وات یک محصول کاملا بی صدا معرفی می شود وبرای تستفاده در منزل ،ارایشگاه ها اتاق بیمارستان ها وحتی اتاق کودک مناسب است.

تنظیم بخار

شما می توانید درصورت افزایش حجم بخار موجود در محیط اتاق ؛خودتان خروجی دستگاه را کنترل کنید این کار بسیار راحت واسان است وبا استفاده از پیچ های تعیین شده برای کنترل خروجی میزان حجم خروجی دستگاه بخور سرد وکتو مدلHQ-602را تنظیم کنید.

جرم زدایی دستگاه بخورسرد وکتو مدل HQ-602

رسوب کردن رسوب موجود در اب همیشه از مشکلات شایه بوده است که برای دستگاه های برقی وابسته به اب همچون اتو های بخار ودستگاه های بخور ایجاد می شود .اما این مشکل در دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-602با وجود تکنولوژی رسوب زدا کاملا رفع شده است . برای زسوب زدایی دستگاه احتیاجی به استفاده از مواد رسوب زدا ندارید و دستگاه خود به خود عمل رسوب زدایی را انجام می دهد .

طرز استفاده از دستگاه بخور سرد وکتو مل HQ-602

  • برای خنک سازی جریان هوا در محیط اتاق ویا منزل ابتدا بخور سرد وکتو را روی سطحی که  از زمین فاصله دارد وکاملا خشک است قرار می دهیم
  • در مرحله بعد ی درب مخزن را باز می کنیم وتا جایی که مقداری از مخزن تهی از اب است ان را پر می کنیم بهتر است اب خنک باشد .
  • درب مخزن را می بندیم وان را روی پایه دستگاه نصب می کنیم.

مزایای دستگاه بخورسرد وکتو مدلHQ-602

  • آیکون تیک سبزمجهز به تکنولوژی رسوب زدایی خودکار
  • آیکون تیک سبزالمنت هشدار دهنده خالی شدن مخزن اب
  • آیکون تیک سبزسهولت در جابه جایی و وزن کم دستگاه
  • آیکون تیک سبزمناسب محیط های کوچک تا ۳۵ متر مربع
  • آیکون تیک سبزقطع خودکار پس ازاتمام اب مخزن
  • آیکون تیک سبزکارکرد بدون وقفه تا ۹ساعت
  • آیکون تیک سبزدارای کلید کنترل کننده خروجی بخار  
  • آیکون تیک سبزبرندvekto
  • آیکون تیک سبزساخت کشور چین
  • آیکون تیک سبزظرفیت ۳/۵لیتر ورنگ ابی.
4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
50 %
0%
50 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    اصلا صدا نداره

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    مخزن پر 12 ساعت کار میکنه تا خالی بشه. عالیه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی