به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی فلزی استیل یک کشو

مدل: ترالی فلزی استیل یک کشو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3985

تماس بگیرید

ترالی فلزی استیل یک کشو

تماس بگیرید
جزییات

ترالی فلزی استیل دو کشو

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

از دیگر دسته بندی های ترالی می توان به نوع ترالی فلزی استیل یک کشو اشاره کرد.این نوع ترالی نیز از جنس استیل استنلس بسیار مقاوم تولید شده است. ترالی ها یک نوعی از تجهیزات پزشکی مراکز درمانی می باشد.یک نوع ترالی فلزی استیل یک کشو که بسیار پرکاربرد در محیط بیمارستان می باشد.ترالی از انواع تجهیزات پزشکی می باشد که اغلب دو جهته هستند یعنی کاربردی دو سمته دارند یعنی هم موجب رفاه حال بیماران و پرسنل بیمارستان می گردد. از مهم ترین وسایل مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی می باشد.باعث تسریع و بهبود در عملکرد پرستاران و مراکز درمانی نیز می گردد.پرسنل بیمارستان با استفاده از انواع ترالی های موجود در بیمارستان و احیای بیماران  در شرایط اورژانسی می گردد.ترالی فلزی استیل یک کشو بسیار سبک هستند و در ضمن بسیار روان هستند و هم چنین قابلیت تحمل وزنی بسیار خوبی را نیز دارند. دارای دو طبقه هستند که یک طبقه از این ترالی دارای یک کشو می باشد که برای جابه جایی داروها و وسایل پزشکی از آن استفاده می کنند.در ضمن دارای یک رویه استیل مانند هستند که به راحتی تمیز می گردند. ترالی های فلزی یک کشو دارای چرخ های بسیار مقاومی هستند که بسیار روان هستند که بسیار راحت جابه جا می گردند.در واقع ترالی جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند و یک واحد متحرکی می باشند که به منظور یک سری اهداف در بیمارستان ها طراحی می شوند.از ترالی های فلزی در محل هایی از بیمارستان می توان مشاهئه کرد که قابلیت دسترسی آسان تر و راحت تر باشد.از مشخصات فیزیکی یک ترالی می توان به این موارد اشاره نمود: عمق یک ترالی با در نظر گرفتن مسیر اطراف در حدود 80 سانتی متری هستند و دارای یک کشو و یک قفسه در پایین می باشند که این قفسه بدون دیواره های جانبی و با ارتفاع 30 سانتی متری هستند که استفاده از این قفسه برای قرارگیری دفیریلاتور و یا مانیتور می توان از آن استفاده کرد.وزن یک ترالی هم از حدود 30 تا 80 کیلوگرم می تواند متغیر باشد و این بسته به نوع و مدل طراحی ترالی دارد.

  ترالی فلزی استیل دو کشو

از ترالی های موجود در بیمارستان ها می توان به نوع فلزی استیل دو کشوی آن اشاره کرد. جنس این نوع از ترالی نیز مانند سایر ترالی ها از جنس استیل استنلس می باشد که بسیار محکم و مقاوم است و در واقع یک تعریف لفظی از ترالی به معنای یک واحد متحرکی است که با هدف تجهیزات پزشکی و یا احیای قلبی و ریوی در بیمارستان ها طراحی و تولید می شوند. ترالی های بیمارستانی از تجهیزات پزشکی پر کاربرد در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشند که هر نوعی از ترالی یک هدف خاصی را به دنبال دارد. از جمله اهداف کلی یک ترالی می توان گفت که در جهت حفظ رفاه حال بیماران مهیا شده اند و در ضمن برای سرعت بخشیدن به عملکرد پرسنل بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.ترالی فلزی استیل دو کشو از جنس بسیار با کیفیتی تولید می شوند که از استیل استنلس می باشد که جنس استیل آن 304 می باشد. از ترالی فلزی در همه بخش ها استفاده می شود که این نوع ترالی دارای چرخ های مقاومی هستند که سیار روان و مقاوم می باشند و در سرعت جابه جایی آن بسیار موثر است.

پرسنل بیمارستان از قبل تمام مواردی که لازم است بر روی ترالی قرار گیرد را آماده می کنند و در مکانی از بیمارستان قرار می دهند تا به راحتی در دسترس باشد و در مواقع ضروری از آن استفاده کنند و به بیمار اقدامات اولیه را ارائه دهند.ترالی های فلزی استیل یک کشو دارای 4 عدد چرخ بیمارستانی هستند که در سرعت کاری افراد تاثیرگذار است.این نوع ترالی در بخش های مختلف بیمارستان از جمله در اتاق احیا و اتاق عمل  و مرکز اورژانس بسیار کاربردی هستند و تمام موارد لازم برای احیای بیمار را می توان بر روی ترالی با نظم و ترتیب قرار داد تا در مواقع لزوم بتوان از آن استفاده کرد و به بیمار خدمات لازم و فوری را ارائه کرد.ترالی های بیمارستان جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است که بسیار هم کاربردی می باشد و باید در بخش های مختلف بیمارستان وجود داشته باشد و به پرستاران و پزشکان در راحتی کارشان کمک می کند. از این نوع ترالی ها باید در مراکز درمانی وجود داشته باشد زیرا در سرعت عمل پرسنل بیمارستان بسیار تاثیر گذار است.  

  • ترالی ساده

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی