به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس اپی پرفکت بدون پودر (اکسلنت) 100 عددی
مدل: لارج
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 512

120000
118000

لارج

118000
جزییات

مدیوم

118000
جزییات

اسمال

123000
جزییات

ایکس اسمال

123000
جزییات

  • بسته های 100 عددی
  • تهیه شده از بهترین لاتکس طبیعی
  • ضدحساسیت و سازگار با انواع پوست ها

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
بسته 100 عددی
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نکات کاربردی درباره استفاده از دستکش لاتکس

دستکش لاتکس

لاتکس یک ماده ی لاستیکی مانند است و از طریق رویش درخت صمغ که در آفریقا و جنوب شرق آسیا وجود دارد تولید می شود. از لاتکس ولی از نوع مصنوعی آن برای تولید وسایل یک بار مصرف پزشکی استفاده می کنند. لاتکس یک مواد حساسیت زا است و بیشتر افرادی در معرض آن هستند که مبتلا به بیماری های اختلالات مثانه و سیستم اداری ، اختلالات سلول های مغز استخوان ، سابقه انجام جراحی های متعدد ، گذاشتن سوند اداراری به مدت زیاد ، داشتن بیماری های حساسیتی مانند آسم و اگزما و کسانی که از دستکش لاتکس استفاده زیادی می کنند. دستکش های لاتکس با توجه به جنسی که دارند برای کاربر استفاده کننده راحت و منعطف تر می باشد، دستکش لاتکس در آزمایشگاه ها، مراکز معایناتی، محیط های آشپزی و مکان های دیگر که کار آن ها به کمک دست انجام می شود و بسیار دقیق است مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه لاتکس از مایع یک درخت که شیری رنگ است به دست می آید و همچنین این محصولات در بعضی از افراد موجب آلرژی می شوند ولی با توجه به کاربرد هایی که دارند بسیار پر مصرف هستند. فروش دستکش لاتکس به صورت بسته ای و کارتنی نیز می باشد.

  • اگرچه تا پیش از وجود ویروس کرونا، فقط گروه خاصی از مردم خصوصا پزشکان و پرستاران از دستکش های بهداشتی استفاده می کردند اما امروزه عموم مردم بیش از پیش دستکش های مختلف را برای مقابله با این ویروس به کار می برند. یکی از بهترین نوع دستکش ها برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری از طریق تماس دست به سطوح آلوده، دستکش های لاتکس است.

دستکش لاتکس

دستكش معاینه لاتکس

یکی از انواع دستکش‌های مورد استفاده در عرصه پزشکی، بهداشتی، آزمایشگاهی و دارویی دستکش لاتکس است که در سال ۱۹۶۴ تولید و به بازار عرضه شد. این دستکش به رنگ روشن کرم و تنها یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. کاربرد یا بهتر بگوییم هدف استفاده از دستکش لاتکس جلوگیری از نشر آلودگی‌ها و رعایت موارد بهداشتی است. البته افراد دارای حساسیت خاص نباید از این دستکش استفاده نمایند. چرا که این نوع دستکش‌ها علی رغم فوایدی که دارند، عوارضی در برخی از اشخاص به همراه دارند که در ادامه اشاره خواهیم کرد. لاتکس از درخت کائوچو به دست می آید و شیری رنگ است. این دستکش در دو نوع مصنوعی و طبیعی به بازار عرضه می شود. در واقع نوع مصنوعی آن با یک سری فرایند های خاص، روش تولید طبیعی را شبیه سازی می کند. هر کدام از این دستکش ها نسبت به دیگری برتری خاصی دارند. به عنوان مثال لاتکس های طبیعی نسبت به مصنوعی در برابر گرما و رطوبت مقاوم تر هستند. این در حالی است که احتمال بروز حساسیت از طریق لاتکس مصنوعی نسبت به نوع طبیعی کمتر است. از این دستکش برای جای گذاری آیودی میرنا استفاده میکنند .

انواع دستکش‌های بهداشتی

  • دستکش لاتکس

  • دستکش نیتریل

  • دستکش وینیل

  • دستکش فریزری (نایلونی یا پلاستیکی)

قسمت مچ دستکش لاتکس آزاد هستش یا به دست می چسبه ؟
  • قسمت مچ دستکش لاتکس تقریبا به دست شما به طور کامل می چسبه. منظور این هست که آزاد نیست و باعث نمیشه ویروس قدرت نفوذ داشته باشه. اما چسبندگی به حدی نیست که شما رو اذیت کنه. بهتره که سایز مناسب دستکش خودتون رو سفارش بدید تا کارایی و کار کردن باهاش راحت تر باشه براتون. سایز اسمال یا s و سایز مدیوم یا m و سایز لارج یا L دارن این دستکشها. با توجه به کوچک، متوسط یا بزرگ بودن دستتون اندازه مناسب رو خریداری کنید.

دستکش لاتکس

ویژگی های دستکش لاتکس
  •  بالاترین کیفیت، بالاترین کارایی
  •  تهيه شده از بهترين لاتکس طبيعی
  •  غیر استریل
  •  دارای ویژگی پوشش راحت ( Easy Donning )
  •  استفاده از حداقل مقدار مواد شیمیایی و استفاده مرغوب ترین نوع آنها در فرایند تولید .
  • قابل عرضه در 3 سایزهای S M L 
  •  انعطاف پذيري، كشساني بالا
  •  مناسب برای استفاده در معاینات زنان- اورژانس- جراحیهای کوچک ......
  •  کنترل مناسب انگشتان دست برای کارهایی با حساسیت بالا

دستکش یکبار مصرف لاتکس

دستکش های لاتکس معاینه در خرید جنس های مختلف و در دو نوع پودری و بدون پودر تولید می شوند. پودرها را به عنوان روان کننده و به منظور تسهیل در پوشیدن به دستکش های لاتکس اضافه می کنند در ابتدا از چوب کاج و یا رضن پودرها را تهیه می کردند که سمی بودند بعد از آن تا چند دهه از پودر تالک استفاده می شد که به مرور زمان دریافتند این پودر باعث ایجاد اسکار و گرانولومای بعد از عمل می گردد به همین علت استفاده از این پودر نیز کنار گذاشته شد در دوره های بعد از نشاسته ذرت به عنوان روان کننده بهره گرفته شد اما پودر تهیه شده از این ماده نیز عوارض جانبی بالقوه ای همچون التهاب، گرانولوم و اسکار را در پی داشت و بدینگونه بود اعتراض هایی به منظور حذف دستکش های پودری صورت گرفت که این اعتراضات موجب شد تا سال 2016 میلادی سازمان درمانی آلمان و انگلیس از دستکش های پودری استفاده نکنند و نهایتا در سال 2016 میلادی سازمان غذا و دارو آمریکا قانونی تحت عنوان منع استفاده از دستکش های پودری در مراکز درمانی و پزشکی خود تصویب نمود بدین ترتیب دستکش های بدون پودر وارد بازار گردید که روز به روز بر کیفیت آنها افزوده می شود یک نمونه از دستکش های بدون پودر که کیفیت آن نیز عالی می باشد دستکش لاتکس T است. قیمت دستکش لاتکس بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت دستکش لاتکس

  •  توجه باید گفته شود لاتکس موجود در دستکش ممکن است برای پوست بعضی از افراد ایجاد حساسیت خفیف کند کسانی که نسبت به کیوی، شاه بلوط، موز و آووکادو حساسیت داشته باشند نسبت به لاتکس نیز حساسیت نشان می دهند بنابراین لازم است تا به این موضوع توجه شود.
  • حالت کشسانی دستکش لاتکس به عمل پوشیدن سرعت می بخشد قسمت داخلی دستکش عاری از پودر و دارای پوشش سیلیکونی و پلیمری می باشد قسمت بیرونی آن نیز بسیار صاف و لطیف است و به هنگام خیس و یا مرطوب شدن مشکلی در نگهداری ابزار توسط کاربر ایجاد نمی کند و ابزار از داخل دست لیز نمی خورند بنابراین کاملا کار با آن به هنگام خیس بودن امن می باشد دستکش لاتکس را می توان به صورت تکی و یا عمده از داروخانه های سراسر کشور و یا به صورت آنلاین از مراکز معتبر تهیه گردد.

دستکش معاینه لاتکس

  • دستکش معاینه لاتکس کم پودر (top glove) این دستکش به خاطر نوع مواد به کار رفته در آن از خاصیت کشسانی (ELASTICITY)  خوبی برخوردار است . جنس اين دستكش از لاستيك طبيعي لاتكس و سفيد رنگ مي باشد. این دستکش از قسمت سر آستين بر روي دست محكم ثابت شده و سر خوردن آن به طرف پايين جلوگیری می نماید . به هنگام مرطوب و یا خشک بودن دستکش ، سطح خارجي آن دارای مقاومت کافی جهت حفظ امنیت مصرف کننده و مطمئن گرفتن ابزار می شود . این دو ویژگی لايه داخلي آن داراي پوشش پليمري و سيليكوني مي باشد ، که موجب کاهش حساسیت و سهولت در پوشیدن دستکش می شوددستکش لاتکس علاوه بر مصارف پزشکی در حوزه های دیگری مانند صنایع غذایی و بهداشتی و آرایشی همینطور مصارف خانگی کاربرد بسیاری دارد.

قیمت دستکش لاتکس پودری

  • دستکش لاتکس به علت پودری بودن استفاده راحتی دارند، همچنین از آن جا که این دستکش ها به خوبی در دست فیکس شده و در نتیجه گرفتن اشیا را با دستکش به خوبی امکان پذیر می‌کند ، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است . دستکش لاتکس پودری از محصولات بسیار باکیفیت در حوزه دستکش‌های یک‌ بار مصرف به شمار می‌رود. این محصول در بسته‌ بندی‌های 100 عددی به به فروش می رسد .  روی درب جعبه محلی برای بیرون کشیدن دستکش در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را یکی یکی بیرون بکشید و از به‌ هم ریختگی جعبه جلوگیری می‌ شود .دستکش لاتکس در سه سایز موجود بوده که متناسب با عرض کف دست سایزبندی انجام می‌شود.

حضور پودر در دستکش لاتکس

  • برخی از دستکش لاتکس با پودر و دیگران بدون پودر ساخته شده است. اما دلیل استفاده از پودر در ساختار آنها چیست؟ حضور پودر باعث می شود دستکش آسان تر شود و از آن خارج شود. پودر مورد استفاده در تولید دستکش لاتکس معمولا از نشاسته ذرت در ترکیب با پودر لایکاپیدیوم ، تالک یا هاگ ساخته شده است. درست است که حضور مواد پودری باعث می شود دستکش راحت تر به پوشیدن یا از دست دادن دست ، اما برخی از مردم به مواد پودری حساسیت دارند. بر این اساس ، بهتر است هنگام خرید دستکش های لاتکس توجه داشته باشید. اگر شما تجربه واکنش های آلرژیک شما باید بیشتر مراقب باشید در انتخاب دستکش. از آنجا که اگر شما به دستکش آلرژی دارند و ساعت های طولانی, واکنش های آلرژیک باعث خارش, کهیر و مشکلاتی که به سختی تحمل.

قیمت دستکش لاتکس

ویژگی‌های دستکش لاتکس پودردار سایز Large

  • دارای کشسانی بیشتر نسبت به وینیل
  • از جنس لاتکس طبیعی
  • پودردار
  • پایداری خوب نسبت به اسید و باز
  • غیر استریل
  • یکبار مصرف

این دستکشها رنگ بندی هم دارن؟

  • خیر! دستکش لاتکس فقط به رنگ سفید یا شیری رنگ هستش. دستکشهایی که رنگی هستند دستکش نیتریل هستند. دستکشی که از نظر ویژگی ها خیلی به دستکش لاتکس شباهت داره. به همین خاطر خیلی ها اشتباه می گیرن.

قیمت دستکش لاتکس

  • استفاده از دستکش مناسب جهت انجام کارهای بهداشتی و فنی بسیار حائز اهمیت بوده و کاملا بر تسلط شما هنگام انجام کارهای مختلف تاثیر گذار است. دستکش‌های لاتکس پودردار ساخت مالزی استدستکش لاتکس پودردار ساخت مالزی مانع انتقال آلودگی شده و پایداری نسبتا خوبی در برابر اسید و باز و حرارت دارند. کاربرد اصلی آن‌ها در صنعت پزشکی و به طور گسترده در برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی که نیاز به انجام کار دقیق با دست بوده می‌ باشد.

  • ویژگی دستکش لاتکس پودری  سایز متوسط

    • میشه گفت هر یک از دستکش‌های پلاستیکی، کاربرد خاص خودشان را دارند ، در میان آنها ، دستکش‌ لاتکس کم پودر بیشترین استفاده را دارد . دستکش لاتکس کم پودر از صمغ درختانی که در کشورهای جنوب شرق آسیا مثل مالزی می رویند، تولید می شود . به علت انعطاف پذیری اینگونه دستکش latex ، دست استفاده کننده به راحتی داخل دستکش میره و واقعاً برای کار کردن خیلی راحت است . دستکش لاتکس پودری بخاطر داشتن پودر، کمترین اصطکاک را با دست موقع بیرون آوردن ایجاد میکند  و به راحتی از دست خارج می شود . دستکش لاتکس پودری  هم بخاطر داشتن استانداردهای جهانی از کیفیت بالایی برخوردار استدر موارد مختلف مثل آزمایشگاهها ، صنایع غذایی ، بیمارستانها و کلینیکها و صنعت کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد وسیعی دارد.

  • مقایسه‌ای بر انواع دستکش‌های یکبار مصرف

    • دستکش‌های لاتکس در مقایسه با سایر دستکش‌ها به علت داشتن لاتکس، ممکن است سبب بروز واکنشهای آلرژیک شود. همچنین نسبت به دستکش وینیل و دستکش نیتریل ، قابلیت کشسانی کمتری دارد و نسبت به پارگی و مواد شیمیایی از مقاومت کمتری برخوردار است.

  • دستکش های لاتکس چه ویژگی هایی دارند

    • از جمله مهم ترین ویژگی های دستکش های لاتکس که باعث محبوبیت آن ها در میان سایر دستکش ها شده است، مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی و آسیب است. این دستکش ها با انعطاف پذیری بالایی که دارند به خوبی در دست قرار می گیرند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند. بافت نرم این دستکش ها شرایطی راحتی را برای فرد رقم می زنند به صورتی که گویا دستکشی در دست ندارد.

  • دستکش های لاتکس چه کاربرد های دارند

    • دستکش های لاتکس برای تمام محیط ها با درصد بالای آلودگی کاربرد دارد. در این میان می توان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه ها اشاره کرد. اما نکته قابل توجه در رابطه با این دستکش ها، تجزیه پذیر بودن آن ها بر خلاف دستکش های پلاستیکی است.

خرید دستکش لاتکس

  • op-perfect

  • لاتکس طبیعی

  • 50 جفت

  • آقایان / خانم ها

  • مراکز زیبایی/منزل/درمانگاه و....

  • ایکس اسمال / اسمال / مدیوم / لارج

3.2

میانگین امتیاز

55.6%توصیه شده(5 از 9)
33.3 %
0%
22.2 %
44.4 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    دستکش لاتکس برند op perfect

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تعداد بالا تخفیف داره؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بجز رنگ سفید و مشکی رنگ دیگه ای هم داره ؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    انقضاشون تا کیه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بی رنگه یا سفید؟؟؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    لاتکس کم پودر هم دارید؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    درود و وقتتون بخير آيا رنگ سفيد داره يا شيري رنگه ؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    این مدل بدون پودر هستش یا پودر داره؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    با سلام بدون پودر هستن

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام کیفیتش خوب بود فقط رنگ مشکی هم دارید یانه؟؟؟؟؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    متاسفانه رنگ مشکی موجود نیست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی