به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی دارو 12 کشو کوچک

مدل: 12 کشو کوچک
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 12345

16750000


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل دارو تمام abs

هر کدام از ما حداقل یک بار به بیمارستان ها یا مراکز درمانی برای گرفتن خدمات درمانی یا مراقبتی مراجعه کرده ایم و همیشه خواستار این هستیم که خدمت رسانی با سرعت بالا صورت گیرد و به زودی بهبودی پیدا کنیم. از آنجا که پزشکان و کادر درمان با جان افراد در ارتباط هستند شغل بسیار حساسی دارند و باید خدمات درمانی را با دقت و سرعت بالا انجام دهند. از این رو بیمارستان ها و مراکز درمانی باید به تجهیزات و ابزار پیشرفته مجهز باشند تا بتوانند به بهترین شکل ارائه ی خدمت کنند. تجهیزات بسیار متنوعی با کاربرد های مختلف در مراکز درمانی به کار گرفته می شوند که هر کدام از آنها باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشند تا با توجه به حساسیت امر درمان ، عمر طولانی تر وکاربرد بیشتری داشته باشند. یکی از لوازمی که در بیمارستان ها بسیار پر کاربرد است ترالی دارو می باشد. در واقع ترالی به مجموعه ای از کشو ها و سینی هایی که روی یک واحد چرخ دار نصب شده گفته می شود که به دلیل چرخ دار بودن به راحتی و با سرعت بالا جا به جا می شود. ترالی ها انواع مختلف با تعداد کشو و کمد های متفاوت هستند،که هر کدام در یکی از  بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. از هرکدام از ترالی ها برای حمل وسایل خاصی استفاده می کنند. برای مثال ترالی اکسیژن برای حمل کپسول اکسیژن است تا به واسطه ترالی اکسیژن با سرعت به بیمار برسد. یاترالی حمل لباس برای جا به جایی لباس در بیمارستان ها می باشد. ترالی دارو 12 کشو یکی از انواع ترالی هایی است در مراکز درمانی از آن استفاده می شود. همان طور که از نامش پیداست از این ترالی برای حمل دارو استفاده می کنند. این نوع ترالی با داشتن 12کشو می تواند تعداد بالایی از دارو، سرم و سایر اقلام پزشکی را در خود جای دهد.

داخل این ترالی ها مجموعه ای از دارو ها و لوازم پزشکی قرار دارد که در صورت نیاز از آنها استفاده می کنند. نکاتی که باید در مورد ترالی دارو بدانیم این است که روی هر کشو باید با خط خوانا نام دارو ها نوشته شود و لوازم به طور مرتب داخل آنها قرار داده شود تا پرستاران هر شیفت بتواننداز آنها استفاده کنند. از طرفی پس از استفاده از دارو و لوازم داخل ترالی باید دوباره دارو ها جایگزین شوند تا برای دفعات بعدی آماده باشند.  از آنجا که تمام لوازم و تجهیزات پزشکی باید به طور مرتب استریل و ضد عفونی شوند، تجهیزات داخل ترالی هم بعد از هر بار مصرف باید استریل شوند و در جای خود قرار گیرند.

 

ترالی دارو 12 کشو کوچک

ترالی دارو کشو کوچک

ترالی دارو ها برای احیای قلبی و ریوی طراحی شده اند. در صورتی که بیماری، به صورت اورژانسی نیاز به احیا پیدا کرد به سرعت ترالی دارو بالای سر بیمار قرار می گیرد و با به کار گیری از تجهیزات و دارو های احیا ، عمل احیا انجام می گیرد. همان طور که گفته شد با توجه به حساسیت بالای کاربرد ترالی ها، این ابزار باید از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شود. ترالی داروی 12 کشو از جنس استیل ای بی اس است تا در صورت تماس با آب دچار اکسیداسیون نشود.  وجود کشو های متعدد در ترالی دارو ها برای این منظور است که هر کدام از دارو ها، سرم ها و آمپول ها جدا گانه داخل کشو ها گذاشته شوند تا در معرض رطوبت، نور و گرما قرار نگیرند و کیفیت خود را از دست دهند.  مهمترین بخش ترالی دارو ها چرخ های آنها می باشد که باید از نوع استاندارد و مرغوب باشند. چرخ های ترالی باید روان ،با کیفیت و دارای طول عمر بالا باشند.علاوه بر بیمارستان ها از ترالی ها در سایر مکان ها نیز استفاده می شود مانند رستوران ها  برای حمل غذا و در هتل ها برای حمل کیف و چمدان مهمانان کاربرد دارد.

ترالی دارو 12 کشو

از دیگر دسته بندی های ترالی ها می توان به ترالی حمل دارو با 12 کشو اشاره کرد که بسیار کاربردی در محیط های بیمارسانی هستند . ترالی ها دارای کشوهای متفاوتی هستند که بر حسب نوع طراحی و کاربری که در بخش های مختلف بیمارستان دارند متفاوت هستند . ترالی های حمل دارو مجهز به داروها و یک سری تجهیزات پزشکی هستند که باید بعد از هر استفاده از داروهای ترالی و تجهیزات مصرف شده باید آن ها را جایگزین نمود و در هنگامی که داروها بر اساس چک لیست مرتب می شوند که مجددا مورد استفاده قرار گیرند . در هر صورت ترالی ها باید برای هر بار استفاده کاملا آماده باشند و با خط خوانا بر روی چسب نوشته شوند و بر روی ترالی نصب گردند . ترالی ها دارای تجهیزات پزشکی بسیار خوبی هستند که در شرایط اورژانسی بسیار کاربردی هستند و پرسنل بیمارستان می توانند برای احیای بیمار از این ترالی استفاده کنند و بیمار را برای انتقال به بخش مراقبت های ویژه آماده کنند . ترالی های حمل دارو در تمام مراکز بهداشتی یافت می شوند و می توان در اندازه های متفاوتی در بازار یافت می شود . ترالی ها در واقع جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی هستند و به یک واحد متحرکی اطلاق می شود که برای حمل دارو و تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد . در ضمن داروها و تجهیزات پزشکی باید از قبل آماده شوند تا در زمان مورد نیاز بتوان به آسانی از تجهیزات پزشکی روی ترالی استفاده کرد . ترالی های حمل دارو دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام براساس اهدافی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند . ترالی های بیمارستانی اغلب در جهت افزایش ارتقای کیفیت شرایط بیمارستان مورد استفاده قرار می گیردو از انواع تجهیزات بسیار مهم و کاربردی در محیط های بیمارستانی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و برای مراقبیت های بیشتری از بیمار ، بیمارستان ها به تجهیز کردن بیمارستان ها پرداخته اند . ترالی ها تاثیر بسیار زیادی بر روی بهبود اوضاع و شرایط بیماران دارد . درواقع از ترالی ها به عنوان یک ابزاری در جهت افزایش شرایط بهبودی بیمار استفاده می شود .

در هر ترالی حمل دارو ، یک سری از داروهای خاص قرار داده می شوند . هر ترالی باید کاملا مجهز به دارو ها و تجهیزات کاملا پزشکی باشند و هم چنین البته بعد از هر بار استفاده از ترالی های حمل دارو باید تمام داروها و تجهیزات پزشکی بر روی ترالی قرار گیرند و مورد استفاده قرار گیرند . در زمان مورد نیاز بتوان به مجموعه کاملی از داروها دسترسی داشت و مورد استفاده قرار داد . در واقع ترالی های حمل دارو یک واحد متحرکی هستند که با هدف حیاتی احیای قلبی ریوی طراحی شده اند ، تمام داروهایی که بر روی ترالی قرار می گیرند باید با یک خط خوانا و دقیق بر روی ترالی نوشته شوند تا پرستار هر شیفت بتواند به آسانی به مجموعه داروها دسترسی داشته باشد و بتواند به بیمار خدمات لازم را برساند . ترالی های حمل دارو دارای ابعاد کاملا استانداردی هستند و برای سهولت در جابه جایی ترالی ها باید یه دستگیره بر روی آن قرار داده شود تا فرد بتواند به راحتی ترالی را جابه جا کند و مورد استفاده قرار دهد . ترالی های بیمارستانی حتما حاوی تجهیزاتی هستند که کاملا مشخص است که در صورت نیاز به سرعت می توان آن را به بالا سر بالین بیمار رساند و از آن استفاده کرد که یک سری از این تجهیزات شامل تخت بیمار ، کپسول اکسیژن و لیست تمام داروها و ملزوماتی است که برای احیای یک بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و باید حتما بعد از اتمام داروها تمام داروها را بر طبق چک لیست به جای اصلی آن ها برگرداند و مورد استفاده پرستار شیفت بعدی قرار داد . ترالی های بیمارستان یکی از تجهیزات دو جهته هستند که هم در احیای حال بیمار تاثیر بسیار زیادی دارند و هم موجب می شوند تا افراد با سرهت بیشتری به بیماران خدمات لازمه را ارائه دهند و مورد استفاده قرار دهند . ترالی های حمل دارو دارای طرح های متنوعی هستند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند و از هر یک بر اساس هدفی که از تولید آن ها ارائه می گردد می توان بهره برد و استفاده کرد .

ترالی حمل دارو ده کشو بزرک

ترالی های حمل دارو دارای طرح های بسیار خوبی هستند که بنا به نوع استفاده ای که از ترالی ها می شود نوع آن ها نیز متفاوت خواهد بود . ترالی ها را جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستانی می باشند که ترالی ها به واحد های متحرکی هستند که برای حمل دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد . داروها و تجهیزات پزشکی باید از قبل بر روی ترالی قرار گیرد تا پرسنل بیمارستان بتواند به راحتی به مجموعه کاملی از داروها دسترسی داشته باشد . ترالی ها دارای ابعاد بسیار استانداردی هستند که اغلب دارای جنس استیل استنلس می باشند که مورد تائید اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد و مورد تائید می باشد . ترالی های بیمارستان قابل استفاده در تمام بخش های بیمارستان مانند اتاق تریتمنت و اورژانس و هم چنین در سایر بخش های بیمارستان می باشد . ترالی های بیمارستانی هر کدام وظایف و عملکردی بر عهده دارند که متناسب با نوع بخشی از بیمارستان است که از ترالی استفاده می کنند . برای هر نوع از ترالی از قبل داروها و تجهیزات کاملا آماده می شوند تا در صورت نیاز بتوان به آسانی به آن دسترسی داشت تا در مواقع اورژانسی به بیمار خدمات بیشتری رساند . ترالی های بیمارستانی در تمام مراکز درمانی کاربرد دارد و به حمل تجهیزات پزشکی و داروا کمک می کند . جنس ترالی ها باید بسیار با کیفیت باشند چرا که ترالی ها در محیط بیمارستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . ترالی ها عمدتا در محل هایی از بیمارستان قرار می گیرند تا در صورت نیاز بتوان به آسانی آن را به سر بالین بیمار رساند و مورد استفاده قرار داد . طراحی ترالی ها بر اساس اهدافی تعیین شده که می توان به بعضی از این اهداف مانند آماده سازی بیمار برای ارجاع به مرکز مراقبت های ویژه اشاره کرد . از دیگر اهدافی که می توان برای ترالی بیان کرد آماده سازی بیمار برای بخش های مراقبت های ویژه می باشد . این محصول یعنی ترالی حمل دارو 12 کشو میتونه جایگزینه مناسبی برای ترالی 10 کشو باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی