به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی فلزی 2 کشو

مدل: ترالی فلزی 2 کشو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3982

تماس بگیرید

ترالی فلزی 2 کشو

تماس بگیرید
جزییات

ترالی فلزی 1 کشو

تماس بگیرید
جزییات

  • 500x500x900mm

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی فلزی دو کشو

ترالی ها دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند ولی هر کدام از این ترالی ها برای یک هدف خاصی تولید می شوند که یکی از این نوع ترالی ها، ترالی فلزی دو کشو است.در واقع ترالی ها جزو دسته تجهیزات هتلینگ مراکز درمانی و بیمارستانی هستند. در تعریفی که از ترالی می توان داشت این است که یک واحد متحرکی است که به منظور حمل دارو در بیمارستان و مرکز اورژانس و در کل برای بهبود شرایط تجهیزات پزشکی طراحی می شوند. از مواردی که در مورد ترالی می توان بیان کرد این است که هر ترالی از قبل توسط پرستار تجهیز می گردد تا در صورت نیاز آماده باشند و در صورت نیاز پرسنل بخش اورژانس از آن استفاده کنند.ترالی های فلزی از جنس بسیار محکم و با کیفیتی تولید می شوند و در ضمن در این مورد باید اداره کل تجهیزات پزشکی تمام استانداردهای لازم را در نظر بگیرد و در مورد تولید کنندگان این نوع تجهیزات نظارت کاملی را داشته باشند.ترالی های فلزی دو کشو سبک هستند و در جابه جایی بسیار راحت و روان حرکت می کنند. ترالی ها با طراحی ای که دارند قابلیت تحمل وزنی زیادی نیز دارند و دارای دو کشو هستند که از این دو کشو می توان برای جابه جایی یک سری از داروها و پانسمان ها استفاده نمود.جنس این نوع ترالی از فلز با کیفیتی می باشد که بسیار محکم هستند و در جابه جایی داروها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.ترالی فلزی دو کشو دارای چرخ های بسیار مقاومی هستند که هم روان می باشند و هم چنین آنتی استاتیک اند. ترالی فلزی را اغلب در مکان هایی گذاشته می شوند که در صورت لزوم بتوان از ترالی برای کمک به بیمار استفاده نمود.ترالی فلزی دو کشو برای هدفی معین تجهیز و تولید می شوند که هر کدام از این وظایفی که الان شرح داده می شود به هدف تولید هر نوع ترالی برمی گردد، مانند آماده سازی بیمار و فرستادن بیمار به بخش مراقبت های ویژه و یا نگهداری و گردش خون که این وظایف به تجهیزات هر گونه ترالی مربوط می شود.

ترالی فلزی 1 کشو

ترالی های بیمارستانی هر کدام برای افزایش سطح کیفیت و کمی تجهیزات بیمارستان ها و هم چنین مراکز درمانی تولید می شوند. که از این تحت عنوان هتلینگ بیمارستانی یاد می کنند.ترالی های بیمارستانی بسیار کاربردی هستند و در ضمن موجب بهبود اوضاع و شرایط حیاتی بیماران می شوند. ترالی ها کاربرد دو جهته دارند یعنی اینکه هم در جهت رفاه حال بیمار و هم موجب آسایش پرسنل بیمارستان می گردند. تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی به انواع ترالی ها هم چنین باعث رفاه حال بیماران می گردد و هم موجب تسریع و بهبود در عملکرد پرسنل بیمارستان و هم چنین مراکز درمانی می گردد زیرا که پرستاران و پرسنل مراکز درمانی با بهره گیری از انواع ترالی به آسانی می توانند به تمام داروهای حیاتی و اورژانسی بیماران دسترسی داشته باشند و این موجب افزایش خدمت رسانی به بیماران بخش می گردد. در اصل یک ترالی جزو تجهیزات هلدینگ بیمارستان می باشد و در واقع واحد متحرکی نیز می باشد که هدف اصلی تولید ترالی تجهیز کردن بخش پزشکی و بیمارستانی است که می تواند این اهداف را نیز دنبال کند. مانند احیای قلبی ریوی و حمل دارو در بیمارستان هاست.تمام ملزومات ترالی از قبل تجهیز می شوند تا در مورد نیاز مهیا باشند و در اختیار تیم پزشکی قرار بگیرند. در تولید و توزیع تجهیزات هلدینگ بیمارستانی نظام پزشکی باید بر تمام تولید کنندگان نظارت کاملی را داشته باشد.واحد متحرک ترالی اورژانس باید در محل هایی گذاشته شوند تا پرسنل بیمارستان به آسانی بتواننددر مواقع اضطراری از این نوع ترالی استفاده کنند و به سرعت آن را به بالاسر بیمار برسانند.و از تجهیزاتی که قبلا بر روی ترالی قرار داشته شده برای کمک به بیمار استفاده کنند. این نوع از ترالی ها بسیار سبک هستند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا نمود. قابلیت وزنی زیادی نیز دارند که دارای دو طبقه می باشند که طبق بالایی این نوع ترالی یک کشو برای نگهداری از وسایل پزشکی استفاده می شود. از جنس بسیار مقاومی تولید می شوند که در عین حال دارای چرخ های مقاومی هستند.خیلی راحت و آسان جابه جا می گردند و بسیار روان هستند که در سرعت جابه جایی و حمل نیز تاثیرگذار می باشد.

  • ترالی ساده

  • خاکباز

  • فلزی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی