به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش سربی

مدل: سربی
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 3773

5400000

  • 2 کیلوگرم
  • 50 × 20 × 10 سانتیمتر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش سربی

از دیگر پوشش های سربی لازم برای کارکنان بخش آنژیوگرافی و سونوگرافی و رادیولوژی می توان به دستکش سربی اشاره نمود. دستکش سربی ضد آب از سرب بسیار استاندارد تهیه شده است که افرادی که در ارتباط مستقیم با دستگاه های رادیولوژی و سونوگرافی و آنژیوگرافی و هم چنین افرادی که در مراکز پرتودرمانی فعالیت می کنند توصیه می گردد که از این دستکش ها برای حفاظت از دست های خود استفاده نمایند و از ایجاد هر گونه عارضه پوستی ناشی از امواج رادیو اکتیو به بدن خود ممانعت کنند. دستکش های سربی نیز از میزان استاندارد سرب تهیه شده اند که ضمن انعطاف پذیری بالایی که دارند باعث جذب اشعه های رادیو اکتیو می شوند و بسته به مدل این دستکش ها در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده نمود زیرا هر نوع دستکشی بنا به شرایطی که از آن استفاده می شود میزان سرب استاندارد در ساختار آن از حدود 0.5 میلی متر تا 0.75 میلی متر متغیر می باشد و این دستکش های سربی در مکان های مختلفی مانند اتاق عمل و آنژیوگرافی و ارتوپدی و فلورسکوپی و هم چنین در بخش اورولوژی نیز دارای کاربرد بسیاری می باشد. و میزان سرب استفاده شده در ساختار این دستکش ها مورد تائید سازمان انرژی اتمی و اداره تجهیزات پزشکی می باشد و از نفوذ پرتوهای گاما به دست جلوگیری می کند و از ایجاد هر گونه عارضه پوستی در بدن که ممکن است از اثرات تابش پرتوهای ایکس باشد جلوگیری می کند.

دستکش چرمی سربی

دستکش چرمی سربی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و در هنگام استفاده کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند و در ضمن دارای خاصیت عدم شنندگی است که باعث بالارفتن عمر استفاده از این دستکش ها می گردد.در ضمن دستکش سربی قابلیت ضدآب هم دارد که موجب استفاده راحت فرد در هنگام کار می گردد و قابلیت تنظیف را به فرد می دهد و برای تمامی افراد مناسب می باشد و از هر گونه آسیب به بافت دستان فرد جلوگیری به عمل می آورد.

دستکش سربی

خرید دستکش سربی

دستکش سربی دارای خاصیت ضد اشعه برای استفاده تمامی افرادی است که در معرض مستقیم پرتوهای ایکس و گاما قرار دارند و این دستکش های چرمی سربی از میزان سرب استانداردی تهیه شده اند و بر حسب شرایطی که فرد در معرض تابش پرتوهای ایکس و گاما قرار می گیرد و نوع کاربردی که از دستگاه های تولید کننده اشعه ایکس در یافت می کند موجب می شود نوع دستکش کاربردی نیز متغیر باشد. دستکش های سربی از دستان افرادی که در این بخش ها به صورت روزمره فعالیت می کنند مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مقاوم و محکم هستند و دارای ساختار محکمی در برابر پرتوهای رادیو اکتیو می باشند و از ایجاد هر گونه عارضه پوستی بر دست های افراد جلوگیری می کند و مناسب استفاده تمامی افراد می باشد. این دستکش های سربی مانند سایر روپوش های سربی از میزان سرب استاندارد ساخته شده است که مورد تائید سازمان انرژی اتمی می باشد و در ضمن مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی نیز می باشد که در ساختار آن میزان سرب به مقدار 0.5 میلی متر است که هیچ گونه عارضه ای را بر دستان فرد در اثر کار با دستگاه های رادیواکتیو به همراه ندارد و بسیار مقاوم می باشد و از روکش بسیار محکمی درست شده است که فرد در هنگام استفاده بسیار راحت می باشد.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۹

    .

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی