به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی ساده 2030 MPB

مدل: ترالی ساده 2030 MPB
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 4092

تماس بگیرید

ترالی ساده 2030 MPB

تماس بگیرید
جزییات

ترالی ساده 2010 MPB

تماس بگیرید
جزییات

ترالی ساده 2020 MPB

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی ساده از جمله واحد های متحرکی است که در محیط های بیمارستانی بسیار کاربرد دارد و اکثرا در محل هایی قرار می گیرند تا بتوان به سرعت به بالا سر بیمار رساند. هر ترالی بر اساس یک سری اهداف تولید می شوند که بر اساس همین اهداف تولیدی هستند که در بخش های مختلف دارای کاربردهای متفاوتی نیز هستند.در اصل یک ترالی جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است و به واحد متحرکی گفته می شود که با هدف تجهیزات پزشکی و حمل دارو در بیمارستان ها تولید می شوند. ترالی های بیمارستانی در واقع واحد های متحرکی هستند که به داروها و ملزومات از قبل مجهز می شوند تا در صورت نیاز آماده باشند و در اختیار تیم اورژانس قرار بگیرند.. با توجه به اینکه ترالی ها دارای کاربرد های بسیاری هستند باید از بهترین کیفیت تولید شوند. ترالی ها از جنس بسیار مرغوبی که تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی است تولید می شوند و جنس آن ها از استیل استنلس می باشد که دارای استانداردهای لازم می باشند. ترالی ها دارای چرخ های مقاومی نیز هستند که بسیار روان حرکت می کنند و در سرعت عملکرد پرسنل بیمارستان بسیار تاثیر گذار است.چرا که پرسنل بخش با بهره گیری از ترالی های بیمارستانی به آسانی می توانند به مجموعه کاملی از تجهیزات و داروهای حیاتی دسترسی داشته باشند و این خود در سرعت کار پرسنل بیمارستان بسیار تاثیر گذار است.هر ترالی دارای یک دستگیره ای است که برای حرکت دادن راحت ترالی تعبیه شده است.از ترالی به عنوان یک ابزاری یاد می کنند که دو جهته هستند یعنی هم در رفاه حال بیمار تاثیر می گذارد و هم در سرعت روند کاری پرسنل بیمارستان موثر است.به همین علت ترالی های بیمارستان از جنس بسیار مرغوبی تولید می شوند تا بتوانند بهتر عمر کنند و راحت تر پرسنل بیمارستان از آن استفاده نمایند.در ضمن ترالی های بیمارستان دارای انواع مختلفی هستند.ترالی های جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی می باشد که با هدف تکمیل کردن تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترالی ساده 2010 MPB

ترالی یک واحد متحرکی است که از این واحد متحرک در بخش های مختلف بیمارستان برای جابه جایی و حمل داروها و تجهیزات پزشکی استفاده می گردد. ترالی ها جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند که در روند کاری افراد در محیط بیمارستان بسیار تاثیرگذار است.ترالی های بیمارستانی یکی از تجهیزات دو جهته هستند که هم در احیای حال بیماران در بخش موثر است و هم به پرسنل بیمارستان کمک می کند تا بتوانند بهتر به کارشان رسیدگی کنند. پس به همین خاطر می باشد که ترالی ها را از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت تولید می کنند و به لحاظ استانداردهای پزشکی مورد تائید سازمان تجهیزات پزشکی باشد. ترالی های بیمارستانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربرد خاصی در بخش های مختلف بیمارستان می باشند. مجهز کردن مراکز درمانی به تجهیزاتی مانند ترالی موجب می گرددکه بیماران دارای رفاه حال بیشتری باشند و باعث سرعت عمل پرستاران نیز می گردد.چراکه پرستاران با کمک و استفاده از ترالی ها به مجموعه کاملی از تجهیزات پزشکی دسترسی دارند و این امر مهم موجب افزایش سرعت کاری آن ها می گردد که بتوانند در شرایط اورژانسی خدمات کامل تری را به بیماران برسانند. از جمله ویژگی هایی که یک ترالی در ظاهر فیزیکی خود می تواند داشته باشد این است که یک ترالی از استیل بسیار مقاومی تولید شده است که هم به راحتی قابل جابه جایی است و قدرت تحمل وزنی داروها و تجعیزات پزشکی را نیز دارد. از جمله ویژگی های دیگری که برای ترالی می توان بیان کرد این است که یک ترالی دارای چرخ های بسیار روان و راحتی می باشد که در جابه جایی ترالی بسیار تاثیر گذار است.معمولا یک ترالی دارای وزن حدود 30 تا 80 کیلوگرمی است که به وسیله همین چرخ های مقاوم بیمارستانی که در ساخت آن به کار رفته است به راحتی می توانند جابه جا شوند. این چرخ ها بسیار مقاوم هستند و دو مورد از این چرخ ها دارای ترمز هستند که در حرکت و جابه جایی ترالی تاثیر دارد.

ترالی ساده 2020 MPB

ترالی ها از جمله تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند که بسیار پر کاربرد نیز می باشند. ترالی در واقع یک واحد متحرکی است که به حمل تجهیزات پزشکی و هم چنین حمل دارو نیز کمک می کند.داروها و سایر تجهیزاتی که از قبل آماده شده اند بر روی ترالی قرار می گیرد تا هر فردی که مسئول شیفت می باشد بتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد.ترالی بیمارستان دارای انواع مختلفی است که نوع ساده آن در تمام بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد حتی می توان از ترالی در بخش آزمایشگاه نیز استفاده کرد. در جهت افزایش عملکرد و پیشرفت خدمات ارائه شده به بیماران، بیمارستان ها در جهت تجهیز کردن بیمارستان به انواع تجهیزات از جمله ترالی و سایر تجهیزات پزشکی نموده است.یکی از انواع تجهیزات پرکاربرد که در بهبود وضعیت بیماران بسیار تاثیر گذار می باشد ترالی های بیمارستانی است. ترالی دارای کاربرد دو جهته است یعنی هم در افزایش رفاه حال بیمار تاثیر گذار می باشد و هم در جهت افزایش سرعت عملکرد پرسنل بیمارستان بسیار موثر است.تجهیز کردن مراکز بهداشتی و درمانی به تجهیزاتی مانند ترالی، علاوه بر اینکه موجب رفاه حال بیشتر بیمار می گردد،موجب تسریع و بهبود در عملکرد پرسنل و پرستاران در بخش های مختلف بیمارستان نیز می گردد زیرا که پرستاران با بهره گیری از ترالی به راحتی می توانند به مجموعه کاملی از داروهای حیاتی و اورژانسی دسترسی داشته باشند تا در مواقع لزوم بتوانند به راحتی به بیمار رسیدگی کنند. هر ترالی با توجه به هدف از تولید آن دارای یک سری داروهای خاصی می باشد که در صورت نیاز به بالا سر بیمار رسانده می شود. از جمله این تجهیزاتی که می توان به آن اشاره کرد تخته بیمار، دستکش معاینه ،پنبه آغشته به مواد ضد عفونی کننده، ست سرم، سرم نمکی، پانسمان، سوند، فشار سنج و غیره از جمله مواردی است که هر ترالی دارد و همه این موارد توسط حرارت استریل می گردند.

  • ترالی ساده

  • استیل

  • MPB

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی