به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس بدون پودر او پی پرفکت

مدل: اسمال
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 4480

تماس بگیرید

اسمال

تماس بگیرید
جزییات

مدیوم

تماس بگیرید
جزییات

لارج

تماس بگیرید
جزییات

ایکس اسمال

تماس بگیرید
جزییات

  • 100 عددی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس بدون پودر او پی لارج

دستکش لاتکس ها در دو نوع کلی تولید می گردند که شامل دستکش های دارای پودر و دستکش های بدون پودر هستند . در صورتی که عده ای از مردم معتقدند که دستکش های دارای پودر و بدون پودر هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند، ولی هر کدام از دستکش ها دارای مزایایی می باشند . دستکش های دارای پودر به دلیل وجود پودر در ساختار کلی این گونه دستکش ها از روان بودن و کشسانی بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل نیز راحت تر پوشیده می شوند . پودری که در دستکش به کاررفته است باعث می شود دست افراد در طول مدت استفاده کاملا خشک باقی بماند و از هر گونه عفونت و آلودگی در برابر محیط محافظت می کند . دستکش لاتکس بدون پودر او پی اسمال یکی از انواع دستکش های بهداشتی دارای پودر می باشد که در برابر هر گونه خراش و بریدگی و آلودگی محافظت می کنند . در ساخت این نوع از دستکش ها از یک سری لاستیک طبیعی استفاده شده است که در برابر هر گونه عفونت و آلودگی دست فرد را محافظت می کند . یک سری از انواع این دستکش های لاتکس دار از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و به همین علت می باشد که در محیط های ریسک پذیر تر مورد استفاده قرار می گیرند . هر چند با پیشرفت تکنولوژی دستکش های بهداشتی دیگری وارد بازار شده اند ولی هنوز دستکش های لاتکس دار نسبت به سایر دستکش ها از کارایی بالاتری برخوردار هستند . زیرا به راحتی به دست می چسبند و در ضمن از خاصیت کشسانی بالاتری برخوردار هستند و این به دلیل لاتکس به کار رفته در تولید این گونه از دستکش ها می باشد . دستکش لاتکس بدون پودر او پی اسمال علاوه بر سایز small دارای دو سایز دیگر large ,medium نیز هستند . این نکته را باید متذکر شد که حتما هر فردی باید از دستکش متناسب سایز خود استفاده کند و گرنه در هنگام استفاه از دستکش دچار مشکل خواهد شد و احساس اینکه یک لایه اضافی بر روی پوست دست فرد وجود دارد به شخص می دهد

دستکش لاتکس بدون پودر او پی پرفکت

دستکش لاتکس بدون پودر او پی مدیوم

  • دستکش های لاتکس بدون پودر دارای کیفیت عالی تولید شده اند که برای حفاظت از دست و هم چنین رعایت مسائل بهداشتی تولید می گردند . از کاربردهای اصلی اینگونه از دستکش های لاتکس در صنعت پزشکی و به طور گسترده تری در برنامه های پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند . دستکش لاتکس بدون پودر او پی مدیوم برای استفاده افرادی که با دست به طور مستقیم فعالیت می کنند،کاربرد دارند . از دستکش های لاتکس در صنایع غذایی و هم چنین نگه داری و تعمیر،هم چنین در صنایع خودروسازی و هم چنین صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد . لاتکسی که در تولید این گونه از دستکش ها به کار برده می شود از جنس بسیار با کیفیتی تولید می گردند که موجب می شود که خاصیت کشسانی دستکش را افزایش می دهد که موجب می شود که باعث می گردد موجب آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد می شود . دستکش لاتکس بدون پودر او پی مدیوم از یک پوشش داخلی تولید می شود که از هر گونه حساسیت پوستی در بدن افراد جلوگیری می کند.

دستکش لاتکس بدون پودر او پی پرفکت

  • ویژگی ها:
    •  دستکش های لاتکس دارای کشسانی بالاتر و هم چنین دارای مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به همین علت نیز می باشد که از کاربرد بالاتری برخوردار هستند.
    •  در سه سایز تولید می گردند small,medium,large
    •  هر یک از دستکش های لاتکس دارای مزایای خوبی هستند که می توان به مقاومت بالایی دستکش باید اشاره کرد وهم چنین دارای مقاومت بالایی هستند که از ایجاد هر گونه خراش و بریدگی و عفونت در دستکش جلوگیری می کند.
    •  در ضمن دستکش های لاتکس علاوه بر کیفیتی که دارند و هم چنین باید سایز متناسبی نیز داشته باشند که فرد در هنگام استفاده هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و کاملا به دست فرد بچسبد.
    •  از دستکش های لاتکس ضخیم در شرایط پر ریسک به کار برده می شود و به همین خاطر در تولید این نوع از دستکش ها از چند لایه لاستیک طبیعی در تولید این دستکش ها به کار می رود .

دستکش لاتکس بدون پودر اوپی پرفکت

  • دستکش های لاتکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این به دلیل تولید دستکش ها از یک لاستیک بسیار طبیعی است که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی نیز می باشند . دستکش های لاتکس دار در دو نوع کلی دارای پودر و بدون پودر در بازار موجود می باشند . البته دستکش های بدون پودر دارای کارایی بیشتری هستند. پودری که در تولید دستکش های لاتکس به کار می رود از پودر ذرت است که هیچ گونه مانعی بر سر بهبودی پوست فرد به همراه ندارد .

دستکش لاتکس بدون پودر او پی پرفکت

دستکش لاتکس بدون پودر او پی

  •  دستکش لاتکس بدون پودر او پی لارج دارای مقاومت بالایی در برابر خراش و یا هر گونه بریدگی دارند.
  •  دستکش های لاتکس از لاستیک بسیار طبیعی درست شده اند که در برابر هر گونه عفونت و یا آلودگی بسیار مقاوم هستند و از پوست دست افراد در برابر آلودگی و یا هر گونه عفونتی ممانعت می نماید.
  •  دستکش های لاتکس که در شرایط خطرناک و هم چنین پر از ریسک به کار برده می شود از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و از چند لایه لاستیک در تولید این گونه از دستکش ها به کار برده می شود.
  •  دستکش لاتکس بدون پودر او پی لارج از ایجاد التهاب و یا هر گونه خارش پوستی در دست افراد جلوگیری می کند.
  •  در ساختار تولید این گونه از دستکش های لاتکس از یک سری آج در تولید این گونه دستکش ها به کار می رود.
  •  در ضمن در ساختار این گونه دستکش ها از یک لایه داخلی تولید می گردد که از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می شوند.
  •  
  • لاتکس های طبیعی دارای یک آنتی ژنی است که خود این عامل سبب واکنش های آلرژیک در پوست فرد می گردد . در کل دو نوع واکنش های آلرژیک وجود دارد: واکنش های آلرژیک موضعی که سبب خارش و قرمزی پوست می گردد . واکنش های آلرژی سیستماتیک که سبب شوک آنافیلاکسی می شود که در موارد نادر اتفاق می افتد.
  •  
  •  توجه: افرادی که نسبت به پودر داخل دستکش دارای حساسیت هستند از این دستکش های بدون پودر استفاده می کنند.
  • بدون پودر

  • لاتکس

  • حریر

  • غیر استریل

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی