به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

میز مایو

مدل: ترالی غذاخوری استیل قابل تنظیم
دسته بندی: ابزار سنجش
شناسه محصول: 3943

2950000

  • طول*عرض*ارتفاع 90*38*48
  • برای جابه جایی و نگه داری ابزارها
  • دارای سینی پرتابل متحرک و پایه قابل تنظیم و دارای چهاررخ

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی مایو

ترالی غذاخوری استیل قابل تنظیم نیز یکی از انواع ترالی های کاربردی در بخش های مختلف بیمارستانی است . ترالی های حمل غذا برای جابه جایی راحت غذا کارایی دارد . از این نوع ترالی در هتل ها و هم چنین در رستوران ها نیز می توان یافت که برای جابه جایی راحت تر غذا و نوشنیدنی ها و هم چنین برای انتقال ظروف نیز کاربرد دارد . ترالی های حمل غذا اغلب از جنس استیل می باشند و هم چنین بعضی از ترالی ها از جنس پلی اتیلن فشرده ، یا از جنس استیل می باشند . ترالی های حمل غذا بسیار با کیفیت هستند و اداره تجهیزات پزشکی بر کیفیت تولید ترالی ها نظارت می کند . از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این نوع از ترالی دارای طرح های مختلفی هستند و هر کدام از این نوع ترالی ها در مکان های مختلف از جمله بیمارستان ، رستوران ها و در هتل ها نیز کارایی دارد . بعضی از این ترالی ها دارای سطل در کنار خود ترالی هستند که برای نظافت و قرار دادن ظرف ها از آن استفاده می کنند . در اصل  واژه ترالی به یک وسیله ای اطلاق می گردد که دارای 2 یا 4 چرخ است که توسط فردی به حرکت در می آید . ترالی در اصل منشا بریتانیایی داشته و برای اولین بار در سال 1780 تولید شده است . ترالی ها چون استفاده زیادی در محیط های بیمارستانی و رستورانی دارند باید از جنس بسیار با کیفیت و مرغوبی تولید گردند . ترالی ها دارای چرخ های استانداردی هستند که صدایی نیز ندارد و این از جمله طرح های های زیبایی این ترالی ها می باشد . چرخ های ترالی هیدرولیکی هستند و برای حمل و جابه جایی راحت تر از آن ها استفاده می شود . در ضمن ترالی های حمل غذا دارای یک سطح صافی هستند که برای نگه داری غذا و هم چنین تمیز کردن استفاده می گردد .

میز مایو اتاق عمل

می توان یک واحد متحرک به عنوان حمل کننده راحت غذا در نظر گرفت که دارنده ی چرخ های چرخشی ۳۶۰ می باشند که جنس تمام بدنه از برند ABS  است و مانع از ایجاد کثیفی بیش از حد می شود دارنده ی دو سطل زباله تر و خشک برای جلوگیری از تولید زباله بیش از حد می باشد که کنار گارد های حفاظتی موجود است  پایه های ترالی مد نظر از آلومینیوم بوده استیل به دلیل کم وزن بودن به عنوان  پایه استقبال بالایی دارد  عموما ترالی ها مجهز به دو جهته بودن هستند زیرا دو کاربرد و دارنده ی چرخ های هیدرولیکی ترمز دار هستند سفتی با کسی که کنار ترالی قابل مشاهده است و با گیره متصل شده مبنا بر باقی مانده ی غذا بوده است دو صفحه سینی دور لبه ای که فاقد تیزی هستند  محل قرارگیری ظرف شما و یک سینی سرو برای چیدمان غذای شما می باشد در صورتی که ترالی شما دو طبقه باشد  این ترالی غذاخوری بسیار جثه کمی دارد که جنس فشرده ی چوب یا پلی اتیلن دارد دو سطلی که در دو طرف ترالی غذا خوری موجود برای پسماندها و قاشق و چنگال می باشد  که در عقب و جلو دستگاه قرار گرفته است  که اصولا در رستوران ها و محیط هایی چون هتل در اختیار پرسنل قرار می گیرند تا در روند زمان صرفه جویی ایجاد شود 

میز استیل جراحی

دارنده ی 4 ستون برای برقراری تعادل  و قرار دهندگی صفحات ایجاد شده که صفحات قادر به جدا شدن هستند  و به راحتی به طبقات کوچکتر هم تقسیم می شوند زیرا در روند اولیه که ساخته شده بود اصول ساخت تکه تکه شدن قطعات بود تا به راحتی استریل حرارتی یا عفونی در جای جای فرایند قطعه نفوذ کند به راحتی به حرکت در می آید و این که اصلا از خود صدایی تولید نمی کند و بر هرمحیطی بسیار روان و باسرعت پیش می رود گاهی چرخ ها علاوه بر هیدرولیکی بیلبرینگی نیز هستند  صفحاتی که محل قرارگیری غذا هستند بسیار گسترده و حجم کافی برای سرویس دهی دارند البته هر دوسطع عقبی و جلویی و هر صفحه دارنده ی ابعاد می باشند  و وزنی که این ترالی با جمع آوری قطعات و تسهیلات برای خود در نظر گرفته است کمتر از  مابقی ترالی ها بوده است حدود ۱۸ کیلوگرم که امکانات  و حجم گسترده ای دارد ابعاد سطل اولیه ۱۳۹.۵ و دیگری ۱۱۵ می باشد  که عمق مناسبی دارند

میز مایو جراحی

میز مایو از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می‌باشد که معمولا در اتاق جراحی استفاده می‌شود و قابل حمل است. نام این میز از کمپانی سازنده‌ی آن، مایو گرفته شده است. این میز به همراه سینی که روی آن قرار می‌گیرد، جزء وسایل ضروری اتاق جراحی به حساب می‌آید و از آن جهت نگهداری وسایل و تجهیزات پزشکی حین جراحی استفاده می‌شود.

میز مایو علاوه بر اتاق عمل در دندان پزشکی، دام پزشکی، و سایر بخش‌های پزشکی نیز کاربرد دارد. همچنین می‌توان در درمانگاه ها و اتاق تزریق از آن استفاده کرد. استفاده از آن سبب می‌شود وسایل و تجهیزات مورد نیاز حین جراحی یا پانسمان یا تزریقات کنار پزشک و کادر درمانی باشد.

ویژگی‌های میز مایو

  • میز مایو و سینی آن چون در اتاق جراحی یا حین دندان‌پزشکی از آن استفاده می‌شود و تجهیزات مهمی روی آن قرار می‌گیرد جزء تجهیزات مهم پزشکی به حساب می‌آید در نتیجه باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.
  • میز مایو شامل یک سینی از جنس استیل یا آبکاری شده می‌باشد و استحکام لازم جهت شست‌وشو با ضدعفونی کننده‌های قوی را دارد. همچنین پاکسازی مداوم پس از هر جراحی و استریل کردن به آن آسیبی نمی‌رساند.
  • این سینی می‌تواند ثابت یا قابل جابه‌جایی باشد. سینی متحرک بهتر از نوع ثابت است زیرا می‌توان به راحتی آن را استریل و پاک کرد و در صورتی که تعداد تجهیزات پزشکی مورد نیاز زیاد باشد بتوان آن را با سینی بزرگتری تعویض کرد.
  • میز مایو در درمانگاه‌ها جهت قرار دادن ابزار تزریقات و پانسمان استفاده می‌شود. در دامپزشکی نیز جهت قرار دادن تجهیزات مربوط به جراحی حیوانات کاربرد دارد.
  • میز مایو قابلیت نگهداری تمام وسایل و تجهیزات پزشکی حین جراحی را دارد. در نتیجه پزشک می‌تواند در کمترین زمان ممکن به این تجهیزات دسترسی داشته باشد و برای دسترسی به تجهیزات مهم جراحی، حین جراحی زمان از دست ندهد.
  • پایه‌های میز آبکاری شده و یا از جنس استیل می‌باشد و قابل شست‌وشو و استریل است. در نتیجه اکسید شدن و زنگ زدن در میز مایو دیده نمی‌شود زیرا در صورت زنگ زدگی ممکن است تجهیزات پزشکی را آلوده کند و جان بیمار را به خطر بیاندازد.
  • میز مایو می‌تواند چهار چرخ یا دو چرخ داشته باشد. این چرخ ها موقع حرکت بی سرو صدا هستند و برای سایر بیماران مزاحمت ایجاد نمی‌کند. این میز وزن زیادی ندارد و حرکت دادن آن آسان است.

میز مایو

میز جراحی

  • میز مایو در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. این ابعاد بستگی به سفارش مرکز پزشکی دارد. پایه‌ها‌ی میز مایو قابل تنظیم است و پزشک و کادر درمانی می‌توانند ارتفاع این میز را باتوجه به قد خود یا تخت بیمار تنظیم کنند.  این میز دست و پا گیر نیست و ایجاد مزاحمت نمی‌کند و جای کمی را می‌گیرد.

قیمت ترالی جراحی

قیمت ترالی جراحی به ابعاد آن، سینی همراه میز و ابعاد سینی, تعداد چرخ‌ها و محل ساخت آن بستگی دارد.اکثر میز مایو در ایران ساخته می‌شوند و قیمت آن باتوجه به کارایی و کیفیت آن مقرون به صرفه است.

ترالی جراحی اکثرا در اتاق عمل یا اتاق جراحی جهت قرار دادن وسایل و تجهیزات ضروری حین جراحی استفاده می‌شود. طراحی میز مایو به شکلی است که قابل جابه جایی آسان با کم‌ترین صروصدا است . این میز چون در اتاق جراحی استفاده می‌شود بسیار مهم است که آلودگی ایجاد نکند و زنگ زدگی نداشته باشد در غیر این صورت ممکن است آلودگی ایجاد کرده و جان بیمار را به خطر بیاندازد.  میز مایو علاوه بر اتاق جراحی در درمانگاه ها، دامپزشکی و دندان پزشکی نیز استفاده می‌شود. قیمت آن مقرون به صرفه است پس تهیه‌ی آن کار مشکلی نیست. هر درمانگاه و مرکز پزشکی‌ای به میز مایو نیاز دارد.

ترالی میو

ترالی میو یکی دیگر از انواع ترالی های بیمارستانی است که سیار مورد استفاده تمامی افراد قرار می گیرد که در کادر بیمارستانی فعالیت می کنند.بسیار سبک هستند و هم چنین در جا به جایی بسیار روان هستند و هم چنین راحت هستند. قابلیت تحمل وزن زیادی را نیز دارند و می توان تمام داروها را با آن جابه جا نمود و مورد استفاده تمام پرسنل بخش های مختلف بیمارستان قرار می گیرد. جنس بسیار محکمی دارند و از جنس بسیار محکم اتنلس استیل تولید شده اند که بسیار کارآمد می باشند و دارای استیل 304 درجه یک می باشند.این نوع از ترالی دارای صفحات استیلی شکل می باشند که می توان به راحتی برای حمل داروها استفاده کرد.دارای بامیر می باشند و در ضمن دارای چرخ های مقاوم می باشند و بسیار روان می باشند.ترالی میو دارای یک قیمت مناسب می باشند و به راحتی می توان تهیه نمود و دارای کیفیت عالی می باشند.ترالی های میو دارای گواهینامه استاندارد بهداشتی می باشند دارای کنترل کیفیت ایزو 9001 می باشند. در ضمن این ترالی های میو دارای رنگ الکتروستاتیک می باشند و هم چنین دارای گارانتی می باشند. دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشند. در دو مدل قابل تولید می باشند در ضمن دارای دستگیره جهت انتقالی ترالی می باشند. و هم چنین 4 عدد چرخ 100 میلیمتری ABS خارجی می باشند که دارای ترمز روی چرخ می باشد که برای روان حرکت کردن ترالی تعبیه شده است.ترالی میو بسیار کاربردی است و قابل استفاده برای بخش اورژانس می باشند. دارای ابعاد بسیار استاندارد می باشد که دارای عرض و ارتفاع و طول استاندارد می باشد. دارای ساخته شده از استنلس استیل می باشند که بسیار مستحکم می باشند.قابل استفاده در بخش های و کلیه فضاهای بیمارستانی قابل استفاده می باشند.دارای صفحه تمام استیل می باشند که به راحتی با مواد شوینده قابل شستشو می باشند. در ضمن چرخ های بیمارستانی که در تولید این ترالی کاربرد دارند بسیار در حرکت این ترالی موثر می باشد.

انواع میز مایو

از انواع ترالی هایی که در محیط بیمارستانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، ترالی میو می باشد . این نوع از ترالی از استیل استنلس می باشد که بسیار با کیفیت استو برای انتقال و جابه جایی داروها به بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد . بسیار سبک هستند و وزن زیادی نیز ندارند و می توان برای جابه جایی داروها و تجهیزات پزشکی از این نوع ترالی استفاده نمود . قابلیت تحمل وزنی بسیار زیادی دارند و برای جابه جایی داروها و سایر تجهیزات پزشکی از این نوع ترالی ها استفاده می شود . دارای چرخ های هیدرولیکی می باشند که بسیار مقاوم هستند و از ایجاد هر گونه سر وصدایی در محیط بیمارستان جلوگیری می کند . دارای یک صفحه سینکی می باشند که برای جابه جایی و هم چنین انتقال داروها می توان از این نوع ت1رالی استفاده کرد و می توان از این نوع ترالی برای زمانی که می توان همه داروها و هم چنین تزریقاتی که قرار است به بیمار بدهند بر روی این ترالی قرار داد و جابه جا نمود . از دیگر مزایایی که این نوع از ترالی ها دارند این است که به آسانی جابه جا می گردند و در ضمن دارای صفحات تمام استیل هستند که به راحتی می توان با مواد شوینده این صفحات را استریل نمود و در ضمن قابل شستشو می باشند . البته این نوع از ترالی ها دارای بامیر می باشند که به راحتی می توان این ترالی ها را جابه جا کرد . ترالی های میو مانند سایر ترالی ها از چرخ های کاملا هیدرولیکی ساخته شده اند که موجب می گردند که ترالی به راحتی حرکت کند و هیچ گونه سرو صدایی در محیط بیمارستان ایجاد نکند . در اصل ترالی های بیمارستانی دارای چرخ های بسیار قوی ای هستند که موجب می شوند ترالی به راحتی حرکت کند و در مجموع موجب می گردد که ترالی رفاه هر چه بیشتر پرسنل بیمارستان و هم چنین بیماران را نیز فراهم نماید .

ترالی مایو

یکی دیگر از انواع ترالی های بیمارستانی ترالی میو می باشد.ترالی میو بسیار کارآمد است و مورد مصرف پرسنل بیمارستان می باشد. این نوع از ترالی اغلب برای تزریق و دادن دارو به بیمار مورد استفاده پرسنل پرستار بیمارستان قرار می گیرد. جنس این ترالی  از استیل بسیار قوی و محکمی است که بسیار مقاوم تولید می گردند و جنس این ترالی ها از استیل 304 بسیار محکم هستند و این ترالی نیز در تمام بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد و در کلیه بخش های بیمارستان و هم چنین در بخش اورژانس و اتاق احیا و اتاق عمل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار در روند سرعتی افراد تاثیرگذار می باشد. ترالی مایو دارای یک دسته حرکتی می باشد که در حرکت دادن راحت تر ترالی بسیار موثر می باشد.این ترالی دارای یک جنس بسیار مقاوم می باشند که به راحتی می توان چندین ساعت متوالی از آن استفاده نمود وهم چنین چرخ خای بیمارستانی که در ساخت این ترالی به کاربرده شده است بسیار کار آمد می باشد زیرا در حرکت آسان ترالی در بخش های مختلف بیمارستان موثر می باشد. از اهداف ساخت هر گونه ترالی این است که به به رفاه حال بیمار کمک شایانی می کند و در مراقبت های ویژه بیمار کمک شایانی می کند. در هر بار استفاده از ترالی باید خود ترالی پاک و استریل گردد تا از انتشار هر گونه آلودگی جلوگیری شود.ترالی میو بسیار جابه جایی راحتی دارند و برای هر تخت بیمار یکی از این ترالی ها موجود می باشد و برای گذاشتن داروها استفاده می گردد. این ترالی های میو دارای چرخ های بسیار مقاوم می باشند که بسیار روان هستند و هم چنین آنتی استاتیک هستند که درجابه جایی این نوع ترالی موثر می باشد.

  • ترالی غذا خوری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی