به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت معاینه کشودار

مدل: یک شکن
دسته بندی: تخت معاينه
شناسه محصول: 5502

4300000

یک شکن

4300000
جزییات

تک کشو

4300000
جزییات

  • قابلیت نصب جای رول ملحفه در صورت درخواست
  • ارتفاع تخت 65 سانتی متر
  • دارای یک شکن

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت معاینه کشودار یک شکن

یکی از انواع تخت‌های معاینه می‌توان به تخت معاینه کشو دار اشاره نمود. این تخت همان تخت‌ معاینه پزشکی ساده بوده، که برای داشتن کارایی بیشتر در قسمت زیر آن‌ها کشوهایی تعبیه شده است . از این تخت‌ها برای تزریقات و بخش‌هایی که می‌خواهند،  وسایل و تجهیزات پزشکی را در کشوهای آن نگهداری کنند؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد . این تخت ها دارای استحکام بیشتری نسبت به دیگر  تخت‌ها می‌باشد.  این تخت‌ها دارای ظاهری زیباتر نسب به مدل‌های دیگر تخت‌های معاینه بوده و همچنین این تخت‌ها به علت کشوهای موجود در زیر آن‌ها ، کارایی بیشتری نسبت به دیگر تخت‌های معاینه دارد.

 تخت معاینه کشودار یک شکن

در دو نوع :

یکی سه کشو و کیفیت ابر بکار رفته بالاتر است و موندگاری بیشتری دارد

یکی دو کشو و کیفیت ابر بکار رفته پایین تر است و موندگاری کمتری دارد

استحکام تخت های معاینه کشو دار

در این تخت‌ها از فوم های سرد برای زیره آن‌ها استفاده شده است،  که باعث می‌شود استحکام بیشتری را نسبت به رویه دیگر تخت‌ها داشته باشد. زیره این تخت‌ها از جنس  ام دی اف بوده به کشوهایی  از جنس ام دی اف نیز دارد ؛ و یا پایه تخت به علت پروفیل های فلزی که دارد دارای استحکام بسیار زیادی می‌باشد، در مقاومت آن نقش بسیار زیادی دارد.

کارایی تخت های کشودار

تخت های معاینه پزشکی کشو دار، برای بیشتر پزشکان و متخصصان استفاده می‌شود. از این تخت‌ها می‌توان در تخصص‌های متفاوت پزشکی ، مانند پزشکی ، روانپزشکی ، تزریقات ، گچ گیری و ... استفاده نمود؛  یکی از کارایی‌های این تخت‌ها در اتاق‌های گچ گیری می‌باشد ؛ از این تخت‌ها می‌توان،  در سالن‌های لیزر و پوست و مو نیز استفاده کرد.  کارایی این کشو ها این که پزشک بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد ، و اگر احتیاج به حرکت داشتن وسایل زیر سر شما می‌باشد. یکی از قابلیت‌های این تخت‌ها تنظیم ارتفاع می‌باشد ؛ زیرا باعث راحتی کار پزشکان و بیماران می‌شود.

تخت معاینه کشودار

نکات لازم برای خرید تخت کشویی مناسب

برای خرید تمامی تخت‌های پزشکی نیاز به رعایت یک سری نکات می‌باشد؛ این شرایط برای خرید تخت‌های  کشو دار نیز مستثنی نمی‌باشد ؛ نکاتی مانند دارابودن ظاهر مناسب ، داشتن استانداردهای لازم ، محافظت بالا داشتن در برابر اشتعال ، داشتن گارانتی معتبر و به صرفه بودن قیمت تخت می توان اشاره کرد.

ویژگی های تخت معاینه کشو دار

این تخت‌ها به علت دارا بودن ارتفاع مناسب برای تمامی اطراف افراد با قد‌های متفاوت ، مناسب می‌باشد ؛ وجود کشو در این تخت‌ها باعث راحتی و سهولت بخشیدن برای  دسترسی به وسایل پزشکی می‌شود ؛ و باعث راحتی پزشک معالج در هنگام معالجه می‌شود این تخت‌ها دارای تشک‌های با رویه های چرم مصنوعی و با کیفیت های بالا بوده ، و می‌توان آن‌ها را ضدعفونی و شستشو داد.

تخت معاینه یک شکن

تخت معاینه یک شکن دارای چند کشو برای استفاده و راحتی شما عزیزان می باشد.تخت معاینه یک شکن دارای کیفیت و مقاومت لازم هست و در اکثر مراکز درمان مورد استفاده است.

تخت‌های معاینه کشویی همان تخت‌های پزشکی ساده می‌باشد ؛ که در قسمت زیر آن‌ها کمدها و کشوها ای برای دسترسی سریع پزشک و پرستار به وسایل مورد نیاز قرار گرفته است ؛ هنگام خرید این تخت‌ها باید به استاندارد تخت، دارا بودن گارانتی و داشتن قیمت مناسب نسبت به کارایی تخت مورد نظر دقت کرد. علت دارا بودن پایه های محکم و مقاوم می‌تواند باعث شود تا تخت استحکام زیادی داشته ، و قابل تحمل وزن بالایی بشود. به علت دارا بودن رویه چرم مصنوعی می‌توانید تخت‌ها را به راحتی ضدعفونی و شست و شو دهید. این تخت‌ها دارای رنگ بندی‌های متفاوت بوده و شما می‌توانید با تناسب به دکوراسیون خود تخت مورد نظر را خرید نمایید. تخت‌های معاینه پزشکی یکی از تجهیزات لازم در مراکز درمانی می‌باشد؛  و به گونه ای طراحی می‌شود تا باعث ایجاد راحتی و آسایش برای بیماران و پرسنل باشد ؛ فراهم کردن و تعبیه یک کشور در زیر آن باعث آسودگی و راحتی پزشکان می‌شود.

تخت‌های معاینه پزشکی ، دارای کارایی های متفاوت بوده، که این کارایی‌ها متناسب با نیاز مراکز درمانی متفاوت می‌باشد. از این تخت ها می‌توان ، برای مطب پزشکان و روانپزشکان و مراکز درمانی و حتی برای که تخصصی لیزر و پوست ، استفاده کرد. در هنگام خرید این کالاها باید به کارایی و کیفیت تخت‌ها دقت کرد؛  تا این که بتوانید تخت مناسب نیاز خود را فراهم کنید و تهیه نمایید.

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ببخشید عرض تخت چقدر است

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزخوش عرض 65 سانتیمتر است

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی