به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تیغ بیستوری مارتین

مدل: سایز 22
دسته بندی: تیغ بیستوری
شناسه محصول: 4726

تماس بگیرید

سایز 22

تماس بگیرید
جزییات

سایز 10

تماس بگیرید
جزییات

سایز 11

تماس بگیرید
جزییات

سایز 15

تماس بگیرید
جزییات

سایز 20

تماس بگیرید
جزییات

سایز 21

تماس بگیرید
جزییات

سایز 23

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تیغ بیستوری برند مارتین آلمانی

 ورود به فروشگاه انواع تیغ  و دیدن قیمت ها

  • تیغ های بیستوری دارای سایزهای متفاوتی می باشند و هم چنین برندهای متفاوتی نیز دارند . تیغ بیستوری برند مارتین نیز در سایزهای متفاوتی تولید می شود که هر کدام در جراحی های متفاوتی کاربرد دارد . تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 22، بسیار تیز و برنده است و بسته به نوع عمل دارای کاربرد می باشد . تیغ بیستوری برند ماریتن از کیفیت آلیاژی خوبی برخوردار است که مورد تائید اداره پزشکی است . آلیاژی که در تولید این تیغ به کار گرفته می شود از جنس استیل کربن و برنج می باشد . کاملا استاندارد است و در عین حال کاملا نیز استریل می باشد .تیغ های بیستوری دارای سایزهای متفاوتی هستند که هر یک نیز در عمل های جراحی مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد .

تیغ بیستوری مارتین

  • تیغه های بیستوری در دو دسته کلی هستند:
    •  تیغ های بیستوری شماره 14 و 12 و 11 و 10 و 9 و 6 و 15 که هر کدام با دسته بیستوری های شماره 3 و 9 دارای انطباق می باشند.
    •  تیغ های بیستوری با شماره های 20 و 21 و 22 و 23 و 24 که هر کدام با دسته بیستوری های 4 و 6  انطباق هستند.
  • تیغ جراحی در واقع همان چاقوی جراحی است که از آن در طول عمل جراحی به منظور برش زدن استفاده می شود این وسیله را باید بر اساس نوع جراحی انتخاب نمایید مثلاً شکم چون ارشام مختلف را در بر گرفته است در طی عمل جراحی باید به نحوی برش ایجاد گردد که به اندام‌های داخلی آسیب وارد نشود پس برای جراحی نواحی حساس استفاده از تیغه های جراحی که قسمت  تیز و برنده آن در نوک یا سر تیغ قرار دارد استفاده نموده زیرا این عمل جراحی به گونه ای ساخته شده است که هنگامی که در دست قرار می گیرد برای اینکه بتواند برش ایجاد نماید باید نوک آن به طرف داخل بدن باشد بنابراین با کوچکترین اشتباه از سوی جراح ممکن است بافت های داخلی آسیب ببینند و یا اندام های داخلی دچار پارگی شوند حتی اگر جراح بسیار زبردست و ماهر باشد نیز باز احتمال وقوع حادثه بسیار زیاد می باشد پس با توجه به مطالب عنوان شده ایجاد برش در نواحی حساس بدن در صورتی صحیح است که جراح برای گرفتن تیغ در دست مجبور نباشد که آن را به صورت عمودی، زاویه دار یا شیب تند در دست خود بگیرد
  •  
  •  نکته: سایزهای متفاوت این تیغه های بیستوری بستگی به عمق ناحیه عمل دارد و جراح براساس نوع عملی که قرار است انجام دهد تیغه مناسب آن را نیز انتخاب می نماید .برای مثال تیغه های بیستوری سایز 3، از جمله رایج ترین الگوها در ست های جراحی است  و تیغ شماره 11 عمدتا در ایجاد یک شکاف کوچک موثر است و در عمل حجامت مورد استفاده قرار می گیرد .

تیغ بیستوری مارتین

  • در یک دسته بندی کلی که می توان از این تیغ ها داشت این است که در دو دسته کلی قرار می گیرند : تیغ های بیستوری شماره 14 و 12 و 11 و 10 9 و 6 و 15 که هر کدام با دسته بیستوری شماره 3 و 9 منطبق هستند . دسته بعدی از این تیغ های بیستوری دارای شماره 20 و 21 و 22 و 23 و 24 هستند که با دسته بیستوری شماره 4 و 6 دارای انطباق می باشند.
  •  
  • تیغ های جراحی توسط شرکت های گوناگونی با تنوع بالا ساخته می شوند که یکی از آن ها تیغ جراحی مارتین است که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است جراح با استفاده از تیغ های برند مارتین با خیالی آسوده به انجام عمل جراحی می پردازد و نگران بروز حادثه و اتفاق ناخوشایند نخواهد بود. کمپانی مارتین انواع تیغ های بیستوری را در اندازه های مختلف روانه بازارهای جهانی کرده است که برای انجام انواع عمل های جراحی کارآمد می باشند و جراح هر نوع برشی در هر محلی از بدن یا احشای داخلی که بخواهد می تواند با شماره های مختلف تیغ جراحی مارتین ایجاد نماید. استفاده از این محصول بسیار راحت است به همین دلیل بیشتر جراحان از طرفداران این نمونه از اسکالپل هستند و از آن استفاده می کنند یکی دیگر از دلایل محبوبیت این وسیله قیمت مناسب آن می باشد. بیستوری معرفی شده نسبت به کیفیت بالایی که دارد از قیمت بسیار پایینی برخوردار است که همین امر شگفتی همگان را برانگیخته و موجب شده است تا از فروش عالی برخوردار باشد.
  • استفاده از تیغ جراحی مارتین از دو نظر بهداشت و ایمنی در رده بالایی قرار دارد و از مجوز وزارت بهداشت نیز بهره مند می باشد این وسیله را می توان جهت مصارف عمومی نیز استفاده نمود. برای خرید دسته نیز بایستی محصولی خریداری گردد که با تیغ بیستوری مطابقت داشته باشد به بیان ساده تر باید بگوییم هر شماره از اسکالپل ها با شماره خاصی از دسته ها سازگاری دارد پس نمی توان برای هر تیغ هر دسته با هر شماره ای که بخواهیم استفاده نماییم. چاقوهای جراحی به صورت استریل در جلدهای مخصوص پلمپ می شوند سپس به صورت کارتن های 50 یا 100 عددی بسته بندی می گردند. این محصول به دو صورت خرده یا عمده به فروش می رسد بدیهی است که خرید آن به صورت عمده با صرفه تر خواهد بود.
  •  
  •   توجه: به هنگام خرید تیغ جراحی توجه داشته باشید که همراه با دسته نیست و به تنهایی عرضه می گردد بنابراین باید دسته تیغ بیستوری را جداگانه سفارش دهید

تیغ بیستوری مارتین سایز 11

  • تیغ های بیستوری در انواع مختلفی تولید می گردند که بنا به عمق ناحیه برش این سایزها متفاوت عمل می نماید. یکی از انواع مختلف تیغ‌ های جراحی موجود در بازار تجهیزات پزشکی تیغ جراحی مارتین می باشد. تیغ های بیستوری بسیار برنده هستند و در عمل های جراحی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد . تیغ های جراحی ممکن است در دو نوع کلی تولید می گردند یک بار مصرف و یا اینکه دارای کاربرد همیشگی هستند که بعضی از این تیغه ها را می توان تعویض نمود ولی برخی دیگر قابلیت تعویض ندارند و می توان آن ها را مجددا تیز کرد و مورد استفاده قرار داد . تیغ های بیستوری دارای یک تیغه و یک دسته می باشد که براساس سایز تیغه از دسته متناسب با آن استفاده می گردد . تیغه های بیستوری اکثرا از جنس استیل کربن و برنج می باشد که دارای یک آلیاژ بسیار مرغوب می باشد که مورد تایید نظام پزشکی می باشد .

  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 11، بسته به عمق ناحیه عمل جراحی چاقوی مناسب را درخواست می نماید . به عنوان مثال دسته بیستوری شماره 3،رایج ترین الگو در ست های جراحی می باشد . تیغ های جراحی شماره  برای ایجاد شکاف کوچک به کار برده می شود و در عمل حجامت کاربرد دارد . تیغ های بیستوری را می توان در عمل های بخیه زدن نیز مورد استفاده قرار داد که هر یک دارای استانداردهای لازم می باشد و بسیار استریل شده هستند. به طور معمول از تیغ های جراحی در بسته بندی های  100 و 50 عددی ارائه می شود و داخل هر بسته بندی نیز یک سری تیغ موجود می باشد که هر یک دارای جلد می باشند

  •  
  •  نکته: باید مد نظر قرار داد  که تیغ های بیستوری به همراه دسته ها نیستند و باید دسته جراحی را به شکل جداگانه تهیه نمود . به عنوان مثال از تیغ جراحی شماره 23 در کالبد شکافی استفاده می گردد . در ضمن از تیغ های جراحی در حجامت نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
  •  
  • این محصول همانند سایر تیغ ها به منظور انجام عمل جراحی و کالبد شکافی طراحی گردیده است. در علم پزشکی آن را اسکالپل می نامند اما برخی از واژه فرانسوی آن استفاده می کنند و از آن با نام تیغ بیستوری یاد می کنند به هر حال تیغ جراحی، اسکالپل یا تیغ بیستوری همگی از چاقوهای مخصوص در اتاق عمل هستند که از آن ها برای کالبدشکافی و ایجاد برش بر روی بدن و احشای انسان استفاده می گردد. برنده بودن این محصول در ایجاد شکاف منظم و درست تاثیر فراوانی دارد به همین دلیل این محصول توسط شرکت های سازنده بسیار تیز ساخته می شوند که با کوچکترین اشاره توسط جراح بتواند موضع مورد نظر را برش دهد.

تیغ بیستوری مارتین

  • تیغ های جراحی دارای دو دسته هستند:
    •  قابل تعویض: قابلیت تعویض دارند یعنی هربار پس از استفاده می توان تیغه آن را تیز و استریل نموده و مجددا مورد استفاده قرار داد این نمونه از تیغه ها همیشگی می باشند.
    •  غیر قابل تعویض: پس از استفاده تیزی خود را از دست می دهند و چون قابلیت تعویض ندارند باید داخل سفتی باکس انداخته شوند و دیگر مورد استفاده مجدد قرار نگیرند.
  •  
  • همانطور که تیغ‌ های جراحی شماره گذاری می شوند و هر شماره به منظور کاری خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرد دسته های آن ها نیز شماره گذاری می شوند و هر تیغ باید بر روی دسته های مربوط به خود تنظیم گردد به عبارت ساده تر باید شماره تیغ بیستوری با شماره دسته مطابقت داشته باشد تیغ جراحی مارتین به دو دسته کلی تقسیم می شود. گروه اول تیغ های بیستوری شماره 6، 9، 10، 11، 12، 14 و 15 هستند که هر کدام با دسته بیستوری های شماره 3 و 9 منطبق می باشند و گروه دوم تیغ های بیستوری با شماره 20، 21، 22، 23 و 24 هستند که با دسته های بیستوری 4 و 6 مطابقت دارند. توجه داشته باشید که باید بر اساس نوع عمل جراحی که قرار است انجام شود و همچنین عمق ناحیه عمل، تیغ جراحی با سایز مناسب تهیه شود به عنوان مثال برای شکاف های کوچک یا عمل حجامت از اسکالپل شماره 11 باید استفاده کرد. سازنده آن کمپانی مارتین آلمان می باشد محصولات این کمپانی همه دارای کیفیت  فوق العاده بالایی هستند و از تاییدیه اداره نظام پزشکی نیز برخوردار می باشند.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  کیفیت محصولات مارتین فوق العاده بالاست و جنس تمامی آن ها از کربن و برنج می باشد.
    •  اسکالپل ها به دسته های مختلفی تقسیم می گردند که بر اساس شماره قابل تشخیص هستند و هر شماره مخصوص یک عمل جراحی خاص و یک نوع برش مخصوص می باشد.
    •  تیغ جراحی مارتین از محصولات کمپانی مارتین کشور آلمان می باشد این کمپانی تیغه های تولیدی خود را بسیار تیز و برنده تولید می‌ کند تا در تمامی عمل‌ های جراحی قابلیت استفاده داشته باشند محصولات این کمپانی در صنایع دستی نیز قابل استفاده هستند.

تیغ بیستوری مارتین 15

  • ابزارها و وسایل نقش بزرگی در جهت راحت انجام شدن و ایمنی کارها دارند. تیغ های بیستوری دارای سایزهای متفاوتی هستند که هر یک بنا به نوع عملی که قرار است انجام گیرد، استفاده می شود . تیغ های بیستوری برند مارتین سایز Martin 15، از جنس آلیاژ بسیار مرغوبی تولید می شوند که مورد تائید اداره نظام پزشکی کشور می باشد . جنس این آلیاژ از استیل کربن و برنج است که هریک از تیغه ها و دسته ها در سایزهای متفاوتی تولید می شوند .

  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 15، بسیار برنده هستند و برای جراحی های بدن به کار برده می شود . از تیغه های بیستوری نیز می توان در کالبد شکافی و هم چنین در صنایع دستی نیز استفاده نمود . در دو نوع کلی تولید می گیرند که شامل یک بار مصرف و یا کاربرد همیشگی می باشد که تیغه های یک بار مصرف باید بعد از استفاده به دور انداخته شود و تیغه هایی که چندین بار می توان از آن استفاده نمود باید مجددا تیز شوند . تیغه ها و دسته های بیستوری به اشکال مختلفی تولید می شوند که هر یک بنا به نوع عملی که قرار است جراح از آن استفاده نماید سایز متفاوتی نیز دارد.
  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 15،کاملا استاندارد می باشد و استریل شده نیز هستند . نکته دیگری که باید متذکر شد این است که این گونه از تیغ های جراحی عموما با دسته خود همراه نمی باشند . باید در هنگام تهیه این گونه از تیغ های جراحی دسته های آن را نیز تهیه نمود . تیغ بیستوری علاوه بر عمل های جراحی در بخیه زدن نیز می تواند به کار برده شود . تیغ های بیستوری در سایزهای مختلفی تولید می شوند که هریک دارای کاربرد مخصوصی است . از تیغ های جراحی در بسته های 100 و 50 عددی ارائه شده است و داخل هر بسته تیغ ها دارای جلد هستند . برای هر تیغ جراحی باید منطبق با نوع عمل جراحی آن دسته مناسبی نیز تهیه گردد.
  • کاربرد: امروزه تیغ های جراحی کارایی گسترده ای دارند و علاوه بر استفاده در اتاق های عمل به منظور برش احشام داخلی بدن و بخیه زدن یا استفاده در پزشکی قانونی به منظور کالبد شکافی در زمینه های دیگر همچون هنرهای دستی مثل منبت یا معرق کاری، طب سنتی مثل حجامت و همچنین ساخت ماکت، برش فوم، مقوا و یونولیت توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های معماری، طراحی صنعتی و عمران نیز کارایی دارد.

تیغ جراحی مارتین

  • ویژگی ها:
    •   تیغ های جراحی ساخته شده توسط شرکت مارتین کشور آلمان همگی دارای جنسی از کربن و برنج با قدرت برندگی بالا هستند که با کوچکترین اشاره جراح برش مدنظر را ایجاد می کنند بنابراین لازم است تا جراح هنگام استفاده از این تیغ های بیستوری نهایت دقت خود را به کار گیرد تا به خود یا بیمار اشتباها آسیبی وارد نکند.
    •   ظاهر تیغ جراحی مارتین با یکدیگر متفاوت است که هر یک دارای شماره خاصی می باشد در واقع هر شماره بیانگر نوع کارایی تیغ بیستوری است.
    •   بعضی از اسکالپل ها برای برش های کوچک و ظریف، برخی برای برش های بزرگ و برخی دیگر برای مناطق حساس استفاده می شوند و نمی توان برای همه عمل های جراحی از یک مدل تیغ جراحی استفاده کرد. نوع برش و عمق محل جراحی تعیین کننده نوع تیغ بیستوری قابل استفاده است.
    •   تیغ جراحی مارتین از کیفیت عالی برخوردار است که به سبب مجاورت با آب و هوا دچار زنگ زدگی نمی شود و طول عمر بالایی دارد.
  •  
  • تیغ جراحی مارتین در کل به دو صورت به بازار تجهیزات پزشکی عرضه گردیده است:
    •  قابل تعویض: در واقع همان تیغ های یکبار مصرف هستند که پس از استفاده دور انداخته می شوند و تیغ بیستوری استریل شده جدیدی جایگزین آن می گردد.
    •  غیر قابل تعویض: همان تیغ های بیستوری دائمی هستند که قابلیت تعویض ندارند اما می توان در صورت کند شدن آن ها را تیز نمود.
  •  
  • اسکالپل ها هر بار قبل از استفاده باید توسط دستگاه اتوکلاو استریل شوند. روش جا انداختن و درآوردن تیغ بیستوری از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با دقت انجام شود. انتهای تیغ جراحی و در گردن دسته جراحی یک شیار مایل وجود دارد که این دو باید به صورت موازی و منطبق بر یکدیگر قرار بگیرند با کمک پنس قسمت بالای تیغ را گرفته و آن را داخل شیار دسته اسکالپل قرار می دهیم. به منظور خارج کردن تیغ از دسته نیز باید آن را به شکلی گرفته که لبه تیز آن رو به پایین قرار بگیرد تا به کسی صدمه ای وارد نشود سپس با کمک سوزن گیر انتهای تیغ بیستوری را گرفته و به جلو می کشیم تا تیغ بیرون آید. در نگاه اول روش جا انداختن و بیرون آوردن تیغ جراحی شاید ساده به نظر آید اما انجام همین کار ساده نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد تا صدمات ناشی از آن به صفر برسد. اگر به دنبال خرید تیغ جراحی با برندهای معتبر هستید می توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین آریا طب درخواست دهید. در این فروشگاه انواع تیغ های جراحی شرکت های مطرح داخلی و خارجی با قیمت مناسب به هموطنان ارائه می گردد.

تیغ بیستوری برند مارتین سایز 21

  • یکی دیگر از انواع تیغه های جراحی مورد استفاده در عمل های جراحی، تیغ های بیستوری مارتین است که دارای کیفیت مورد تائید اداره نظام پزشکی می باشد . تیغ های بیستوری را در اصطلاح به آن ها اسکالپل نیز گفته می شود که در زبان فرانسه به تیغ جراحی بیستوری نیز گفته می شود و در علم پزشکی به این گونه از تیغ های جراحی اسکالپل نیز گفته می شود . دسته بندی تیغ های بیستوری یا اسکالپل ها بر اساس شماره می باشد و از هر شماره ای در عمل های جراحی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . تیغ های جراحی در دو صورت تولید می گردند که هر دو گونه نیز دارای کاربرد مخصوص به خود نیز می باشد:

    •  قابل تعویض:  می توان بعد از تیز کردن تیغه جراحی آن را دوباره استفاده کرد.

    •  غیر قابل تعویض: می توان از تیغه دیگری برای کار استفاده نمود .
  •  
  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 21 مانند سایر تیغه های جراحی بسیار برنده می باشند و در انواع عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و در ضمن از این تیغ های جراحی در کالبد شکافی نیز می توان استفاده کرد . برخی نیز از این تیغ های جراحی در صنایع دستی نیز می توانند استفاده نمایند . تیغ های بیستوری برند مارتین از کیفیت خوبی برخوردار هستند و جنس آلیاژی که در تولید این تیغه ها به کار گرفته می شود از استیل کربن و برنج می باشد . هر یک از این تیغه های جراحی دارای دسته بندی های متفاوتی هستند و هر یک نیز دارای کاربرد مخصوصی می باشد . برای نمونه دسته های بیستوری شماره 3 رایج ترین الگو در ست های جراحی می باشد . تیغه جراحی شماره 11 معمولا برای ایجاد شکاف کوچک به کار برده می شود و در عمل حجامت نیز می توان این تیغه جراحی را به کار برد.

تیغ مارتین 21

  • تقسیم بندی تیغ جراحی بر اساس شماره صورت می گیرد که کاربرد هر شماره با دیگری فرق دارد و در جراحی بخش به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. تیغ جراحی هم به صورت قابل تعویض و هم به صورت غیر قابل تعویض وجود دارد که غالباً جنس آن ها از استیل کربن و برنج می باشد این محصول که با نام تیغ بیستوری و یا اسکالپل نیز شناخته می شود حتماً باید استریل و در ساخت آن تمامی استانداردهای مورد نیاز رعایت شده باشد.
  •  
  • نکته: لازم است که خاطر نشان کنیم که تیغ های بیستوری دسته ندارند و دسته آن ها باید به طور جداگانه خریداری گردد. تیغه ها و دسته های چاقوهای جراحی دارای سایزبندی مختلفی می باشند که باید با توجه به عمق ناحیه، مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود.
  •  
  • شرکت های گوناگونی با استفاده از تکنولوژی بروز و دستگاه های پیشرفته در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی به فعالیت های مستمر مشغول هستند که از معروفترین و معتبرترین آن ها می توان به شرکت های سوان مورتون، مارتین، موریس و بی براون اشاره نمود. این شرکت ها به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان از مشهوریت زبانزدی برخوردار می باشند به همین دلیل توانسته اند طرفداران بسیاری نیز به سوی خود جلب نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تیغ جراحی مارتین بپردازیم کمپانی مارتین واقع در کشور آلمان تیغ های بسیار تیز و با برندگی مناسب را روانه بازارهای جهانی کرده است.

تیغ جراحی مارتین

  •  تیغ های بیستوری ساخت این شرکت دارای جنسی با دوام و ساخته شده از متریال ضد زنگ است که از کیفیتی درجه یک برخوردار می باشند به همین دلیل برای مصارف پزشکی کاربرد گسترده ای دارند که با قیمت مناسب توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی به فروش می رسند.
  •  این وسیله همانند سایر تیغ های جراحی در سایزهای مختلف تولید می شود که هر سایز برش مخصوصی را ایجاد می کند.
  •  تیغ جراحی مارتین با سایز 6، 9، 10، 11، 12، 14 و 15 باید با دسته بیستوری شماره 3 و 9 و تیغه‌ های بیستوری با شماره های 20، 21، 22، 23 و 24 نیز باید با دسته بیستوری شماره 4 و 6 استفاده گردد.
  •  برخی از اسکالپل معرفی شده قابلیت تعویض دارند اما برخی دیگر به صورت غیر قابل تعویض طراحی گردیده اند.
  •  برای ایجاد شکاف های کوچک و همچنین انجام عمل حجامت نیز می توان از شماره 11 تیغ جراحی مارتین استفاده نمایید که دسته قابل انطباق با این تیغ جراحی شماره 7 می باشد به طور کلی باید گفت که تیغه ها و دسته ها دارای سایزهای متنوع بوده که باید با توجه به عمق ناحیه عمل سایز مناسب انتخاب گردد.
  •  
  • کاربرد: این محصول علاوه بر استفاده به منظور جراحی بدن، کالبد شکافی و در برخی مواقع نیز در صنایع دستی استفاده می شود. تیغ جراحی مارتین در مواردی از قبیل برش پوست، ایجاد یک برش بر روی یک شریان، کالبد شکافی، بخیه زدن، حجامت و در صنایع دستی همچون حکاکی روی چوب قابلیت استفاده دارد.
  •  
  • به منظور جازدن و خارج کردن تیغ بیستوری حتماً باید از سوزن گیر استفاده شود. فروشگاه آریا طب در کمترین زمان ممکن محصولات با کیفیت همچون تیغ بیستوری را خیلی راحت به دست شما عزیزان می رساند. کلیه محصولات پزشکی بهداشتی و زیبایی در سایت آریا طب به فروش می رسد. مزایای خرید از فروشگاه آنلاین تحویل سریع و به موقع محصولات ،خرید با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.

تیغ بیستوری برند مارتین سایز 23

  • ابزارها و وسایل طراحی شده اند تا انسان ها راحت تر و با امنیت بیشتری بتوانند کارهای خود را به سرانجام برسانند. تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 23، یکی از انواع این سایزهای تیغه است که دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد و برای عمل های جراحی به کار برده می شود . نام دیگر تیغ بیستوری در علم پزشکی، اسکالپل می باشد که  بسیار تیز و برنده است و هم در جراحی های عمومی و هم در کالبد شکافی و در بعضی مواقع در صنایع دستی نیز دارای کاربرد می باشد .
  • کاربرد: تیغ های جراحی در زمینه های گوناگونی از قبیل پزشکی ( برش احشای بدن و بخیه زدن توسط جراح )، پزشکی قانونی ( کالبدشکافی )، هنرهای دستی ( منبت کاری )، طب سنتی ( حجامت )، معماری، عمران و طراحی صنعتی ( ساخت ماکت، برش فوم و ... ) کارایی دارند. تیغه های جراحی دارای سایزهای متفاوتی هستند که هر یک دارای کاربرد مخصوص به خود می باشند.
  • تیغه های بیستوری در انواع مختلفی موجود می باشند که در دو دسته کلی تقسیم می گردند:
    • یک دسته از این تیغ های بیستوری، تیغ های بیستوری شماره 14 . 12 11 . 10 9 . 6 15 است که با دسته بیستوری شماره 3 . 9 انطباق دارد.
    • دسته دیگر از این تیغه های بیستوری دارای شماره 20 و 21 و 22 و 23 و 24 با دسته بیستوری شماره 4 و 6 انطباق دارد.
  •  
  • هر یک از این تیغه های جراحی به دو شکل تولید می گردند یا قابل تعویض هستند و یا اینکه به صورت ثابت تولید می گردند . هر یک از این تیغه های جراحی در دو بسته 100 و 50 تایی تولید می گردد که داخل هر بسته نیز تیغه ها دارای جلد هستند. می توان به راحتی باز کرده و مورد استفاده قرار داد.

تیغ بیستوری مارتین

  •  نکته: در زمان خرید تیغ های جراحی تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 23باید دقت کامل داشت که به همراه دسته آن تهیه نمایید زیرا هیچ کدام از این تیغه های جراحی به همراه خود دارای دسته نمی باشد . هر کدام از این تیغ های جراحی کاملا استاندارد می باشد و کاملا استریل شده هستند . از دیگر نکاتی که باید در مورد اسکالپل ها باید بیان کرد این است که هم در برش های جراحی و هم در بخیه زدن نیز به کار برده می شود.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  کمپانی مارتین آلمان تمامی تیغ های جراحی را از جنس کربن و برنج و با قدرت برندگی بالا طراحی و تولید می کند تا با کوچکترین اشاره از طرف جراح برش دلخواه و مدنظر ایجاد گردد البته ناگفته نماند که نحوه در دست گرفتن تیغ بیستوری نیز در ایجاد برش مطلوب بسیار تاثیرگذار می باشد.
    •  به دلیل برندگی و تیزی این ابزارآلات هر بی دقتی از سوی جراح می تواند صدمات جبران ناپذیری به خود او یا بیمار وارد نماید.
    •  تیغ جراحی مارتین از لحاظ شکل ظاهری دارای تفاوت های مشهودی است که این تفاوت ها موجب شده است تا هر اسکالپل به منظور ایجاد برشی خاص کارایی داشته باشد از همین رو شماره گذاری شده اند تا شماره تیغه نشانگر نوع عملکرد آن باشد بنابراین نمی توان برای انجام تمامی عمل های جراحی تنها یک شماره از تیغ بیستوری مورد استفاده قرار گیرد.
    •  برای ایجاد هر یک از برش های کوچک، بزرگ و برش در مناطق حساس یک یا چند اسکالپل مخصوص از سوی کمپانی سازنده اختصاص یافته است.
    •  تیغ جراحی مارتین با خاصیت ضد زنگ زدگی ساخته شده است تا بر اثر مجاورت با آب و هوا پوسته پوسته نگردد و از طول عمر بیشتری برخوردار باشد.
    •  از ضمانت نامه نیز برخوردار می باشد.
    •  تیغ های قابل تعویض دارای تیغه یکبار مصرف هستند که پس از یکبار استفاده دیگر قابلیت استریل شدن را ندارند اما تیغه چاقوهای جراحی غیر قابل تعویض به صورت دائمی ساخته شده اند و قابلیت تعویض ندارند بلکه باید آن ها را هر بار قبل از استفاده استریل کرده و سپس استفاده نمود.
  • اگر با گذشت زمان تیغه این نمونه از اسکالپل ها کند شد به راحتی می توان آن را تیز کرده و مورد استفاده قرار داد زیرا کندی تیغه ها اجازه نمی دهد که شکاف آن طور که باید ایجاد گردد. دسته های بیستوری نیز در اندازه ها و شکل های مختلف طراحی می شوند دسته های کوتاه در قسمت های سطحی و دسته های بلندتر در قسمت های عمیق تر استفاده می شوند که البته روش سوار کردن تیغ بیستوری بر روی دسته و همچنین جدا کردن آن ها از یکدیگر دارای اهمیت زیادی است که نیاز به دقت بالا دارد و جهت مانع شدن از پارگی دستکش و صدمه دیدن دست باید برای نصب حتما از پنس یا سوزن گیر استفاده شود. فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد آریا طب انواع تیغ های جراحی تولیدی شرکت های مطرح جهان از جمله تیغ جراحی مارتین را با قیمت مناسب به مشتریان محترم در بسته های 50 و 100 عددی عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت رسمی این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

تیغ بیستوری برند مارتین سایز 10

  • تیغ های بیستوری در دو نوع کلی تقسیم بندی می شوند که شامل تیغه های یک بار مصرف و یا تیغه هایی با کاربرد همیشگی هستند . تیغه برخی از آن ها را می توان تعویض نمود . این نوع از تیغ های جراحی، بسیار تیز و برنده هستند و برای عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد . در ضمن می توان از تیغ های جراحی در کالبدشکافی استفاده نمود و بعضی مواقع نیز در صنایع دستی نیز می توان از این تیغ ها برای برش های حساس استفاده نمود . تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 10، نیز یکی از برندهای بسیار خوب این تیغ های جراحی هستند که بنا به نوع عمل جراحی توسط جراح مورد استفاده قرار می گیرد .
  • تیغ های جراحی در دو حالت کلی تولید می گردند که می توان به نوع یک بار مصرف و یا دارای کاربرد همیشگی آن اشاره نمود . تیغه برخی از این بیستوری ها قابل تعویض هستند و برخی دیگر قابلیت تعویض ندارند و باید آن ها را برای استفاده مجدد تیز کرد . از 7)  تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 10، نیز در جراحی مخصوص به آن مورد استفاده قرار می گیرد و بنا به عمق ناحیه ای که قرار است عمل گردد از این تیغ برای برش استفاده می گردد . تیغه ها و دسته های بیستوری دارای اشکال بسیار ختلفی هستند که هریک دارای کاربرد متفاوتی نیز می باشند .
  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 10، از جنس بسیار مرغوبی تولید می گردد که مورد تائید اداره نظام پزشکی کشور می باشد . جنس آلیاژی که در ساخت این تیغه ها به کار برده می شود از جنس استیل کربن و برنج می باشد . این گونه از تیغه ها دارای سایزهای گوناگونی می باشند که بنا به عمق ناحیه عمل، جراح تیغه مناسبی را از تکنیسین، درخواست می نماید . به عنوان مثال دسته بیستوری شماره 3، رایج ترین الگو در ست های جراحی می باشد و تیغ شماره 11 برای برش های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و در عمل حجامت نیز دارای کاربرد می باشد

تیغ بیستوری مارتین سایز 20

  • تیغ های بیستوری یا همان تیغ های جراحی که در اصطلاح به آن ها اسکالپل نیزگفته می شود برای انواع عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد . تیغ های جراحی بر مبنای شماره دسته بندی می گردند و برای هر جراحی نیز از یک تیغه مناسب می توان استفاده نمود . تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 20،یکی از انواع تیغ های جراحی است که برای جراحی مناسب آن به کار برده می شود . تیغ های جراحی به دو صورت تولید می گردند که می توان به دو حالت قابل تعویض و یا ثابت تولید می گردند و آلیاژی که برای تولید این تیغ های جراحی به کار برده می شود از جنس اسیتل کربن و برنج است .
  • تیغ بیستوری برند مارتین سایز Martin 20، را می توان برای عمل جراحی مورد استفاده قرار داد و باید در هنگام خرید از این تیغ های جراحی دسته های مناسب این تیغه ها را تهیه نمود . تیغه های جراحی در بسته بندی های 100 و 50 عددی تولید می گردد و داخل هر بسته بندی از این تیغ های جراحی تیغه های دارای جلد می باشد .
  • جا انداختن این تیغه های بیستوری دارای یک روندی است به طوری که انتهای این تیغه ها دارای یک شیار مایلی است که باید در زمان جا انداختن تیغه ها آن را به شکلی جا انداخت که دسته و تیغه با یکدیگر موازی باشد و بر یکدیگر منطبق شوند . قسمت بالا و کند تیغه جراحی را باید به وسیله یک پنس گرفت و بعد از آن داخل شیار دسته تیغ جراحی قرار داد . زمانی که قرار است تیغه جراحی را از جای آن نیز خارج کرد باید به وسیله یک سوزن آن را گرفت و در صورتی که دهانه تیغه به سمت پایین قرار گرفته است آن را به سمت جلو حرکت داده تا به این وسیله تیغ جراحی خارج شود .
  • مارتین Martin

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی