به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر ویلچر برقی

مدل: تعمیر انواع ویلچر برقی
شناسه محصول: 5222

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر تخصصی انواع ویلچر برقی

  • ویلچرهای مورد استفاده برای بیماران انواع مختلفی دارند که پرکاربردترین و به روزترین نوع آن ویلچرهای برقی موجود در بازار میباشند که این نوع ویلچر به دلیل دارا بودن تکنولوژی روز دنیا و اسانی و راحتی استفاده از آنها دارای قیمت بالایی هستند به همین دلیل نگهداری و تعمیر آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکت آریا طب با جمع آوری ماهرترین و متخصص ترین کارشناس های تعمیرات در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن و در اسرع وقت ویلچر برقی خود را تعمیر کنید.
  •  
  • ویلچرها دارای انواع مختلفی هستند و به طور کلی به دو دسته ویلچرهای دستی و برقی تقسیم می شوند که از پر کاربردترین و به روزترین نوع آن می‌ توان به ویلچرهای برقی اشاره نمود.
  •  
  • ویژگی های ویلچر برقی:
    •  ویلچر برقی خود در انواع مختلف 4 چرخ و 6 چرخ عرضه می گردد که دارای قدرت حرکت الکتریکی یکسان نبوده و در برخی مدل ها قدرت حرکتی در دو چرخ جلویی در برخی دیگر در دو چرخ وسط و در برخی دیگر در دو چرخ عقب تعبیه شده است.
    •  مدل هایی که چرخ های عقبشان الکتریکی می باشد دارای سرعت بالاتری هستند که کاربر با استفاده از آن سرعتی برابر با 80 مایل در ساعت را تجربه خواهد کرد.
    •  موتور این وسیله به صورتی طراحی شده است تا سرعت های مختلفی را به دستگاه بدهد.
    •  با تعبیه کردن اهرم کنترل گری برای ویلچر، کاربر به راحتی می تواند سرعت و جهت حرکت را تنظیم نموده و یا دستگاه را متوقف نمایند.
    •  دستگاه هایی که چرخ های بزرگ دارند موانعی همچون چاله ها، شکاف ها و پله ها را به راحتی رد کرده و گیر نمی کنند.
    •  بهترین نوع ویلچرهای برقی، دستگاه هایی است که چرخ‌ جلوشان به صورت الکتریکی طراحی شده است زیرا در زمین ناهموار، برف و چمن به راحتی قابلیت استفاده دارند هرچند از سرعت کمتری برخوردار بوده ولی در عوض قدرت بیشتری دارند.
    •  ویلچر برقی دارای باتری قابل شارژ است. منبع تغذیه این باتری ها نیروی برق بوده که نیروی لازم برای حرکت و جابجایی دستگاه را ایجاد می نماید.
    •  باتری ویلچر برقی معمولاً در اندازه های 22، 24 و 27 آمپر ساعت موجود می باشد که استانداردترین آن ها باتری 22 آمپر ساعت می باشد.
  •  
  • اگر می‌ خواهید در مسیرهای طولانی جابجا شوید باید از ویلچرهای با ظرفیت 27 آمپرساعت استفاده کنید با ویلچرهای برقی شارژرهای مخصوصی توسط تولیدکننده همراه شده است که برای شارژ نمودن آن حتما باید از شارژر مخصوص استفاده شود. هنگامی که دستگاه شارژ تخلیه می‌ کند تا زمانی که شارژ کامل نشده است نباید از آن استفاده گردد دفترچه راهنمای همراه با دستگاه زمان لازم برای شارژ کامل را متذکر شده است.
  •  
  •  توجه: نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که نباید دستگاه بیش از حد به برق وصل باشد دمای بسیار کم و بسیار بالا نیز برای عمر باتری مضر می باشد.
  •  
  • در یک تقسیم بندی دیگر ویلچر برقی به دو مدل تاشو و مبلی تقسیم می گردد. ویلچرهای تاشو در مقایسه با ویلچرهای مبله سبک تر و حمل آن ها نیز آسان تر می باشد به دلیل قابل حمل بودن این نوع از ویلچرها باتری آن ها کوچکتر بوده و به تبع ظرفیت کمتری دارند بنابراین با یک بار شارژ در مقایسه با مدل های مبلی مسافت کمتری را می‌ توانند طی نمایند. سیستم کنترل ویلچر برقی پیچیده ترین قسمت آن محسوب می گردد که به دلیل حساسیت بالای آن باید به هنگام خرید دو گزینه برند و گارانتی دستگاه مورد توجه ویژه قرار بگیرند. سیستم کنترل برخی مدل ها به صورت یکپارچه و در برخی دیگر به صورت دو قسمتی است. مزیت مدل های یکپارچه در مقایسه با مدل های دو قسمتی اشغال فضای کمتر توسط آن ها می باشد اما باید گفت ویلچرهای برقی دو قسمتی از ویلچرهای یکپارچه دارای قدرت بیشتری می باشند. ویلچرهای برقی در مقایسه با ویلچرهای دستی از تکنولوژی پیچیده تری برخوردار هستند به همین دلیل سنگین تر بوده و قیمت بالاتری دارند.
  •  
  • اگر فردی در ناحیه دست توانایی حرکتی لازم را نداشته باشد و برای حرکت ویلچر حتماً باید کمکی داشته باشد در این صورت باید از ویلچر برقی استفاده نماید همچنین برای برخی از افراد ویلچرهای دستی ایجاد خستگی می کند و نمی توانند به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمایند برای این افراد نیز ویلچر برقی نیاز است این وسیله کمک می کند تا آن ها مسیرهای طولانی ناهموار را به راحتی و بدون کمکی پشت سر بگذارند. اگر با محدودیت فضا مواجه هستید پیشنهاد می شود از ویلچری که چرخ‌ وسط آن الکتریکی است استفاده شود زیرا این نمونه ها از مانورپذیری بیشتری برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی آریا طب یکی از بزرگترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی در کشور به حساب می‌ آید که در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه های پزشکی نیز دستی توانا دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای تعمیر ویلچر برقی شما را به عهده گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به صورت تخصصی سرویس کرده و به شما تحویل می دهد. تعمیر ویلچر برقی در بخش تعمیرات آریا طب توسط مجرب ترین و ماهرترین کادر فنی با کمترین هزینه انجام می شود. به منظور تعمیر انواع ویلچرهای برقی می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی