به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محافظ تیروئید سربی

مدل: محافظ تیروئید سربی
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 1823

2200000

  • دارای تاییدیه و گزارش تست اشعه
  • پارچه سامسونگ کره ای پشت پی وی سی با قابلیت شستشو و تنظیف

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
سایز کوچکتر ویژه کودکان 800000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محافظ تیروئید سربی

محافظ تیروئید سربی محافظ مناسبی برای محافظت از ناحیه گردن در برابر پرتوهای یون ساز و اشعه ایکس می باشد ، محافظ های تیروئید سربی از لاستیک های سربی مرغوبی ساخته شده اند که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و این انعطاف پذیری بالا موجب راحتی ک کارایی آسان آن می شود . محافظ سربی تیروئیدی دارای سربی به اندازه ی 0/5mm می باشد و از درصد جذبی پرتو در ناحیه گردن 90 درصد کاهش می دهد .
از دیگر پوشش های سربی برای حفاظت از تیروئید،تیروئید بند سربی لبه دار است و برای حفاظت از تیروئید می باشد.تیروئید بند سربی از تجهیزات پزشکی می باشد که مورد تائید سازمان انرژی اتمی است و مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است.از دیگر مزایای این تیروئیدبند سربی استوزن سبکی این تیروئید بند سربی است و بسیار راحت در استفاده می باشد، و این تیروئید بند سربی قابلیت تنظیم دارد و برای تمامی افراد بسیار مناسب است. تیروئید بند سربی از سرب بسیار استاندارد تهیه شده است و در راستای حفاظت تیروئید افراد تولید شده است که در دو نوع قابل تولید می باشد یکی تیروئید بند سربی معمولی و دیگری تیروئید بند لبه دار بزرگ که دارای کارایی متفاوت تری است و از ویژیگی های تیروئید بند سربی می توان به دوخت بسیار محکم و با قوام آن اشاره کرد. در ضمن تیروئیدبند سربی یک روکش ضدآب نیز دارد که قابلیت تنظیف به روپوش می دهد. لاستیک سربی موجود در روپوش محافظتی تیروئید بند سربی از سرب بسیار با کیفیتی برخوردار است که مورد تائید سازمان انرژی اتمی است و هیچ گونه اثر زیان باری برای محیط به همراه ندارد. از دیگر ویژگی های تیروئید بند سربی لبه دار بزرگ می توان به قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می توان اشاره کرد که موجب راحتی فرد در هنگام استفاده می گردد و تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند.تیروئید بند سربی دارای خاصیت عدم شکنندگی است که موجب بالا رفتن طول عمر استفاده این روپوش ها می گردد. در ضمن موجب افزایش عمر استفاده این تیروئید بند های سربی می گردد.تیروئید بند سربی از سرب بسیار با کیفیت تولید شده است که  از چندین لایه سرب استاندارد تولید شده است و تیروئید بند سربی از تیروئید افرادی که به طور مداوم در معرض دستگاه های تولید اشعه ایکس قرار می گیرند و به طور مداوم در معرض آسیب های ناشی از این دستگاه ها می باشند و ممکن است موجب آسیبهای جبران ناپذیری به بدن این افراد شود به خاطر همین افرادی که در بخش های رادیولوژی و سونوگرافی و آنژیوگرافی فعالیت می کنند ملزم به استغاده از این روپوش های استاندارد برای ممانعت از اشعه های رادیواکتیو به بدن خویش هستند. مسمومیت با سرب می تواند باعث آسیب دائمی به غده تیروئید شود، اما می توان با اجتناب از قرار گرفتن در معرض منابع سرب مانند آب آشامیدنی، رنگ و خاک، خطر مسمومیت با سرب را کاهش داد.

محافظ تیروئید سربی

شیلد محافظ تیروئید

همان طور که می دانید از محافظ تیروئید سربی برای حفاظت از تیروئید استفاده می کنند که انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها تیروئید بند هایی با پوشش سینه می باشد که هم تیروئید را می پوشاند و همین این که روی قسمت سینه را می گیرند. تیروئد بند ها در دو نوع نقاب دار و معمولی تولید می شوند.  از جمله مشخصات تیروئید بند ها می ‌توان به قدرت بالای آن ها برای فیکس کردن دور گردن اشاره کرد. جالب است بدانید که تیروئید بند های معمولی با تیروئید بند با پوشش سینه تقریباً ساختار و ویژگی‌ های یکسانی دارند، به جز آنکه این نوع تیروئید بند ها دارای بخش اضافی برای پوشاندن سینه هستند. تیروئید بند ها باید منعطف باشند و همچنین چسب آن ها قوی باشد، به صورتی که به طور کامل دور گردن را فیکس کند. این نوع تیروئید بند ها دارای دوخت قوی هستند که بسیار هم منعطف اند. در تیروئید بند ها از یک لاستیک سربی با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شده است که یکی از عوامل افزایش انعطاف پذیری آن ها است. در صورتی که قصد خرید تیرویئد بند ها را دارید به شما توصیه می ‌کنیم که نوع تیروئید بند با پوشش سینه را خریداری کنید، زیرا علاوه بر به صرفه بودن، ایمن تر می باشد.

محافظ تیروئید رادیولوژی

ابزار های دندانپزشکی بسیار متنوع می باشند که تیروئید بند های سربی با پوشش سینه یکی از کاربردی ترین لوازم دندانپزشکی محسوب می ‌شوند که امروزه شرکت های مختلفی در ایران و دنیا به تولید این ابزار روی آوردند. تیروئید بند ها یکی از ضروری ترین لوازم دندان پزشکی محسوب می‌ شوند و دارای روکش نانو ضد آب بوده که از آن ها علاوه بر دندانپزشکی ها در مکان هایی که اشعۀ های ایکس وجود دارد نیز استفاده می ‌شود. تیروئید بند با پوشش سینه یکی از تجهیزات مهم و ضروری است که از آن به منظور حفاظت از تیروئید استفاده می شود. این محافظ تیروئید رادیولوژی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و پوشش آن به نحوی است که می‌ توان آن را به ‌راحتی شست.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • مهدی ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱

    با محافظ سینه هست؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی