به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی پانسمان استیل

مدل: ترالی پانسمان
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3968

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

از دیگر انواع ترالی های پرکاربرد در محیط بیمارستانی و مراکز درمانی ، ترالی پانسمان است . ترالی های پانسمان در روند کاری افراد بسیار تاثیر گذار است زیرا که به عنوان یک ابزار دو جهته کاربرد دارد یعنی هم در بالا بردن سرعت روند کاری پرسنل بیمارستان تاثیرگذار است و هم اینکه موجب رفاه حال بیماران نیز می گردند . ترالی های پانسمان اغلب از جنس استیل استنلس می باشند که بسیار محکم می باشند و در ضمن قابل استفاده در کلیه بخش های بیمارستان می باشد و در ضمن در کلیه بخش های اورژانس و در اتاق احیا استفاده می گردد . در طراحی ترالی های پانسمان از دو طبقه استفاده می شود که در دسته بندی داروها بسیار اثر گذار است . و هم چنین ترالی های پانسمان دارای یک دسته حرکتی است که برای سرعت بخشیدن به روند کاری افراد بسیار اثرگذار است . برخی از ترالی های پانسمان دارای یک گارد سه طرفه هستند که در بالای ترالی قرار دارد که برای حفاظت از داروها و ملزومات پزشکی بسیار تاثیر گذار است و هم چنین برخی دارای سیفتی باکس است . 

از ویژگی هایی که برای یک ترالی می توان بیان کرد این است یک ترالی بعد از هر بار مصرف داروها باید بلافاصله به مسئول بخش اطلاع داده شود تا براساس چک لیست تمام داروها را جایگزین کند تا تمام پرستاران بتوانند دوباره از دارو و لوازم پزشکی استفاده کنند . البته برخی از ترالی های پانسمان در کنار دو طبقه ای که دارند دارای یک سطل بیمارستانی زباله هم هستند که می توان برای حمل و جابه جایی لباس های ضد عفونی استفاده نمود . ترالی های پانسمان در محیط های بیمارستانی و یا مراکز درمانی اغلب در مکان هایی قرار داده می شوند تا در صورت نیاز بتوان آن را سریع به محل استراحت بیمار رساند و مورد استفاده قرار داد .

هدف ترالی

هر ترالی در واقع بر اساس یک سری اهداف تولید می گردند که از اهداف کلی یک ترالی می توان به آماده سازی بیمار جهت ارجاع به مرکز مراقبت های ویژه اشاره کرد .

از دیگر هدف های یک ترالی به احیای بیمار و هم چنین حفظ راه هوایی بیمار نیز می توان اشاره نمود 

ترالی پانسمان چیست

در قسمت های متعدد بیمارستانی ترالی پانسمان استیل از انواع ترالی های پرکاربرد می باشد، برای حمل غذا این ترالی ها بسیار کاربردی و مفید می باشند حتی در هتل ها و رستوران ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و برای جابه جایی آسان تر نوشیدنی و انواع غذاها کارایی دارد، علاوه بر این در جابه جایی ظروف و انتقال آن ها نیز بسیار کاربردی است، معمولا جنس این ترالی ها از استیل می باشد و برخی از آن ها هم از جنس پلی اتیلن فشرده می باشند.

ترالی هایی که برای حمل غذا استفاده می شوند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و اداره تجهییزات پزشکی بر مرغوبیت کالاها نظارت دقیقی دارد. این میزها دارای استحکام و مرغوبیت بسیار بالایی هستند و در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند، از ترالی پانسمان استیل در مکان های متعددی نظیر؛ رستوران ها، هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

برخی از مدل های ترالی ها در کنار خود دارای سطلی هستند که برای قرار دادن ظروف و نظافت بیشتر کاربرد دارند، در حال حاضر ترالی ها بیشتر برای بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد دارند و هر بیمارستان و مرکزی باید به چنین تجهیزاتی مجهز باشد، در زمان گذشته برخی از مراکز بهداشتی به دلیل نداشتن بعضی از تجهیزات جوابگوی بیماران نبوده اند، ترالی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی است این وسیله بیشتر برای موقعیت های اورژانسی و همچنین تسریع در فرآیند کارها مورد استفاده قرار می گیرد، ترالی حاوی تمامی تجهیزات پزشکی و همچنین داروها است.

ترالی پانسمان استیل در بیمارستان ها کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن می توان به کاربرد آن در بهبود اوضاع بیمار در مراحل اولیه بسیار حیاتی اشاره کرد، در میان انواع مختلف تجهیزات پزشکی ترالی پانسمان یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین وسایلی است که در بیمارستان ها استفاده می شود، معمولا جنس میز از از استیل، یا فایبرگلاس می باشد دارای یک سینی و چهار چرخ می باشد بیشتر وسایلی که بر روی این میز حمل می شوند نظیر؛ نخ بخیه، مواد ضد عفونی، قیچی، پنس، سوزن و گاز استریل و.... می باشند که کاربرد آن ها بیشتر برای جراحی های سرپایی و ساده و همچنین پانسمان زخم های سطحی است.

ویژگی های ترالی پانسمان استیل

اگر یک مرکز درمانی تجهیزات کاملی از قبیل ترالی را دارا باشد، می تواند علاوه بر رفاه حال بیماران موجب تسریع و بهبود عملکرد پرسنل بیمارستان و پرستان شود. پرسنل بیمارستان و پرستاران به وسیله ترالی می توانند انواع تجهیزات خود حمل دارو و پانسمان را در دسترس خود داشته باشند و این امر در سرعت کار پرستاران بسیار مهم است و در برخی مواقع احیای بیماران در شرایط اورژانسی بسته به سرعت پرستاران می باشد و امر مهمی تلقی می شود، ترالی پانسمان استیل می تواند مزایای بی شماری داشته باشد که مهم ترین آن سرعت بخشی به کار پرستاران است.

نکات مهم در ترالی پانسمان استیل

ساختمان ترالی های پانسمان ساده است اما شما باید از قبل خرید به نکاتی توجه قرار کنید، اگر ترالی که در اورژانس و مراکز درمانی استفاده می شود از جنس استیل باشد باید ورق های استیل استفاده شده در آن از نوع ضد زنگ باشند، چرا که بسیاری از مواد ضدعفونی کننده مایه های خورنده فلز می باشند. بخش های مختلف ترالی  پانسمان به هم جوش می خورند پس در نهایت توجه و دقت در زمان خرید بسیار مهم است، البته خریداران نکته ای که کمتر به آن توجه می کنند چرخ های ترالی است باید چرخ های آن روان باشد و بار روی ترالی پانسمان استیل به آسانی جا به جا شود

قابلیت های ترالی پانسمان استیل

استریل کردن ترالی تنها از روش حرارت امکان پذیر است.

بیشتر این ترالی در اتاق احیا و اورژانس و مراکز درمانی استفاده می شود.

ترالی پانسمان دارای انواع مختلفی است که از نظر رویه و جنس باهم تفاوت دارند، این ترالی ها روزانه دچار آلودگی و عفونت می شوند.

ترالی های پانسمان چک لیست دارند که بعد از فرآیند استریل مسئول آن را چک کرده و آماده سازی آن را اطلاع می دهد.

شما فقط از طریق حرارت می توانید ترالی را استریل کنید.

ترالی پانسمان استیل دارای دو یا سه کشو می باشد و از لحاظ رویه کاملا متفاوت عمل می کنند.

ترالی ها در انواع مختلفی هستند که بیشتر در مراکز درمانی و اتاق احیا قابل استفاده می باشند.

ترالی ها در اندازه ها و ابعاد استاندارد تولید می شوند، ترالی های پانسمان توانایی منتقل سازی و جابه جایی داروها را دارند و بیشتر به تجهیزات دو کاربره معروف هستند، تولید کنندگان بیشتر می خواهند ترالی ها را از     پلی اتیلن تولید کنند تا مقاومت و طول عمر بیشتری داشته باشند. ترالی ها کاربردهای مختلفی دارند و در زمان حر کت کاملا بی سر و صدا و قابل کنترل هستند.

  • ترالی پانسمان

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی