به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری

مدل: اسمال
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 4504

تماس بگیرید

اسمال

تماس بگیرید
جزییات

مدیوم

تماس بگیرید
جزییات

لارج

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری S

یکی دیگر از انواع دستکش های بهداشتی کاربردی در محیط های بیمارستانی، دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری S است. این نوع از دستکش های لاتکس بدون پودر با کیفیت عالی تولید شده است که برای حفاظت از دست و هم چنین رعایت مسائل بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع از دستکش ها در صنایعی مانند صنایع غذایی و پزشکی و حتی در صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.لاتکسی که در تولید این نوع از دستکش ها به کار برده می شود از مواد درجه یک بوده و دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی هستند که باعث آسان پوشیده شدن توسط فرد می گردد.دستکش های لاتکس در دو نوع بدون پودر و دارای پودر تولید شده اند. که باعث حفاظت دستان افراد در محیط های آلوده می شود.نقش پودر در تولید این نوع از دستکش ها نقش روان کننده دارند و پوشیدن این دستکش موجب می گردد که فرد احساس راحتی کند.ولی استفاده از پودر در تولید این نوع از دستکش ها موجب می شود که حساسیت پوستی در افرادی که به پودر آلرژی دارند شود. دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری S دارای یک سری مزایایی هستند که می توان به این موارد اشاره کرد:استفاده از دستکش های لاتکس بدون پودر موجب می گردد دست کاربران را از عفونت و مواد شیمیایی حفظ کنند و در ضمن از گسترش آلودگی و میکروب در محیط جلوگیری می کنند.بر خلاف تصور عموم مردم که بر این باور هستند تنها تفاوت دستکش های لاتکس با پودر و بدون پودر فقط انتخاب و ترجیح مشتری است باید عنوان نمود که پودری که در ساختار دستکش استفاده می گردد در اصل یک پوششی را برای دست ایجاد می کند که از آسیب رساندن مواد شیمیایی تمییز کننده به بدن جلوگیری می کنند. در ضمن این پودر باعث می شود که خاصیت کشسانی در دستکش بالاتر رود و در نتیجه فرد آسان تر دستکش خود را بپوشد.ولی دستکش های دارای پودر احتمال دارد برای افراد ایجاد حساسیت کند و به همین علت است که این افراد باید از دستکش های بدون پودر در محیط کاری خود استفاده کند.زیرا دستکش های بدون پودر هیچ گونه موادی را بر روی دست باقی نمی گذارد و این موضوع موجب می گردد که فرد احساس بهتری را داشته باشد.

دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری L

دستکش های لاتکس در دو نوع کلی در بازار موجود هستند یکی بدون پودر و دیگری دارای پودر.در مراکزی که کارکنان در معرض آلودگی های محیطی قرار دارند مانند بیمارستان ها، صنایع غذایی یا فروشگاه های خودرو،ملزم به استفاده از دستکش برای حفاظت از پوست بدن خود هستند.اهمیت دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری L به این علت می باشد که اینگونه از محصولات یک مانعی را ایجاد می کنند تا کاربران از بروز هر گونه آلودگی و یا انتشار هر گونه عفونت بر روی بدن خود ممانعت می کنند. یک نکته که در مورد دستکش های لاتکس باید عنوان کرد این است که این نوع از دستکش ها باید اندازه دست فرد باشد و کاملا به دست بچسبد. دستکش های لاتکس باعث می شوند که احساس راحتی در هنگام کار کردن وجود داشته باشد و افراد از بروز هر گونه آلودگی به دست خود اطمینان حاصل کنند.در ضمن این که دستکش های شما کاملا اندازه باشد این احساس به شما دست می دهد که این دستکش به عنوان پوست دوم شما عمل می کند و یک چیز اضافی بر روی پوست شما قرار ندارد. دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری L  دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و در مقابل هر گونه خراش و بریدگی مقاوم است.دستکش های لاتکس بدون پودر برای کلیه خدمات اورژانسی و مراکز بهداشتی دارای کاربرد هستند. از آنجایی که از مواد لاستیکی بسیار با کیفیتی تولید می گردند کاملا در برابر عفونت و یا هر گونه آلودگی مقاوم هستند و در زمان تماس با خون و دیگر مایعات بدن کاملا از پوست دست افراد محافظت می کند.برخی از دستکش های لاتکس بدون پودر برای یک موقعیت های خاصی تولید شده اند زیرا که از ضخامت بیشتری برخوردار هستند.از این نوع دستکش ها در مکان هایی که دارای ریسک بالاتری هستند می توان استفاده کرد و می تواند به راحتی از پوست دست افراد در محیط های خشک و مر طوب کاملا محافظت کند.ضخامتی که در ساخت این نوع دستکش ها به کار برده می شود موجب می گردد افرادی که از این نوع دستکش ها استفاده می کنند.

دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری M سیگما

از دیگر انواع دستکش های بهداشتی، دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری M است. در کل دستکش های لاتکس دو نوع هستند: یک نوع دارای پودر و دیگری بدون پودر است.دستکش های بدون پودر از ایجاد حساسیت در پوست افراد جلوگیری می کند.کاربرد اصلی این دستکش ها در محافظت از پوست دست افراد می باشد.در صنایع مختلف مانند صنایع پزشکی ، غذایی و خودرو سازی استفاده می شود. دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری M  در اصل یک پوشش برای کاربرانی است که به صورت مداوم در برابر آلودگی و مواد شیمیایی قرار می گیرند و برای حفاظت از دستان خود باید از دستکش های لاتکس استفاده کنند که از انتشار هر گونه آلودگی و میکروب در فضا جلوگیری کنند.تفاوتی که بین دستکش های لاتکس پودر دار و بدون پودر است این است که دستکش های بدون پودر از ایجاد حساسیت برای پوست دست افراد جلوگیری می کند.علاوه بر این افرادی که از دستکش های لاتکس بدون پودر استفاده می کنند باید دستکشی را انتخاب کنند که مناسب سایز دست فرد باشد که از ایجاد هر گونه مشکلی در هنگام کار با دستکش جلوگیری کند.از مزایای دستکش لاتکس بدون پودر SIGMA کرنبری M این است که نسبت به سایر دستکش های بهداشتی ایجاد راحتی بیشتری را برای فرد ایجاد می کند و در ضمن از رسیدن هر گونه مواد شیمیایی به دست فرد جلوگیری می کند. این خاصیت اندازه بودن بیشتر دستکش ها موجب می گردد که در هنگام کار فرد این احساس را نداشته باشد که یک چیز اضافه را پوشیده است و مانند یک پوست دوم برای فرد عمل می کند.دستکش های لاتکس بدون پودر در برابر خراش و هر گونه پارگی بسیار مقاوم است و برای تمام خدمات اورژانسی و در تمام مراکز بهداشتی درمانی بسیار مفید است.مواد اولیه این نوع از دستکش ها از بهترین لاستکی تولید شده است که کاملا در برابر عفونت و هر گونه آلودگی در زمان تماس با خون و یا مایعات آلوده بدن اجتناب ناپذیر می باشد و از بدن شما محافظت می کند.

  • بدون پودر

  • لاتکس

  • کرنبری

  • غیر استریل

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی