به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی فلزی یک کشو

مدل: ترالی فلزی یک کشو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3987

تماس بگیرید

ترالی فلزی یک کشو

تماس بگیرید
جزییات

ترالی فلزی دو کشو

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی فلزی 1 کشو

در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات پزشکی،بسیاری از مراکز درمانی به تولید انواع ترالی های بیمارستانی نموده است.ترالی از جمله تجهیزات بسیار پرکاربرد می باشد و در ضمن در جهت بهبود اوضاع و شرایط بیماران  بسیار ضروری است و ترالی بیمارستانی از جمله تجهیزات بیمارستانی است که دارای کاربرد دو جهته می باشد. یعنی هم برای رفاه حال بیماران و برای رفاه آسایش پرسنل بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. از ترالی های بیمارستان در اکثر بخش های بیمارستان استفاده می کنند. اغلب ترالی ها را در مکان هایی قرار می دهند تا در مواقع لزوم بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.ترالی یک واحد متحرکی است که موجب حمل تجهیزات پزشکی می شوند.داروهای ترالی از قبل آماده می شوند تا در مواقع ضروری بتوان از آن استفاده کرد.ترالی های بیمارستان دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای قسمتی از بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. ترالی فلزی یک کشو از جنس بسیار با کیفیتی تولید شده اند که جنس این ترالی از استیل استنلس است که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توان به راحتی از آن استفاده نمود.دارای چرخ های با مقاومت بالایی هستند که در جابه جایی آسان آن تاثیر گذار می باشد. در تولید ترالی ها از بهترین کیفیت تولید می شوند. هر کدام از ترالی ها برای یک سری اهداف تولید می گردند مانند آماده کردن بیمار و فرستادن آن به بخش،نگهداری و گردش خون در وضعیت اپتیموم و ... از اهداف ویژه یک ترالی است که می توان به آن اشاره نمود. از مواردی که باید به آن اشاره کرد این است باید بعد از هر بار مصرف داروها و هم چنین استفاده از تجهیزات ترالی ،لازم است که تجهیزات ترالی بر طبق لیست تهیه شوند و جایگزین گردند.داروهای ترالی باید به ترتیب و به صورتی قرار داده شود که پرسنل در هر زمانی بتواند به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کند و استفاده نماید. در ضمن باید برچسب ها با یک خط واضح و خوانا نوشته شوند تا در زمان مورد نیاز بتوان به راحتی و به سرعت خوانده شوند.

ترالی فلزی دو کشو

در واقع یک ترالی بیمارستانی است که به یک واحد متحرکی اطلاق می شود که وظیفه اش حمل و جابه جایی تجهیزات پزشکی و حمل دارو در محیط بیمارستان می باشد. در تعریف یک ترالی می توان گفت که از جمله تجهیزات هتلینگ یک بیمارستان است که در جابه جایی تجهیزات پزشکی و دارو در بیمارستان نقش دارد. داروها و تجهیزات بیمارستانی از قبل بر روی ترالی به صورت مرتب آماده می شوند تا در صورت لزوم بتوان از آن استفاده نمود. از یک ترالی به عنوان یک وسیله دو جهته کاربرد دارد، به این صورت که هم در جهت رفاه حال بیماران و هم در جهت آسایش پرسنل بیمارستان تاثیرگذار می باشد.ترالی های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که هر یک برای بخشی از بیمارستان کاربرد دارد و اغلب در محیط هایی از بیمارستان گذاشته می شود که در دسترس باشند و در مواقع لزوم بتوان به آسانی دسترسی داشت و برای کمک به بیمار فورا عمل کرد. از ترالی های فلزی در بخش های مختلف بیمارستان می توان استفاده کرد از جمله در اتاق احیا و اتاق عمل و در ضمن در بخش اورژانس می توان یک نوع از این ترالی ها را دید. در ضمن هر ترالی مجهز به یک سری از داروها و تجهیزات پزشکی می باشدکه به صورت مرتب و به ترتیب برروی ترالی قرار داده می شود تا در صورت لزوم به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت.پرسنل هر شیفتی که باشند باید برچسب های دارو ها را با خط خوانا و واضح بنویسند تا در زمان مورد نیاز بتوان به آسانی از آن استفاده کرد و در صورت مصرف تجهیزات پزشکی باید مجددا سر جایش گذاشته شود. در هر گونه از ترالی یک سری از داروها و مواد پزشکی قرار دارد که برای خدمت رسانی به بیمار تهیه شده است.

  • ترالی ساده

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی