به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش نایلونی

مدل: قائم
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 12315

تماس بگیرید

قائم

تماس بگیرید
جزییات

دکتر اسکات

تماس بگیرید
جزییات

نگین

7000
جزییات

  • بسته 100 عددی
  • کارتن 100 بسته ای

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش پلاستیکی یکبار مصرف

با توجه به اینکه بیماری کرونا در سراسر ایران و جهان شیوع پیداکرده، استفاده از دستکش‌های نایلونی یک‌بار مصرف نیز افزایش پیدا کرده است. دستکش‌های یک‌بار مصرف نایلونی در هنگام فعالیت‌های کوتاه و سبک مثل باز کردن درب خودرو، منزل یا کارهایی این‌چنین، استفاده می شوند و می‌توان با استفاده از آن‌ها دست‌های خود را عاری از هرگونه ویروس نگه داشت. دقت کنید که در صورت مجاورت این محصول با محلول‌های ضدعفونی یا الکل، احتمال دارد مقاومت آن از بین برود و دیگر توان مقابله با با ورود ویروس‌ها و باکتری‌ها را نداشته باشد.

دستکش نایلونی

 دستکش‌های لاتکس نسبت به دستکش‌های نایلونی دارای مزایای زیادی هستند اما در این چنین دوران‌هایی، استفاده عمومی از دستکش لاتکس به دلایل زیادی اعم از کمتر شدن موجودی این نوع محصول برای کادر درمان و گران بودن آن خیلی مناسب نیست. البته دستکش‌های لاتکس و پودری برای بسیاری افرادحساسیت ایجاد می‌کنند و این نوع حساسیت در به کار گرفتن دستکش نایلونی یک‌بار مصرف به وجود نمی آید.

دستکش نایلونی پوش

این دستکش‌های نایلونی یک‌بار مصرف، همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، محصولاتی مناسب یک بار استفاده می باشند و نمی توان آن ها را ضدعفونی کرد یا شست‌وشو داد. این محصول در فضاهای پزشکی، بیمارستانی، صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد و در هر مکان یا زمانی که نیاز داشته باشیم دست‌هایمان را از آلوده شدن دور کنیم، استفاده از دستکش نایلونی یک‌بار مصرف می‌تواند به کمکمان بیاید. دستکش نایلونی یک‌بار مصرف پوش، محصول نازکی است و این ضخامت کم باعث می شود دقت کار در هنگام استفاده از آن بالا برود. مثلاً در هنگام معاینات پزشکی یا بررسی‌ گیاهان، باید همه‌چیز بهداشتی باشد اما اگر ضخامت دستکش زیاد باشد، امکان معاینه یا بررسی دقیق از بین می رود.

خرید دستکش پوش

ایران دارای شرکت های متفاوتی است که در کار تولید انواع دستکش های یک بار مصرف هستند. این شرکت ها برای کارهای متفاوت، دستکش ها را تولید کرده و عرضه می دارند. برای نمونه می توان به صنایع مختلف اشاره کرد که از دستکش های یکبار مصرف استفاده می کنند و یا می توان به پزشکی اشاره کرد که این دستکش ها در آن کاربرد زیادی دارند. 

از مواد مختلفی برای تولید دستکش ها استفاده می شود که دستکش های نایلونی بیشتر جنسشان مانند پلاستیک های فریزر است. البته نوع کاربری آنان هم متفاوت است. در هر عرصه ای از دستکش های یکبار مصرف استفاده می شود که این به نوع دستکش بستگی خواهد داشت.

دستکش نایلونی

دستکش نایلونی نازگل

یکی از پر استفاده ترین و معروف ترین انواع دستکش ها، دستکش نایلونی می باشد. این دستکش ها با نام های دستکش مشمایی یا دستکش یکبار مصرف نیز در بازار به فروش می رسد. این دستکش ها معمولا سایز بندی ندارند. اندازه این دستکش ها به گونه ای است که بیشتر افراد می توانند آن را مورد استفاده قرار بدهند. اندازه دستکش نایلونی بزرگ است و به دست نمی چسبد.

آزاد بودن این دستکش ها باعث می شود که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. به دلیل راحتی، استفاده از دستکش نایلونی برای هر کاری مناسب است. برای کاربردهای عمومی در هر کاری می توانید این دستکش ها را مورد استفاده قرار بدهید. این دستکش ها از دست شما در برابر آلودگی های معمولی مراقبت می کنند. بدون این که دستتان آلوده شود می توانید خیلی کارها را به انجام برسانید. از آشپزی گرفته تا بسیاری کارهای عمومی پزشکی می توان از دستکش نایلونی استفاده کرد.

دستکش نایلونی نگین

دستکش نایلونی یک‌بار مصرف پوش در بسته‌بندی جعبه‌ای صد عددی به فروش می رسد که این بسته‌بندی را به‌طور بهداشتی می‌توانید در محیط‌های مختلف منزل، محل کار و خودرو نگه‌داری کنید و در مواقع نیاز از آن بهره بگیرید.

دستکش نایلونی بسیار ساده است. جنس پلاستیک استفاده شده در این نوع دستکش کاملاً مثل کیسه های فریزر می باشد. به همین دلیل از نظر دسترسی راحت است. دستکش یکبار مصرف نایلونی را می توان در هر فروشگاهی پیدا کرد. فروشگاه های لوازم آشپزخانه و بسیاری جاهای دیگر این نوع دستکش ها را به فروش می رسانند. به همین خاطر است که همه این دستکش ها را می شناسیم. احتمالاً هم بسیاری افراد همیشه تعدادی دستکش مشمایی نایلونی در خانه دارند تا در مواقع احتیاج از آن استفاده کنند.

دستکش نایلونی نگین ابزار مهمی برای حفظ محیطی تمیز و ایمن در صنایع مختلف می باشد. آنها در تنظیماتی مانند تهیه غذا، مراقبت های بهداشتی و کارهای آزمایشگاهی برای محافظت از کارگران و مشتریان در برابر آلودگی استفاده می شوند. دستکش های نایلونی به دلیل دوام، کشش و مقاومت در برابر سایش، نسبت به سایر مواد مورد علاقه هستند. دستکش ها معمولاً از مواد مصنوعی مانند نایلون ساخته می شوند که به دلیل استحکام و انعطاف پذیری عالی شناخته شده است. این مواد به افزایش عمر دستکش کمک می کند، دوام و مقاومت در برابر پارگی را بهبود می بخشد و خطر آلودگی و قرار گرفتن در معرض مواد مضر را کاهش می دهد.

دستکش نایلونی نگین اغلب در مناطقی استفاده می شود که خطر انتقال باکتری ها، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا وجود دارد. آنها در طیف وسیعی از اندازه ها در دسترس هستند، و پیدا کردن تناسب مناسب را برای افراد آسان می کند که محافظت بهینه را فراهم می کند. دستکش ها در رنگ های مختلف برای جلوگیری از آلودگی متقابل عرضه می شوند و همچنین استفاده طولانی مدت از آنها راحت است.

یکی از مزیت های مهم استفاده از دستکش نایلونی نگین، مقرون به صرفه بودن آن ها است. آنها در مقایسه با انواع دیگر دستکش ها نسبتاً ارزان هستند و ماهیت یکبار مصرف آنها به این معنی است که باید مرتباً تعویض شوند و از گسترش آلودگی و تجمع باکتری های مضر جلوگیری می کند.

در نهایت، دستکش یکبار مصرف نگین اغلب در صنایعی استفاده می شود که برای اطمینان از ایمنی و کاهش خطر آلودگی نیاز به رعایت استانداردهای بهداشتی دقیق دارند. این آنها را برای استفاده در محیط های مراقبت های بهداشتی یا محیط های آزمایشگاهی ایده آل می کند. آنها آزمایش شده و ثابت شده اند که نیازهای صنایع و برنامه های مختلف را برآورده می کنند و به کاربران اطمینان می دهند که محصولی با کیفیت بالا دریافت می کنند که محافظت بهینه را ارائه می دهد.

در نتیجه، دستکش یکبار مصرف نگین ابزاری ضروری برای حفظ تمیزی محیط اطراف در صنایع مختلف هستند. آنها به دلیل دوام، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده محبوب هستند. دستکش های نایلونی یکبار مصرف، چه در صنایع غذایی، چه در زمینه مراقبت های بهداشتی و چه در کارهای آزمایشگاهی فعالیت می کنید، محافظت قابل اعتمادی را ارائه می دهند و به کاهش انتشار پاتوژن های مضر کمک می کنند و ایمنی کارگران و مشتریان را تضمین می کنند.

قیمت دستکش نایلونی

قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی

دستکش یکبار مصرف نایلونی قیمت مناسبی دارد و از آنجا که این دستکش ها قیمت ارزانی دارند برخی کاربران با جست و جوی عبارت قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی به دنبال قیمت مناسب می گردند. شما می توانید دستکش های یکبار مصرف نایلونی را با قیمت مناسب در فروشگاه آریاطب مشاهده فرمایید.

دستکش‌های نایلونی می‌توانند میان دست‌ها و مواد آلوده محیط به عنوان مانعی قرار بگیرند. اما امکان مخدوش‌ یا پاره‌شدن آنها هست و از قضا احتمال آن کم نمی باشد. پس با پوشیدن یک جفت دستکش نایلونی نمی‌توان تضمین کرد که دیگر از هرگونه بیماری و آلودگی در امان خواهیم بود. واقعیت این است که پوشیدن دستکش نایلونی، موجب نمی‌شود که رعایت نظافت و شست‌وشو و ضدعفونی‌کردن دست‌ها را کنار بگذارید. یعنی حتی اگر چندلایه دستکش یک‌ بار مصرف را روی هم بپوشید، باز هم باید بعد از اینکه آنها را از دست بیرون آوردید، دست‌ها را به‌خوبی با آب و صابون شست و شو دهید یا با مواد ضدعفونی‌کننده مانند الکل، آنها را پاک کنید.

دستکش‌های یکبارمصرف مشخصا برای یک بار مصرف‌کردن طراحی و تولید شده اند. پس بعد از اینکه کارتان با آنها به پایان رسید، دستکش‌ها را دور بیندازید. اگر در محیطی مملو از ویروس و باکتری از دستکش‌ها استفاده کردید، باید آنها را از دست‌ها بیرون آورید و در سطلی دربسته قرار دهید. در این صورت، امکان پخش شدن مواد آلوده احتمالی موجود روی سطح پلاستیک دستکش کم می شود. اگر هم سطلی دَردار ندارید، دستکش‌ها را داخل یک کیسه پلاستیک تمیز گذاشته و در آن را محکم بسته و در گوشه ای قرار دهید.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی