به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تیغ بیستوری سوان مورتون

مدل: سایز 23
دسته بندی: تیغ بیستوری
شناسه محصول: 4348

تماس بگیرید

سایز 23

تماس بگیرید
جزییات

سایز 10

تماس بگیرید
جزییات

سایز 11

تماس بگیرید
جزییات

سایز 12

تماس بگیرید
جزییات

سایز 15

تماس بگیرید
جزییات

سایز 20

تماس بگیرید
جزییات

سایز 21

تماس بگیرید
جزییات

سایز 22

تماس بگیرید
جزییات

سایز 24

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تیغ بیستوری جراحی سوان مورتون

 ورود به فروشگاه انواع تیغ  و دیدن قیمت ها

  • تیغ های بیستوری دارای طرح های مختلفی هستند و دارای اندازه های متفاوتی نیز می باشند و برحسب نوع و طرحی که ساخته می شوند دسته هایی که مورد استفاده قرار می گیرند نیز متفاوت خواهند بود.جنس این تیغ های بیستوری سوان مورتون 23 یا در اصطلاح اسکالپل ها از استیل کربن می باشند یا اینکه به آن ها استیل استنلس نیز می گویند.تیغه ها در شماره های مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای کاربرد خاصی نیز هستند. دسته بیستوری ها اغلب از جنس برنج تولید می گردند که سایزی که در تولید آن ها تاثیر گذار می باشد بر حسب اندازه تیغه ها تهیه می شوند.در ضمن دارای اندازه و اشکال متفاوتی هستند ولی شکلی که بیشتر برای تیغه های بیستوری و یا اسکالپل ها مورداستفاده قرار می گیرد شماره 4و9و10و11و12و14و15 بیشتر با دسته های بیستوری 3و7 سازگار هستند و تطابق دارند ولی تیغه های بیستوری 24/23/22/21/20 نیز با دسته های شماره و6 تظابق دارند و مورد استفاده جراحان قرار می گیرند.

تیغ بیستوری سوان مورتون

  • بر اساس این که هر تیغی تا چه حدی توانایی برش دارد  مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که نوع برش و هم چنین اندازه برش در جراحی بسیار مهم می باشد.پس بسته به نوع عمل،جراح تیغ مناسب را درخواست می کند. در هر صورت نکته ای که باید در مورد تیغ جراحی مد نظر قرار داد این است که با توجه به تیغ جراحی و جنس آن و هم چنین کیفیتی که در مورد جنس تیغ جراحی به کار می رود نیز تاثیر گذار می باشد. تیغ های بیستوری سوان مورتون 23 دارای کیفیت بالا و هم چنین مرغوبیت بسیار بالایی نیز می باشند که این عوامل در کیفیت تیغ های جراحی تاثیر گذار می باشد که شامل مرغوبیت جنس،برند بودن تیغ های جراحی و هم چنین خاصیت ضد زنگ بودن تیغ های جراحی بسیار تاثیر گذار است.
  • توجه:
    •  برای خرید تیغ های جراحی باید حتما به کیفیت این تیغ ها نیز توجه کاملی شود چرا که تیغ های بیستوری بی کیفیت از تیزی لازم برخوردار نیستند که در نهایت احتمال اینکه آسیب های جبران ناپذیری را به بیمار بزند زیاد وجود دارد.
    •  تیغ های بیستوری سوان مورتون 23  به صورت غیر استریل تولید می گردند که واجب است تا قبل از استفاده حتما استریل گردند.
    •  نوع و اندازه برش در عمل جراحی اهمیت بسیاری دارد بنابراین باید تیغ جراحی مورتون را بر حسب برشی که مدنظر است انتخاب کرد. به هنگام خرید تنها به صرف قیمت پایین تیغ های جراحی بی کیفیت را خریداری نکنید زیرا محصولات بی کیفیت آن تیزی لازم را ندارند و نمی توانند برش موردنظر را آن طور که باید ایجاد نمایند و ممکن است آسیب هایی به بیمار برساند که جبران پذیر نباشد پس کیفیت اسکالپل ها از اهمیت فراوانی برخوردار هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

تیغ بیستوری سوان مورتون

  •  
  • کمپانی سوان مورتون با سال ها سابقه درخشان توانسته است در زمینه تولید تیغ های جراحی بسیار موفق عمل نموده و اسکالپل های با دوام، کیفیت عالی و ایمنی را با 34 نوع تیغه و 12 نوع دسته عمومی تحت عنوان تیغ جراحی مورتون به طرفداران خود عرضه نماید.جنس تیغ های ارائه شده توسط این شرکت از استیل کربن یا همان استیل استنلس است که به طور کل برای انواع جراحی ها کارایی دارند اما از شماره های خاصی از آن ها می توان برای عمل حجامت نیز استفاده کرد.دسته های بیستوری تولید شده توسط این شرکت نیز از جنس برنج هستند البته دسته ها و تیغ ها بطور جداگانه به فروش می رسند و هر دسته ای مناسب هر شماره از اسکالپل نمی باشد بلکه باید برای هر تیغ جراحی مورتون یک دسته سازگار که مناسب برای آن شماره تیغ ساخته شده است خریداری نمود به عنوان مثال باید برای تیغ های بیستوری که دارای شماره های 4، 9، 10، 11، 12، 14 و 15 هستند دسته های شماره 3 یا 7 را خریداری کرد.
  •  
  • می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که تیغ جراحی مورتون بهترین گزینه از لحاظ کیفیت می باشد. این محصول به دو صورت خرده و عمده توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر و فعال در سراسر سطح کشور به فروش می رسد که باید گفت خرید به صورت عمده از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار می باشد. استفاده درست و صحیح از تیغ بیستوری در چگونگی آن و موثر بودن استفاده از بیستوری نقش بسزایی دارد. اسکالپل ها قبل از بسته بندی نهایی به صورت استریل شده در جلدهای محافظ قرار می گیرند هنگامی که قصد دارید آن را از جلد محافظ خارج کرده مواظب باشید تا به ظرف فلزی اصابت نکند زیرا این برخورد می تواند به لبه تیغ آسیب بزند و حتی موجب از بین رفتن آن گردد. برای قرار دادن تیغه در دسته باید نهایت دقت خود را بکار گرفت تا منجر به بروز حادثه نگردد بنابراین این امر بسیار مهم است.
  •  
  • چگونگی قرارگیری تیغ جراحی مورتون در دسته: ابتدا باید دسته را دست چپ گرفته و تیغ بیستوری را از طرف پین های محافظ یا لبه های دیگر آن با دست دیگر گرفته و سپس تیغه را بر روی دسته قرار داد به گونه ای که بتوان اسلات را مشاهده کرد تیغ بیستوری را تا جایی جلو ببرید که صدای جا افتادن آن به گوش برسد. به هنگام نصب تیغه بر روی دسته از تماس با لبه تیز و برنده چاقو خودداری نمایید.

تیغ بیستوری سوان مورتون 24

  • از تیغ های کاربردی در عمل های جراحی، تیغ های بیستوری یا اسکالپل ها هستند که بسیار کاربردی می باشند. تیغ بیستوری مورتون 24 یا اسکالپل ها یک نوعی از تیغ های جراحی می باشند که بسیار برنده نیز هستند و فقط برای اعمال جراحی بدن مورد استفاده قرار می گیرند. از این تیغ های جراحی برای اعمال کالبد شکافی و هم چنین برخی مواقع در صنایع دستی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این تیغ های جراحی یا اسکالپل ها احتمال دارند یک بار مصرف باشند یا اینکه چند بار مصرف نیز باشند. تیغ های جراحی به این صورت ساخته می شوند که ممکن است برخی از آن ها دارای قابلیت تعویض داشته باشند . یا اینکه قابلیت تعویض ندارد ولی در عوض می توان این گونه تیغ ها را تیز نمود و مجددا مورد استفاده قرار داد . تیغ بیستوری سوان مورتون 24 یا اسکالپل ها دارای دسته های مختلفی هستند که دسته های متفاوت این گونه تیغ های جراحی بر اساس اندازه متفاوت تیغ های جراحی متفاوت نیز می باشند . جنسی که از آن تیغ های جراحی تولید می گردند از استیل کربن و یا اینکه از برنج است . جنس بسیار مرغوبی دارند که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است . هم تیغه های جراحی و هم دسته های آن ها، دارای سایز های گوناگونی می باشند و بسته به نوع عمل جراحی و هم چنین عمق ناحیه عمل، تیغه هایی که مورد مصرف قرار می گیرند، نیز متفاوت خواهند بود . بسته به نوع عملی که جراح قرار است انجام دهد پس تیغه مناسب آن عمل جراحی را نیز درخواست می کند . به عنوان مثال تیغه بیستوری عدد 3،رایج ترین الگو در ست های جراحی هستند استفاده می گردد . از تیغ های کاربردی دیگری که در عمل های جراحی کاربرد گسترده ای دارند تیغ شماره 11 می باشد که اغلب در جهت ایجاد شکاف کوچکی به کار می رود که اغلب از این نوع تیغه بیستون برای عمل های حجامت به کار گرفته می شوند .

تیغ بیستوری مورتون

  • شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در سطح جهان در زمینه تولید تیغ های بیستوری دارای فعالیت گسترده می باشند که از میان آن ها می توان به شرکت نام آوری همچون سوان مورتون اشاره نمود. این کمپانی که در کشور انگلستان واقع شده است به کسب رضایت مشتری ارج نهاده و توانسته است طرفدارن بسیاری را به سوی محصولات خود جذب نماید. تیغ بیستوری تولید شده توسط این شرکت بسیار با کیفیت، تیز و برنده طراحی و تولید گردیده است که جراح به راحتی می تواند با آن ها کار نماید و آنگونه که می‌ خواهد برش مدنظر را ایجاد نماید. سایزهای مختلف از این وسیله توسط کمپانی سوان مورتون ساخته شده است که هر سایز آن با دسته مخصوصی سازگاری دارد و جفت می شود.
  • ویژگی ها:
    •  تیغ های بیستوری به صورت شماره‌ گذاری شده هستند تا از یکدیگر قابلیت تشخیص داشته باشند.
    •  تیغ جراحی مورتون در بسته های استریل به فروش می رسد در این بسته ها تنها شاهد تیغه ها خواهیم بود و باید دسته آن به طور جداگانه خریداری شود.
    •  دسته های طراحی شده توسط این شرکت از جنس برنج و دارای اندازه های مختلفی هستند.
    •  جنس آن از استیل استنلس می باشد که خاصیت ضد زنگ زدگی دارد و با گذر زمان هرگز پوسته پوسته شدن آن را مشاهده نخواهید کرد.
    •  برای ساخت تیغ جراحی مورتون با هر سایز و شکل تمامی استانداردهای لازم رعایت شده است به همین دلیل تاییدیه های مختلفی همچون CE اروپا و وزارت بهداشت کشورمان نیز به آن تعلق گرفته است.
  •  
  • هر دسته مناسب با یک نمونه از تیغ بیستوری می باشد بنابراین باید دسته ای را خریداری نمایید که با تیغ بیستوری که قرار است استفاده گردد مطابقت داشته باشد به عنوان مثال دسته شماره 3 و 7 با تیغه های شماره 4، 9، 10، 11، 12، 14 و 15 سازگار می باشد که بایستی بر اساس نوع و عمق برش انتخاب گردند. برای جا انداختن تیغه بر روی دسته باید صدای قفل شدن آن ها در یکدیگر به گوش برسد و با احتیاط کامل این کار انجام شود. تیغ جراحی مورتون در انواع عمل های جراحی قابلیت استفاده دارد و می توان با کمک شماره های مختلف آن هر نوع برش و شکافی را به وجود آورد .جراحان و افراد بسیاری به دلیل کیفیت بالای این محصول از طرفداران آن محسوب می شوند. این محصول دارای 34 نوع تیغه و 12 نوع دسته عمومی است که برای انواع جراحی ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد بعضی از شماره های آن برای انجام حجامت نیز کاربرد دارد. قیمت چاقوهای جراحی به عواملی از قبیل جنس، کیفیت، برند و ... بستگی دارد. این محصول به صورت کارتن بسته بندی می گردد که در هر کارتن 50 یا 100 عدد تیغه بدون دسته وجود دارد. به هنگام خرید قیمت پایین محصولات نباید ما را دچار اشتباه کند زیرا محصولات بی کیفیت با قیمت پایین و غیر معقول عرضه می گردند که عدم کیفیت این محصولات سبب ایجاد آسیب هایی به بیمار می گردد که شاید جبران آن ها ممکن نباشد پس توجه به کیفیت را باید در اولویت خرید خود قرار دهید. از بین تمامی اسکالپل های متنوع موجود در بازار تجهیزات پزشکی به جرات می توان گفت تیغ جراحی مورتون یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. خرید اسکالپل باید از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی انجام شود.
  • فروش تیغ بیستوری در سطح کشور به دو شکل عمده و خرده می باشد که به دلیل صرفه اقتصادی ما به شما عزیزان خرید عمده آن را توصیه می کنیم.

تیغ بیستوری سوان مورتون 10

  • یکی از انواع تیغ های کاربردی در محیط های بیمارستانی به خصوص در بخش جراحی، تیغ بیستوری سوان مورتون 10 است که در سایز های مختلف و هم چنین با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند . در زبان فرانسوی به تیغ بیستوری، در اصل اسکالپل نیز گفته می شود که این نمونه از تیغ های بیستوری بر اساس شماره دسته بندی می گردند . که هر شماره مربوط به عملکرد خاصی نیز می باشد . تیغ های بیستوری سوان مورتون 10برای ایجاد برش در جراحی و یا در کالبد شکافی استفاده می شود که با توجه به نوع جراحی و برش نوع تیغی که مورد استفاده قرار می گیرد نیز متفاوت خواهد بود . با استفاده از تیغ های بیستوری می توان کاربرد های خاصی را در جراحی انجام داد زیرا تعیین نوع تیغه برش وابسته به نوع عمل جراحی و عمق ناحیه عمل دارد . در جراحی های خیلی ظریف نباید از تیغ های جراحی خیلی برنده استفاده کرد زیرا احتمال آسیب به بدن نیز وجود دارند . جنس تیغ های بیستوری از استیل کربن می باشد که بسیار با کیفیت نیز هستند و جنس دسته های این تیغ های بیستوری سوان مورتون 10 از برنج می باشد که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است . تیغ های بیستوری ممکن است یک بار مصرف باشند و یا اینکه قابلیت چندین بار استفاده را نیز داشته باشند . تیغ های بیستوری همان تیغ جراحی می باشند که در زبان فرانسوی به آن تیغ بیستوری گفته می شود که این تیغ ها بر حسب شماره بندی تنظیم می شود و هر شماره اسکالپل کار مخصوصی را انجام می دهد در کل تیغ بیستوری سوان مورتون 10 برای ایجاد برش در جراحی و کالبد شکافی مورد استفاده قرار می گیرند . انواع تیغ های بیستوری را می توان برای مصارفی که احتیاج به برش دارند هم چون جراحی و کالبد شکافی و هم چنین مصارف دیگر در صنایع دستی به کار گرفته می شوند . تیغ های بیستوری هر کدام برای یک سری برش های کوچک و بزرگ ایجاد نمود اما در ایجاد برش های بسیار بزرگ کاربرد دارند جنس این تیغه های بیستوری سوان مورتون 10 از استیل کربن و بسیار تمیز نیز می باشند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند . تیغ های بیستوری موجود در بازار از تنوع بالایی بسیار زیادی برخوردار هستند و از لحاظ شکل و تیغه با یکدیگر متفاوت می باشند .

تیغ بیستوری سوان مورتون 11

  • یکی دیگر از دسته بندی های تیغ های جراحی، تیغ بیستوری سوان مورتون شماره 11 است . در اصل تیغ های جراحی کاربردی که دارند برای زدن برش در عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرند . در ضمن تیغ بیستوری بر اساس نوع عملی که قرار است انجام گیرد انتخاب می شود . تیغ بیستوری سوان مورتون 11 از جنس بسیار با کیفیتی تولید می گردند که اغلب این جنس از  استیل کربن یا از استیل استنلس تولید می شوند که برای انواع جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند . تیغ بیستوری سوان مورتون 11 بسیار برنده هستند و برای تمام جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند . در برخی از مواقع از تیغ های جراحی برای کالبد شکافی و در برخی موارد نیز از تیغ های بیستوری در صنایع دستی نیز استفاده می شود . دو نوع مدل کلی در تولید تیغ های بیستوری وجود دارد یا اینکه غیر قابل تعویض هستند و یا اینکه قابلیت تعویض دارند . مواردی که قابل تعویض نمی باشند می توان به راحتی تیز نمود و مورد استفاده قرار داد . تیغ های بیستوری دارای تائیدیه اداره تجهیزات پزشکی هستند که علاوه بر جراحی در مصارف عمومی نیز به کار می روند . در هر صورت تیغ های بیستوری دارای قیمت متعادلی هستند و می توان به راحتی این تیغ ها را تهیه کرد . تیغ های جراحی در اندازه های متفاوتی و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار دارند . تنوع سایزی که در تیغ های جراحی وجود دارند موجب می گردد که نقش بسیار مهمی در خرید و هم چنین نوع عمل جراحی دارد . در ضمن از ویژگی هایی که در مورد یک تیغ بیستوری سوان مورتون 11 عنوان می گردد این است که باید بسیار برنده و هم چنین دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند و در ضمن باید از خاصیت ضد زنگ بودن نیز برخوردار باشند . در ضمن از برش هایی که در عمل های جراحی انجام می گردد باید بسته نوع عمق جراحی، از تیغ مخصوصی استفاده گردد . تیغ های بیستوری بر اساس نوع اندازه ای که دارند باید با دسته مخصوص آن نیز تطابق داشته باشد .

تیغ بیستوری سوان مورتون 12

  • تیغ های بیستوری دارای اندازه های مختلفی و دسته بندی های متفاوتی وجود دارند. در اصل یک تیغ جراحی برای برش زدن در عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.تیغ بیستوری سوان مورتون 12 بر اساس نوع جراحی تعیین می گردد. در ضمن برای ایجاد برش در عمل جراحی باید نوع تیغه مناسب را انتخاب کرد و این کار را انجام داد. به عنوان مثال برای ایجاد برش در قسمت های حساس بدن مانند شکم که در برگیرنده اندام های داخلی است باید به گونه ای عمل نمود که به آن ها هیچ گونه آسیبی وارد نگردد.در ضمن به هنگام جراحی نواحی حساس بدن نباید از تیغ های خیلی برنده که قسمت تیز و برنده آن در قسمت نوک سرتیغ قرار دارد استفاده کرد چرا که استفاده از این نوع مدل تیغ منجر می گردد تا جراح به هنگام برش دادن دقت زیادی را انجام دهد چرا که با کوچکترین اشتباه ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به بافت بدن بزند. تیغ های بیستوری در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد که بر اساس اندازه ای که دارند، استفاده های متفاوتی نیز از آن ها می گردد.جنس اغلب این تیغه سوان مورتون 12 از استیل کربن می باشند یا در اصطلاح از استیل استنلس می باشند. تیغه ها در شماره های مختلفی وجود دارند و اکثرا دسته بیستوری ها معمولا از برنج می باشد که بر حسب اندازه تیغه های بیستوری ساخته شده اند که دارای اشکال متفاوتی نیز هستند.به عنوان مثال تیغه شماره 12 و 11 با دسته های بیستوری شماره 7 و 3 مطابقت دارند.از تیغ های جراحی برای ایجاد شکاف های بسیار دقیق و حساس انجام می گردد و نوع برش و هم چنین عمق برش در انتخاب نوع تیغ جراحی تاثیر گذار است.تیغ های بیستوری و یا به اصطلاح فرانسوی ها اسکالپل دارای طراحی بسیار خوبی هستند و از جنس بسیار با کیفیت استیل استنلس تولید می شوند. تیغ های بیستوری غیر استریل هستند و باید در زمان جراحی، توسط تکنیسین حتما استریل گردند.

تیغ بیستوری سوان مورتون 22

  • شرکت سوان مورتون نیز تیغ های بیستوری را در اندازه های مختلف وارد بازار کرده است که دارای کیفیت بسیار عالی ای می باشند. در ضمن تیغ های جراحی باید دارای این ویژگی ها نیز باشد یکی اینکه دارای جنس بسیار مرغوبی باشند که به لحاظ کیفیت باید برنده و هم چنین ضد زنگ نیز باشند. در هر صورت باید برای اعمال جراحی و یا کالبد شکافی تیغ های بسیار با کیفیتی تهیه گردند.در صورتی که برای اعمال جراحی از تیغ های بدون کیفیت استفاده گردد ممکن است به بیمار آسیب های جبران ناپذیری وارد گردد که به سلامت فرد آسیب می رساند. تیغ های بیستوری سوان مورتون 22 بسیار با کیفیت بوده و در ضمن بسیار برنده نیز می باشند که برای اعمال جراحی بدن مورد استفاده قرار می گیرند در ضمن برای کالبد شکافی و هم چنین در بعضی مواقع در صنایع دستی نیز می توان از این تیغ ها استفاده کرد. تیغ های بیستوری در دو نوع در بازار موجود می باشد یک مدل از این تیغ ها قابل تعویض می باشند و مدل دیگرقابل تعویض نیستند ولی امکانی که دارند این می باشد که می شود این تیغ ها راتیز کرد و مجددا استفاده نمود. در اصل تیغ های جراحی در زبان فرانسوی به تیغ های بیستوری معروف هستند که در اندازه های مختلف و هم چنین به اشکال مختلفی موجود می ابشند. جنس این تیغ های بیستوری سوان مورتون 22 از استیل کربن می باشد و یا ممکن است از برنج نیز تهیه گردند..تیغ های بیستوری شماره 14/12/11/10/9/6/15 با دسته بیستوری شماره 3 و 9 منطبق می باشند.تیغ های بیستوری شماره 20/21/22/23/24 و با دسته بیستوری شماره های 4 و 6 منطبق می باشند. نحوه قرار گرفتن این تیغ های جراحی بایستی به کمک سوزن گیر صورت می گیرند.انتهای تیغ مایل بوده . در ضمن گردن دسته تیغ بیستوری سوان مورتون 22نیز یک شیار یا یک لبه مایل دارند که بایستی جهت تیغ موقع جا انداختن طوری باشد که آن هم باید موازی و هم چنین باید با آن منطبق شوند.قسمت بالا وکند تیغه از طریق پنس گرفته می شود و هم چنین داخل شیار بیستوری قرار می گیرند.برای درآوردن تیغ،باید انتهای آن را با سوزن بگیرید و در صورتی که دهانه رو به پایی قرار دارد آن را به جلو برانید تا تیغ از جای تیغی خارج شود.

تیغ بیستوری سوان مورتون 21

  • یکی دیگر از تیغ های بیستوری مورد استفاده در بخش های جراحی،تیغ بیستوری شماره 21 می باشد که بسیار کاربردی است.جراحان با توجه به نوع تیغه جراحی که توانایی ایجاد چه نوع از برش را دارد و هم چنین اندازه ای که باید برش داده شود تیغ جراحی مناسبی را درخواست می دهند. تیغ بیستوری یا تیغ جراحی نیز باید دارای کیفیت بالایی باشد زیرا در اعمال جراحی کیفیت تیغ جراحی بسیار با اهمیت می باشد. اغلب تیغ های بیستوری به صورت غیر قابل استریل وارد بازار می گردند که باید هنگام استفاده از این تیغ های جراحی حتما آن ها را استریل کرد. تیغ های بیستوری  سوان مورتون 21 بسیار با کیفیت می باشند و در اندازه های مختلف و هم چنین در سایزهای متفاوتی در بازار موجود می باشند. که بر اساس نوع کاربردی که در اعمال جراحی دارند سایز مناسب آن انتخاب می شود. در ضمن باید این نکته را خاطر نشان کرد که تیغه ها و دسته های آن ها نیز برحسب جراحی های مختلف و کاربردش در نوع جراحی متفاوت می باشد.پس بسته به نوع عمل جراحی و عمق ناحیه عمل،جراح باید یک چاقوی مناسبی را برای عمل جراحی انتخاب کند به عنوان مثال برای جراحی هایی که به طور معمول صورت می گیرد از تیغ های جراحی شماره 3 انتخاب می شود. تیغ های جراحی شماره 11 اغلب برای شکاف کوچک به کار برده می شوند که اغلب در عمل های حجامت مورد استفاده قرار می گیرند.در کل شرکت های گوناگونی وجود دارند که به تولید این گونه از تیغ های جراحی می پردازند که توانسته اند در سطح بازار جهانی نیز به موفقیت های بسیاری نائل گردند که شرکت سوان مورتون نیز در زمینه تولید این تیغ های جراحی بسیار مطرح هستند. یک نکته ای که باید خاطر نشان کرد این می باشد که تیغ های جراحی باید قبلا از استفاده کاملا استریل گردند زیرا اکثرا غیر استریل می باشند. به لحاظ کیفیتی باید تیغ های جراحی دارای این نکات باشند در عین حال باید بسیار برنده و هم چنین از جنس بسیار با کیفیتی تولید گردند که ضد زنگ نیز باشند.از این تیغ بیستوری سوان مورتون 21 در تمام اعمال جراحی و هم چنین در کالبد شکافی می توان استفاده کرد در برخی موارد نیز می توان از این تیغ ها در صنایع دستی نیز استفاده کرد.

تیغ بیستوری سوان مورتون 20

  • یکی دیگر از انواع تیغ های جراحی، تیغ بیستوری سوان مورتون 20 می باشد. تیغ بیستوری یا همان تیغ جراحی در علم پزشکی به اسکالپل معروف است. این گونه از تیغ ها بر اساس یک سری از شماره بندی ها دسته بندی می شوند و هر شماره از این تیغ ها نیز مخصوص یک کاری می باشد. در اصل در یک تعریف کلی تیغ جراحی یا تیغ بیستوری برای ایجاد یک برش در جراحی ها و یا در کالبد شکافی مورد استفاده قرار می گیرد.در ضمن تیغ های بیستوری دارای شماره های مختلفی می باشند که در جراحی های مختلفی مورد استفاده قرارمی گیرندتیغ های بیستوری در صنایع پزشکی کاربرد بسیار گسترده ای دارند و برحسب اندازه های مختلف و با کیفیت بسیار عالی در بازار موجود می باشند. جراحان بر اساس نوع جراحی ای که انجام می دهند باید تیغ مناسب جراحی را نیز انتخاب کنند. با استفاده از تیغ های جراحی می توان برش های کوچک و بزرگی را بر روی بدن بیمار به وجود آورد. تیغ های بیستوری در دو نوع مدل یافت می شوند یک سری قابل تعویض هستند و یک سری قابل تعویض نمی باشند و فقط می توان آن ها را تیز کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. تیغه ها و هم چنین دسته ها در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشند و لذا باید بسته به عمق ناحیه عمل جراح تیغ مناسبی را تهیه کند. به عنوان مثال برای دسته بیستوری شماره 3 که رایج ترین الگو در ست جراحی می باشد تیغ شماره 11 کاربرد دارد که برای ایجاد شکاف های بسیار کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و اکثرا در عمل حجامت مورد استفاده قرار می گیرد.تیغ های بیستوری در اشکال مختلف در جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند که جنس این از استیل کربن یا از استنلس می باشد.  تیغه ها در هر صورت در شماره های مختلف وجود دارند. دسته های تیغ بیستوری سوان مورتون 20بیشتر از برنج تولید می شوند و هم چنین بر حسب اندازه تیغه ها ساخته شده اند و در ضمن دارای اندازه و هم چنین در اندازه و اشکال مختلفی وجود دارند. در ضمن تیغه ها بر حسب شماره های مختلف با دسته بیستوری های مختلف مطابقت دارند.

تیغ بیستوری سوان مورتون 15

  • یکی دیگر از تیغ های بیستوری در بخش های مختلف بیمارستان،مورد استفاده قرار می گیرند. در ضمن تیغ های بیستوری سوان مورتون 15 بسیار برنده می باشند که برای جراحی های بدن و یا کالبد شکافی مورد استفاده قرار می گیرند.تیغ های جراحی یا اسکالپل ها در بخش های جراحی مورد استفاده قرار می گیرند.تیغ های جراحی در انواع مختلفی و در سایزهای مختلفی تولید می گردند که متناسب با دسته های مناسبی تولید می گردند. تیغه ها در دو نوع مدل تولید می گردند یک مدل دارای حالت قابلیت تعویض دارند ولی برخی از تیغ ها قابلیت تعویض ندارند ولی می توان این نوع از تیغ ها را تیز کرد و مجددا مورد استفاده قرار داد.تیغه ها و دسته هایی که مورد استفاده قرار می گیرند به یک سری از عوامل مربوط می شوند که این عوامل شامل نوع جراحی، عمق ناحیه عمل می باشد که باید تیغ مناسب عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال دسته بیستوری شماره 3 که یکی از رایج ترین دسته های جراحی است با تیغ شماره 11 کامل منظبق می شود و اغلب برای ایجاد شکاف کوچک به کار می روند که مناسب برای عمل های جراحی حجامت مورد استفاده قرار می گیرد.تقسیم بندی تیغ های جراحی با دسته های بیستوری بدین گونه است. تیغ های بیستوری شماره 12/14/11/10/9/6/15 با دسته های بیستوری شماره 3 و 9 منطبق می گردند. تیغ های بیستوری شماره 20/21/22/23/24 با دسته های بیستوری شماره 4 و 6 منطبق می گردند. طرز قرار دادن تیغه بر روی دسته بیستوری حتما از طریق سوزن گیر انجام می گردد.جا انداختن و درآوردن تیغ بیستوری سوان مورتون 15 باید توسط یک سوزن گیر صورت می گیرد.انتهای تیغ به صورت مایل بوده و هم چنین گردنه دسته بیستوری نیز دارای یک شیار یا لبه مایل می باشد که بایستی جهت تیغ موقع جا انداختن به صورتی باشد که آن هم موازی و منطبق می گردند.
  • تیغ سوان مورتون

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی