به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی حمل دارو

مدل: ترالی حمل دارو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3952

3984750

  • محل نگهداری سرم، سیفتی باکس
  • دو چرخ مجهز به ترمز

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل دارو یکی از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است که باعث می‌ شود پرستاران و پزشکان دارو ها را با اتیکت مخصوص در آن بگذارند و آن ها را برای بیمار مخصوص ببرند. همچنین برای بیمار نیز استفاده از این محصول بسیار بهتر می باشد. استفاده از ترالی حمل دارو سرعت عمل پرستاران و پزشکان را بسیار بالا می برد.

ترالی ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارند . در اصل تعریفی که از ترالی می توان بیان کرد این است که یک واحد متحرکی است که به حمل و جابه جایی دارو در بخش های مختلف بیمارستان کمک می کند . همچنین از ترالی نیز می توان در مراکز درمانی یا مراکز نگهداری از سالمندان نیز استفاده نمود . طراحی ترالی های حمل دارو متفاوت است و بسته به نوع کاربردی که دارد متفاوت خواهد بود . در اصل ترالی ها را جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی می دانند که یک واحد متحرکی است که برای حمل داروها در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد . داروها از قبل بر روی ترالی آماده شده اند تا در زمان مورد نیاز بتوان به سرعت در اختیار پرستاران بخش قرار داد .

ترالی های حمل دارو دارای کیفیت بسیار خوبی هستند چون در محیط بیمارستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

ترالی های بیمارستانی از تجهیزاتی که دو کاربردی هستند که هم در احیای حال بیمار کمک می کند و هم به پرسنل بیمارستان و پزشکان کمک شایانی می کند .

ترالی حمل دارو

جنس ترالی حمل دارو 

از این بابت جنس ترالی ها باید بسیار با کیفیت باشند و اداره کل تجهیزات پزشکی بر تولید ترالی ها نظارت می کند . ترالی های حمل دارو دارای ابعاد بسیار متفاوتی هستند که اغلب از جنس استنلس استیل تولید می گردند و در بخش های مختلف مانند اتاق تریتمنت یا حتی در بخش آزمایشگاه و سایر بخش های بیمارستان قابل استفاده می باشد . در ضمن دارای طراحی منحصر به فرد با کارکرد دو طرفه هستند و اغلب دارای طرح های مختلفی با کشوهای متعددی هستند که در هر کشو می توان یک سری داروهای مخصوصی را قرار داد که بر اساس چک لیست تعیین شده مرتب شده اند و پرستار هر شیفت موظف است که تمام داروها را بعد از مصرف و تمام شده مجددا سر جای خود قرار داده که قابل دسترس باشد .بدنه این محصول بسیار مقاوم است و غالبا جنس آن ها استیل است. اداره تجهیزات پزشکی این وسیله را تایید کرده است. معمولاً این محصول طبقاتی دارد و هر طبقه آن به قسمت های دیگری تقسیم شده است تا داروی مشخص یک بیمار در آن قسمت قرار بگیرد.

 

ترالی حمل دارو

ویژگی های ترالی حمل دارو

دارای چرخ های هیدرولیکی بسیار روان است
جابجایی آن برای همه افراد کاملا آسان و موثر است
سرعت کاری پرسنل اورژانس را بالا می برد
اگر دارویی تمام شود مشخص است که کدام است و سریعاً جایگذاری می گردد
پرستار هر شیفت می تواند به راحتی از ترالی حمل دارو استفاده کند
خدمت رسانی به بیمار به سرعت صورت می گیرد
مواد سازنده این محصول بسیار مرغوب است و این مورد در کارکرد افراد تاثیر دارد
طول عمر این محصول زیاد است
کارایی آن تقسیم بر سه بخش است که شامل بدون کشو تک شو و دو کشو است
ریل های کشو آرام بند هستند
برای باز و بسته کردن کشوی آن دستگیره وجود دارد
نوع دو طبقه آن بسیار بهتر و تاثیرگذار تر است
گاردی سه طرفه بالای صفحه وجود دارد که از دارو ها محافظت می کند
سطل بزرگ برای جمع آوری زباله ها دارد
اندازه ترالی حمل دارو کاملا استاندارد می باشد

ترالی حمل دارو قیمت

چرخ دستی حامل دارو یک منظره رایج در بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی است. این به عنوان یک ابزار حیاتی برای حمل و نقل و سازماندهی داروها عمل می کند و تضمین می کند که آنها در صورت نیاز به راحتی در دسترس هستند. این چرخ دستی با ویژگی های خاصی طراحی شده است تا امکان نگهداری و حمل و نقل ایمن انواع مختلف داروها را فراهم کند.

ساخت یک چرخ دستی پزشکی معمولاً شامل یک قاب محکم با قفسه ها یا کشوهای متعدد است. این محفظه ها برای نگهداری انواع مختلف داروها مانند قرص ها، کپسول ها، ویال ها، آمپول ها و شربت ها طراحی شده اند. قفسه ها یا کشوها ممکن است قابل تنظیم یا جابجایی باشند تا امکان سفارشی سازی بر اساس نیازهای خاص مرکز بهداشتی را فراهم کنند.

برای اطمینان از ایمنی و یکپارچگی داروها، چرخ دستی های دارو اغلب دارای مکانیسم های قفل هستند. این قفل ها از دسترسی غیرمجاز به داروها جلوگیری می کند و آنها را از سرقت یا دستکاری محافظت می کند. برخی از چرخ دستی‌ها ممکن است به ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند قفل‌های دیجیتال یا اسکنرهای بیومتریک مجهز شوند تا سطح حفاظت را افزایش دهند.

علاوه بر این، چرخ دستی های پزشکی برای تسهیل سازماندهی و بازیابی آسان داروها طراحی شده اند. آنها اغلب با سیستم‌های برچسب‌گذاری مانند محفظه‌های دارای کد رنگی یا علائم واضح ارائه می‌شوند تا به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند تا داروهای مورد نیاز را به سرعت پیدا کنند. این ویژگی به ویژه در مواقع اضطراری که زمان بسیار مهم است، اهمیت دارد.

علاوه بر قابلیت ذخیره سازی، چرخ دستی های پزشکی ممکن است ویژگی های کاربردی دیگری نیز داشته باشند. بسیاری از چرخ دستی ها دارای یک سطح کار داخلی هستند که به متخصصان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا داروها را به راحتی تهیه و توزیع کنند. برخی از چرخ دستی‌ها مجهز به پریزهای برق یا پورت‌های USB هستند که امکان شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ یا اسکنر بارکد را فراهم می‌کنند که می‌تواند فرآیندهای تجویز دارو را ساده‌تر کند.

تحرک چرخ دستی های پزشکی یکی دیگر از جنبه های مهم است. آنها به طور معمول با چرخ های محکم، اغلب با مکانیسم های قفل، برای حمل و نقل آسان در داخل مرکز مراقبت های بهداشتی مجهز هستند. این تحرک تضمین می‌کند که داروها می‌توانند به سرعت به مناطق مختلف مانند اتاق‌های بیماران، ایستگاه‌های پرستاری یا سالن‌های عمل، جایی که نیاز دارند، تحویل داده شوند.

به طور کلی، چرخ دستی حامل دارو با ارائه یک وسیله راحت و ایمن برای حمل و نقل و سازماندهی داروها، نقش حیاتی در تنظیمات مراقبت های بهداشتی ایفا می کند. ویژگی‌های طراحی آن ذخیره‌سازی ایمن، دسترسی آسان و مدیریت کارآمد داروها را تضمین می‌کند که در نهایت به رفاه و مراقبت از بیماران کمک می‌کند.

ترالی حمل دارو
 

هدف استفاده از ترالی حمل دارو

اصلی ترین و بهترین هدف برای استفاده و ساخت ترالی حمل دارو، بالا بردن کیفیت کار و سرعت بخشیدن به کار ها است. کاربرد هر کدام از کشو های این محصول مخصوص می باشد.

این وسیله کاملا قابل کنترل است و عملکرد پرسنل و بیماران را بالا می‌ برد. همچنین هیچ گونه سر و صدایی هنگام حمل و نقل ایجاد نمی کند و برای بیماران مزاحمتی ندارد. بدنه آن بسیار سریع پاک می شود و هیچ گونه میکروب و لکه ای بر آن باقی نمی ماند. 

ترالی حمل دارو MPB 2230

ترالی های حمل دارو در اصل یک واحد متحرکی است که به حمل تجهیزات پزشکی و حمل دارو در بیمارستان می پردازد . و ترالی های جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند که یک ترالی در واقع واحد متحرکی است که به حمل تجهیزات پزشکی و هم چنین حمل دارو در بیمارستان می پردازد . داروها و تمام تجهیزات بیمارستانی باید از قبل بر روی ترالی قرار گیرند تا در زمان مورد نیاز بتوان خیلی سریع از آن استفاده نمود . ترالی های بیمارستانی یکی از تجهیزات دو جهته هستند که هم در احیای حال بیمار بسیار تاثیر گذار می باشد و هم به پرستاران و پرسنل مراکز درمانی کمک می کنند تا در کارشان کمک می کنند . از این رو باید جنس ترالی ها بسیار خوب و بسیار با کیفیت باشند که اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بر تولید و استاندارد آن ها نظارت و پیگیری داشته باشند . ترالی های حمل دارو هر کدام برای قسمتی از بیمارستان تهیه شده است . ترالی های حمل دارو یک واحد متحرکی است که می توان در قسمت های مختلف بیمارستان قرار می گیرد . تجهیزاتی که بر روی یک ترالی قرار می گیرد بر اساس یک سری اهداف از قبل تعیین شده است که این اهداف عبارتند از بر قراری راه هوایی و یا احیای یک بیمار برای انتقال به بخش مراقبت های ویژه است . ترالی ها دارای ابعاد استانداردی هستند که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است و دارای کشو هایی از دارو ها هستند که بسیار منظم و مرتب چیدمان شده اند . ترالی های حمل دارو می تواند شامل ای موارد از تجهیزات باشد پایه سرم متصل به یکی از جوانب ترالی و هم چنین یک سری از داروها و ملزومات مربوط به بخش اورژانس که باید به ترتیب قرار گیرد تا در زمان مورد نیاز بتوان به آن دسترسی داشت .

بطری های دارو: بطری های دارو مانند ظروف کوچکی هستند که معجون های جادویی را در خود جای می دهند که به افراد کمک می کند احساس بهتری داشته باشند. آنها برچسب های خاصی روی آنها دارند که به پزشکان و پرستاران می گویند برای چه کاری هستند و چقدر باید به کسی بدهند.

قرص ها : قرص ها و قرص ها مانند آب نبات های کوچک هستند، اما مانند آب نبات های معمولی برای خوردن نیستند. آنها قطعات کوچکی از دارو هستند که در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارند. پزشکان و پرستاران آنها را به مردم می دهند تا به آنها کمک کنند تا بهتر شوند.

سرنگ‌ها: قبلاً در مورد سرنگ‌ها صحبت کرده بودیم، اما آنها را می‌توان روی چرخ دستی دارو نیز پیدا کرد. آنها ابزار خاصی هستند که پزشکان و پرستاران برای دادن دارو به افراد با قرار دادن آن در بدن آنها استفاده می کنند.

دماسنج: دماسنج مانند عصای جادویی است که پزشکان و پرستاران از آن برای بررسی اینکه آیا فردی تب دارد استفاده می کنند. آنها به آرامی آن را به پیشانی فرد لمس می کنند یا آن را زیر زبان او می گذارند و به او می گوید که آیا خیلی گرم است یا درست است.

کرم ها و پمادها: کرم ها و پمادها مانند لوسیون های مخصوصی هستند که پزشکان و پرستاران برای کمک به التیام جوش ها یا بوها روی پوست افراد قرار می دهند. آنها مانند کمک کننده های کوچکی هستند که پوست را تسکین و محافظت می کنند

  • ترالی حمل دارو

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی