به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر لایت کیور

مدل: تعمیر لایت کیور
شناسه محصول: 5016

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر لایت کیور 

  • در دنیای امروز پزشکی لایت کیور دستگاهی کاملا شناخته شده و کاربردی در دندانپزشکی ها میباشد که در روند درمانهای ترمیمی دندان کاربرد دارد. لایت کیور در دندانپزشکی ها برای عمل پلیمریزاسیون کاربرد دارد. عمل اصلی لایت کیور به دلیل وجود لاپ هالوژنه قدرتمند 75 واتی درون محفظه منعکس کننده (رفلکتور)دستگاه میباشد.تیم تعمیرات شرکت آریا طب با سالها تجربه در زمینه تعمیرات تجهیرات دندانپزشکی در اختیار شما پزشکان عزیز قرار گرفته است تا بتوانید در اسرع وقت و به بهترین نحو ممکن دستگاه لایت کیور خود را تعمیر و بازسازی کنید.
  •  
  • اساس کار لایت کیور 

  • از دستگاه های پرکاربرد در دندانپزشکی است و هنگامی که دندانپزشک مواد ترمیمی همرنگ دندان که کامپوزیت نام دارد را در دندان قرار می‌ دهد جهت سفت کردن این مواد از دستگاه لایت کیور استفاده می کند بنابراین باید اینگونه گفت که دستگاه لایت کیور برای پر کردن دندان طراحی و تولید شده است. این دستگاه با استفاده از نور ماورای بنفش باعث تراکم و فشرده شدن سریع کامپوزیت می‌ گردد. دستگاه مذکور همانند سایر دستگاه ها دارای مدل های گوناگونی است که اساس کار مدل های مختلف با یکدیگر تقریباً متفاوت می باشد در برخی از مدل ها منبع تولید نور یک لامپ هالوژن است در حالی که در برخی مدل‌ های دیگر از لامپ LED به منظور سفت کردن کامپوزیت ها استفاده می شود. لامپ های LED احتیاج به خنک کننده ندارند که این امر از مزیت های این مدل دستگاه نسبت به لایت کیور با لامپ هالوژن به حساب می آید. سازندگان لایت کیورهای دارای لامپ هالوژن به منظور خنک شدن دستگاه برای آن فن در نظر گرفته اند یا به گونه ای آن را طراحی کرده اند که برای خنک شدن دستگاه از هوای کمپرسور استفاده گردد. میزان قدرت لایت کیور بر اساس میلی وات بر سانتی متر مربع نشان داده می شود که مقدار توان اشعه وارد شده بر واحد سطح را بیان می کند و هر چه این نیرو افزایش یابد مدت زمان مورد نیاز برای تابش کمتر است.

تعمیر لایت کیور

  • برخی از مدل های لایت کیور که توان فوق العاده بالایی دارند برای سفید کردن دندان ها نیز قابل استفاده می باشند. در دستگاه های لایت کیور همیشه نیاز نیست تا میزان تابش یکسان باشد بلکه دندانپزشک می تواند تابش های متفاوت را بر حسب نیاز خود گزینش نماید. مهمترین و رایج ترین انواع تابش شامل تابش ثابت، تابش پالس و تابش Ramp می باشد. برخی از دستگاه های اتوماتیک قابلیت تنظیم زمان نوردهی دارند.
  •  
  • اجزاء داخلی لایت کیور شامل موارد زیر می باشند:
    •  برد الکترونیکی کنترل جریان نور
    •  لامپ هالوژنیک
    •  تراس تبدیل ولتاژ
    •  کابل یا شیلنگ هدایت نور
    •  رفلکتور
    •  هندپیس
    •  کلیدهای خاموش و روشن نمودن دستگاه
    •  سوئیچ های سیگنال
  • تعمیرات لایت کیور دندانپزشکی

  • لایت کیورها حتی اگر ساخت کمپانی های معتبر و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند به مرور زمان دچار مشکلاتی خواهند شد. مهمترین اشکالات لایت کیورها شامل خرابی لامپ، فن یا برق اصلی است که به طور کلی دارای تعمیرات ساده ای هستند اگر شدت نور دستگاه شما ضعیف شده است این مشکل مربوط به کثیفی، خش داشتن سر پروپ یا فیلتر مربوطه می باشد اگر لایت کیور شما از نوع لامپ هالوژنی است اما نور ندارد این مشکل ناشی از سوختن لامپ، سولفاته شدن یا قطعی در پایه های لامپ است اما چنانچه دستگاه لایت کیور شما از نوع LED است و نور ندارد این مشکل نیز به دلیل خرابی باتری و در مدل سیم دار آن به دلیل قطعی در سیم برق می باشد. کار نکردن فن دستگاه نیز مربوط به سوختن یا قطعی در سیم های فن است. در صورتی که دستگاه لایت کیور مطب دندانپزشکی شما دارای هر یک از مشکلات بالا است یا معایب دیگری است می توانید به بخش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی شرکت آریا طب مراجعه نمایید. شرکت ما آمادگی لازم به منظور تعمیر لایت کیور را دارد و به کمک افراد مجرب و متخصص دستگاه شما را در اسرع وقت در مدت زمانی کوتاه و با هزینه کم تعمیر و بازسازی می نماید و آن را بهتر از روز اول به شما تحویل می دهد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی