به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر باتری الکتروشوک

مدل: تعویض و تعمیر باتری الکتروشوک
شناسه محصول: 5290

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعویض و تعمیر باتری الکتروشوک

  • دستگاه های الکتروشوک جزء مهمترین و اساسی ترین دستگاه های مورد نیاز در بخش اورژانس و اتاق عمل میباشد که در احیاء بیماران کاربرد بسیاری دارد و به همین دلیل این دستگاه در طرح های مختلفی طراحی و تولید گردیده است. باتری این نوع دستگاه بسیار حساس و کاربردی است و در صورت استفاده بهینه و صحیح از نوع دستگاه باتری میتواند طول عمری 2 ساله داشته باشد. شرکت آریاطب با گردهم آوری متخصص ترین کادر تولید و تعمیر باتری دستگاه های پزشکی در اختیار شما عزیزان قرار دارد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن تعویض و تعمیر باتری دستگاه الکتروشوک خود را انجام دهید.
  •  
  • دستگاه الکتروشوک در احیای بیماران ایست قلبی و نارسایی های قلبی مورد استفاده قرار می گیرد که از تجهیزات پرکاربرد بیمارستانی محسوب می شود. این دستگاه با نام‌ های دی سی شوک و دفیبریلاتور نیز شناخته شده می باشد. یک ریتم غیر طبیعی قلب از شایعترین علت ایست قلبی است که به آن فیبریلاسیون بطنی می گویند. هنگامی که اکسیژن رسانی به قلب ناکافی باشد یا قلب بر اثر حمله قلبی آسیب ببیند این ریتم غیر طبیعی اتفاق می‌ افتد. به منظور تصحیح ریتم قلبی می توان دستگاهی به نام دفیبریلاتور خارجی خودکار یا همان دفیبریلاتور را مورد استفاده قرار داد.
  •  
  • نحوه عملکرد دفیبریلاتور: دستگاهی است که به عضله قلبی که درگیر یک آریتمی کشنده است شوک الکتریکی وارد کرده و باعث انقباض تمام سلول های قلبی می شود سپس استراحت قلب و گره سینوسی موجب ضربان سازی شده و در نتیجه سبب می گردند تا دوباره قلب ضربان عادی خود را به دست آورد . در واقع این دستگاه به منظور خنثی کردن انقباضات ناهماهنگی قلبی و بازگرداندن انقباضات قلبی به حالت متعادل اولیه به کار گرفته می شود همچنین هنگامی که قلب کلاً از کار می افتد به منظور شروع مجدد ضربان قلبی از این دستگاه استفاده می شود. منبع تغذیه دستگاه معرفی شده یک باتری داخلی بزرگ است که به منظور شارژ نمودن یک خازن حجیم با مقادیر 5 الی 400 ژول طراحی و تولید گردیده است. به دستگاه الکتروشوک دو الکترود وصل شده که محل اتصال آن ها بر روی دو طرف سینه بیمار است انرژی ذخیره شده درون خازن از یک الکترود به الکترود دیگر توسط سینه بیمار آزاد و شارژ می شود در نتیجه شوکی به قلب وارد گردیده و سبب می گردد تا قلب مجدداً ضربات منظم خود را بازیابد.دی سی شوک ها از یک مانیتور مربوط به ECG و ثبت کننده الکتروکاردیوگرام برخوردار می باشند که به طور مداوم شکل موج نوار قلب را به نمایش می‌ گذارد و واحد اندازه گیری آن نیز ژول می باشد.
  •  
  • از مشکلات و عیب هایی که دستگاه الکتروشوک معمولا بر اثر کارکرد طولانی مدت یا استفاده ناصحیح با آن ها مواجه می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    •  خرابی های مربوط به خازن دستگاه
    •  خرابی ناشی از باتری دستگاه
    •  ایراد ناشی از منبع تغذیه دستگاه
    •  ایرادهای ناشی از برد اصلی دستگاه
    •  ایرادهای ناشی از کالیبراسیون دستگاه
    •  ایرادهای ناشی از سنسورهای دستگاه
  •  
  • مجموعه توانمند آریا طب جهت تعمیر باتری الکتروشوک دستی توانا دارد این مجموعه با در اختیار داشتن کادر فنی ماهر و متخصص با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت تمامی قطعات دستگاه دفیبریلاتور از جمله باتری آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نماید. اگر در مورد چگونگی و شرایط تعمیر باتری الکتروشوک به دنبال کسب اطلاعات هستید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما از طریق شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نموده و جواب تمامی سوالات خود پیرامون تعمیر باتری الکتروشوک را از کارشناسان ما دریافت نمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی