به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه ترمودرمی

مدل: ۸ تشکه ۱۰ کاناله
شناسه محصول: 3713

17500000

۸ تشکه ۱۰ کاناله

17500000
جزییات

ترمودرمی 2 تشک پرفوشنال

تماس بگیرید
جزییات

ترمودرمی 5 تشک پرفوشنال

تماس بگیرید
جزییات

3 تشک پرفوشنال

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه ترمودرمی لاغری 8 تشکه

دستگاه ترمودرمی مانند سایر روش های لاغری مناسب برای افرادی است که حاضر به صرف وقت و یا اینکه فرصت کافی برای انجام تمرینات ورزشی را ندارند پس به سمت این دستگاه های لاغری می روند تا بتوانند در مدت زمان کمتری به سایز مورد دلخواه خود برسند و این دستگاه در بسیاری از مراکز طب فیزیکی و توانبخشی و فارادیک و نیز در سالن های لاغری موجود می باشد و یکی از روش های رایج در مراکز طب فیزیکی و توان بخشی و نیز در سالن های لاغری می باشد و هم چنین تاثیر به سزایی در روی درد های بدن دارد که البته باید به درستی توسط فیزیوتراپ ها یا متخصصین انجام می شود از جمله بیماری هایی که این دستگاه تاثیر مثبتی بر روی آن می گذارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد: در تسکین دردهای استخوانی و مفصلی و بالاخص روماتیسمی بسیار موثر و کارآمد می باشد. این دستگاه با ایجاد تعریق و شکستن مولکول های چربی باعث کاهش وزن و کاهش سایز بدن افراد می گردد. و این دستگاه باایچاد حرارت به بافت فوقانی پوست باید مایع شدن چربی زیر پوستی می گردد و این مایع از طریق منافذ باز پوستی خارج می گردد و حتی گرمای انتقالی به پوست فرد توسط خود دستگاه قابل کنترل است تا برای فرد گرمای انتقالی قابل تحمل باشد. در واقع دستگاه های ترمودرمی با ایجاد حرارت به بدن باعث از دست رفتن آب میان بافتی بدن می شود که این خود باعث ضعیف شدن بافت چربی های زیر پوستی و در نهایت سوزاندن چربی ها می شود و حرارت ها توسط تشک های حرارتی به فرد قابل کنترل می باشد و فرد بعد ازاینکه با استفاده از دستگاه ترمودرمی به سایز مورد علاقه خود دست یافت باید با رعایت ژیم غذایی مناسب به همراه ورزش تناسب اندام خود را حفظ نماید. بسته به میزان بافت چربی فرد تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت خواهد بود و هر جلسه منطقه ای که چربی انباشته شده است را حرارت می دهند تا بافت چربی سست شده و مایع گردد و از طریقمنافذ رویی پوست خارج گردد و برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به بیهوشی و یا بستری شدن نمی باشد. برای اینکه فرد سریع تر به نتیجه مورد علاقه خود دست یابد باید در طول روز آب کافی بنوشد که خود مصرف آب کافی در شکستن پیوندهای چربی بسیار موثر می باشد.

دستگاه ترمودرمی

دستگاه ترمودرمی پروفشنال

دستگاه ترمودرمی پرفشنال یکی از روش های مفید و البته رایج در مراکز فیزوتراپی . طب فیزیکی است و هم چنین در سالن های لاغری هم استفاده می شود و برای نتیجه بهتر نیازمند انجام دادن درست توسط افرادی است که تجربه لازم در این زمینه را دارند می باشد و این روش وابستگی مستقیم به آرامش فرد در حین انجام درمان  دارد که می تواند به آرامش  بیمار کمک بسیاری بکند و هم چنین این دستگاه تاثیرات بسیار زیادی بر دردهای بدن دارد از جمله دردهای استخوانی و مفصلی و به خصوص روماتیسمی توسط فیزیوتراپ هاست. هم چنین با ایجاد تعریق و شکستن مولکول های چربی و در نتیجه کاهش وزن بیمار را به همراه دارد. این دستگاه دارای 3 تشک گرمایشی است که تمام قسمت های بدن را پوشش می دهد. هر یک از تشک های گرمایشی دارای فیش مخصوصی می باشد که توسط آن به یکی از کانال های دستگاه متصل می شوند و پس از روشن نمودن دستگاه کاربر با استفاده از ولوم دستگاه گرمای تشک را در حد تحمل و نیاز بیمار تنظیم می کند.در داقع دستگاه ترمودرمی 3 تشک پرفشنال با ایجاد حرارت در سطح فوقانی پوست باعث شکستن لایه های چربی زیرین پوست می شود و این خود باعث سوزاندن چربی می شود و موجب کاهش وزن افراد می گردد. در واقع این روش مناسب افرادی است که زمان کافی برای ورزش و تحرک ندارند یا اینکه اصولا حوصله تحرک ندارند یا به هر حال توسط پزشک تحرک فیزیکی برای آن ها منع شده است و این روش می تواند یک روش مناسب برای کاهش وزن باشد که اصول آن ایجاد گرمایش از طریق سه تشک به نواحی از بدن است و حرارت ایجاد شده برای هر فرد قابل تنظیم می باشد

امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی برای جوان سازی پوست و هم چنین برای جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک پوست از روش هیدرودرمی یا آبرسانی پوست که بدون هیچ دردی است می توان استفاده نمود و یک روش بسیار جدید برای انواع پوست ها جهت درمان چین و چروک و خطوط روی پوست صورت استفاده می گردد. برای درمان جوش و آکنه انواع پوست ها نیز کاربرد دارد و هم چنین در جوان شدن و ایجاد ظاهری زیبا بر روی پوست صورت استفاده می شود و در آبرسانی و رفع خشکی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و موجب رساندن اکسیژن لازم به لایه های زیرین پوست می شود و بدون درد است و هیچ نیازی به بستری و استراحت بعد از درمان ندارد. و در این روش سطح خارجی پوست پاکسازی می شود و در واقع لایه خارجی پوست که شامل سلول های مرده هست ساییده می شود و در ادامه سایش یک سری سرم های مخصوص برای آبرسانی هستند به لایه های زیرین پوست با فشار وارد می شوند.

دستگاه ترمودرمی خانگی

  • توضیح ترمودرمی 2 تشک پرفوشنال : دستگاه ترمودرمی 2 تشک پرفوشنال یکی از روش های رایج و مرسوم لاغری در کشور است که درمراکز مختلف مانند طب فیزیکی و توانبخشی و هم چنین در سالن های لاغری و اکثر کلینیک های تغذیه مورد استفاده قرار می گیرد و این دستگاه تاثیرات فراوانی بر روی درد های بدن دارد که البته این لازمه اش استفاده صحیح از دستگاه توسط متخصصین حرفه ای می باشد و این روش هم به حالت ریلکسی فرد در حین انجام درمان می تواند تا حدودی به آرامش فکری و ذهنی بیمار کمک فراوانی کند. دستگاه ترمودرمی با ایجاد حرارت در نواحی مختلف بدن می تواند باعث شکستن چربی های زیرپوستی شود و در نهایت به لاغری فرد و کاهش سایز کمک کند و این روش مناسب افرادی است که خیلی فرصت تحرک نداردن یا اصولا آدم های تنبلی هستند مورد استفاده قرار می گیرد و برای بهتر نتیجه گرفتن و سریع تر نتیجه دادن بهتر است از ورزش هم استفاده نمود.

دستگاه ترمودرمی لاغری 5 تشکه

  • از فواید دستگاه ترمودرمی می توان به درمان برخی از بیماری ها اشاره کرد.ترمودرمی 3 تشک پرفشنال با استفاده از گرمایش باعث تسکین دردهای استخوانی و مفصلی و به خصوص روماتیسمی می شود که لازمه اش اجرای درست آن توسط فیزیوتراپ ها می باشد و هم چنین با ایجاد تعریق و شکستن مولکول های چربی باعث لاغری و در نتیجه کاهش وزن می شود به طوری که هر یک از تشک های دارای فیش های مخصوصی می باشند که توسط آن به یکی از کانال های دستگاه متصل می شوند و بعد از اینکه دستگاه روشن شد گرمای هر یک از تشک ها توسط کاربر در حد تحمل بیمار تنظیم می شود. این روش هم مانند سایر روش های لاغری شروع به کم شدن آب میان بافتی بدن و نرم شدن چربی های انباشته و سلولیت های بدن می کند و همین طور موجب کم شدن سایز بدن افراد می شود.
  •  

 ویژگی های دستگاه ترمودرمی 8 تشک پرفوشنال : 

  •  تسکین درد های استخوانی 
  •  باعث لاغری و کاهش وزن نیز میشود
  •  تسکین درد های مفصلی به خصوص روماتیسم 
  • ترمودرمی چگونه باعث حفظ تناسب اندام میشود : در واقع اصطلاح ترمودرمی شامل ترمو به معنی دما و درمی به معنای پوست می باشد و انرژی گرمایی ترمودرمی از طریق یک تشک مخصوص به بافت چربی شخص انتقال می یابد و این گرما کنترل شده است و پوست فوقانی که همان اپیدرم می باشد را نمی سوزاند بلکه منجر به آب شدن بافت چربی می شود و چربی مایع شده ب تعرق از طریق منافذ پوستی خارج می شود و پس از کاهش وزن با ترمودرمی و رعایت رژیم غذایی و ورزش به حفظ تناسب اندام بهتر کمک می کند.
  •  

ترمودرمی 5 تشکه پرفشنال

توضیح دستگاه ترمودرمی 5 تشکه پرفوشنال : دستگاه ترمودرمی در واقع یک روش لاغری بدون هیچ گونه عوارض است برای تغییر سایز برای افرادی که فرصت تحرک و ورزش ندارند و یا تحرک فیزیکی توسط پزشک معالج منع شده است. ترمودرمی از دو واژه ترمو به معنای حرارت و درمی به معنای پوست تشکیل شده است و انرژی گرمایی ترمودرمی توسط 5 تشک متصل به آن به بدن منتقل شده و به بافت چربی ناحیه مورد نظر منتقل می گردد و این گرما کنترل شده است و پوست فوقانی یا همان اپیدرم را نمی سوزاند و بلکه منجر به آب شدن بافت چربی می شود و چربی ای که از این طریق آب می شود با تعرق از بدن خارج شده و از منافذ پوستی بیرون می آید و پس از کاهش وزن به وسیله دستگاه ترمودرمی رعایت رژیم غذایی و ورزش به حفظ تناسب اندام بهتر کمک میکند. در واقع شما بارعایت رژیم لاغری و انجام ورزش ها بعد از استفاده از دستگاه ترمودرمی می توانید به تناسب اندام بهتری دست پیدا کنید.

دستگاه ترمودرمی 10 کاناله

  •  اپیدرم را نمیسوزاند
  •  بدون داشتن عوارض جانبی 
  •  لاغری بدون هیچگونه نگرانی
  •  منجر به اب شدن بافت چربی میشود 
  •  

قیمت دستگاه ترمودرمی

  • در واقع دستگاه ترمودرمی با ایجاد گرما از طریق تشک به پوست بدن باعث میشود گرما به بافت های چربی منتقل گردد و لایه های چربی متصل به هم از یکدیگر جدا شده و بهتر سوزانده شود. و این انرژی حاصل شده سبب افزایش خون رسانی و سوخت و ساز در بافت چربی و در نتیجه مایع شدن آن و در نهایت تقویت ماهیچه ها می گردد. از تشک های مخصوص این دستگاه برای محدود سازی منطقه چربی استفاده می گردد یعنی بافت سالم و ماهیچه تخریب نمی شود و در هر جلسه استفاده از دستگاه ترمودرمی 5 تشک پرفشنال حجمی از چربی های بدن در یک منطقه کاهش می یابد و در جلسات بعدی کاهش چربی به خوبی حس می شود و برای تعریق بیشتر و خروج چربی مایع از بدن از منافذ پوست بهتر است در روز چندین لیوان آب بنوشید.

  •  

  •   دستگاه ترمودرم چیست؟

     این دستگاه نوعی تشک حرارتی که در سالن های لاغری و تناسب اندام برای چربی سوزی، در مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی برای انواع درمان ها مانند تسکین درد استخوان و مفاصل استفاده می شود. در استفاده از هر دو نوع این دستگاه، مهم است که درمانگر در این موارد تخصص کافی داشته باشد تا بیمار دچار مشکل یا عارضه ای نشود.دستگاه ترمودرمی راهی آسان برای کاهش وزن است،رسیدن به وزن ایده آل آرزوی همیشگی همه در طول زندگی است. برخی افراد به روش های مختلف سعی می کنند از شر لاغری مفرط خلاص شوند و گاهی این تلاش برای از بین بردن چربی است. هر دوی این تلاش‌ها پرزحمت هستند، اما شکایات چاقی و تلاش‌ها برای حذف چربی معمولاً بسیار رایج‌تر است. این به آب موجود در بدن شما نیست، بلکه میزان چربی زیرپوستی یا بینابینی است. تحقیقات نشان می‌دهد که برای از دست دادن ۱ کیلوگرم چربی بدن، باید برای سوزاندن 9000 کالری که معادل 30 ساعت پیاده روی است. البته در صورتی که طی این فرآیند کالری اضافی به بدن اضافه نشود. این ممکن است در مشغله افراد مدرن به راحتی قابل دستیابی نباشد. به همین دلیل امروزه مراجعه به روش های لاغری پزشکی مانند استفاده از چربی سوزها مرسوم شده و مشتریان بیشتری پیدا کرده است.لازم به ذکر است که برای حصول نتیجه باید رژیم غذایی و ورزش را با هم ترکیب کرد و رژیم و ورزش را ادامه داد. حتی پس از حصول نتایج با این حال، این روش ها بهترین و ساده ترین وکم عارضه ترین و کم دردترین هستند. دستگاه ترمودرما یک دستگاه لاغری است که علاوه بر لاغری برای فیزیوتراپی و فیزیوتراپی نیز استفاده می شود.

  •  نحوه عملکرد دستگاه

     ترمودرمای لاغری نقش مهمی دارد. ترمودرما از گرما برای ذوب چربی استفاده می کند. (این گرما باعث تسکین درد نیز می شود به همین دلیل از ترمودرما در توانبخشی استفاده می شود.) گرمای منتقل شده از دستگاه ترمودرما با توجه به تحمل بیمار قابل کنترل و افزایش است. گرمای دستگاه، مولکول‌های چربی را تجزیه می‌کند و عرق کردن، این چربی‌ها را از طریق منافذ باز پوست به بیرون رانده می‌کند. به این ترتیب کاهش وزن بیمار، کاهش سایز بدن و تسکین درد حاصل می شود. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از دستگاه لاغری ترمودرمی خود، نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز را توصیه می کنیم. این به این دلیل است که آب تأثیر مثبتی در شکستن پیوندهای چربی دارد. گرمای ترمودرما بر رطوبت میان بافتی تاثیر می گذارد و این از دست دادن رطوبت باعث ضعیف شدن چربی زیر پوست و در نهایت سوزاندن چربی و لاغری موضعی می شود.

  •  مزیت های استفاده از دستگاه ترمودرمی

    دستگاه لاغری با استفاده از ترمودرما غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی، بیهوشی و ایجاد اسکار یا جراحت ندارد. از آنجایی که نیازی به بیهوشی یا جراحی نیست، نیازی به دوره نقاهت پس از درمان نیست و می توانید پس از درمان به زندگی خود ادامه دهید.

  •  عوارض استفاده از دستگاه ترمودرمی

    زمانی که لاغری ترمودمی توسط یک فرد ماهر در کلینیک معتبر انجام شود هیچ عارضه ای برای بیمار ایجاد نمی کند اما در صورت انجام توسط فرد غیر حرفه ای با استفاده از تجهیزات غیر استاندارد باعث آسیب پوست می شود.تعداد دفعات لازم برای لاغری توسط ترمودرما این روش لاغری یک نوع لاغری موضعی است، بنابراین اگر در هر قسمت از بدن خود چربی دارید، باید در هر قسمت چربی بسوزانید. تعداد جلسات ترمودرمی برای هر ناحیه از بدن به میزان چربی ذخیره شده و بدن هر فرد که توسط درمانگر تعیین می شود بستگی دارد.

  •  هزینه لاغری با ترمودرمی 

    دو نوع دستگاه ترمودرم لاغری برای مصارف خانگی و نوع پیشرفته تر برای استفاده در مراکز و کلینیک های فیزیوتراپی وجود دارد. نوع خانگی فقط یک تشک برقی دارد و نوع دیگر دارای 5 تشک متصل به یک دستگاه است. دستگاه ترمودرمای خانگی، مانند سایر دستگاه های خانگی، ایمن است، برای آماتورها طراحی شده و استفاده از آن آسان است. قیمت دستگاه ترمودرمی خانگی گران نیست و تاثیر تشک لاغری ترمودرمی در منزل معادل دستگاه در کلینیک نیست بالا و باید زیر نظر فرد ماهر انجام شود تا آسیبی به بیمار وارد نشود

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی