به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی حمل پرونده فلزی دو کشو

مدل: ترالی حمل پرونده فلزی دو کشو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 4012

تماس بگیرید

ترالی حمل پرونده فلزی دو کشو

تماس بگیرید
جزییات

ترالی حمل پرونده فلزی

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل پرونده فلزی 2 کشو

از دیگر دسته بندی های ترالی می توان به ترالی حمل پرونده فلزی دو کشو اشاره نمود . این نوع از ترالی مانند سایر ترالی ها دارای یک محفظه برای حمل و جابه جایی پرونده های پزشکی است . ترالی حمل پرونده این امکان را به بیمار می دهد تا بتواند به آسانی به مجموعه کاملی از پرونده ها دسترسی داشته باشد و بتواند به بیمار خدمت رسانی کند . ترالی های حمل پرونده از جنس بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می شوند که اغلب جنس این نوع از ترالی ها از استیل استنلس می باشد که مورد تائید ادره تجهیزات پزشکی است . اداره کل تجهیزات پزشکی برای رفاه حال بیماران و هم چنین برای رفاه حال پرسنل بخش این نوع از ترالی هارا تولید و وارد بازار نموده است . ترالی های حمل پرونده از چرخ های هیدرولیکی بسیار روانی تولید شده اند که بسیار سریع و راحت حرکت می کنند و فرد می تواند به آسانی با دستگیره ای که در قسمت بالایی این نوع از ترالی قرار داده شده است ترالی را به بخش های مختلف بیمارستان حرکت داده و بیماران را ویزیت کند . ترالی های حمل پرونده فلزی  مانند سایر دسته بندی های ترالی دارای کاربردی دو جهته هستند یعنی هم در جهت رفاه حال بیماران تاثیر گذار می باشند و هم اینکه موجب می گردد پرسنل بیمارستان در روند کاری خود دارای سرعت عمل بالاتری باشند . ترالی های حمل پرونده دارای دو نوع مدل می باشند که یک مدل از این نوع ترالی ها تک کشو و مدل دیگری از این ترالی ها دو کشو هستند و در ضمن دارای دستگیره ای در قسمت بالایی خود هستند که با هل دادن این دستگیره فرد می تواند به راحتی ترالی را جابه جا نماید و هیچ گونه مشکلی برای او به همراه نداشته باشد .

ترالی حمل پرونده فلزی

ترالی های حمل پرونده دارای طرح ها و اقسام گوناگونی می باشند که هر کدام دارای کارایی مخصوص به خود می باشندو در بخش خاصی می توان از این نوع ترالی استفاده کرد . هر یک از ترلی ها دارای طرح خاصی هستند که برای حمل و جابه جایی پرونده های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد . این گونه از ترالی ها برای جابه جایی پرونده های بیمارانی که در طول روط قرار است ویزیت شوند مورد استفاده قرار می گیرد و یک نظم کلی به فعالیت پرسنل بیمارستان می دهد . در جهت افزایش ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات پزشکی امروزه ترالی های بسیار گوناگونی در طراحی های مختلف تولید می گردد . در کل ترالی ها دارای طرح های مختلفی هستند که هر کدام از این ترالی برای هدف خاصی تولید شده اند . ترالی های حمل پرونده جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند که دارای جنس بسیار مرغوبی می باشند . از آن جایی که ترالی های بیمارستانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند باید از درجه کیفی بسیار خوبی برخوردار باشند که مورد تائید اداره کل تجهیزات پزشکی نیز هستند . ترالی های حمل پرونده به پرستاران این امکان را می دهد که با در دست داشتن مجموعه کاملی از پرونده های بیماران در کنترل وضعیت بیماران تسط کاملی را داشته باشند و بهتر بتوانند به بیماران خدمات ارائه کنند . ترالی های حمل پرونده در جهت نظم بخشیدن به پرونده هایی که پرستار و یا پزشک در طول روز قرار بر این می باشد تا ویزیت شوند کمک می کند . از این گونه ترالی ها در بخش های مختلف بیمارستان استفاده می گردد و پرسنل می تواند به راحتی ترالی را جابه جا نومده و در خدمت رسانی به بیمار کمک بهتری نماید . ترالی های حمل پرونده دارای طبقه بندی های خاصی است که برای مرتب گذاشتن پرونده ها تاثیر به سزایی دارند . هم چنین ترالی های حمل پرونده دارای یک دسته حرکتی هستند که می توان به راحتی آن را جابه جا نمود و با سرعت کنترل شده ای به دیگر بخش های بیمارستانی منتقل کرد و استفاده نمود . در ضمن ترالی های حمل پرونده دارای چرخ های هیدرولیکی هستند که دو عدد از این چرخ های هیدرولیکی ترمز دار است که در کنترل حرکت توسط پرستار و یا پرسنل کمک می کند .  

  • سایر ترالی ها

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی