به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر آنگل اندو

مدل: تعمیر آنگل اندو
شناسه محصول: 5027

تماس بگیرید

  • عیب یابی رایگان
  • تعمیر و تعویض بلبرینگ
  • تعمیر و تعویض کاتریج

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر آنگل اندو

  • آنگل آندو وسیله ای کارامد و مورد نیاز در تمامی دندانپزشکی ها برای انجام عمل روت کانال و درمان ریشه با بکارگیری حداکثر ایمنی ممکن میباشد. تیم متخصصین آریا طب با بکارگیری و گرداوری بهترین و ماهرترین کادر تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در سطح کشور توانایی تعمیر و بازسازی آنگل آندو شما را در اسرع وقت و بهترین نحو ممکن دارا میباشد.
  • ساده ترین و پایدارترین طرح برای وسایل چرخشی هندپیس مستقیم است در اکثر اوقات محور چرخش فرز باید به موازات محور طولی دندان باشد بنابراین هندپیس مستقیم دسترسی مناسب را با محدودیت روبرو می کند به منظور حل این مشکل باید سر هندپیس به اندازه 90 درجه بچرخانیم تا نیروی جابجا کننده که 90 درجه با محور چرخش دارای زاویه است کنترل شود هنگامی که زاویه دوم در تنه هندپیس ( به گونه ای که نوک فرز در امتداد محور طولی هندپیس باشد ) ایجاد شود مانع از ایجاد بازوی اهرمی و چرخش هندپیس و همچنین دسترسی مناسب و ثبات کافی هندپیس می گردد. آنگل و هندپیس از لحاظ ساختمان به یک شکل هستند و به تنهایی قابلیت استفاده ندارند و باید برای استفاده بر روی ایرموتور یا میکروموتور قرار بگیرند تا بدین طریق فرزی که بر روی آن ها نصب گردیده است به حرکت در آورده شود در واقع باید گفت که یک ارتباط مکانیکی بین ایرموتور یا میکروموتور با فرز ایجاد می کند.
  •  
  • آنگل از قسمت‌ های مختلفی از قبیل موارد زیر تشکیل شده است:
    •  هد یا سر آنگل دارای کاتریج
    •  یک ورودی
    •  خروجی آب
    •  پوسته

تعمیر آنگل اندو

  • برخی از مدل های آن دارای مجرای آب نمی باشند پوسته آن نیز نقش محافظ و نگهدارنده متعلقات دورش را دارد. اجزای داخلی این وسیله نیز شامل یک سری متحرک های انتقال دهنده نیرو می باشد که نیرو را از میکروموتور به هد و در نهایت به فرز انتقال می دهد. اجزای داخلی شامل دنده های کارتریج و دنده های انتقال دهنده نیرو از شفت چاکدار به کاتریج می‌ گردد. دنده های انتقال دهنده نیرو از شفت چاکدار به کاتریج نیاز دائم به روغن کاری دارند چون بر اثر اصطکاک کم کم کوتاه گردیده و از یکدیگر دور می شوند در این صورت باید تا زمانی که قطعه تعویض نشده است از استفاده و کار کردن با آن امتناع نمود. معمولاً یک نوار رنگی در انتهای آنگل وجود دارد که نشان دهنده نسبت دور ایرموتور به آنگل می باشد. اگر نوار انتهایی به رنگ آبی باشد تبدیل و نسبت دور ایرموتور به آنگل 1 به 1، اگر قرمز یا نارنجی رنگ باشد تبدیل و نسبت دور ایرموتور به آنگل 1 به 5 و اگر نوار به رنگ سبز باشد دور ایرموتور کاهش پیدا می‌ کند و نسبت آن نیز از 2 به 1، 4 به 1، 10 به 1، 20 به 1 و 40 به 1 می باشد در صورتی که نوار مشکی رنگ باشد دور موتور کاهش پیدا کرده و نسبت ها نیز 22 به 1 و 25 به 1 است از این مدل آنگل بیشتر جهت جراحی و ایمپلنت استفاده می شود. دور موتور هندپیس های جراحی مستقیم معمولاً 1 به 1 است. اینسترومنت ها شامل آنگل، توربین، هندپیس و ... می باشند که همگی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده مطب‌ دندانپزشکی به حساب می آیند و اگر یکی از آن ها دچار خرابی گردد در کار دندانپزشک اختلال به وجود می آورد بنابراین باید اصول و نکات ایمنی به هنگام استفاده از آن رعایت گردد. آنگل اندو یک وسیله کارآمد و مورد نیاز در تمامی دندانپزشکی ها می باشد که از آن به منظور عمل روت کانال و درمان ریشه دندان استفاده می شود و دارای ایمنی بسیار بالایی است. بخش تعمیرات شرکت آریا طب بهترین و ماهرترین کادر تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را گرد هم آورده که توانایی تعمیر آنگل اندو و سایر اینسترومنت ها را دارد اگر آنگل اندو مطب شما دچار مشکل، نقص، عیب و خرابی شده است می توانید آن را بدون نگرانی به بخش تعمیرات شرکت آریا طب بسپارید تا متخصصین ما در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن و به صورت تخصصی دستگاه شما را تعمیر نموده و تحویل دهند.
  •  
  • آنگل اندولیفت چیست

  • همان طور که می دانید آنگل جزء تجهیزات بسیار مهم در دندانپزشکی می باشد که دارای اجزای مختلفی است. سر آنگل دارای یک کارتریج، خروجی و ورودی آب است که ممکن است در بعضی از آنگل ها ورودی و خروجی آب وجود نداشته باشد. آنگل ها ابزار چرخشی هستند که در دهان برای اینکه بتوان به دندان مورد نظر دسترسی بهتری پیدا کرد از آن استفاده می ‌کنند، اما این دستگاه در دندانپزشکی نمی ‌تواند به تنهایی استفاده شود و باید بر روی یک میکرو موتور و یا ایر موتور نصب شود تا توانایی حرکت را به دست بیاورد. گاهی اوقات ممکن است در عملکرد آنگل اختلال و یا مشکلی به وجود بیاید که در این صورت باید اقدام به تعمیرات آنگل کنید. آنگل ها و بسیاری دیگر از ابزار آلات که ممکن است اسم ان ها را بدانید، جزء مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی هستند که نبود آن ها ممکن است کار را برای دندانپزشک مشکل کند. دندانپزشک برای اینکه از خراب شدن و همچنین از کار افتادن انگل جلوگیری کند، باید نکات ایمنی و رعایت اصولی را در هنگام استفاده از آنگل به کار بگیرد.
  •  
  • انواع آنگل دندانپزشکی :

    • آنگل ها در دندانپزشکی دو نوع هستند. برخی از آن ها بسیار ساده می باشند و برخی دیگر ورودی و خروجی آب را دارند. آنگل ها جزء پر قدرت ترین تجهیزات دندانپزشکی به حساب می ‌آیند که نقش بسیار اساسی در ترمیم دندان دارد. برای این که بتوانید نوع آنگل را مشخص کنید باید به نوار رنگی که دور آن کشیده شده است توجه کنید. دندانپزشک به کیفیت و عملکرد آنگل بسیار توجه می کند و عملکرد آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  •  
  • نکات ایمنی برای جلوگیری از تعمیرات آنگل :
    • خراب شدن و اختلال در عملکرد آنگل می تواند نگرانی بسیاری از دندانپزشکان باشد. برای اینکه از تعمیرات آنگل جلوگیری کنید، بهتر است که نکات زیر را رعایت کنید:
      •  شما باید به طور مداوم آنگل را روغن کاری کنید.
      •  دندانپزشک باید دقت بسیار زیادی داشته باشد که تجهیزات دندانپزشکی از دست او نیفتد. زیرا ضربه می تواند آسیب بسیار زیادی به این تجهیزات وارد کنند.
      •  جلوگیری از آسیب رساندن به بدنه آنگل. در صورتی که بدنه آنگل آسیب ببیند و در صورتی که اقدام به تعمیرات آنگل کنید ممکن است که عملکرد اولیه را نداشته باشد.
      •  باید به این نکته نیز اشاره کرد در صورتی که دندانپزشک متوجه لق بودن عملکرد دستگاه شود، برای اینکه به آن آسیبی نرسد و خسارتی را به بار نیاورد باید حتماً باید آن را سرویس کند.
      •  روغنکاری نقش بسیار اساسی در ارتقای کیفیت و عملکرد آنگل ها دارد، بنابراین پزشکان باید به این امر توجه بسیار زیادی کنند. ما در ادامه اصول روغن کاری را بیان کرده ایم.

 

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی