به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تنس فارادیک ولومی بیوتی

مدل: 6 پد ولومی
شناسه محصول: 3691

تماس بگیرید

6 پد ولومی

تماس بگیرید
جزییات

10پد ولومی

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تنس فارادیک 4 پد ولومی بیوتی

تنس فارادیک 4 پد ولومی بیوتی یک روش الکتروتراپی است که در درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیردو نقش قابل توجهی در کاهش درد پس از اعمال جراحی دارد و الکتروتراپی با دستگاه تنس برای کاهش دردهای بیمارانی که مبتلا به درد های ناشی از استرین های عضلانی و یا درد های حاصل از زایمان و یا دندان درد هستند مورد استفاده قرار می گیرد و همیشه نتایج مثبتی برای این بیماران به همراه دارد و هم چنین در درمان درد های ناشی از آرتریت و یا درد های عضلانی- اسکلتی بسیار کارآمد می باشد. برای درمان درد های کپسولیت شانه و دردهای عضلانی همراه با اسپاسم و درد های پشتی نیز موثر است. برای استفاده از دستگاه تنس فارادیک از فرکانس 50 تا 100 هرتز و به صورت پالس های کم عرض استفاده می گردد و براساس حس بیمار تا وقتی که حسی شبیه پارستزی قوی بدون انقباض عضلانی ایجاد شود بر شدت آن افزوده می شود. در فرکانس های پایین یک حس شبیه طب سوزنی ایجاد می کند و با فرکانس پایین حدود 1تا 4 هرتز و به صورت پالس های با عرض زیاد انجام میگیرد و شدت آن به تدریج افزایش پیدا می کند تا انقباضات قویتری ایجاد نماید. در مقایسه با سایر روش ها کاهش درد بیشتری را به همراه دارد. در صورتی که از فرکانس های کوتاه وشدید یعنی بالای 100 هرتز و پالس هایی با عرض زیاد ایجاد شود و تا بالاترین حد تحمل بیمار شدت آن افزایش می یابد. این روش سرعت انتقال پیام های درد را کاهش می دهد.در مواردی که گفته می شود استفاده از دستگاه تنس فارادیک 6 پد ولومی بیوتی همراه با یک سری عوارضی خواهد بود که استفاده از آن منع شده است. در بیماران مبتلا به اسکلرودرمی و سکولیت یا آسیب های نوروپاتیک حسی باید با احتیاط استفاده شود و هم چنین افرادی که در قفسه سینه خود ضربان ساز قلبی دارند نیز نباید تت درمان با این مدالیته قرار بگیرند چرا که تنس ممکن است سبب اختلال در عملکرد این دستگاه شود.

تنس فارادیک 10 پد ولومی بیوتی

تنس فارادیک یا تحریک الکتریکی اعصاب بدن از طریق پوست یک روش از درمان های الکتروتراپی می باشد و دراین روش توسط یک دستگاه خاص جریان الکتریکی را از طریق پوست به عصب های بدن وارد می کنند و سپس آن ها را تحریک می کند و در نتیجه این تحریک هورمون های اندروفین و هورمون های ضد درد در بدن ترشح می شود و به روشی طبیعی و موثر دردهای مزمن بدن تسکین پیدا می کند و در واقع دستگاه تنس بیانگر طیف وسیعی از تکنیک های تحریک عصبی از طریق پوست است ولی کاربرد آن در فیزیوتراپی برای تسکین دردهای مزمنی است که اغلب به درمان های دارویی پاسخ مثبتی نداده اند. و برای درمان بسیاری  از بیماری ها مانند کمر درد، سیاتیک، آرتروز و روماتیسم و حالت های گزگز و درد در تمام بدن مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه برای درمان بیماری های درد های ناشی از آسیب به اعصاب یا نخاع مانند ام اس مورد استفاده قرار می گیرد.ساییدگی مهره های گردن مانند آرتروز گردن و دردهای سرطانی و درد زایمان هم مورد استفاده قرار می گیردو برای استفاده از این دستگاه الکترودهای دستگاه را در نزدیکی محل درد قرار می دهند به عنوان مثال در صورت کمر درد،الکترودها در دور تا دور محل درد کمر قرار داده می شوند و جریان به عصب های آن ناحیه فرستاده می شود.مزایای استفاده از دستگاه تنس این است که برای تسکین درد از مکانیسم های طبیعی خود بدن استفاده می شود و به خاطر همین عوارض جانبی آن بسیار کم است. در روش های دارو درمانی نیز برای تسکین درد از مواد شیمیایی استفاده می شود و سیستم ساز و کار بدن و متابولیسم آن تغییر می یابد و در واقع مهم ترین علت به کار گرفتن تنس در فیزیوتراپی تسکین درد های مزمن بدون مواجهه با عوارض جانبی و واکنش های بدن به مواد شیمیایی و داروهای مسکن است.

درمان با دستگاه تنس فارادیک 10 پد ولومی بیوتی یک احساس گزگز و یک نوع ارتعاش خفیف در بدن بیمار به وجود می آورد و بعضی از افراد احساس سوزش یا سوزن سوزن شدن دارند که در صورتی که این احساس در بیمار ادامه دار باشد نشان دهنده این است که استفاده از تنس برای شخص مورد نظر مناسب نیست و اما در اکثر مواقع این احساس کم کم محو می شود و در ادامه بیمار احساس راحتی می کند و بسته به شدت دردی که بیمار دارد و مدت زمانی که این درد را داشته وتحمل کرده است زمان رسیدن به تنیجه مثبت هم طول می کشد و متفاوت است و این احتمال هم وجود دارد که نتایج الکتروتراپی سریعا مشاهده نشود و بعد از چند روز دیده شودو نتایج درمان بستگی به مقاومت بدن بیمار نسبت به بیماری دارد و به مکانیسم کنترل درد در بدن بیمار بستگی دارد .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی