به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی حمل لباس

مدل: (بین) ترالی حمل البسه
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3997

1617000

  • کیسه از جنس برزنت ضد آب و انتی باکتریال
  • دارای چرخ 75mm
  • پوشش بدنه رنگ الکترواستاتیک

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل البسه

از دیگر ترالی های قابل استفاده در محیط های بیمارستانی  ، ترالی حمل البسه می باشد که در جهت افزایش سطح کیفی و کمی بیمارستان ها تولید شده اند . اداره کل تجهیزات پزشکی برای اینکه بیمارستان ها به تجهیزات بیشتری مجهز گردند و بیماران در رفاه بیشتری قرار گیرند به تولید این گونه از ترالی ها پرداخته است . ترالی حمل البسه بسیار کارایی دارد و هم چنین در جهت رشد و بهبود اوضاع بیماران در محیط بیمارستان تولید شده است .

ترالی های حمل ملحفه دارای ابعاد کاملا استانداردی است که مطابق با شرایط داراه تجهیزات پزشکی تولید شده است . جنس این نوع ترالی ها مانند ترالی های ملحفه تز استیل استنلس است که با یک روپوش پارچه ای پوشانده شده است .

این نوع از ترالی ها دارای کاربرد بسیار زیادی در بخش های مختلف بیمارستانی دارند که برای جمع آوری لباس های کثیف و یا تمیز به کار می رود . از ترالی های حمل البسه در بخش های مختلفی استفاده می کنند . این نوع از ترالی های حمل البسه دارای یک محفظه برای جمع آوری لباس می باشد که جنس این محفظه از پارچه است .

ترالی های حمل البسه مانند سایر ترالی ها دارای چرخ های هیدرولیکی هستند که در حرکت و جابه جایی ترالی ها تاثیر گذار می باشد . در ضمن این نوع از ترالی ها بسیار روان هستند که در جابه جایی هیچ گونه سر وصدایی به همراه ندارند و شخص می تواند با هل دادن دستگیره ای که در قسمت بالای این ترالی قرار داده شده است آن را بدون هیچ گونه سر و صدایی حرکت دهد و به بخش های مختلف برای جمع آوری البسه تمیز و یا کثیف حرکت دهد .

تجهیز نمودن بیمارستان ها به ترالی های حمل البسه بسیار مهم است زیرا که هم باعث رفاه حال بیماران در بخش های مختلف بیمارستان می گردد و هم موجب می شود پرسنل بیمارستان در انجام وظایف خود دچار هیچ گونه مشکلی نشود و دارای سرعت عمل خوبی باشند . محفظه پارچه ای این نوع از ترالی ها قابل شستشو هستند و می توان مجددا از ترالی استفاده کرد .

ترولی حمل لباس

ترالی ،در زبان عامیانه به عنوان یک چرخ دستی برای سهولت در کارها معرفی شده است .

 ترالی حمل لباس ، از نظر  ظاهری متصل به یک کیف گرد می‌ باشد، که به دلیل کیفیت گسترده ای که دارد ،قابلیت جمع کردن لباس های کثیف و پر حجم  بیمارستان را دارد.

این ترالی محبوبیت بالایی بین کادر درمان دارد زیرا  دارای حجم بالایی برای جمع آوری سریع لباس ها دارد.

ترالی حمل لباس

ویژگی ترالی حمل لباس

ترالی حمل لباس از نظر ظاهری با سایر ترالی ها مشابه بوده  است اما ویژگی هر یک با توجه به عملکردی که انجام می‌دهند متفاوت است.

ترالی حمل لباس برای این که  در زمان جابجایی لباس ،آسیبی به کمر فرد نرسد و نیازی به خم شدن نباشد حداقل  ارتفاع لازم برای برداشتن لباس را 100cm کرده است  این ترالی حمل البسه  دارای یک کیف بزرگ به منظور حمل آسان  لباس ها دارد.

 زیرا این کیف قابلیت ارتجاعی بالایی  دارد و آسیبی نمی‌بیند دلیل این امر وجود   پارچه ای است  که برای دوخت این کیف استفاده شده است . پارچه مصرفی  کیف برزنتی بوده که حالت گردی را به کیف می‌دهد به گونه ای که  هرچه وزن البسه  بالا تر باشد کشش کیف بیشتر می شود.  لایه های این پارچه نفوذ پذیر نمی باشد و پرتابل بودن کیف  قابلیت جداسازی را به وجود آورده است ،که به طور کلی می توان با جداسازی کیف از جایگاه خود در ترالی  تمام لباس های کثیف  را شست .

معرفی خصوصیات  ترالی حمل لباس

ترالی حمل لباس  درست مانند،سایر ترالی ها شبیه به مستطیلی می باشد که دارای یک  کیف گرد است.

 اسکلت اصلی ترالی حمل لباس از استیل 304 بوده که توسط  یک روکش پودری کاملا احاطه شده است تا قابلیت شستشو را داشته باشد.

این پودر باعث می شود اسکلت حالت ضد زنگ‌پیدا کند .

چرا ترالی حمل لباس نباید روی زمین کشیده شود؟

زیرا باعث پوسیدگی ورقه زیرین ترالی می ‌شود به همین خاطر از سه چرخ هیدرولیکی برای ایجاد فاصله بین زمین و ترالی حمل ونقل ایجاد شده است که دو چرخ انتهایی مخصوص ترمز گیری می باشند و مابقی چرخ ها  با سرعت بالا و روان حرکت می کنند. ترالی دارای رویه فایبرگلاس 100 mmi می‌باشد.

 ترالی حمل لباس اطراف‌پهلو های خود دارای کیسه های برزنتی برای  قرار گرفتن لباس ها بین صفحات میانی دارد زیرا ابعاد این ترالی حمل لباس  140×50×100 cm می‌باشل که دارای واتر پوف می باشد تا بهینه سازی  لازم را انجام دهد.

ترالی حمل لباس

 چرا لبه های ترالی حمل لباس رو به خرج هستند؟

زیر دکمه هایی که قسمت پایین پارچه متصل هستند  کیف را ثابت نگه می دارند، تا به راحتی خارج سازی لباس ها انجام شود و کیسه تکان نخورد  البته چهار میله ای که کیف را احاطه کرده اند مانع از افتادن کیف می شوند.

 جنس میله ها پروفیل هایی با قطر زیاد بوده است که استحکام کار ترالی را بالا می برد که برای کشیده شدن ترالی کافی است  به دستگیره مخصوص  نیرو وارد کنید تا ترالی حرکت کند.

  ترالی حمل لباس فضای کمی را نیز اشغال می کند تا قابلیت تاشدگی داشته باشد .

 با اینکه وزن ۵۲۰ kg را تحمل میکند اما با جدا سازی کیف از طریق دکمه ها پایه ها به راحتی تا می شوند و حجم کمی را تشکیل می دهند .

محل استفاده از ترالی حمل لباس

ترالی حمل لباس قابلیت های بالایی برای ارائه کار باکیفیت دارد، به همین دلیل دارای یک سال گارانتی معتبر می باشد .ترالی بیشتر در مکان های بزرگی چون :(بیمارستان ها ،هتل ها و مراکز خصوصی و ….. استفاده می شود،

 زیرا گنجایش و توان کاری بالایی دارد که  حین حرکت فاقد هرگونه مزاحمت صوتی می‌باشد  و هیچ آسیبی به لباس ها نمی رساند زیرا کیف گرد موجود در ترالی توسط دکمه ها قفل می شود و سایر کشوها توسط سنسور قفل مرکزی به صورت خودکار بسته می‌شوند، تا در زمان تخلیه لباس ها بدون هیچ کم و کاستی البسه کثیف برای شست و شو آماده شوند و تایم کمی را برای حمل طی کنند.

ترالی حمل ملحفه

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از ترالی ها در بازار موجود می باشند ، یکی از این نوع ترالی ها  ، ترالی حمل ملحفه می باشد . ترالی حمل ملحفه در قسمت های مختلف بیمارستان دارای کاربرد بسیاری است و در بخش های مختلف بیمارستان برای رفاه حال بیشتر بیماران وجود دارد . از ترالی حمل ملحفه مانند سایر ترالی ها به عنوان یکی از تجهیزات دو کاربردی یاد می کنند چرا که هم در رفاه حال بیماران موثر واقع شده است و هم در جهت افزایش سرعت عملکرد پرسنل بیمارستان بسیار تاثیر گذار است . از ترالی های حمل ملحفه برای رعایت نظم بیشتر در محیط بیمارستان استفاده می کنند . ترالی های حمل ملحفه در تمام بخش های بیمارستان دارای کاربرد می باشند و می توان این نع ترالی در بخش اورژانس نیز مشاهده نمود . در اصل ترالی ملحفه به واحد متحرکی گفته می شود که برای حمل و جابه جایی ملحفه ها در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد . بدنه این نوع از ترالی ها بسیار محکم و مقاوم می باشند و اغلب از استیل استنلس 304 است که موجب بالا رفتن طول عمر استفاده این نوع ترالی ها می گردد . ترالی های حمل ملحفه برای جمع آوری البسه کثیف نیز به کار می روند . برای حمل ملحفه تمیز که جهت آنکارد کردن تخت ها نیز کاربرد دارند مورد استفاده قرار می گیرند . ترالی های حمل ملحفه نیز مانند سایر ترالی ها دارای چرخ های هیدرولیکی هستند که بسیار مقاوم می باشند و در ضمن هیچ گونه سر وصدایی نیز به همراه ندارند . پرسنل بیمارستان با استفاده از یک دستگیره ای که در بالای ترالی قرار داده شده است می تواند به آسانی ترالی را حرکت داده و به جابه جایی ملحفه های کثیف بپردازد . ترالی های حمل ملحفه دارای دو محفظه هستند که از یکدیگر کاملا جدا است و کاربردی که دارند برای جابه جایی ملحفه های تمیز و کثیف مورد استفاده قرار می گیرند . از دیگر موارد استفاده ترالی می توان بیان کرد که دارای یک محفظه ای با روپوش مشمایی هستند که این امکان را به ترالی می دهند تا به راحتی قابل شستشو باشد و بتوان مجددا مورد استفاده قرار داد .

ترالی البسه

ترالی حمل لباس یک ابزار همه کاره و کاربردی است که در مکان‌های مختلف مانند هتل‌ها، خشک‌شویی‌ها، کارخانه‌های پوشاک و فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده می‌شود. این به گونه ای طراحی شده است که وسیله ای مناسب و کارآمد برای حمل و نقل لباس ها فراهم کند و اطمینان حاصل کند که آنها سازماندهی شده، محافظت شده و به راحتی قابل دسترسی هستند.

ترالی لباس معمولاً شامل یک قاب محکم با قفسه ها یا قفسه های متعدد است. این قفسه‌ها یا قفسه‌ها برای قرار دادن چوب لباسی یا لباس‌های تا شده طراحی شده‌اند و امکان نگهداری و حمل و نقل کارآمد را فراهم می‌کنند. چرخ دستی ممکن است دارای قفسه‌های قابل تنظیم یا جداشدنی برای قرار دادن انواع مختلف لباس یا سفارشی کردن پیکربندی ذخیره‌سازی بر اساس نیازهای خاص باشد.

ترالی حمل لباس در اندازه ها و ظرفیت های مختلف متناسب با محیط ها و نیازهای مختلف هستند. به عنوان مثال، در یک محیط هتل، چرخ دستی های بزرگتر با قفسه های متعدد ممکن است برای حمل و نقل تعداد قابل توجهی از لباس ها برای اهداف خانه داری یا لباسشویی استفاده شود. در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، می‌توان از چرخ دستی‌های کوچک‌تر با قفسه‌های کمتر برای حمل لباس‌ها از محل ذخیره‌سازی به طبقه فروش استفاده کرد.

تحرک یکی از ویژگی های کلیدی چرخ دستی های لباس است. بیشتر چرخ دستی ها مجهز به چرخ یا چرخ هستند که امکان مانور و حمل و نقل آسان را فراهم می کند. چرخ ها اغلب به گونه ای طراحی شده اند که بچرخند و حرکت در راهروهای باریک یا فضاهای شلوغ را آسان می کند. برخی از چرخ دستی ها ممکن است دارای مکانیسم های قفل کننده بر روی چرخ ها باشند تا در هنگام ساکن بودن از ثبات اطمینان حاصل کنند.

برای محافظت از لباس در حین حمل و نقل، چرخ دستی های لباس ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که از لیز خوردن یا افتادن لباس جلوگیری می کند. این ویژگی ها می تواند شامل نرده ها یا میله های محافظ در کناره های چرخ دستی یا قلاب های مخصوص برای محکم کردن آویزها در جای خود باشد. برخی از چرخ دستی ها همچنین ممکن است دارای یک پوشش یا محفظه مشبک باشند تا محافظت بیشتری در برابر گرد و غبار، خاک یا سایر آلاینده ها ایجاد کند.

علاوه بر این، چرخ دستی های لباس ممکن است دارای ویژگی های ارگونومیک برای افزایش راحتی و راحتی کاربر باشد. به عنوان مثال، ممکن است دسته هایی در ارتفاع و شکل راحت برای هل دادن یا کشیدن آسان داشته باشند. برخی از چرخ دستی ها ممکن است دارای محفظه ها یا قفسه های اضافی برای نگهداری لوازم جانبی یا اقلام کوچکتر مربوط به جابجایی لباس باشند.

در نتیجه، ترالی حمل لباس یک راه حل کاربردی و کارآمد برای حمل لباس در محیط های مختلف است. با ساختار محکم، ظرفیت ذخیره سازی قابل تنظیم، و ویژگی های تحرک، فرآیند سازماندهی، محافظت و جابجایی لباس ها از یک مکان به مکان دیگر را ساده می کند. چه در هتل‌ها، خشک‌شویی‌ها، کارخانه‌های پوشاک یا خرده‌فروشی‌ها، چرخ دستی‌های لباس به حفظ پاکیزگی، سازماندهی و دسترسی به لباس‌ها کمک می‌کنند و در نهایت کارایی و رضایت مشتری را بهبود می‌بخشند.

  • سایر ترالی ها

3.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
0%
50 %
50 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام خسته نباشید کیسه بین هم هست روش؟ یا جدا باید سفارش داد؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر هردو باهم هست

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    درود رنگ بندی دیگه ای از این محصول موجود دارید؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روبخیر همین رنگ موجوده

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی