به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی غذا خوری

مدل: ترالی غذا خوری ABS
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3951

2500000

  • ارتفاع 76 الی 128 cm
  • پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • کاملا قابل شستشو

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل غذا بیمارستانی

  •  ترالی غذا خوری با جنس ABS در محیط های بیمارستانی بسیار پرکاربرد است و در تمام بخش های بیمارستانی برای حمل غذا می توان به کار برد . ترالی های حمل غذا در رستوران ها و هم چنین در هتل ها نیز کاربرد دارد و برای حمل غذا و هم چنین دسر میز و برای جمع آوری ظروف کثیف نیز کاربرد دارد . بدنه این نوع از ترالی ها از جنس بسیار محکمی تولید شده اند که می تواند از جنس پلی اتیلن یا از استیل استنلس باشد که برای تولید ترالی بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد .

ترالی غذا خوری

  • ترالی های غذا خوری دارای انواع مختلفی هستند و دارای کاربرد های مختلفی هستند و می توان در محیط های مختلفی انواع مختلفی از ترالی ها را دید که بسته به نوع کاربردی که دارند طراحی آن ها نیز متفاوت می باشد . در طراحی این ترالی ها از چرخ های بسیار روانی استفاده می گردد که بدون هیچ گونه سرو صدایی می توان به حرکت درآورد . برخی از این ترالی ها دارای دو سطل در قسمت کناری هستند که برای جمع آوری ظروف کثیف مورد استفاده قرار می گیرد و پایه های ترالی ها از جنس آلومینیمی هستند که با کیفیت بسیار عالی تولید می گردند . ترالی ها در واقع به تجهیزات دو کاربرد معروف هستند یعنی هم در رفاه حال بیمار تاثیر گذار است و هم در سرعت روند کاری پرسنل بیمارستان تاثیر می گذارد . از مشخصات یک ترالی می توان به بدنه محکم و مقاومت بالای آن اشاره نمود . طراحی زیبای ترالی ها موجب می گردد که ترالی ها راحت تر حرکت کنند و این امکان را فراهم می کند که پرسنل بیمارستان بتوانند سریع تر به وظایف خود عمل کنند . ترالی های بیمارستانی دارای چرخ های لاستیکی هیدرولیکی هستند که در رند حرکتی ترالی ها تاثیر گذار می باشد . 

میز غذا بیمار

نگهداری از بیماران، نیاز به لوازمی  همچون میز غذا بیمار دارد تا لحظات را برای آن ها راحت تر کند. برای مراقبت از این عزیزان، باید شرایط و لوازم آسایش آن ها را فراهم کرد. از جمله این وسایل میز غذا بیمار است که انواع مختلفی دارد. اگر به دنبال یک میز محکم و پرتابل هستید که از سویی فضای کمی هم اشغال کند، پیشنهاد ما میز غذای بیمار فایبر گلاس است.

میز غذای بیمار که عکس آن را مشاهده می کنید، از جنس پروفیل فولادی بوده و می توانید هر زمان که اثری از چربی یا سیاهی روی آن افتاد، آن را به راحتی تمیز کرده و بشویید.  رویه و پایه ی این میز از جنس فایبر گلاس ABS می باشد. 4 چرخ 75 میلی متری که در انتهای پایه نصب شده است، حمل و نقل آن را آسان کرده است. میز با لایه ای از رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده است. میز غذای یک طرفه را به راحتی می تواننید به سمت تخت یا صندلی بیمار کشیده و تاجایی که امکان دارد، آن را به بیمار نزدیک کنید. بر بدنه ی پایه ی این میز، یک پیچ قابل تنظیم وجود دارد که می توانید ارتفاع میز را با آن تنظیم کنید. 

ترالی غذا خوری

طراحی این ترالی

  • در طراحی ساخت این ترالی‌ها از چرخ های بسیار روان استفاده شده ؛ که بدون ایجاد هیچ‌گونه سر و صدا می‌توان آن‌ها را به حرکت درآورد. در برخی از این ترالی‌ها ، دو عدد سطل در قسمت کناری وجود دارد که برای جمع آوری ظروف کثیف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ترالی‌ها از جنس آلومینیومی بوده که با کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود.

کاربرد ترالی

  •  ترالی‌های غذاخوری به دو کاربردی بودن معروف اند
  • یعنی هم در رفاه حال بیمار تاثیر می‌گذارد
  •  هم باعث سرعت در روند کار پرسنل بیمارستان می‌شود‌.

 اجزای ترالی حمل غذا

  • اصولا مانند یک نگهداره تجهیزات جراحی شناخته شده که در پایین تخت بیمار متصل شده است و بیشتر با سینی قابل مشاهده بوده است جنس کل بدنه دستگاه پروفیل محکم بوده است همانند ترالی دارنده ی دو چرخ برای حمل روان بوده است  ظاهر مستطیلی با طول 35 و عرض 45 سانتی متری ساخته شده است  حداکثر ارتفاعی که قابلیت تنظیم به همراه دارد تا 64cm بوده و می توان تا 144cm هم در نظر گرفت
  •   این ارتفاع ک متصل بوده به یک پایه اجازه تنظیم قد با کادر درمانی را می دهد تا بر میز مایو کاملا مسلط باشند پایه های آبکاری که امکان رخ دادن ارتفاع را داده اند تا سریع با هوا یا آب در طی عملیات واکنش ندهد و  عمر مفید خود را کاهش دهد زیرا در صورت آبکاری نبودن امکان زنگ خوردگی می باشد  حالتی که دوچرخ حالت تخم مرغ بوده و امکان ترمز گیری را هم مانند چرخ های هیدرولیکی ندارد و به راحتی  و روان حرکت می کند  بیشتر از سایز بزرگ که صفحه سینی جا دار تر و طول بزرگ تری  دارد استفاده می شود تا ابزار جراحی بیشتری از آن استفاده شود  سینی های صفحه ای که توکار بوده اند لبه دار و ثابت هستند  که در کنار اتاق گچ گیری یا احیا اصولا مشاهده شده است 
  • لبه گیری برای از بین بردن قسمت های تیز کار بوده است اصولا صفحه ی اول  یا جانبی برای نگهداری شاهین ها با ابزارهای جراحی و انواع تیغه ها می باشد  ابعاد صفحه جانبی بسته به توان خروجی بیمار کنترل و تولید می گردد صفحه ی صیقلی استیل که دربرابر گرما و اب جوش به راحتی استریل می گردد که با تنظیم ارتفاع حداقل تماس بین فرد و دستگاه ایجاد می شود که دوطبقه بوده طبقه اولیه ابزارهای فلزی که نیاز مکرر دارند قرار دارند طبقه دوم که فاقد گارد می باشند محل قرارگیری لباس ها و پدهای الکی بوده است برندهای مد نظر اصولاsوB بوده اند که  در هتلنیگ بیمارستان یک برند معروف بوده که در روند کاری خود ظرافت بالایی دارد ستون های نگهدارنده ی دو صفحه بالا و پایینی ضخامت کمی دارند که حدود 3میلی متر بوده است

ویژگی های ترالی‌های غذاخوری

  •  این ترالی‌ها مانند یک نگهدارنده تجهیزات و وسایل جراحی می‌باشد ؛ که در پایین تخت بیمار اتصال پیدا کرده و بیشتر به شکل سینی قابل مشاهده بوده است ؛
  •  جنس تمام بدنه این دستگاه ترالی، پروفیل محکم می‌باشد؛ و همانند ترالی حمل غذا دارای دو چرخ برای حمل روان بوده
  •   و ظاهر مستطیلی با طول ۳۵ و عرض ۴۵ سانتی متری ساخته شده است. ارتفاع حداکثری که می‌توان این دستگاه را تنظیم کرد از ۶۴ سانتی متر بوده و می‌توان آن را تا ۱۴۴ سانتی متر نیز تنظیم نمود .
  •  پایه های این دستگاه‌ها آبکاری شده ، به این دلیل که در اگر در ارتفاع افتادگی رخ داد واکنش نشان ندهند و عمر زیادی داشته باشند؛ اگر این کار انجام نشود امکان زنگ خوردگی وجود دارد.
  •  چرخ‌های این ترالی‌ها مانند تخم مرغ بوده ،و شبیه به چرخ های هیدرولیکی نمی‌باشد؛ و قابلیت ترمز گرفتن را ندارد ؛ اما به راحتی و روان حرکت می‌کند .
  •  صفحه فلزی این دستگاه به صورت صیقلی  بوده و در برابر گرما آب جوش مقاوم می‌باشد و به راحتی قابل استریل شدن و ضدعفونی می‌باشد.
  •  ترالی‌های حمل غذا دارای چهار چرخ لاستیکی بوده ، که در چرخ‌های عقب یک‌سری ترمزها قرار داده شده است ، که این باعث می‌شود فردی که غذا را حمل می‌کند، راحت‌تر بتواند ترالی را کنترل نماید ؛
  •  ترالی‌ حمل غذاها دارای یک دسته برای حرکت دادن ترالی می‌باشد؛ که این امر ،کار را برای حمل کننده غذا آسان‌تر می‌نماید.
  •  به طور معمول یک ترالی حمل غذا وزن حدود ۳۰ تا ۸۰ کیلوگرم را دارد که به وسیله چرخ‌هایی که در پایین آن قرار داده شده است به راحتی قابل جابه‌جا شدن می‌شود.
  •  بعضی از ترالی‌های حمل غذا دارای محفظه گرم نگه داشتن غذا نیز می‌باشد. لازم به ذکر است جنسی که برای تولید ترالی‌های حمل غذا استفاده می‌شود تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی بوده، و برای تولید این ترالی‌ها و همچنین استاندارد بودن جنس آن‌ها تاثیرگذار می‌باشد.

ترالی حمل غذا

از دیگر ترالی های موجود در بیمارستان، ترالی حمل غذا می باشد که این نوع از ترالی فقط برای حمل غذا استفاده می گردد.از این نوع ترالی برای حمل غذا در محیط های متفاوتی بهره می گیرند مانند بیمارستان ها،رستوران ها، هتل ها.از ترالی حمل غذا ،علاوه بر حمل غذا برای جمع کردن ظرف های کثیف نیز استفاده می گردد. بدنه این نوع از ترالی ها ساخته شده از مواد درجه یک استیل با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی هستند. این نوع از ترالی ها دارای طراحی بسیار زیبا هستند.دارای چرخ های بسیار مقاوم و روانی می باشند که در سرعت عملکرد ترالی تاثیر گذار می باشد.جنس تولیدی این نوع از ترالی بسیار با کیفیت هستند که موجب زیبا ترش دن این نوع از ترالی می گردد. دارای یک سطح صاف جهت نگهداری و هم چنین تمیز کردن ترالی های حمل غا می شوند.4 عدد چرخ لاستیکی دارند که در چرخ های عقبی یک سری ترمزهایی قرار داده شده است که باعث می شود فردی که از این نوع ترالی برای حمل غذا استفاده می نماید راحت تر بتواند ترالی را کنترل کند.در ضمن ترالی حمل غذا دارای یک دسته های آسانی برای حرکت دادن ترالی می باشند. از این نوع ترالی برای جمع آوری ظروف کثیف نیز می توان استفاده نمود که بسیار ئر محیط بیمارستان کاربردی هستند و در تمام بخش های بیمارستان قابل استفاده اند. با استفاده از ترالی حمل غذا پرسنل بیمارستان یا هر مرکزی دیگر مانند رستوران یا هتل ها راحت تر می توانند در خدمت رسانی فعالیت کنند. به طور معمول یک ترالی از وزنی در حدود 30 تا 80 کیلوگرمی برخوردار است که به وسیله چرخ هایی که در پایین ترالی قرار داده شده است به راحتی جابه جا می گردند.از ترالی های حمل غذا برای جابه جایی راحت تر غذا در بخش های مختلف بیمارستان استفاده می شوند،بعضی از این نوع ترالی حمل غذا ها نیز دارای محفظه گرم نگه دارنده غذا نیز می باشند.

از ترالی‌های غذاخوری برای بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها و هتل‌ها می‌توان استفاده کرد؛  از این ترالی‌ها می‌توان برای جمع آوری ظرف‌های کثیف و پخش غذا نیز استفاده نمود؛ این ترالی‌ها دو عدد سطل در قسمت کناری خود دارند، که به جمع آوری ظرف‌های کثیف کمک می‌کند. ترالی‌های غذاخوری دارای چرخ‌های لاستیکی هیدرولیکی بوده ، که روند حرکت را آسان می‌نماید. تولید ترالی‌های غذاخوری، تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی می‌باشد. بدنه این ترالی‌ها آبکاری شده؛ زیرا تا در مدت های طولانی و یا ضربه دیدن ، دچار شکستگی و زنگ زدگی نشود.

ترالی غذا خوری ABS

ترالی ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از این نوع ترالی ها ، ترالی غذا خوری است . هم در محیط بیمارستان و هم در رستوران ها و سایر هتل ها نیز کاربرد دارد . از تعریفی که در مورد ترالی می توان بیان کرد این می باشد که ترالی یک واحد متحرکی می باشد که برای حمل غذا از آن استفاده می شود . ترالی حمل غذا برای جابه جایی راحت تر غذا و نوشیدنی ها و حتی انتقال ظروف کثیف نیز به کار برده می شود . ترالی های حمل غذا از جنس های مختلفی تولید می شوند ، از جمله استیل و پلی اتیلن فشرده چوبی هستند که بنا به نوع کارایی و هم چنین نوع محیطی که از آن استفاده می گردد ، متفاوت می باشد . ترالی های غذا دارای بدنه بسیار مقاومی هستند که بسیار مستحکم هستند و برای حمل انواع غذا در تمام بخش های بیمارستان ، در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد در ضمن از این نوع ترالی ها ، برای انتقال و جابه جایی ظروف کثیف نیز مورد استفاده قرار می گیرد . ترالی های حمل غذا معمولا در رستوران ها و در ضمن در هتل ها نیز کاربرد دارند . هم چنین برای جمع آوری ظروف کثیف نیز کاربرد دارد . بدنه این نوع از ترالی ها از مواد درجه یک تولید شده اند و دارای چرخ های بسیار مقاوم و با دوامی هستند که در طراحی و عملکرد این ترالی ها تاثیرگذار می باشد . در ضمن به خاطر کیفیت بالای این نوع ترالی ها می باشد که هیچ گونه صدایی نیز از ترالی ها ایجاد نمی شود . در قسمت رویی این ترالی به صورت ام دی اف می باشد که برای حمل غذا مناسب می باشد . که دارای سطحی بسیار صاف برای نگه داری و هم چنین تمیز کردن دارد . در ضمن دارای 4 عدد چرخ لاستیکی هیدرولیکی است که در عین حال از چرخ های ترمزدار در قسمت عقبی ترالی باعث حرکت آسان تر ترالی می گردد .

  • ترالی غذا خوری

  • 76 الی 128 سانتی متر

  • الکترواستاتیک

  • 44*79 سانتی متر

  • 4 عدد

2.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
0%
0%
50 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس رویه چی؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس رویه پلاستیک abs هتس با قابلیت شستشو

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام رنگ سفید داره؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر، کرم رنگ هست هم رنگ تخت ها هستش

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی